Connect with us
Advertisement

Administrație

Proceduri simplificate pentru obținerea certificatului de atestare fiscală. Precizări de la Primăria Alba Iulia

sediu primarie drona

Publicat

Primăria Alba Iulia a anunțat că de luni, 18 decembrie, este simplificată procedura pentru obținerea certificatului de atestare fiscală.

”Începând cu data de 18.12.2023, contribuabilii care solicită Direcției Venituri din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia eliberarea unui certificat de atestare fiscală care cuprinde bunuri înscrise în cartea funciară,

  • nu mai trebuie să prezinte extras de carte funciară
  • dacă indică, în cererea de eliberare a certificatului respectiv, numărul de carte funciară și numărul topografic/numărul cadastral al bunurilor (clădiri și terenuri) situate pe raza municipiului Alba Iulia pe care le dețin în proprietate.

În situația în care s-a realizat conversia cărții funciare în format electronic,

  • contribuabilii trebuie să indice numărul cărții funciare și numărul topografic/numărul cadastral rezultate în urma conversiei și a ultimei operațiuni înscrise în cartea funciară.

În mod excepțional, în situația în care nu s-a realizat conversia cărții funciare în format electronic, contribuabilii trebuie să prezinte un extras al cărții funciare în format pe hârtie”, a anunțat primăria.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement