Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Problemele din Alba Iulia pot fi semnalate primăriei cu ajutorul unei aplicații de pe telefon

Publicat

Primăria Alba Iulia a lansat aplicația SmartAlert, un serviciu electronic de raportare a problemelor care afectează domeniul public, accesibil atât de pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă ce poate fi descărcată pe orice smartphone. Aplicația mobilă, SmartAlert Alba Iulia, este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (Android sau iOS).

Prin aplicația SmartAlert Alba Iulia, Primăria Municipiului Alba Iulia pune la dispoziția cetățenilor un serviciu electronic de raportare a problemelor care afectează domeniul public, accesibil atât de pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită.

Aplicația mobilă, SmartAlert Alba Iulia, este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (Android sau iOS).

După instalarea aplicației pe dispozitivele mobile sau utilizând componenta web accesibilă pe site-ul web al Primăriei Municipiului Alba Iulia, cetățenii își pot crea un cont și ulterior pot transmite sesizări către Primărie, urmând să primească notificări automate sub formă de mesaje e-mail la înregistrarea și la rezolvarea sesizării.

Soluția dezvoltată de Industrial Software aduce numeroase beneficii atât cetățenilor cât și administrației Municipiului Alba Iulia. Prin utilizarea serviciilor electronice, platforma software permite realizarea unei comunicări permanente între cetățeni și Primărie în scopul raportării și al rezolvării sesizărilor cetățenilor.

Prin integrarea acestui serviciu electronic cu platforma de management electronic al fluxurilor de activități și documente și cu Dispeceratul Tehnic din cadrul instituției, sesizările cetățenilor sunt transmise în mod automat compartimentelor responsabile, în funcție de tipul problemei semnalate, cetățenii având permanent posibilitatea urmăririi stadiului sesizărilor transmise (atât prin notificările automate primite prin email din partea sistemului, cât și prin vizualizare directă în aplicația și pe harta disponibile pe site-ul web al Primăriei).

Prin lansarea acestui serviciu și integrarea Dispeceratului cu celelalte modalități de transmitere și gestionare a incidentelor deja existente, Primăria Municipiului Alba Iulia continuă demersurile de eficientizare a comunicării cu cetățenii și de îmbunătățire și modernizare a modulului de prestare a serviciilor publice, în continuarea demersului său de a deveni primul oraș “smart” din România, la aniversarea centenarului Marii Uniri.

Utilizând platforma SmartAlert Web, managementul Primăriei poate avea o viziune integrată asupra problemelor care afectează teritoriul pe care îl administrează și poate gestiona mai eficient procesul de rezolvare a acestora. După cum bine preciza domnul Mircea Hava, primarul municipiului Alba Iulia, la semnarea Protocolului de Cooperare, cu ajutorul acestei noi aplicații, “[…]Cetățenii sesizează, iar funcționarii publici au datoria să rezolve”.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. pilu

    joi, 13.09.2018 at 23:15

    Ultima fraza e de Gaga.Ii doare in cur pe functionarii publici de datorie.Batrane pune biciul pe cohorta de trantori din subordine ca de o vreme nu mai vezi nimic. Era sa uit,ba vezi, europarlamentarele.

  2. Mariana

    sâmbătă, 08.08.2020 at 18:20

    Bună ziua, e foarte cald iar fântânile de apa potabila din parc și undese maiafla sunt piese de muzeu. Nu ai de unde sa bei apa. Suntem un oraș turistic, ce părere au turiștii darcopii care cer apa?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate