Educație
REZULTATE finale TITULARIZARE 2022, publicate miercuri. Candidații află notele și mediile după contestații
Rezultate finale Titularizare 2022: Candidații care au susținut, în 13 iulie, proba scrisă la Titularizare 2022 află miercuri, 27 iulie, rezultatele la examen.
Anul acesta, în Alba, au fost depuse 108 contestații. Ședințele de repartizare pe posturi vor fi în perioada 29 iulie – 1 august.
Rezultatele finale la Titularizare au fost publicate
AICI: Rezultate finale Titularizare la nivel național ( harta) ( apasă pe hartă pe județe)
AICI: Rezultate finale Titularizare județul Alba
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în ARGES
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în ARAD
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în București
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în BACĂU
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în BIHOR
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în Bistrița – Năsăud
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în BRĂILA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în BOTOȘANI
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în BRAȘOV
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în BUZĂU
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în CLUJ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în CĂLĂRAȘI
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în CARAȘ SEVERIN
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în CONSTANȚA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în COVASNA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în DÂMBOVIȚA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în DOLJ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în GORJ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în GALAȚI
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în GIURGIU
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în HUNEDOARA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în HARGHITA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în ILFOV
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în IALOMIȚA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în IAȘI
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în MEHEDINȚI
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în MARAMUREȘ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în MUREȘ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în NEAMȚ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în OLT
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în PRAHOVA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în SIBIU
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în SĂLAJ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în SATU MARE
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în SUCEAVA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în TULCEA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în TIMIȘ
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în TELEORMAN
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în VÂLCEA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în VRANCEA
AICI: rezultatele la Titularizare 2022 în VASLUI
Candidații care iau medii peste 7 se pot angaja pe perioadă nedeterminată și cei care iau peste media 5, pe perioadă determinată, dacă există posturi disponibile, scoase la concurs.
Titularizare 2022 – contestații depuse în județul Alba
În județul Alba, au fost depuse 108 contestații. Dintre acestea, 33 sunt ale unor candidați care au dat proba scrisă pentru educatori (grădiniță), 16 – învățători, 12 la Educație Fizică, 6 la Română, 6 la Psihopedagogie specială, câte 3 la Chimie, Consiliere psihopedagogică, Educație muzicală specializată, Informatică, Istorie, Engleză, câte 2 la Agricultură-horticultură, Biologie, Germană modernă, Matematică, Mecanică și câte una la Arte vizuale, Comerț-maiștri, Confecții piele (maiștri), Confecții textile, Electrotehnică-electromecanică (maiștri), educator grădiniță maghiară, Religie ortodoxă.
Comparativ, anul trecut au fost 131 de contestații, iar în 2020 – 87, în 2019 – 84, în 2018 – 72, în 2017 – 70 și în 2016 – 94.
Titularizare 2022 în Alba – rezultate înainte de contestații
Înainte de contestații, în județul Alba, 216 candidați (47,6%) obținuseră note între 7 și 9,99, iar doi aveau nota 10 la proba scrisă. Alți 140 candidați aveau note între 5 și 6,99 (30,83%) și 96 candidați – note între 1,01 și 4,99 (21,14%).
Comparativ, anul trecut, procentul era de 42,7%/ o notă de 10 și în 2020 54,23% / două note maxime.
În 2021, rata de promovare a examenului în Alba – note între 7 și 9,99 – a fost de 42,7% (47,42% după contestații). A fost doar o singură notă de 10 la proba scrisă. Au fost depuse 131 de contestații (din 426 candidați), atunci număr record din ultimii ani. Cea mai mare notă contestată era 8,35, iar cea mai mică 1,8.
În 2020, rata de promovare Titularizare era de 54,23% (56,52% după contestații), cu două note de 10. Au fost 2 note de 10, 235 între 7 și 9,99, 120 între 6,99 și 5 și alte 80 sub 5. Au fost 87 de contestații la proba scrisă.
În 2019, 76,28% dintre candidați aveau note peste 5, iar dintre aceștia 44,75% peste 7. Din 439 de candidați, 23,7% au luat note sub 5. Note foarte mici, între 1 și 2, au fost la discipline ca Agricultură, Economic/Administrativ/Poștă, dar și Istorie sau Chimie. Note sub 2 luaseră și educatoare sau învățători. Au fost trei note de 10.
Titularizare 2022 în Alba – posturi disponibile și candidați la proba scrisă
În Alba, examenul a fost susținut la 49 de discipline. Au fost 455 candidați prezenți (79,68%), din cei 571 înscriși.
Majoritatea candidaților au dat examen pentru posturi de educatori și învățători, educație fizică și sport, limba și literatura engleză, limba și literatura română, matematică, psihopedagogie specială, istorie, religie ortodoxă, chimie. Pentru alte specializări au fost înscriși mai puțin de 10 candidați.
Au fost două centre de examen:
- Colegiul Național ”Horea, Cloșca și Crișan” Alba Iulia – 283 candidați – 23 discipline. Vezi Lista C1
- Colegiul Tehnic ”Apulum” Alba Iulia – 288 candidați – 26 discipline. Vezi Lista C2
Sunt 239 de posturi vacante complete, din care titularizabile (pe perioadă nedeterminată) – 139, potrivit datelor IȘJ Alba.
LISTA posturilor titularizabile 2022 în Alba
LISTA posturi vacante și rezervate Titularizare Alba 2022
Din totalul posturilor titularizabile, 53 sunt pentru educatori și învățători, 9 dintre acestea pentru educatori creșe.
Titularizare 2022 – cum au fost corectate lucrările
Fiecare lucrare scrisă este evaluată independent, de doi profesori evaluatori, conform baremului de evaluare şi notare.
Fiecare profesor evaluator trece punctele acordate pentru fiecare subiect, precum şi nota finală, în borderoul de notare, după terminarea evaluării. În borderoul de notare trebuie să se evidențieze atât punctajul acordat pentru fiecare subiect, cât şi punctajele intermediare acordate pentru fiecare subpunct din cadrul unui subiect, conform baremului de evaluare.
Fiecare profesor evaluator stabileşte, prin raportare la baremul de evaluare şi notare, nota lucrării scrise, cu note de la 10 la 1, incluzând şi punctul/punctele din oficiu.
Nota finală acordată lucrării se stabileşte ca medie aritmetică cu două zecimale, fără rotunjire, a celor două note acordate de cei doi profesori evaluatori. Pentru validarea evaluărilor, diferența dintre notele acordate de fiecare profesor evaluator nu trebuie să fie mai mare de 1 punct.
În cazul în care apar lucrări pentru care diferența dintre notele acordate de cei doi profesori evaluatori este mai mare de 1 punct, lucrarea respectivă este reevaluată de un al treilea profesor evaluator, asigurându-se respectarea baremului de evaluare şi notare. Nota acestuia este definitivă.
Reevaluarea lucrărilor contestate este realizată de alte persoane decât cele care au evaluat inițial lucrările scrise.
În cazul în care diferența – în plus sau în minus – dintre nota acordată de comisia de soluţionare a contestaţiilor şi nota acordată de comisia de evaluare este mai mică de 1,5 puncte sau egală cu 1,5 puncte, rămâne definitivă nota acordată de comisia de contestaţii.
Dacă diferența între nota finală stabilită de comisia de evaluare a lucrărilor scrise şi nota finală stabilită de comisia de soluţionare a contestaţiilor este mai mare de 1,5 puncte, diferenţă care poate fi în plus sau în minus, lucrarea scrisă este recorectată de alţi doi profesori evaluatori, alţii decât cei care au evaluat iniţial/reevaluat lucrarea scrisă
Rezultatul acestei ultime recorectări este definitiv. Inspectorul şcolar general dispune aplicarea măsurilor legale asupra persoanelor care nu şi-au îndeplinit atribuţiile în cadrul concursului.
Rezultatele stabilite de comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive și pot fi atacate numai la instanța de contencios administrativ competentă.
Ulterior evaluării lucrărilor scrise, conducerea Ministerului Educației poate desemna, după caz, comisii de reevaluare, prin sondaj, a unui număr de lucrări scrise, urmărindu-se corectitudinea respectării baremelor de evaluare. În cazul constatării unor nereguli flagrante, conducerea Ministerului Educației propune conducerilor inspectoratelor şcolare măsuri de sancţionare a persoanelor care nu şi-au îndeplinit atribuţiile în cadrul concursului, potrivit prevederilor legale. Reevaluarea nu conduce la modificarea notelor candidaţilor.
Titularizare 2022 – vizualizare lucrări
După afişarea rezultatelor finale, candidaţii pot solicita comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului să îşi vadă lucrarea, fără ca, în urma vizualizării, să obţină reevaluarea lucrării şi/sau modificarea notelor acordate.
Pentru a organiza vizualizarea lucrării unui candidat/unor candidaţi, preşedintele comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului în care candidatul a susţinut proba scrisă solicită preşedintelui comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului la nivelul căruia şi-a desfăşurat activitatea centrul de evaluare o copie conform cu originalul a lucrării/lucrărilor, în format scanat, transmisă prin suport digital, cu informarea Direcţiei Generale Management Resurse Umane şi Reţea Şcolară din cadrul Ministerului Educaţiei.
Pe durata vizualizării lucrărilor scrise, candidaţilor li se aduce la cunoştinţă că scopul procedurii este acela de a constata aspecte privind integritatea lucrării în formatul predat de aceştia şi asumat prin semnătură în procesul-verbal şi că, în timpul şi după parcurgerea acestei proceduri, nu li se permite fotografierea/fotocopierea lucrării, nu li se eliberează copii ale lucrării şi nu li se modifică nota obţinută.
Condiții pentru Titularizare 2022 – repartizări pe posturi
Posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate pentru concurs se repartizează în şedinţă de repartizare organizată de comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului.
Repartizarea posturilor/catedrelor se realizează în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare obţinute la concurs, în limita numărului de posturi didactice/catedre vacante/rezervate din lista afişată pentru concurs.
În cadrul şedinţelor de repartizare, opţiunea fiecărui candidat se exprimă în scris, conform cererii tip şi se consemnează în procesul verbal al şedinţei, cu certificare prin semnătura solicitantului sau împuternicitului, acesta din urmă prezentând procura notarială în original.
După consemnarea în procesul verbal a opţiunii făcute, comisia de organizare şi desfăşurare a concursului eliberează adresa de repartizare pe postul didactic/catedra solicitat(ă). În cazul în care candidatul nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa de repartizare, cererea acestuia nu se soluţionează.
Repartizarea candidaţilor se realizează în ordine, astfel:
- repartizarea candidaţilor care au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte) la concursul naţional, sesiunea 2022, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Ministerului Educației
- repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactice debutante
- repartizarea prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate
- repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă
- repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante complete indiferent de viabilitatea acestora, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, a candidaţilor cu statut de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar de stat sau particular acreditat anterior înscrierii la concurs, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular şi a cadrelor didactice debutante din învățământul preuniversitar de stat sau particular acreditat care au promovat examenul național pentru obținerea definitivării în învățământ, sesiunea 2022, şi au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), la concursul naţional, sesiunea 2022, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Ministerului Educației
- repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), la concursul naţional, sesiunea 2022, pe posturile didactice/catedrele pe care sunt angajate
În situaţia în care candidaţii care nu sunt titulari, repartizaţi pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, renunţă la opţiunea făcută sau nu se prezintă la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi, se mai pot prezenta la o altă repartizare înainte de atribuirea orelor în regim de plata cu ora.
În învăţământul particular, validarea concursurilor şi angajarea pe post se fac de către conducerea unităţii de învăţământ particular şi se comunică, în scris, inspectoratului şcolar.
Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2022, pe parcursul anului şcolar 2021-2022.
- Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4
Pentru angajarea pe perioadă determinată, candidații trebuie să obțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială în profilul postului sau cel puțin media5 (cinci) la inspecțiile la clasă în profilul postului sau în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2022, pe parcursul anului şcolar 2021- 2022.
- Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisă)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.
În cazul mediilor de repartizare egale obţinute la concurs, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate au, în ordine:
- candidaţii cuprinşi în programe recunoscute de Ministerul Educației prin care se recrutează, se selectează, se pregătește și se sprijină personalul didactic de predare pentru a desfăşura activităţi didactice în unităţi de învăţământ preuniversitar situate în medii dezavantajate;
- candidaţii cu domiciliul în localitatea în care se află postul didactic/catedra solicitat(ă)
- candidaţii care au dobândit gradul didactic I
- candidaţii care au dobândit gradul didactic II
- candidaţii care au dobândit definitivarea în învăţământ
- candidaţii cu media de departajare cea mai mare calculată
- candidaţii cu media cea mai mare obţinută la examenul de licenţă/absolvire a studiilor, respectiv media cea mai mare obţinută la examenul de bacalaureat pentru absolvenţii liceelor pedagogice
Cadrul didactic titular în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care se prezintă la concursul naţional pentru ocuparea unui alt post didactic/unei alte catedre declarat(e) vacant(e)/rezervat(e) în învăţământ preuniversitar şi nu ocupă post/catedră sau obţine o notă mai mică de 5 (cinci), îşi păstrează calitatea de titular în unitatea/unităţile de învăţământ din care provine.
Cadrul didactic cu statut de angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, anterior înscrierii la concurs, care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2022 şi obţine media de repartizare minimum 7 (şapte), poate solicita repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care este angajat, în condiţiile în care consiliul de administraţie/consiliile de administraţie al/ale unităţilor de învăţământ confirmă, prin adresă scrisă, că postul didactic/catedra respectiv(ă) are o viabilitate estimată de cel puţin 4 (patru) ani şcolari şi poate fi ocupat(ă) pe perioadă nedeterminată. Adresa se depune la dosarul de înscriere la concursul naţional de către candidat.
În situaţia în care cadrul didactic angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei nu obţine media de repartizare minimum 7 (şapte), dar obţine cel puţin media de repartizare minimum 5 (cinci) rămâne angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform deciziei de repartizare pe post/catedră.
Cadrul didactic angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar pierde această calitate în situaţia în care obţine o notă mai mică de 5 (cinci) la proba scrisă din cadrul concursului naţional, sesiunea 2022, la disciplina/una dintre disciplinele corespunzătoare postului didactic/catedrei pe care este angajat, conform deciziei de repartizare.
Posturile didactice/catedrele vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, prin concurs, sunt posturi didactice/catedre vacante, complete, selectate dintre posturile/catedrele vacante care au o viabilitate estimată de cel puţin 4 (patru) ani, constituite din discipline în concordanţă cu Centralizatorul, de regulă, într-o singură unitate de învăţământ.
În situaţia în care unităţile de învăţământ sunt constituite în consorţii şcolare se pot constitui şi catedre vacante/rezervate din ore existente la mai multe unităţi de învăţământ din cadrul consorţiului şcolar. În mediul rural se pot constitui catedre vacante pentru angajare pe perioadă nedeterminată din ore existente la cel mult 3 (trei) unităţi de învăţământ şi catedre vacante/rezervate pentru angajare pe perioadă determinată la două sau mai multe unităţi de învăţământ.
În unităţile de învăţământ de nivel gimnazial, în liceele şi în seminariile teologice şi în unităţile de învăţământ din mediul rural se pot constitui catedre vacante/rezervate formate din ore compuse din două discipline (limba română-limbă străină, limbă străină A-limbă străină B, geografie-limbă străină, istorie-limbă străină, matematică-fizică, fizică-chimie, chimie-biologie, istorie-geografie, geografie-istorie etc.), în concordanţă cu Centralizatorul, prima disciplină având ponderea cea mai mare de ore în catedră, constituind şi disciplina de concurs.
Pentru disciplinele din învăţământul gimnazial, profesional şi liceal pentru care este prevăzută o oră/săptămână în planurile-cadru de învăţământ se pot constitui catedre vacante/rezervate pentru concurs în două sau mai multe unităţi de învăţământ sau din două sau mai multe discipline, pentru orice nivel de învăţământ, în concordanţă cu Centralizatorul, prima disciplină având ponderea cea mai mare de ore în catedră, constituind şi disciplina de concurs.
Pentru ocuparea catedrelor vacante/rezervate constituite din două discipline sau mai multe discipline, candidaţii trebuie să aibă specializarea/specializările corespunzătoare posturilor didactice/catedrelor respective şi susţin în cadrul concursului proba scrisă la disciplina care are ponderea cea mai mare de ore în catedră.
În învăţământul special gimnazial, catedrele vacante pentru concurs de activităţi de pre-profesionalizare se publică doar pentru angajare pe perioadă determinată.
Titularizare 2022 – angajare pe posturi
În baza situaţiei privind repartizarea candidaţilor, transmisă inspectoratului şcolar de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului, inspectorul şcolar general emite decizia de repartizare, începând cu data de 1 septembrie 2022.
În baza deciziei de repartizare emisă de inspectorul şcolar general, directorul unităţii de învăţământ încheie cu candidaţii repartizaţi contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată sau determinată, după caz, începând cu data de 1 septembrie 2022, după cum urmează:
- contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, pentru candidaţii repartizaţi pe posturi didactice/catedre vacante pentru angajare pe perioadă nedeterminată care au dobândit definitivarea în învăţământ sau care au promovat examenul naţional de definitivare în învăţământ, sesiunea 2022, pentru candidaţii cu statut de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar sau cu statut de cadre didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, anterior înscrierii la concurs, repartizaţi conform prevederilor art. 74 alin. (3) lit. a), e) sau f).
- contract individual de muncă pe perioadă determinată, pentru candidaţii repartizaţi pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate şi care nu au dobândit definitivarea în învăţământ, indiferent de statutul postului pe care au fost repartizaţi
- contract individual de muncă pe perioadă determinată pentru candidaţii repartizaţi pe posturi vacante/rezervate pentru angajare pe perioadă determinată.
Pentru candidaţii debutanţi, repartizaţi pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, consiliul/consiliile de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ la care au fost repartizaţi modifică durata contractului individual de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată, după promovarea examenului pentru obţinerea definitivării în învăţământ, în situaţia în care acești candidaţi acumulează o vechime efectivă la catedră de cel mult 6 (şase) ani, de la ocuparea postului didactic/catedrei vacant(e) până la promovarea examenului pentru obţinerea definitivării în învăţământ, fără a lua în calcul perioadele de suspendare a contractului individual de muncă şi de rezervare a postului didactic/catedrei.
Candidaţii repartizaţi au obligaţia de a se prezenta la post/catedră până cel târziu la data de 31 august 2022, în vederea încheierii contractului individual de muncă. În cazul neprezentării la post în termen de maximum 3 (trei) zile lucrătoare, de la data de 31 august 2022, pentru încheierea contractului individual de muncă, se revocă repartizarea. Sunt exceptate situaţiile de neprezentare la post din motive neimputabile candidaţilor: motive medicale, calamități naturale etc., care pot fi justificate cu documente.
Directorul unităţii de învăţământ transmite inspectoratului şcolar lista posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate şi lista candidaţilor care s-au prezentat la post pentru încheierea contractului individual de muncă.
Candidaţii rămași nerepartizați se repartizează, în ședințele de repartizare organizate ulterior, la nivel judeţean/București. Posturile didactice/catedrele vacante/rezervate rămase neocupate se ocupă în etapele ulterioare ale mobilităţii personalului didactic de predare.
Titularizare 2022 – calendar
24 mai-30 iunie: organizarea și desfășurarea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă şi soluţionarea contestaţiilor la aceste probe
4 iulie: afişarea rezultatelor la probele practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă
13 iulie: proba scrisă
19 iulie: comunicarea rezultatelor iniţiale
19-20 iulie: înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare
21-26 iulie: soluţionarea contestațiilor
27 iulie: comunicarea rezultatelor finale
29 iulie: repartizarea candidaţilor conform prevederilor art.74 alin. (3), lit.a) sau 80 alin.(9) din Metodologie, după caz
1 august: ședință de repartizare, în ordine, a:
- cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art.74 alin. (3), lit. b) din Metodologie (repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactice debutante)
- cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. c) din Metodologie (repartizarea prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate)
- cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. d) din Metodologie
- cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. e) sau 80 alin. (9) din Metodologie, după caz (repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante complete indiferent de viabilitatea acestora, a candidaţilor cu statut de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar de stat sau particular acreditat anterior înscrierii la concurs, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular şi a cadrelor didactice debutante din învățământul preuniversitar de stat sau particular (cel puțin media 7)
- repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2022, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9) din Metodologie, după caz (cel puțin media 7, pe posturi pe care sunt angajate)
2 august: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
2-22 august 2022: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News