Eveniment
Un om de afaceri din Alba Iulia desemnat „Antreprenorul anului 2016 în România”. Intră în finala mondială ”World Entrepreneur of the Year”
Inginerul Cristian Covaciu, directorul IPEC, a fost ales antreprenorul anului 2016 în Romania, la gala competiției organizate de EY Romania. Covaciu va intra în finala mondială pentru titlul World Entrepreneur of the Year, „Oscarul Antreprenorilor”, gală care va avea loc în iunie 2017 la Monte Carlo și unde va concura cu antreprenori din alte 59 de țări. Anul trecut acest titlu a fost câștigat tot de un om de afaceri din Alba Iulia, Levente Hugo Bara, directorul general a Supremia Grup, care anul acesta a fost președintele juriului care l-a desemnat pe Cristian Covaciu câștigătorul marelui titlu.
Pentru selectarea câștigătorilor competiției din România, juriul a examinat fiecare aplicație pe baza a sașe criterii: spiritul antreprenorial, performanța financiară, direcția strategică, impactul asupra comunității, capacitatea de inovare și integritatea personală.
În Romania, titlul „Antreprenorul Anului” este acordat din 2014.
EY Entrepreneur of The Year are loc în 145 de orașe din 60 de țări de aproape 30 de ani și premiază antreprenorii pentru viziunea și direcția strategica cu care își cresc afacerile, pentru puterea de a inova, integritatea personală și, nu în ultimul rând, pentru impactul pozitiv asupra comunității.
Câstigătorii galei organizate de EY joi seara sunt:
-Entrepreneur Of The Year: Cristian Covaciu, IPEC
-Emerging Entrepreneur Of The Year: Daniel Dines, fondatorul UiPath
-Social Entrepreneur Of The Year: Angela Achitei, presedintele Fundatiei „Alaturi de Voi”
IPEC a luat naștere în 1991, ca o afacere mică de familie și a crescut treptat, îmbinând experiența cu cele mai înalte standarde calitative.
„Locul în care producem cu mare pasiune și sârguință produsele noastre se află în inima țării, mai exact la Alba Iulia. Brand-ul nostru s-a născut din dorința de a oferi clienților noștri produse cu un design modern, folosind materii prime de cea mai bună calitate.
La început, activitatea societății era formată din producție de articole ornamentale și decorative produse in cantități mici, care erau apoi desfăcute pe piața internă. Anul 1996 a adus prima schimbare majoră în abordarea strategiei de vânzari, societatea începand o relație de afaceri cu concernul suedez IKEA, pentru care a început să producă din ce in ce mai mult, de la an la an. Astfel, dintr-o mică afacere de familie, societatea a început să se transforme într-o facilitate de producție orientată către producția de serie, cu utilaje moderne și desfacere pe piața externă.
Seriozitatea și respectarea angajamentelor față de partenerii de afaceri au dus la necesitatea dezvoltării de noi capacități de producție în condițiile creșterii constante a cererii pe piața externă.
La ora actuală, compania dispune de peste 50 de mori preparare, 2 atomizoare de producere a pulberei atomizate, 20 prese izostatice, 10 cuptoare ardere, 30 mașini de glazurare și peste 200 de roboți industriali. ”
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News