Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

„Alba Business Meeting & Party”, primul eveniment de networking din Alba Iulia. Întâlnire cu trei speakeri de top din România

Publicat

„Alba Business Meeting & Party”, organizat de către Slevaș Emanuel Events, este primul eveniment de networking din Alba Iulia. Conceptul acestuia a apărut din dorința de a aduce împreună oameni din mediul business, antreprenori, manageri, directori, prefecți, primari, medici, arhitecți, avocați, notari, academicieni, artiști etc. pentru crearea de noi relații și dezvoltarea unor noi oportunități, într-o atmosferă relaxantă și o ambianță plăcută, propice networking-ului de calitate, fără presiunile formale.

Evenimentul va avea loc în data de 21 noiembrie 2019, începând cu ora 18:00, în sala de evenimente a restaurantului “La Conac” (în Șură), str. Decebal, nr. 10, Alba Iulia. Numărul participanților va fi de 150 de persoane, iar accesul se va face pe bază de invitație sau bilet. Acesta include: o băutură din partea casei, bufet suedez, degustare de vinuri Jidvei, sesiune de networking și un cadou de mulțumire.

Deschiderea oficială va începe la 18.30, iar partenerii și invitații speciali le vor adresa un cuvânt-înainte participanților. Printre invitații speciali se numără: Zoltan Veres – trainer, couch și autor, Bogdan Pandea – CEO Captain Bean și co-fondator Gorunn Suits și Ovidiu Laurian Ladar – co-fondator Gorunn Suits. În continuare, cei de la Jidvei România vor organiza o degustare de vinuri, susținută de un somelier profesionist, iar apoi va începe sesiunea de networking, de socializare între participanți.

Beneficiile acestor întâlniri non-formale se vor vedea imediat, dar efectul acestora va fi pe termen lung, deoarece se vor crea legături puternice între oameni de afaceri și profesioniști din toate domeniile, iar acestea, la rândul lor, se vor concretiza în contracte noi de parteneriat sau asocieri, care vor duce la creșterea vânzărilor și, implicit, a profitului.

De asemenea, scopul evenimentului este și de a contribui la construirea unei comunități unite și la dezvoltarea mediului de business din județul Alba, ușurând comunicarea între mediul privat, cel public și cel academic, pentru o mai bună funcționare a întregului ecosistem.

În acest sens, vor fi organizate ediții noi, la fiecare trei luni, pentru a facilita dezvoltarea relațiilor dintre participanți.

Câteva cuvinte despre cei trei speakeri:

Zoltan Veres a avut spirit de antreprenor încă de tânăr, iar astfel a inițiat 4 afaceri de-a lungul timpului, de unde și-a învățat lecțiile despre antreprenoriat.

Simultan dezvoltării afacerilor proprii și ulterior acestora, s-a angajat și a lucrat ca informatician, consultant în diverse proiecte, printre care și unele privind educația. A fost director economic al unei companii de asigurări, a lucrat ca IT-ist pentru o companie din București, iar ulterior a devenit directorul regional al respectivei firme, în zona Ardealului. În tot acest timp, Zoltan și-a descoperit și talentul de a înțelege oamenii.

A observat că reușește să facă legături în comportamentele oamenilor, pe care ceilalți nu reușesc să le facă. Descoperea șabloane comportamentale în ceilalți și si-a dorit să aprofundeze teoria, ca să poată aplica practic, în relațiile lui cu cei din jur.

A studiat Programare Neuro-Lingivistică, Tehnici de Eliberare Emoțională și multe alte metode de dezvoltare personală.

În momentul în care a aflat de inteligența emoțională, și-a dat seama că acesta este conceptul care le adună pe toate celelalte la un loc: puțin mai profund decât doar despre carieră, performanță și bani, ci, mai degrabă, tot ce implică lucrul cu propria persoană, legătura cu sine, cu stările proprii, la modul cât se poate de practic, fizic, dar cu valențe aproape spirituale.

Astfel, a ajuns să predea Inteligența Emoțională clienților cu care făcea ședințe private de consiliere și, ulterior, a dus conceptul și în cadrul unor companii, care își doreau să își educe angajații în acest domeniu.

Bogdan Pandea, a.k.a Căpitanul, mai exact CEO-ul lanțului de cafenele Captain Bean, a debutat la vârsta de 22 de ani în lumea antreprenoriatului.
Echipa pe care și-a format-o de-a lungul anilor este motorul acestui business, alături de care a dezvoltat în Cluj-Napoca 8 cafenele și un sistem de franciză axat pe principiile antreprenoriale învățate în tot acest timp: integritate, transparență și empatie.

În cei șase ani parcurși în domeniul Horeca și-a dezvoltat experiența în fidelizarea și motivarea echipei pentru a duce cel mai important proiect pe plan național și internațional: franciza Captain Bean.

Ca speaker, trainer și consultant în afaceri, susține o metodologie bazată pe analiza trecutului, planificare și setarea așteptărilor, astfel încât interiorul, nucleul antreprenorului, să scoată în exterior rezultatele dorite, pentru o experiență cât mai performantă. Prestațiile sale de-a lungul timpului au avut un impact pozitiv în special în fața tinerilor care aveau nevoie de un imbold pentru a-și începe cariera antreprenorială.

Investiția lui Bogdan în lumea antreprenorială nu se limitează la cafea și cuvinte din experiența proprie. În prezent, este implicat în proiectul Gorunn Made to Measure, unde este Co-Fondator, proiect prin care dorește să educe și să îmbrace oamenii de business din România.

Ovidiu Laurian Ladar a creat Gorunn, având o perspectivă diferită, ba chiar contrară cursului pieței.

Piața la nivel mondial încurajează achiziționarea hainelor în baza impulsului de moment cu ajutorul vitrinei, acest concept fiind denumit „fast fashion”.

Aceeași piață ne mai oferă o perspectivă: goana după brand și identificarea cu el – port branduri, deci posed/dețin. Obișnuim să avem o astfel de abordare atunci când nu suntem siguri de ceea ce suntem, de cine suntem și avem nevoie de validare din partea celor din jur.

Gorunul este o specie a stejarului, de aici și numele ales. Astfel, cei de la Gorunn Suits s-au lăsat inspirati de un nume românesc, cu rezonanță, ce dezvăluie un arbore cu rădăcini adânci, făcându-l astfel puternic și asumat, stabil si centrat, dar totodată unic și imperfect. El își acceptă imperfecțiunea și își iubește unicitatea. Asemeni lui, bărbatul GORUNN alege să se îmbrace bine pentru că își propune să fie cea mai bună versiune a sa în fiecare zi, în orice context. El se acceptă exact așa cum este și nu caută validare, pentru că el nu are nimic de demonstrat, nimănui.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax