Connect with us
Publicitate

BLAJ

Spitalul Municipal Blaj va fi EXTINS pentru mutarea Ambulatoriului integrat. Investiție de peste 5,5 milioane de lei


Publicat

Spitalul Municipal Blaj va fi extins cu un nou corp de clădire, pentru mutarea Ambulatoriului integrat. Investiția de peste 5,5 milioane de lei prevede, printre altele, dotarea cabinetelor medicale, realizarea unui lift de persoane și amenajarea spațiilor verzi din zonă. 

Primăria Blaj a lansat recent în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație privind proiectarea și execuția lucrărilor de construcții, inclusiv utilaje și echipamente aferente, asistența din partea proiectantului, pentru obiectivul „Extindere și dotare ambulatoriu Spital Municipal Blaj”.

Spitalul Municipal Blaj este un spital de tip general care are în structura sa următoarele specialități: medicină internă, cardiologie, chirurgie generală, pediatrie, neonatologie, ATI, boli infecțioase, neurologie, psihiatrie, CPU, ambulatoriu integrat, având în structura organizatorică un număr de 277 de paturi. Înființat în 1951, Spitalul Municipal Blaj este situat la o distanță de 36 de kilometri de municipiul Alba Iulia și deservește populația municipiului Blaj și a localităților aparținătoare (aproximativ 20.832 de locuitori), precum și localitățile apropiate de pe Valea Târnavelor, în total în jur de 50.000 de locuitori. Este un spital de tip multipavilionar, alcătuit din două corpuri de clădiri.

Obiectivul general al proiectului constă în extinderea clădirii ambulatoriului integrat de specialitate al Spitalului Municipal Blaj și dotarea acestuia, în vederea îmbunătățirii serviciilor medicale. Clădirea propusă pentru extindere și dotare cu aparatură medicală este situată la nr. 16 pe strada Andrei Mureșanu din Blaj. Aceasta face parte din ansamblul edificat aparținând Spitalului Municipal Blaj.

Potrivit studiului de fezabilitate, starea actuală a ambulatoriului este precară din punct de vedere al spațiilor, acestea fiind insuficiente pentru respectarea tuturor prevederilor în domeniu și furnizarea corespunzătoare a serviciilor medicale ambulatorii.

Cabinetele medicale din structura ambulatoriului sunt organizate în cadrul celor două clădiri ale spitalului, respectiv Policlinica și Spital. Din punct de vedere funcțional, cabinetele ambulatoriului nu sunt grupate și nu sunt amplasate într-o singură locație, spațiile existente nu sunt suficiente pentru asigurarea condițiilor de suprafață, circuite și funcționalități prevăzute de lege.

Proiectul propune soluționarea problemelor prin extinderea clădirii spitalului și mutarea cabinetelor medicale în aripa extinsă a clădirii. Extinderea se va realiza pe orizontală, cu o clădire nouă, cu trei nivele, similară celei existente și alipită clădirii spitalului. Astfel se propune aducerea secțiilor de ambulatoriu în spațiile nou create și dotarea cu aparatură medicală și mobilier medical necesare în vederea asigurării funcțiunilor specifice de bază ale programului de ambulatoriu.

Un obiectiv important al proiectului pentru adaptarea infrastructurii spitalului la nevoile persoanelor cu dizabilități este construirea unui lift în corpul nou de clădire. În acest fel va exista acces pentru această categorie și nu numai către toate cabinetele medicale.

Structura ambulatoriului pe specialități este următoarea:

  • Medicină internă
  • Cardiologie
  • Chirurgie generală
  • Urologie
  • Ortopedie și traumatologie
  • Obstetrică-ginecologie
  • Oftalmologie
  • Pediatrie
  • Neurologie
  • Psihiatrie
  • Dermatovenerologie
  • Pneumologie
  • Endocrinologie
  • ORL
  • Boli infecțioase
  • Chirurgie vasculară
  • Laboratoare (laborator analize medicale, laborator radiologie și imagistică medicală, laborator explorări funcționale)

Potrivit studiului de fezabilitate, implementarea proiectului va contribui la scăderea numărului de internări în spital dar și la creșterea numărului de consultații în asistență medicală specializată în ambulatoriu, calitatea serviciilor medicale va crește, la fel și gradul de satisfacție al pacienților și al medicilor.

Noul corp de clădire va include cabinete pentru consultații, săli de așteptare, spații administrative și pentru personalul medical, vestiare, grupuri sanitare, spații tehnice și spații de depozitare a inventarului medical. 

Pentru dotarea cabinetelor medicale se vor achiziționa, printre altele, următoarele echipamente medicale: electrocardiograf, ecocardiograf, defibrilator automat, ecograf, aparat testare efort, aparat de monitorizare EKG, bisturiu electric, aspirator chirurgical, monitor funcții vitale, coagulator cu infraroșu, doppler vascular, ecograf cord, negatoscop, ecograf 4D, biomicroscop, electrocauter, spirometru, sistem PACS pentru imagistică medicală, electroencefalograf.

De asemenea, se vor reabilita/construi alei, se vor reamenaja spațiile verzi și se vor realiza parcări pentru ambulanțe și autospeciale medicale.

Valoarea estimată a contractului este de 5.552.227,59 lei (fără TVA), din care:

  • execuție lucrări, utilaje aferente – 5.302.247,59 lei,
  • proiect tehnic și detalii de execuție – 135.000,00 lei,
  • documentații tehnice, avize, autorizații – 82.000,00 lei,
  • verificarea tehnică a proiectării – 11.380,00 lei,
  • asistența tehnică din partea proiectantului – 21.600,00 lei

Durata de prestare a serviciilor de proiectare și obținere avize/autorizație de contrucție este de 3 luni de la data semnării contractului. Durata execuției lucrărilor și prestării serviciilor de asistență tehnică este de 12 luni de la data ordinului de începere.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Medalii de aur, argint și bronz pentru practicanții de taekwondo din Alba, la Campionatul Național desfășurat la București

Publicat

14 medalii de aur, argint și bronz au obținut practicanții de taekwondo ai clubului Revolution Academy Alba, la Campionatul Național de Taewondo WT, desfășurat în weekendul ce a trecut la București.

Clubul din Alba a participat cu 16 sportivi, mulți dintre ei având o vârstă fragedă și pentru unii fiind chiar prima participare la o competiție sportivă de o anvergură națională.

Medalii de aur

Jelea Eduard -25 kg locul 1

Gemanescu Nicoleta +30 kg

Vas Karina -30 kg

Boloage Alecsandru -45 kg

Galea Mario -44 kg

Medalii de argint

Luha Eduard -40 kg

Dan Alexandru +40 kg

Cetean Eduardo -37 kg

Fara Alex -40 kg

Groza Alexandra +50 kg

Medalii de bronz

Cetean Luca -25 kg

Dobarta Roxana +30 kg

Popa Vasile -35 kg

Ghenescu Natalia -51kg

”Încă odată am adus Alba Iulia pe podium, la un sport olimpic. Chiar dacă a fost pandemie, chiar dacă a trebuit să ne antrenam în condiții improprii, am reușit să obținem 14 medalii de aur, argint și bronz la un campionat național. Susținerea financiară este exclusiv din partea părinților și a unor persoane care ne sunt aproape încă de la prima competiție la care am participat.

De mai bine de doi ani ne antrenam într-un spațiu în care nu mai încăpem, dar totuși facem performanță și ducem Alba Iulia, Sebeșul și județul Alba pe podium la toate competițiile la care participăm”, a declarat pentru alba24.ro, Alin Moldovan, antrenorul clubului Revolution Academy Alba Iulia.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Doar 10% dintre posesorii de mașini au încheiat ABONAMENTE DE PARCARE în Alba Iulia, până acum. Câți bani a încasat Primăria

Publicat

Doar un procent de aproximativ 10% dintre posesorii de autoturisme din Alba Iulia și-au făcut abonamente de parcare în oraș. 

3.000 de abonamente pentru locurile publice de parcare la aproape 30.000 de mașini reprezintă un procent care ar trebui să ridice administrației o serie de întrebări legate de modul în care a fost gândit sistemul și  tarifele practicate.

Câți bani a încasat Primăria până acum

Primăria Alba Iulia a încasat până acum din abonamentele de parcare 1.186.157 de lei, în total.

Din această sumă, 509.975 de lei s-au încasat în anul 2020, iar în 2021 (până în 15 aprilie), 676.182 lei.

Totodată, Primăria a încasat și din amenzi peste 115.000 de lei.

Aproximativ 3.000 de abonamente

Potrivit reprezentanților Primăriei Alba Iulia, 2.442 de abonamente anuale au fost încheiate de persoane fizice și alte 631 de persoane juridice, în total peste 3.000.

Există și locuitori ai orașului care au preferat abonamente lunare. Numărul acestora este de 2.581 (persoane fizice) și 161 (persoane juridice).

Care sunt tarifele

Persoanele fizice plătesc abonament de 50 lei pe lună sau 300 de lei pe an. Abonamentul pentru persoanele juridice este de 100 lei pe lună sau de 600 de lei pe an.

Aceste abonamente nu sunt transmisibile de la o mașină la alta.

Pentru varianta de abonament transmisibil, adică plătit de persoană/firmă și care poate fi utilizat pe mai multe mașini, tariful lunar este de 75 de lei pe lună (persoane fizice), respectiv 150 lei pe lună (persoane juridice).

Persoanele care circulă cu mașini electrice pot parca gratuit, iar posesorii de autoturisme hibride primesc reducere cu 50% la tarife (pentru abonamente).

Parcările rezidențiale sunt în schimb ocupate

Potrivit unor informații solicitate de Alba24, în municipiu există, pe lângă parcările publice, 8.900 de locuri de parcare rezidențiale, ocupate în procent de 99,99%.

Veniturile aduse de aceste parcări au fost în 2020 de 1.136.501 de lei.

Potrivit reprezentanților primăriei, mai sunt libere aproximativ 25 de locuri în parcările rezidențiale în zona Dedeman și 20 în spatele Mercur City Center.

Nemulțumiri

Implementarea sistemului de parcări publice cu plată a generat nemulțumiri în rândul cetățenilor.

În primul rând, oamenii sunt nemulțumiți de modalitățile de plată, respectiv de lipsa automatelor de parcare.

Reprezentanții primăriei recomandă plata cu ajutorul unei aplicații dedicate, sau prin SMS, însă în foarte multe parcări lipsesc modalitățile „clasice” de plată, cu bani.

O altă nemulțumire ține de prețul relativ ridicat al abonamentelor anuale, într-un oraș cu câștiguri mici, dar și de cuantumul amenzilor (de la 500 la 1.000 de lei).

În plus, o parte dintr ecetățeni sunt nemulțumiți că abonamentele nu acoperă și zona „zero” – Cetatea Alba Carolina.

Citește și: Angajații instituțiilor și ai firmelor din Cetatea Alba Iulia, turiști în orașul lor. Abonamentele de parcare nu acoperă zona zero

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Cabinet pentru diagnosticarea epilepsiei, deschis la spitalul din Sebeș. Examinări cu aparat videoEEG de mare performanță

Publicat

Spitalul din Sebeș a devenit al 11-lea Centru de Epilepsie și Monitorizare EEG din țară, unde pacienții cu epilepsie pot fi diagnosticați, cu ajutorul unui aparat videoEEG de mare performanță.

Prin centrul de telemedicină, pacienții au acces la examinări complete, fără a mai fi nevoiți să meargă în centre universitare și beneficiază de dosare medicale cu istoricul afecțiunii.

Datele sunt stocate pe un server central, la care au acces și alți medici epileptologi care pot să își ofere experiența în domeniu.

Inițiativa de la Sebeș aparține Asociației Cluburilor Lions România și rețelei de Telemedicină în Epilepsie și a fost posibilă cu sprijinul Star Assembly.

Centrul funcționează în cadrul Spitalului Municipal Sebeș – compartiment Neurologie, pe strada Aviator Olteanu.

Aparatul videoEEG de mare performanță, în valoare de 25.000 euro, ce a intrat în dotarea cabinetului de la Sebeș va fi folosit pentru un diagnostic complet și corect al pacienților cu epilepsie din județul Alba și regiunile alăturate. Va permite totodată supervizarea în timp a evoluției afecțiunii.

Până acum, reţeaua de telemedicină în epilepsie era la dispoziția pacienților din orașele București, Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Bacău, Sibiu, Craiova, Timișoara, Brașov și Miercurea Ciuc.

Centrele sunt conectate atât între ele, cât și cu centrele universitare din țară și din străinătate, facilitând schimbul de opinii între specialiști și stabilirea celei mai bune abordări legate de tratament, transmit inițiatorii.

E o mare bucurie să fie inaugurat cel de-al unsprezecelea Centru de Epilepsie, în cadrul Spitalului Municipal Sebeș, care a înțeles  utilitatea proiectului și dinamica telemedicinei. Impactul pozitiv cel mai mare este la nivelul pacienților, care vor putea beneficia de examinări complete fără a mai fi nevoiți să parcurgă drumuri costisitoare și obositoare până la cel mai apropiat centru universitar. Vor beneficia astfel de consultanță medicală de cel mai înalt nivel, chiar la ei acasă. Și pentru această mare realizare le suntem recunoscători finanțatorilor, fără de care nu am fi putut anunța această veste importantă”, spune dr. Bogdan Florea, medic neurolog, fondatorul și coordonatorului rețelei Telemedicină în Epilepsie din România.

„Suntem onorați că Spitalul Municipal Sebeș este al unsprezecelea Centru de Epilepsie și Monitorizare EEG în cadrul proiectului Telemedicină în Epilepsie inițiat de Cluburile Lions. Din donația Star Assembly oferită organizației Lions Club, în spitalul nostru a fost pus în funcțiune un aparat EEG-performant, în valoare de 25 mii de euro, care va ajuta la diagnosticarea și îngrijirea pacienților cu epilepsie.

Ne bucurăm să contribuim la extinderea proiectului  și să facilităm astfel accesul unui număr mai mare de persoane cu epilepsie la diagnostic și tratament corect”, a declarat Anca Franchini, manager Spitalul Municipal Sebeș.

Epilepsia este afecţiunea sistemului nervos central care permite apariţia unor crize tranzitorii ce tulbură activitatea cerebrală. Între crize, pacienţii se comportă de cele mai multe ori normal. Oficial sunt înregistrate 130.000 persoane cu epilepsie, dar numărul real în România se apropie de 300.000.

Prin Rețeaua de Telemedicină în Epilepsie, pacienții beneficiază de dosare medicale cu istoricul și analize EEG complexe și repetate. Datele sunt stocate pe un server central, la care au acces și alți medici epileptologi care pot să își ofere experiența în interpretarea datelor.

Mai mult decât atât, conectarea cu alte centre de excelență din lume (Montreal, Copenhaga, Geneva) face posibil schimbul de informații între medici specialiști, oferind astfel o a doua sau chiar o a treia opinie competentă, pentru cazurile dificile.

Telemedicina în Epilepsie nu înlocuiește actul medical, scopul său fiind facilitarea examinării celor care suferă de această boală și optimizarea timpului lor și al familiilor acestora. Medicii și asistenţii medicali din centre participă cu regularitate la cursuri de perfecţionare.

Despre Star Transmission și Star Assembly

Locațiile de producție din Romania, respectiv compania Star Transmission cu sediul în Cugir și compania Star Assembly cu locația în Sebeș, sunt subsidiare deținute integral de Mercedes-Benz AG. Ambele sunt parte importantă a rețelei globale de producție powertrain Mercedes-Benz autoturisme.

La Sebeș sunt asamblate transmisii pentru Mercedes-Benz.

Locația Cugir găzduiește producția de roți, axe, țevi de înaltă presiune și componente prelucrate mecanic pentru motoare, transmisii și sisteme de direcție, precum și un centru tehnologic unde sunt produse, printre altele, prototipuri.

Cu sprijinul guvernului român, Star Transmission este una dintre primele companii românești care oferă un sistem de învățământ dual bazat pe modelul german din Baden-Württemberg. În calitate de parteneri ai acestui program, Star Transmission și Star Assembly oferă instruire practică în fiecare din cele două unități de producție.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

ANGAJĂRI la STAT. POSTURILE vacante în instituții publice din județul Alba. Condiții de participare la concurs

Publicat

În această perioadă, în județul Alba sunt vacante mai multe posturi în instituții publice.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

– inspector de specialitate, grad I, la Serviciul Financiar Contabilitate

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani și 6 luni; abilități de operare calculator; abilități de comunicare.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 29 aprilie 2021, între orele 09.00-12.00

Concurs: 11 mai 2021, ora 10:00: testare psihologică; 12 mai 2021, ora 10:00: proba scrisă; 17 mai 2021, ora 10:00: proba practică; 20 mai 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

– director general

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/ competențe/ master/ doctorat (dovedite prin acte); vechime în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens); activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 2 ani; recomandare de la ultimul loc de muncă; curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfășurată; candidații vor prezenta planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați pentru îndeplinirea obligațiilor asumate pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale de sănătate; să aibă capacitate de exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială); să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției; starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical și act doveditor; să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială că nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au. fost amnistiate sau grațiate); să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal; să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise de autoritatea competentă; să aibă calitatea de asigurați în sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 aprilie 2021, ora 17.00

Concurs: 6 mai 2021, ora 10.00 – proba scrisă – la Amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență București din București. Splaiul Independenței nr. 169; data și ora interviului va fi comunicată ulterior – la sediul C.N.A.S. din București, Calea Călărașilor nr. 248, bl. S19, sectorul 3.

Relaţii suplimentare, la sediul C.N.A.S., respectiv la sediul C.A.S. Alba.

AIUD

Grădinița cu Program Prelungit „Primii Pași” Aiud

– îngrijitor (1/2 normă)

Condiții: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 12 mai 2021, ora 13.00 – proba scrisă; 14 mai 2021, ora 13.00 – proba interviu

Relații suplimentare, la sediul Grădiniței cu Program Prelungit „Primii Pași” din Aiud, str. Sergent Hațegan nr. 3, Judeţul Alba, telefon 0258/861.465.

Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud

– director medical

Condiții: absolvent de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; confirmat cel puțin medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 14.05.2021. ora 15.00, la Biroul Resurse Umane din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6.

Concurs: 24 mai 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 27 mai 2021. ora 10.00 – susținerea proiectului de specialitate și interviul de selecție – la Sala de ședință a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68.

Relații suplimentare se pot obține la sediul spitalului, la secretariatul comisiei de concurs sau la telefon 0258861302, interior 102.

SEBEȘ

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 aprilie 202, ora 15.00

inspector de specialitate IA – Serviciul Întreținere și Reparații, Salubritate, Zone Verzi și de Agrement

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul construcții, minimum 2 ani vechime în specialitatea studiilor

Concurs: 10 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; 13 mai 2021, ora 10.00: proba interviu.

șofer I – Biroul Administrativ

Condiții: studii medii; minimum 5 ani vechime în specialitate/calificare; carnet de conducere categoriile B, C, E.

Concurs: 10 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; 13 mai 2021, ora 10.00: proba practică; 18 mai 2021, ora 10.00: proba interviu.

muncitor necalificat – Compartimentul Salubritate și muncitor necalifîcat – 3 posturi – Compartimentul Zone Verzi

Condiții: studii generale; fără vechime.

Concurs: 10 mai 2021, ora 10.00: proba practică; 13 mai 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.

Liceul German din Sebeş

– îngrijitor

Condiții: studii gimnaziale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 10 mai 2021, ora 09:00: proba scrisă; 13 mai 2021, ora 09:00: proba practică; 18 mai 2021, ora 09:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului German din Sebeş, str. Ştefan cel Mare nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0371/348.884.

Şcoala Gimnazială Nr. 2 Sebeş

– muncitor calificat întreținere

Condiții: studii medii sau atestat profesional în domeniu; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Concurs: 28 aprilie 2021, ora 08.00 – proba scrisă; 29 aprilie 2021, ora 08.00 – proba practică; 29 aprilie 2021, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale Nr. 2, din Sebeş, Piaţa Libertăţii nr. 1, telefon: 0258/731.922

CUGIR

Spitalul Orășenesc Cugir

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate