Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Serviciul Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia se mută în sediul primăriei. Programul cu publicul

Publicat

sediu primarie drona

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia va funcționa în același sediu cu primăria.

Mutarea Serviciului din clădirea din Piața Iuliu Maniu, nr 14, unde se află și serviciul de eliberare a permiselor auto și pașapoartelor, a început din această săptămână. Noul sediu va fi în clădirea unde se află primăria, pe Calea Moților nr. 5 A, intrarea de la fostul Bancpost.

Primăria mai anunță că a fost deschis calendarul de programări online, pe site-ul www.evp-albaiulia.ro. Din 3 ianuarie 2022, se deschid patru ghișee, care vor prelua cererile cetățenilor, exclusiv pe bază de programări online.

Cum se pot depune cereri pentru acte de identitate

În perioada 13 decembrie – 3 ianuarie, pentru eliberarea actelor de identitate, cererile vor fi preluate, pe bază de programare, de către Biroul de Evidență a Persoanelor din cadrul Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Alba, cu sediul în Piața Iuliu Maniu, nr.14.

Programarea se face la numărul de telefon: 0258/810452, între orele 9.00 și 10.00, în zilele de 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 27, 29 decembrie.

Vor fi preluate cereri exclusiv pentru persoanele care nu dețin un act de identitate valabil (în situațiile de pierdere/furt/deteriorare/ distrugere a ctului de identitate, precum și în cazul în care au intervenit modificări ale numelui în urma căsătoriei ori a divorțului) și care au o situație urgentă ce poate fi susținută cu documente justificative (motive de sănătate, familiale sau profesionale).

La sediul DPCEP Alba, nu se soluționează cererile pentru eliberarea actului de identitate pentru care sunt necesare verificări suplimentare în teren, la domiciliul declarat, sau pentru certificarea identității ori evidențele deținute de alte instituții

Documentele privind decese sau nașteri

În perioada 13 decembrie – 3 ianuarie, vor fi preluate cu preponderență documentele privind înregistrarea deceselor și nașterilor, la sediul din Alba Iulia, str. Piața Iuliu Maniu, nr.14;

Pentru perioada 20-27 decembrie, programul cu publicul se va restrânge, urmând să se desfășoare de luni până vineri, între orele 8.30-13.00. Programul de înregistrare decese de sâmbăta rămâne neschimbat. la sediul din Alba Iulia, str. Piața Iuliu Maniu, nr.14;

Din 3 ianuarie 2022, SPCLEP Alba Iulia va prelua cererile cetățenilor, raportat la atribuțiile specifice conferite serviciului de legislația în vigoare, la noul sediu, din Alba Iulia, str. Calea Moților, nr 5A.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax