Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

ADMITERE 2021 la Universitatea din Alba Iulia. Calendar și condiții pentru înscrieri la specializările de licență și master


Publicat

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia organizează, în perioada iulie-august, admitere la specializările de licență și masterat. Înscrierile se fac în iulie.

Admiterea se organizează pe domenii de licenţă/specializări sau programe de studii acreditate sau autorizate să funcţioneze provizoriu în cadrul UAB, atât la forma de învăţământ cu frecvenţă, cât şi la forma de învăţământ la distanţă,

Concursul pentru admiterea la studii universitare de licenţă, pentru toate formele de învăţământ se desfăşoară în două sesiuni, în condiţii identice, în perioada iulie-septembrie 2021 şi  se finalizează  înainte de începerea anului universitar, dar nu mai târziu de 30 septembrie 2021.

Calendarul admiterii LICENȚĂ 2021-2022 

Admiterea se organizează în prima sesiune perioada 7 iulie-27 august:

7 iulie – 16 iulie: înscrierea candidaţilor

7 iulie: susţinerea interviului motivaţional (doar la specializările unde este cazul). Proba de competenţă lingvistică (doar la specializările unde este cazul)

19 iulie: afişarea rezultatelor iniţiale ale admiterii

Prima etapă de înmatriculare:

19 iulie – 23 iulie: înmatricularea candidaților admiși pe locurile finanțate de buget  și a candidaților admiși pe locurile cu taxă

26 iulie: afişarea rezultatelor admiterii după prima etapă de înmatriculare

A doua etapă de înmatriculare:

26 iulie – 30 iulie: înmatricularea candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget  în urma locurilor bugetate neconfirmate de candidații admiși inițial

2 august – 27 august: înmatricularea candidaților admiși pe locurile cu taxă

Calendar admitere MASTERAT 2021-2022

7 iulie – 16 iulie: înscrierea candidaţilor
17 iulie: ierarhizarea candidaţilor
19 iulie: afişarea rezultatelor iniţiale ale admiterii

Prima etapă de înmatriculare:

9 iulie – 23 iulie: înmatricularea candidațiilor admiși pe locurile finanțate de la buget și pe locurile cu taxă

26 iulie: afişarea rezultatelor admiterii după prima etapă de înmatriculare

A doua etapă de înmatriculare:

6 iulie – 30 iulie: înmatricularea candidaților admiși pe locurile finanțate de buget în urma locurilor neconfirmate  neconfirmate de candidații admiși inițial

2 august – 27 august: înmatricularea candidaților admiși pe  locuiri cu taxă

Condiții de participare la concursul de admitere – UAB 2021-2022 (detalii din regulament):

Au dreptul să participe la concursul de admitere pentru studii universitare de licenţă doar absolvenţii de liceu cu diplomă de bacalaureat sau diplomă echivalentă, indiferent de anul absolvirii liceului.

La admitere pot participa, în aceleaşi condiţii prevăzute de lege pentru cetăţenii români, şi cetăţenii altor state membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene, care sunt absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă obţinută în statele menţionate

Absolvenţii studiilor efectuate în străinătate care nu se regăsesc în categoriile amintite pot participa la admiterea în ciclul de studii universitare de licenţă, în baza diplomei de bacalaureat echivalate în conformitate cu metodologiile elaborate de către direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetării.

Un candidat poate participa concomitent la admiterea la mai multe specializări din facultăţi diferite din cadrul Universităţii, cu condiţia depunerii unui dosar de înscriere la fiecare facultate.

Un candidat declarat admis poate beneficia doar de un loc finanţat de la bugetul de stat prin granturi de studii pentru o singură specializare/program de studiu, pe durata legală a studiilor. O altă specializare/program de studiu poate fi urmată doar în regim cu taxă.

Candidații care au obţinut premii I, II, III la olimpiadele şcolare de nivel naţional sau judeţean, pe timpul studiilor liceale, la disciplinele recunoscute ca fiind corespunzătoare specializărilor, vor beneficia de o bursă specială din partea Universităţii în cuantum de 200 RON/lună pentru anul I de studiu. Menţinerea bursei pentru semestrul II al anului I este condiţionată de promovarea tuturor examenelor şi colocviilor corespunzătoare primului semestru. Această bursă nu afectează obţinerea altor burse (merit, socială sau performanţă) conform legii.

Absolvenţii cu sau fără diplomă de licenţă/absolvire ai învăţământului superior de stat sau particular, pot concura pentru a fi admişi la a doua specializare (diferită de prima), în cadrul domeniilor de licenţă oferite de Universitate. Dacă prima specializare a fost făcută în regim de subvenţie de la bugetul de stat, a doua specializare va fi în regim cu taxă, iar dacă prima specializare a fost făcută cu taxă, a doua poate fi pe locuri finanţate prin granturi de studii, dacă sunt îndeplinite criteriile de admitere.

Taxa unică de înscriere este de 150 lei și se achită la casieria universității.

În cadrul acestei taxe unice, candidaţii au dreptul să opteze pentru oricare, respectiv mai multe dintre specializările şi formele de învăţământ organizate (învăţământ cu frecvenţă – zi, învăţământ la distanţă) de Universitate.

Taxa de înscriere se achită în contul IBAN: RO80TREZ00220F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia; Cod fiscal: 5665935. Modalităţi de plată: card bancar; plata la casieria Universităţii; plată prin casieria bancară (OP).

Sunt scutiţi de la plata taxelor de înscriere : candidaţii orfani de ambii părinţi şi care nu au depăşit vârsta de 26 de ani, candidaţii proveniţi din sistemul de protecţie socială, candidaţii cu handicap, copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate, copiii personalului didactic şi didactic auxiliar pensionat din sistemul de învăţământ, precum şi copiii orfani de unul sau ambii părinţi ce au activat în sistemul de învăţământ, copiii angajaţilor Universităţii „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia.

Scutirile se aplică în baza unor acte doveditoare.

Potrivit Regulamentului de admitere la UAB 2021-2022, făcut public pe site-ul institiției, înscrierea candidaţilor la concursul de admitere se face online, prin intermediul modului ADMITERE ON-LINE, integrat sistemului UMS. Acest regulament ar putea însă suferi modificări, în funcție de situația de la data organizării admiterii.

Acte necesare pentru înscriere

Dosarul de concurs pentru admiterea candidatului va conţine următoarele documente:

  • Fişa de înscriere
  • Certificatul de naştere
  • Cartea de identitate
  • Certificatul de căsătorie (pentru persoanele căsătorite) sau alt document care certifică schimbarea numelui, dacă e cazul
  • Diploma de bacalaureat sau echivalentă. Pentru promoţia 2020-2021 este valabilă diploma de bacalaureat sau adeverinţa de absolvire
  • Foaia matricolă care însoţeşte diploma de bacalaureat sau echivalenta acesteia
  • Dovada plăţii taxei de înscriere

Dosarul de concurs va conţine şi alte documente, obligatorii, după caz:

  • Binecuvântarea scrisă a ierarhului, Certificatul de botez şi Recomandarea preotului paroh în cazul candidaţilor la specializările teologice;
  • Diploma de licenţă sau echivalentă şi suplimentul la diplomă/foaia matricolă în cazul candidaţilor care au absolvit şi alte studii universitare de licenţă;
  • Adeverinţă privind regimul studiilor (buget sau taxă), forma de învăţământ (IF, ID sau FR) şi numărul semestrelor în care a beneficiat de bursă (după caz), în cazul candidaţilor care au absolvit un alt program de licenţă;
  • Situaţia şcolară, corespunzătoare anilor de studiu efectuaţi, pentru candidaţii care provin din alte instituţii de învăţământ de stat sau particulare şi care se înscriu pentru continuarea studiilor în UAB;
  • Pentru candidaţii de etnie romă, care concurează pe locurile speciale destinate acestei categorii, dosarul de înscriere al candidatului va cuprinde şi o Recomandare, eliberată de o organizaţie a romilor legal constituită, indiferent de domeniul acesteia de activitate, din care să reiasă că respectivul candidat face parte din etnia romă şi nu faptul că este membru al organizaţiei în cauză. Nu se vor accepta declaraţii de propria răspundere privind apartenenţa la etnia romilor înregistrate la notariat ori adeverinţe eliberate de alte instituţii/structuri etc. În perioada de validare a dosarului comisia de admitere va verifica statutul organizaţiei care a eliberat Recomandarea.
  • Adeverinţa care atestă că persoana provine din sistemul de protecţie socială, în cazul candidaţilor care se înscriu pe locurile destinate acestei categorii sau sunt scutiţi de taxa de înscriere;
  • Certificatele de deces ale părinţilor, în cazul în care candidaţii menţionează situaţia specială : orfani de unul sau de ambii părinţi şi nu au depăşit 26 de ani;
  • Decizia de încadrare a persoanei în grad de handicap, pentru candidaţii scutiţi de taxa de înscriere.
  • Adeverinţa emisă de o instituţie de învăţământ din care să rezulte calitatea de personal didactic sau didactic auxiliar (sau pensionari din aceleaşi categorii) a unuia dintre părinţi, precum şi copiii orfani de unul sau ambii părinţi ce au activat în sistemul de învăţământ,  în cazul candidaţilor care solicită scutire de plata taxei de înscriere;
  • Adeverinţa eliberată de Biroul Personal Salarizare al UAB în cazul candidaţilor al căror părinţi sunt angajaţii UAB în cazul candidaţilor care solicită scutire de plata taxei de înscriere;
  • Diploma de acordare a premiului, în cazul absolvenţilor de liceu cu diplomă de bacalaureat, care au obţinut distincţii la olimpiade şi care pot să fie admişi fără concurs de admitere, potrivit prevederilor prezentului Regulament.

Ierarhizarea candidaţilor

Ierarhizarea candidaţilor la concursul de admitere se face în funcţie de două criterii aplicate în următoarea ordine de prioritate:

a) media generală de admitere, calculată potrivit prevederilor prezentului Regulament din cadrul secţiunii V.2 Probele de admitere;

b) opţiunile candidaţilor, în ordinea în care acestea au fost menţionate în Fişa de înscriere on-line.

Candidatul care nu a reuşit la prima opţiune din cauza mediei insuficiente va concura la a doua opţiune, iar dacă nu reuşeşte nici la aceasta, va concura la a treia opţiune şi acest algoritm continuă în funcţie de numărul de opţiuni ale candidatului. În toate cazurile, pe listele de admitere, candidaţii sunt ierarhizaţi strict în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere si funcţie de opţiunile candidatului din Fisa de înscriere on-line.

Media generală minimă de admitere pentru studii universitare de licenţă nu poate fi mai mică de 5,00 (cinci).

Clasificarea candidaţilor se face în ordinea descrescătoare a mediilor obţinute la examenul de admitere şi în limita locurilor aprobate pentru fiecare program de studii, fără a se depăşi capacitatea de şcolarizare aprobată de către Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi implicit şi fără a se depăşi numărul de locuri bugetate alocate prin cifra de şcolarizare.

Mediile generale/punctajele generale obţinute de candidaţi la admitere sunt valabile pentru stabilirea ordinii de clasificare numai în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia. Ordinea de clasificare rezultată în urma admiterii va fi utilizată şi pentru repartizarea locurilor finanţate de la bugetul de stat, acestea revenind celor mai bine clasaţi candidaţi din fiecare program de studiu.

În cazul în care numărul alocat de locuri este depăşit prin existenţa, pe ultimul sau ultimele locuri, a mai multor candidaţi cu aceeaşi medie generală, departajarea se face prin aplicarea în ordine a următoarelor criterii:

a) nota la prima probă scrisă a bacalaureatului;

b) nota la a doua probă scrisă a bacalaureatului;

c) nota la a treia probă scrisă a bacalaureatului.

Prin excepţie, în cadrul examenului de admitere pentru specializările din cadrul  Facultăţii de Teologie Ortodoxă, criteriile de departajare sunt:

a) nota obţinută la proba scrisă la examenul de bacalaureat, la disciplina Limba şi literatura română

b) nota la a doua probă scrisă a bacalaureatului;

c) nota la a treia probă scrisă a bacalaureatului.

Probele eliminatorii, notate cu ADMIS/RESPINS, sunt:

– Proba eliminatorie de competenţă lingvistică pentru admiterea la programele de studii în limba engleză

– Interviu motivaţional pentru admiterea la specializarea Teologie ortodoxă pastorală

– Interviu motivaţional pentru admiterea la specializarea Muzică religioasă

– Interviu motivaţional care constă în verificarea aptitudinilor socio – umane şi evaluarea portofoliului de lucrări (5 lucrări în arta creionului şi 5 lucrări în culoare), pentru admiterea la specializarea Artă sacră

ADMITERE UAB / Facultăți/ specializări – 2021-2022



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

WhatsApp a lansat o funcție nouă pentru aplicația de PC. Începând de astăzi se pot primi și pe desktop apeluri audio și video

Publicat

Începând de astăzi pe aplicaţia WhatsApp pentru PC-uri cu macOS şi Windows, se vor putea primi apeluri vocale şi video, a anunţat compania, oferind apeluri criptate end-to-end către alţi utilizatori WhatsApp, atât pe computere, cât şi pe dispozitive mobile.

Apelurile vocale şi video pentru WhatsApp erau până acum funcționale pe telefoane cu Android şi iOS, iar WhatsApp a început să lanseze funcţia de apelare de pe desktop către un grup mic de utilizatori la sfârşitul anului trecut.

Apeluri vocale și video pe Whatsap – încă nu se pot face apeluri de grup pe PC

Funcţia de apeluri vocale și video este acum disponibilă pentru toţi utilizatorii WhatsApp de PC.

Apelurile de pe desktop au aceeaşi criptare end-to-end ca şi mesajele scrise, ceea ce înseamnă că WhatsApp şi Facebook nu vă pot vedea sau auzi apelurile.

Singura caracteristică lipsă este că, cel puţin pentru început, aplicaţia desktop nu acceptă apelurile de grup.

WhatsApp promite că se va extinde pentru a include şi apelurile de voce şi video de grup, dar nu a precizat un termen.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Ministrul Educației: Posturile de directori de școli vor fi scoase la concurs. Titularizarea profesorilor, pe durată determinată

Publicat

Posturile de directori la toate școlile din țară vor fi scoase la concurs iar titularizarea profesorilor va fi pe durată determinată.

Ministrul Educației Sorin Câmpeanu, a declarat joi, 4 martie la Europa FM, că este nevoie de o evaluare a cadrelor didactice.

„Trebuie să ai conduceri în școli selectate pe criterii relevante și obiective. Pentru asta trebuie să ai organizate concursuri pentru directorii de școli. Este un element esențial, dacă vrei să faci evaluare.

Evaluarea cadrelor didactice pe criterii de performanță

Pentru că, în orice sistem, directorul unei școli va fi implicat în evaluarea cadrelor didactice pe criterii de performanță, legate de criteriile de performanță ale elevilor”, a transmis Câmpeanu.

Cîmpeanu speră ca posturile de director și de director adjunct să fie scoase la concurs înainte de vacanța de vară. ”Directori, directori adjuncți, pe structura director educațional-manager sau orice altă structură care va rezulta din dezbaterile care trebuie să fie profunde și rapide, pentru că până în vară nu mai este mult. În cel mai rău caz aceste concursuri ar trebui să se deruleze în lunile octombrie – noiembrie.”

În plus, ministrul a declarat că „există voință politică” pentru a se trece de la titularizare pe perioadă nedeterminată la perioadă determinată.

Cîmpeanu a mai precizat că ar fi de acord cu o evaluare a tuturor profesorilor pe criterii de performanță.

„Nevoia de evaluare a cadrelor didactice pe criterii de performanță, indisolubil legată de performanța elevilor este un lucru foarte clar. Asta este marea provocare, lucrurile trebuie schimbate…

”Trebuie să ai și cu cine pentru că sunt 220.000 de profesori, iar asta nu este o scuză, ci este doar o explicație.

Problema nu poate fi tratată și rezolvată fiind scoasă din context, dacă e scoasă din context e egal cu zero, oricât de bine ar suna.

Întâi trebuie să clarificăm la nivel macro, managementul de sistem: relația dintre minister – inspectorate – autorități locale – școli .”

 

 

 

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Ministerul Sănătății: Lămpile UV nu sunt recomandate pentru dezinfecția în școli sau pentru uz casnic

Publicat

Ministerul Sănătății atrage atenția că lămpile cu ultraviolete nu sunt recomandate pentru dezinfecția în școli și nici pentru locuințe. Mai mult, radiațiile UV sunt cancerigene și pot produce și alte afecțiuni.

Potrivit specialiștilor Ministerului Sănătății nu este recomandată folosirea lămpilor UV pentru efectuarea dezinfecției în școli sau acasă.

Pe lângă cancerul de piele, radiațiile ultraviolete pot produce cataractă, conjuctivite sau alte reacții la nivelul ochilor, motiv pentru care este contraindicat să fie folosite în încăperi în care sunt persoane și este contraindicat să fie folosite pentru dezinfecția mâinilor, arată specialiștii într-o postare pe Facebook.

„De asemenea, ozonul produs de lămpile UV este dăunător pentru căile respiratorii, fiind un puternic iritant, și poate produce crize de astm la persoanele astmatice. Din aceste motive, nu se recomandă folosirea lor de utilizatori casnici, ci doar de personal calificat și instruit în acest sens”, au mai arătat aceștia.

De asemenea, și Institutului Național de Sănătate Publică (INSP) a arătat că lămpile UV nu sunt recomandate a fi utilizate decât de personalul calificat și nu reprezintă o opțiune pentru sălile de clasă.

„Lămpile UV sunt, în esență, becuri speciale pline cu vapori de mercur care, odată expuși unui curent electric, produc radiație ultravioletă care distruge germenii direct, prin distrugerea ADN-ului și a ARN-ului acestora, și indirect, prin producerea de ozon„, arată specialiștii.

Astfel de lămpi sunt folosite în spitale și în laboratoarele medicale pentru a steriliza anumite încăperi sau zone, însă nu trebuie utilizate ca unică metodă de dezinfecție.

În ceea ce privește activitatea radiației UV față de virusuri, mai multe studii au demonstrat că aceasta poate distruge virusuri gripale, adenovirusuri sau coronavirusuri atât de pe suprafețe, cât și din aer, atât prin alterarea materialului lor genetic, cât și prin alterarea proteinelor de suprafață, virusurile fiind astfel inactivate.

Foto: Arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Incidența COVID în fiecare localitate din județul Alba și situația internărilor. Ministerul Sănătății publică datele în premieră

Publicat

La mai bine de un an de la debutul pandemiei de coronavirus, Ministerul Sănătății a publicat toate datele legate de testarea COVID-19 pe județe și incidența în fiecare localitate din țară.

Datele au fost publicate pe portalul Guvernului pentru seturile de date deschise livrate de autoritățile și instituțiile administrației publice și pot fi consultate și descărcate de orice persoană.

Documentul poate fi descărcat de AICI: transparenta COVID_martie_2021

„Datele actualizate zilnic în acest format sunt extrase din aplicațiile Corona Forms, Alerte MS și RENV și publicate automat în format brut. Din acest motiv ele pot conține inadvertențe”, se precizează pe portalul guvernului.

Informațiile sunt actualizate zilnic, începând cu 1 martie.

Incidenta la 14 zile la nivel de UAT
UAT01-03-202102-03-202103-03-2021
ALBAC0,500,500,50
ALMAŞU MARE000
ARIEŞENI000
AVRAM IANCU000
BERGHIN3,642,603,12
BISTRA0,870,870,87
BLANDIANA1,081,091,09
BUCERDEA GRÂNOASĂ0,870,430,43
BUCIUM000
CÂLNIC0,490,490,49
CENADE000
CERGĂU1,221,221,22
CERU-BĂCĂINŢI7,097,270
CETATEA DE BALTĂ000
CIUGUD3,062,752,44
CIURULEASA000
CRĂCIUNELU DE JOS2,792,802,80
CRICĂU3,492,992,49
CUT1,561,561,56
DAIA ROMÂNĂ1,591,591,27
DOŞTAT2,933,913,91
FĂRĂU000
GALDA DE JOS1,111,111,11
GÂRBOVA0,930,930,93
GÂRDA DE SUS1,301,301,30
HOPÂRTA000
HOREA000,51
IGHIU1,131,561,56
ÎNTREGALDE000
JIDVEI0,180,370,56
LIVEZILE2,462,462,46
LOPADEA NOUĂ2,292,301,92
LUNCA MUREŞULUI1,932,703,09
LUPŞA0,670,680,34
METEŞ1,051,071,07
MIHALŢ6,107,067,36
MIRĂSLĂU0,500,501,51
MOGOŞ000
MUNICIPIUL AIUD1,651,651,77
MUNICIPIUL ALBA IULIA5,925,835,86
MUNICIPIUL BLAJ1,391,491,25
MUNICIPIUL SEBEŞ3,463,223,12
NOŞLAC1,091,091,09
OCOLIŞ1,781,791,79
OHABA000
ORAŞ ABRUD0,940,950,95
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ0,520,260,26
ORAŞ CÂMPENI0,670,670,67
ORAŞ CUGIR1,321,361,32
ORAŞ OCNA MUREŞ1,351,351,42
ORAŞ TEIUŞ3,573,162,47
ORAŞ ZLATNA0,370,370,50
PIANU2,502,232,50
POIANA VADULUI000
PONOR5,855,915,91
POŞAGA000
RĂDEŞTI2,302,312,31
RÂMEŢ000
RIMETEA0,990,991,99
ROŞIA DE SECAŞ0,610,610,61
ROŞIA MONTANĂ000
SĂLCIUA0,690,690
SĂLIŞTEA0,830,840,84
SÂNCEL0,380,761,14
SÂNTIMBRU1,971,641,31
SĂSCIORI1,381,221,22
SCĂRIŞOARA000
ŞIBOT2,052,462,46
SOHODOL000,59
ŞONA1,832,283,43
ŞPRING11,3811,4411,44
STREMŢ0,810,810,81
ŞUGAG1,041,041,04
UNIREA2,222,833,43
VADU MOŢILOR0,740,740,74
VALEA LUNGĂ1,892,532,53
VIDRA0,640,640,64
VINŢU DE JOS0,720,900,54

Situația internărilor în spitale

Număr persoane spitalizate / spital / zi
Spital01-03-202102-03-202103-03-2021
Spital Orasenesc Cugir121415
Spitalul Municipal Sebeș141415
Spitalul Municipal Blaj192017
Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia393639
Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud272729

Pe 21 februarie, ministrul Sănătăţii, Vlad Voiculescu, a anunţat că a pornit deja demersurile pentru transparentizarea datelor despre evoluţia pandemiei de COVID-19, solicitată de mai multe organizaţii din societatea civilă potrivit libertatea.ro

Ce solicitau organizaţiile din societatea civilă:

  • Incidența la 14 zile la nivel de UAT;
  • Numărul de persoane externate vindecate/județ/zi;
  • Numărul de persoane externate/județ/zi;
  • Numărul de persoane decedate/județ/zi;
  • Numărul de persoane COVID-19 spitalizate în secțiile ATI/județ/zi și numărul total de pacienți ATI/județ/zi;
  • Numărul de cazuri active/județ/zi; Numărul de persoane aflate în carantină instituționalizată/județ/zi;
  • Numărul de persoane aflate în autoizolare/județ/zi;
  • Numărul de persoane testate/județ/zi;
  • Tipul de teste utilizate (RT-PCR, teste rapide) – proporție din pacienții testați județ/zi;
  • Durata de timp între recoltarea de probe biologice-rezultat (zile) – exprimată ca mediană dacă nu se poate mai detaliat;
  • Proveniența persoanelor testate (autoizolare, carantină, testare voluntară, testare la prezentarea la spital pentru acordarea de îngrijiri medicale, testare de rutină la locul de muncă) – exprimată în numere absolute, defalcate pe județ;
  • Raportul dintre numărul de persoane testate pozitiv/numărul de persoane testate/zi;
  • Numărul de pacienți confirmați, dar asimptomatici sau cu forme foarte ușoare;
  • Proveniența persoanelor testate pozitiv (autoizolare, carantină, testare voluntară, testare la prezentarea la spital pentru acordarea de îngrijiri medicale, testare de rutină la locul de muncă) – exprimată în numere absolute;
  • Perioada între rezultatul pozitiv și spitalizare (ore) – exprimată ca mediană, dacă nu se poate mai detaliat; Numărul de persoane spitalizate/județ/zi(ideal pe spital);
  • Tipul de transmitere pentru fiecare caz (comunitar/instituțional/focar cunoscut sau nou/internațional/etc.);
  • Caracteristici ale persoanelor spitalizate/decedate (grupa de vârstă/vârsta, sex, afecțiuni preexistente/tipul afecțiunilor – cu asigurarea faptului că pacienții nu pot fi identificați pe baza acestor informații) Numărul de persoane reinfectate/județ/zi;
  • Informații cu privire la focare (județ, locație, tip focar, număr de persoane confirmate, numărul potențial de persoane ce pot fi afectate);
  • Informații cu privire la centrele rezidențiale (informații la nivel de centru: total rezidenți, infectați, vindecați, decedați);
  • Raportarea corecțiilor efectuate la nivel de număr de cazuri/decese pe județe/zi;
  • Numărul de persoane testate/județ/zi, defalcate pe persoane vaccinate/persoane vaccinate cu rapel și tip de vaccin; Numărul de persoane programate pentru vaccinare și care nu se prezintă la centrul de vaccinare/județ/zi;
  • Numărul de persoane adăugate ad-hoc pentru că au mai rămas doze/județ/zi; Numărul total de reacții adverse înregistrate la nivelul centrelor de vaccinare/județ/zi, defalcate pe reacții comune/minore și reacții majore;
  • Numărul de doze de vaccinuri livrate/județ, defalcate pe tip de vaccin.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate