Connect with us
Publicitate

Educație

TOP rezultate TITULARIZARE 2022 în ALBA: Candidații care au luat cele mai mari NOTE la proba scrisă. LISTA

Publicat

Rezultate Titularizare 2022 în Alba: În acest an, au fost două note de 10 la proba scrisă în cadrul concursului de Titularizare 2022. Rezultatele au fost publicate marți de Ministerul Educației.

În top cele mai bune rezultate din Alba după proba scrisă, majoritatea profesorilor cu note peste 9 sunt educatori sau învățători. De asemenea, note peste 9 au mai fost pentru candidați care doresc titularizare pe post la Religie, Mecanică, Engleză, Română, Educație Fizică și Sport, Prelucrarea lemnului (maiștri), Educație muzicală, Educație socială, Matematică.

Vezi și Rezultate finale TITULARIZARE 2022 după contestații

Cele două note de 10 au fost obținute de candidate din Apuseni.

Vezi Cum văd sistemul educațional Maria și Sorina, cele două profesoare din Alba care au luat nota ZECE la Titularizare în 2022

Titularizarea este concursul naţional prin care profesorii ocupă posturile didactice sau catedrele vacante în învăţământul preuniversitar, având posibilitatea să se angajeze perioadă nedeterminată. Condiția pentru a obține titularizarea este obținerea unei note de minimum 7 atât la proba scrisă, cât şi la inspecţia specială la clasă.

Vezi și Rezultate TITULARIZARE 2022 în ALBA: două note de 10, iar 96 de profesori au luat sub 5. Rată de promovare a examenului: 47,6%

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

TOP cele mai bune note la proba scrisă – TITULARIZARE 2022 – județul Alba:

Candidat/ disciplină / notă

  • Sorina Burz – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 10.00
  • Maria Jantea – Educație Muzicală – 10.00
  • Anda Raluca Lupu – Religie Ortodoxă – 9.70
  • Maria Jurju – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurării Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.65
  • Teodora Iamina Irimescu – Limba și Literatura Română și Matematică, Elemente de Pedagogie Școlară, Metodica Predării Limbii și Literaturii Române / Comunicării în Limba Română și Metodica Predării Matematicii / Matematicii și Explorării Mediului în Învățământul Primar (Învățământ Primar în Limba Română) – 9.60
  • Alina Muntea – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.60
  • Maria Cecilia Șerbănoiu – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.55
  • Maria Bogdan – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.50
  • Camelia Roxana Cutean – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.50
  • Farkas Ervin – Religie Romano-Catolică de Limba Maghiară – 9.50
  • Komiveş Denisa Maria – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.50
  • Mihaela Carmen Ștefănuț – Mecanică – 9.50
  • Diana Tărbălescu-Brîndescu – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.50
  • Csabai Andrada Elena – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.45
  • Mariana Haneș – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.45
  • Andreea Ioana Man – Limba și Literatura Engleză – 9.40
  • Ioana – Marinela Blaga – Limba și Literatura Română – 9.35
  • Andreea Bodea – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.35
  • Dan Dănilă – Educație Fizică și Sport – 9.35
  • Gheorghe Cristian Gînța – Prelucrarea Lemnului (Maiștri Instructori) – 9.35
  • Flavia Nirvana Butuza – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.30
  • Gabriela Drăghiță – Limba și Literatura Engleză – 9.30
  • Camelia Marc – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.30
  • Maria Adelina Stânea – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.25
  • Vas – Anamaria – Andreea – Limba Si Literatura Romana, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurării Activităților Instructiv – Educative în Gradinița De Copii – 9.25
  • Alexandra Nicoleta Băluță – Educație Muzicală – 9.20
  • Roxana Blaga – Limba și Literatura Română și Matematică, Elemente de Pedagogie Școlară, Metodica Predării Limbii și Literaturii Române / Comunicării în Limba Română și Metodica Predării Matematicii / Matematicii și Explorării Mediului în Învățământul Primar (Învățământ Primar în Limba Română) – 9.20
  • Raluca Maria Cioflica – Educație Socială (Gândire critică și Drepturile Copilului, Educație Interculturală, Educație pentru Cetățenie Democratică – 9.20
  • Raluca Cristina Hațegan – Limba și Literatura Română și Matematică, Elemente de Pedagogie Școlară, Metodica Predării Limbii și Literaturii Române / Comunicării în Limba Română și Metodica Predării Matematicii / Matematicii și Explorării Mediului în Învățământul Primar (Învățământ Primar în Limba Română)  – 9.20
  • Mihaela Tătar – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.20
  • Roxana Maria Sicoe – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.15
  • Andrada Cîmpean – Matematică – 9.10
  • Adriana Mihalcea – Limba și Literatura Română și Matematică, Elemente de Pedagogie Școlară, Metodica Predării Limbii și Literaturii Române / Comunicării în Limba Română și Metodica Predării Matematicii / Matematicii și Explorării Mediului în Învățământul Primar (Învățământ Primar în Limba Română) – 9.10
  • Anamaria Țigău – Limba și Literatura Română și Matematică, Elemente de Pedagogie Școlară, Metodica Predării Limbii și Literaturii Române / Comunicării în Limba Română și Metodica Predării Matematicii / Matematicii și Explorării Mediului în Învățământul Primar (Învățământ Primar în Limba Română)  – 9.10
  • Adina Ionela Ciolos – Limba și Literatura Engleză – 9.05
  • Adina Cristina Florea – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.05
  • Alexandra Cristea – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.00
  • Ana Cristea Marceta – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.00
  • Iuliana Groza – Limba și Literatura Română, Pedagogia Preșcolară și Metodica Desfășurarii Activităților Instructiv – Educative în Grădinița de copii – 9.00
  • Aida Oltean – Limba și Literatura Română și Matematică, Elemente de Pedagogie Școlară, Metodica Predării Limbii și Literaturii Române / Comunicării în Limba Română și Metodica Predării Matematicii / Matematicii și Explorării Mediului în Învățământul Primar (Învățământ Primar în Limba Română)- 9.00
  • Ana-Maria Plămadă – Consiliere psihopedagogică – 9.00
  • Ionela Ungureanu – Educație Muzicală – 9.00

La polul opus, cele mai mici note (sub 3) au fost luate de candidați care au dat proba scrisă la discipline precum: Română, Chimie, învățători, Educație Fizică și Sport, Germană modernă, Fizică, educatori, Religie, Biologie, Industrie Alimentară, Comerț, Electrotehnică.

Titularizare 2022 – calendar

24 mai-30 iunie: organizarea și desfășurarea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă şi soluţionarea contestaţiilor la aceste probe

4 iulie: afişarea rezultatelor la probele practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă

13 iulie: proba scrisă

19 iulie: comunicarea rezultatelor iniţiale

19-20 iulie: înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare

21-26 iulie: soluţionarea contestațiilor

27 iulie: comunicarea rezultatelor finale

29 iulie: repartizarea candidaţilor conform prevederilor art.74 alin. (3), lit.a) sau 80 alin.(9) din Metodologie, după caz

1 august: ședință de repartizare, în ordine, a:

  • cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art.74 alin. (3), lit. b) din Metodologie (repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactice debutante)
  • cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. c) din Metodologie (repartizarea prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate)
  • cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. d) din Metodologie
  • cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. e) sau 80 alin. (9) din Metodologie, după caz (repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante complete indiferent de viabilitatea acestora, a candidaţilor cu statut de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar de stat sau particular acreditat anterior înscrierii la concurs, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular şi a cadrelor didactice debutante din învățământul preuniversitar de stat sau particular (cel puțin media 7)
  • repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2022, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9) din Metodologie, după caz (cel puțin media 7, pe posturi pe care sunt angajate)

2 august: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

2-22 august 2022: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate