Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

5 noiembrie: Examen pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal. Candidaţii se pot înscrie de LUNI. Condiţii şi acte necesare


Publicat

finante cod fiscalCamera Consultanţilor Fiscali organizează examen de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, în 5 noiembrie, la București.

Înscrierile la examen se fac în perioada 3 octombrie 2016 – 24 octombrie 2016 pe site-ul: www.ccfiscali.ro, iar dosarele se depun în aceeaşi perioadă, direct sau se transmit prin servicii poştale cu confirmare de primire, la adresa str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sectorul 2, Bucureşti.

Confirmarea înscrierii, numărul de înregistrare şi modul de soluţionare a cererii de înscriere se face prin afişare pe site-ul CCF, numai după primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru înscriere şi înregistrarea acestuia.

Examenul din 5 noiembrie va fi test-grilă cu întrebări din: legislaţia fiscală, legislaţia privind administrarea fiscală şi legislaţia vamală, 90%; dreptul comercial şi dreptul financiar-fiscal, 5%; gestiunea financiară şi contabilitatea întreprinderii, 5%.

Durata de elaborare a răspunsurilor pentru proba scrisă este de 3 ore.

Candidaţii la examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

– să fie licențiați ai unei facultăți cu profil economic;

– să aibă o experiență profesională de minimum 5 ani, dintre care minimum 3 ani în una sau mai multe dintre următoarele activități: elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislației fiscale, administrare fiscală, elaborarea sau aplicarea reglementărilor contabile, activitate financiar-contabilă, activitate didactică universitară în domeniul finanțelor publice, fiscalitate, politici fiscale și bugetare, contabilitate financiară, finanțele instituțiilor publice; activitate de consultant fiscal asistent

– să nu aibă antecedente penale pentru săvârșirea unor infracțiuni sancționate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiară, precum și alte infracțiuni în legătură cu exercitarea activităților

– să aibă capacitate deplină de exercițiu

– să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei.

Dosarul de înscriere va conține următoarele documente:

– cererea de înscriere la examenul pentru atribuirea calității de consultant fiscal

– curriculum vitae;

– diploma de studii superioare în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;

– carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;

– actul de identitate, în copie;

– certificatul de cazier judiciar;

– certificatul de cazier fiscal;

– adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;

– documentul de plată a taxei de înscriere la examen, în original (500 lei – conform Hotărârii Consiliului superior al Camerei Consultanților Fiscali nr. 1/2016). Plata taxei se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani – IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau în contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 – IBAN RO91RNCB0075119726870001;

– trei fotografii 2/3 cm.

Candidaţii la examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal asistent trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

– să aibă calitatea de licențiat al unei instituții acreditate de învățământ superior cu durata stabilită de lege;

– să aibă o experiență profesională de minimum 2 ani;

– să nu aibă antecedente penale pentru săvârșirea unor infracțiuni sancționate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiară, precum și alte infracțiuni în legătură cu exercitarea activităților prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. b) din OG nr.71/2001;

– să aibă capacitate deplină de exercițiu;

– să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei.

Dosarul de înscriere va conţine următoarele documente:

– cererea de înscriere la examen pentru atribuirea calității de consultant fiscal asistent

– curriculum vitae;

– diploma de studii superioare în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;

– carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;

– actul de identitate, în copie;

– certificatul de cazier judiciar;

– certificatul de cazier fiscal;

– adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;

– documentul de plată a taxei de înscriere la examen, în original (500 lei – conform Hotărârii Consiliului superior al Camerei Consultanților Fiscali nr. 1/2016).

Plata taxei se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani – IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau în contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 – IBAN RO91RNCB0075119726870001;

– trei fotografii 2/3 cm.

Mai multe detalii, pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba: Aproape 3000 de persoane s-au vaccinat, luni. Număr record al imunizărilor într-o singură zi, în județ

Publicat

Aproape 3000 de persoane din județ s-au vaccinat, luni.

Potrivit DSP Alba, este număr zilnic record de imunizări în județ.

În total, luni s-au vaccinat 2.850 de persoane, dintre care 1.558 cu doza 1 (+598 Johns0n & Johnson), 195 cu doza 2 și 499 cu doza 3.

Comparativ, în weekend, numărul de vaccinări a fost:

  • duminică: 1.604 persoane, din care 1160 cu doza 1 (+398 Johnson& Johnson /doză unică), 87 cu doza 2, 357 cu doza 3
  • sâmbătă: 2.379 de persoane, din care 1.376 cu doza 1 (+524 Johnson& Johnson /doză unică), 117 cu doza 2 și 362 cu doza 3
  • vineri: 2.392 de persoane, din care 1.039 cu doza 1 (+612 Johnson& Johnson /doză unică), 172 cu doza 2 și 569 cu doza 3.

Și în Alba, la fel ca în țară, a crescut numărul solicitărilor pentru vaccinare.

Centre de vaccinare în Alba:

Alba Iulia

Centrul de vaccinare de la Sala de Sport a Universității ”1 Decembrie 1918” (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0769769790

Centrul de vaccinare de la Liceul ”Alexandru Domșa” (Pfizer, Astra Zeneca și Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0768572925

Sebeș – Centrul de zi pentru persoane vârstnice Sebeș (Pfizer, Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0712010360

Blaj – Centrul Cultural ”Iacob Mureșianu” (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0712010365

Aiud – Sala de sport (Pfizer, Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0777910194

Câmpeni – Sala de sport a Liceului Tehnologic Silvic Câmpeni (Pfizer, Johnson&Johnson) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0712010371

Cugir – Centrul Cultural Cugir (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0777910195

Teiuș – Sala de sport (Pfizer) – program 8.00 – 20.00; telefon programări: 0761112349

Ocna Mureș – Sala de sport a Școlii Gimnaziale ”Lucian Blaga” (Pfizer) – program 8.00 – 15.00; telefon programări: 0790238425

Zlatna – Cantina Liceului ”Corneliu Medrea” (Pfizer) – program 14.00 – 20.00, telefon programări: 0786809506

Ighiu – Centrul de zi pentru persoane vârstnice Ighiu (Moderna) – telefon programări: 0712010205

La toate centrele din județ vaccinarea se poate face fie pe bază de programare prin platforma națională vaccinare-covid.gov.ro, fie prin prezentare directă

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Amenzi pentru angajații din școli care pretind bani elevilor. Proiect adoptat la Senat

Publicat

Personalul din unităţile de învăţământ riscă amenzi cuprinse între 1.000 şi 2.000 de lei, dacă pretinde elevilor, în mod direct sau indirect, sume sau alte foloase patrimoniale, potrivit unui proiect iniţiat de parlamentari USR şi AUR, adoptat tacit, luni, de Senat.

Potrivit iniţiatorului, „în unităţile de învăţământ de stat şi în toate spaţiile destinate educaţiei şi formării profesionale sau chiar în afara acestor spaţii, este interzisă pretinderea, în mod direct sau indirect, pentru sine sau pentru altul, personal sau prin intermediul interpuşilor, de către personalul didactic de conducere, personalul didactic de predare şi de instruire practică, personalul didactic auxiliar sau personalul nedidactic, a unor sume de bani sau alte foloase patrimoniale elevilor, părinţilor sau reprezentanţilor legali ai acestora”.

Nerespectarea acestor dispoziţii se sancţionează cu amendă între 1.000 şi 2.000 de lei, iar constatarea contravenţiei şi aplicarea amenzilor se fac de către ofiţerii sau agentul de poliţie din cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI), cu competenţe în domeniu, la sesizarea elevilor, părinţilor sau cadrelor didactice, didactice auxiliare sau nedidactice, mai prevede proiectul de act normativ.

„Actele cu titlu gratuit, astfel cum sunt donaţia sau legatul, prin care sunt oferite sume de bani sau alte foloase patrimoniale sunt permise numai dacă privesc în mod exclusiv ca beneficiar direct unitatea de învăţământ şi numai dacă iau naştere din iniţiativa celui care oferă.

Sunt exceptate de la prevederile prezentelor dispoziţii legale activităţile de pretindere sau strângere a sumelor de bani sau a altor foloase patrimoniale cazurile ce privesc activităţi extracuriculare, astfel cum sunt excursiile, petrecerile, evenimentele caritabile sau alte asemenea activităţi care nu privesc în mod direct actul de educaţie”, conform iniţiatorului.

Propunerea legislativă pentru modificarea şi completarea Legii Educaţiei Naţionale nr.1/2011 va fi dezbătută şi votată în Camera Deputaţilor, for legislativ în acest caz.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

UPDATE FOTO-VIDEO: Incendiu la Ohaba. O casă a fost distrusă de flăcări. Pompierii au intervenit cu două autospeciale

Publicat

Pompierii din Blaj au fost chemați să intervină, luni seara, pentru stingerea unui incendiu izbucnit în localitatea Ohaba.

Din primele date, a fost cuprinsă de flăcări o casă de locuit.

Potrivit ISU Alba, incendiul se manifestă generalizat în interiorul și la acoperișul casei.

Intervin pompierii cu două autospeciale de stingere și un echipjaj SMURD B2.

UPDATE, ora 22.37: Incendiul a fost stins. Potrivit ISU Alba, cauza probabilă a fost stabilită ca fiind un coș de fum neizolat corespunzător față de materiale combustibile, de la o sobă fără acumulare de căldură.

sursa imagini: ISU Alba și cititor Alba24

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Avertizare: Escrocherie online cu imaginea Băncii Transilvania. Infractorii cer prin email actualizarea datelor personale

Publicat

Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) și Banca Transilvania atrag atenția utilizatorilor cu privire la existența unei campanii de propagare a atacurilor de tip phishing, care se folosește de identitatea vizuală a băncii pentru a convinge utilizatorii să-ți ofere datele.

Inițiatorii campaniei frauduloase copiază elemente de brand corespondente Băncii Transilvania, pentru a crea site-uri-capcană, care vor arăta similar cu cele oficiale.

Persoanele vizate de aceste mesaje sunt convinse să-și introducă date sensibile pe aceste site-uri, prin folosirea unor tactici de inginerie socială, inclusiv mesaje alarmiste prin care cer potențialelor victime actualizarea datelor sau validarea acestora, sub presiunea aplicării unor potențiale sancțiuni.

Atacatorii trimit astfel de mesaje aleatoriu, fără o țintă specifică și fără să aibă acces la o bază de date cu clienți Banca Transilvania.

Pur și simplu, tentativele de phishing sunt transmise către email-uri din România, în speranța că, printre ele, sunt și adrese ale unor clienți Banca Transilvania.

Recomandări din partea bîncii

Banca nu va face astfel de solicitări pe mail și recomandăm să contactați telefonic serviciul clienți (0264 594 337) atunci când aveți suspiciuni.

Alternativ, poți apela numărul de urgență al callcentre-ului DNSC (1911), dedicat raportării incidentelor de securitate cibernetică, sau ne poți scrie la alerts@dnsc.ro

Verificați mereu adresa reală a expeditorului – chiar dacă aparent este un mail trimis de banca, când dați click pe detalii va afișa o adresă diferită decât cea aparentă, sau cea folosită în mod uzual de banca dumneavoastră

Asigurați-vă că sunteți pe site-ul oficial al băncii căreia urmează să îi transmiteți datele personale și că cererea este una legitimă

Cu alte cuvinte, trebuie să fii cât se poate de precaut în a deschide emailurile ce pare să vină de la bănci, iar dacă ai vreun dubiu, ar fi bine să suni la bancă pentru a te asigura dacă ai sau nu vreo problemă în relația cu instituția bancară.

Sursă: CERT.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate