Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

Bani pentru părinții sau bunicii copiilor care nu au prins loc la creșele de stat. Primăria Alba Iulia modifică o condiție


Publicat

Primăria Alba Iulia modifică unele condiții în care încetează dreptul de a primi o indemnizație de 582,75 lei/lună, pentru părinții sau bunicii copiilor care nu au fost încadrați pe locurile de la creșele de stat.

În situația în care copilul împlinește vârsta de 3 ani, în timpul anului școlar, ajutorul financiar se va acorda până la finalizarea anului școlar 2021-2022, inclusiv în vacanțe.

Potrivit hotărârii de Consiliu Local nr, 327/31 august, pot beneficia de ajutorul financiar pentru plata serviciilor educaționale prestate de o unitate de educație timpurie antepreșcolară (creșă/grădiniță privată), persoanele care au în întreţinere copii de vârstă antepreşcolară şi care se află în una dintre următoarele situaţii:

a) este părintele la care copilul locuieşte în mod statornic;

b) are calitatea de reprezentant legal al copilului şi se ocupă de creşterea şi îngrijirea acestuia

c) este persoana desemnată de părinte pentru întreţinerea copilului, pe perioada absenţei părinţilor

Pentru a beneficia de ajutorul financiar pentru plata serviciilor educaționale prestate de o unitate de educație timpurie antepreșcolară (creșă sau gradiniță privată), trebuie să fie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

a) părinții/ persoanele prevăzute mai sus, după caz, sunt cetățeni români, cetățeni străini sau apatrizi;

b) să aibă domiciliul stabil/reședință în municipiul Alba Iulia;

c) copilul aflat în întreținere, pentru care se solicită ajutorul financiar, să fie înscris la o unitate de educație timpurie antepreșcolară( creșă/grădiniță) în sistem privat,cu sediul în Municipiul Alba Iulia, care este organizată și funcționează legal.

d) copilul aflat în întreținere, pentru care se solicită ajutorul financiar, este înscris pe lista respinși la o creșă din sistemul public și nicio persoană dintre cele menționate la alin. (1) nu a refuzat un loc la creșele din sistemul public ori nu a retras copilul aflat în întreținere de la oricare dintre creșele din sistemul public, pentru anul școlar 2021-2022;

e) părinții/ persoanele prevăzute nu au datorii față de bugetul local;

f) părinții/ persoanele prevăzute ( în cazul părinților divorțați), după caz, sunt angajați cu contract individual de muncă ori în baza unui raport de serviciu, desfăşoară activităţi independente, obţin venituri din drepturi de proprietate intelectuală, venituri din activităţi agricole, silvicultură sau piscicultură ori exercită o funcţie de demnitate publică sau asimilată.

Indemnizația pentru bunici

Pentru a beneficia de acordarea indemnizației bunicilor destinată pentru creșterea nepotului/ nepoților trebuie să fie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

a) părinții/părintele la care copilul locuiește în mod statornic, să aibă domiciliul/reședința pe raza municipiului Alba Iulia;

b) bunicul se află în relații de rudenie firească sau din adopție cu nepotul/nepoții pentru care solicită indemnizația și are acordul părinților acestuia/acestora;

c) bunicul este cetățean român, cetățean străin sau apatrid;

d) bunicul are, conform legii, domiciliul/reședința în municipiul Alba Iulia;

e) bunicul se ocupă de creșterea și îngrijirea nepotului/nepoților pentru care solicit indemnizația;

f) bunicul are o stare de sănătate corespunzătoare îngrijirii nepotului/nepoților;

g) copilul aflat în întreținere este înscris pe lista de respinsi la o creșă din sistemul public și niciunul dintre părinți nu a refuzat un loc la creșele din sistemul public ori nu a retras copilul aflat în întreținere de la oricare dintre creșele din sistemul public, pentru anul școlar curent;

h) părinții/părintele la care copilul locuiește în mod nu are datorii față de bugetul local;

i) părinții/părintele la care copilul locuiește în mod statornic (în cazul părinților divortați) sunt angajați cu contract individual de muncă ori în baza unui raport de serviciu, desfăşoară activităţi independente, obţin venituri din drepturi de proprietate intelectuală, venituri din activităţi agricole, silvicultură sau piscicultură ori exercită o funcţie de demnitate publică sau asimilată.

Potrivit aceleiași hotărâri în vigoare, dreptul de a primi acești bani încetează la:

a) împlinirea de către copil a vârstei de 3 ani, în afara structurii anului școlar;

b) finalizarea anului școlar curent în situația în care copilul antepreșcolar înscris în cadrul unei unități de educație timpurie împlinește vârsta de 3 ani în timpul anului școlar, însă nu mai mult de împlinirea vârstei de 4 ani.

c) pe perioada concediului acordat părintelui pentru îngrijirea copilului bolnav;

d) schimbarea domiciliului în altă localitate;

e) copilul este înscris la o creșă/grădiniță organizată în sistem public;

f) nu mai sunt îndeplinite condițiile de acordare;

g) solicitantul nu a depus declarația prevăzută la art. 5 alin. (3).

În ședința Consiliului Local din 28 septembrie, se propune modificarea acestor condiții de încetare a dreptului la cei 582,75 lei/lună/copil, astfel:

a) în situația în care copilul împlinește vârsta de 3 ani, în timpul anului școlar, ajutorul financiar se va acorda până la finalizarea anului școlar 2021-2022 (inclusiv vacanțele);

b) pe perioada concediului acordat părintelui pentru îngrijirea copilului bolnav;

c) schimbarea domiciliului în altă localitate;

d) copilul este înscris la o creșă/grădiniță organizată în sistem public;

e) nu mai sunt îndeplinite condițiile de acordare;

f) solicitantul nu a depus declarația prevăzută la art. 5 alin. (3).

Actele necesare solicitării și atestării dreptului:

(1) Pentru plata ajutorului financiar pentru servicii educaționale prestate de o unitate de educație timpurie antepreșcolară:

  • Cerere si Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Actul de identitate al solicitantului (copie și original pentru verificarea conformității);
  • Actul de identitate al celuilalt părinte în cazul părinților căsătoriți, necăsătoriți, în situația în care aceștia conviețuiesc împreună (copie și original pentru verificarea conformității);
  • Hotărâre de divorț, dacă este cazul, care să ateste domiciliul statornic al copilului pentru care se solicită ajutorul financiar, precum și modul în care se exercită autoritatea părintească – definitiva si executorie
  • Certificatul de naștere a copilului (copie și original pentru verificarea conformității);
  • Adeverință emisă de către o unitate de educație timpurie antepreșcolară(creșă/grădiniță privată) cu sediul în Municipiul Alba Iulia, care să ateste faptul că minorul aflat în întreținere, pentru care se solicită ajutorul financiar, este înscris și beneficiază de serviciile acelei unități (original);
  • Contract de muncă/raport de serviciu sau orice alt document care atestă faptul că părinții/ persoanele prevăzute la alin. (1) lit.a (în cazul părinților divorțați), b și c, după caz, desfăşoară activităţi independente, obţin venituri din drepturi de proprietate intelectuală, venituri din activităţi agricole, silvicultură sau piscicultură ori exercită o funcţie de demnitate publică sau asimilată ( copie și original pentru verificarea conformității).
  • Extras de cont din care să rezulte datele de identificare privind contul bancar aparținând beneficiarului (părinte/reprezentant legal/persoana desemnată de părinte pentru întreţinerea copilului);
  • Excepție: În cazul în care nu există un bunic care să se ocupe de creșterea și îngrijirea nepotului, părintele poate desemna o altă persoană, care respectă condițiile din din această metodologie

Pentru acordarea indemnizației bunicilor destinată pentru creșterea nepotului/ nepoților:

  • Cerere titular
  • Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal – bunică ).
  • Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal – părinte ).
  • Actul de identitate al bunicului, solicitant al indemnizației (copie și original pentru verificarea conformității);
  • Actele de identitate ale părinților/părintelui la care domiciliază copilul în mod statornic (în cazul părinților divorțați) – copii și original pentru verificarea conformității;
  • Hotărâre de divorț, în cazul părinților divorțați, care să ateste domiciliul statornic al copilului pentru care se solicită ajutorul, precum și modul în care se exercită autoritatea părintească
  • Certificatul de naștere a copilului a copilului (copie și original pentru verificarea conformității);
  • Acte de stare civilă din care să reiasă gradul de rudenie dintre bunici și nepoți (copie și original pentru verificarea conformității)
  • Adeverință de la medicul de familie din care să reiasă faptul că bunicul este apt pentru creșterea și îngrijirea nepotului/nepoților (original);
  • Contract de muncă/raport de serviciu sau orice alt document care atestă faptul că părinții/ părintele la care domiciliază copilul în mod statornic, după caz, desfăşoară activităţi independente, obţin venituri din drepturi de proprietate intelectuală, venituri din activităţi agricole, silvicultură sau piscicultură ori exercită o funcţie de demnitate publică sau asimilată (copie și original pentru verificarea conformității).
  • Declarație pe proprie răspundere din partea bunicului/bunicei din care rezultă că se ocupă de creșterea și îngrijirea nepotului/nepoatei pentru care se solicită indemnizația – dată în fața reprezentantului DAS Alba Iulia.
  • Declarație pe proprie răspundere din partea părinților/părintelui care exercită singur autoritatea părintească, dacă este cazul, din care să rezulte acordul acestora/acestuia pentru creșterea și îngrijirea de către solicitantul indemnizației (bunic/ă) a copilului pentru care se solicită îndemnizația- – data în fața reprezentantului DAS Alba Iulia
  • Extras de cont din care să rezulte datele de identificare privind contul bancar aparținând titularului (părintele).

Acordarea sumelor:

Ajutorul financiar pentru plata serviciilor educaționale prestate de o unitate de educație timpurie antepreșcolară, se acordă lunar, pe perioada participării copilului la activitățile organizate de unitățile de învățământ antepreșcolar.

Plata către titular, se va efectua lunar, în baza unui centralizator cu prezența copiilor, eliberat de către unitatea de educație timpurie antepreșcolară, pentru perioada participării copilului la activitățile din creșă/grădiniță în sistem privat(zile lucrătoare). Sumele sunt virate în contul titularului, comunicat de către aceasta Direcției de Asistență Socială Alba Iulia.

Plata indemnizației bunicilor destinată pentru creșterea nepotului/ nepoților, se efectuează lunar în contul titularului.

În vederea urmăririi respectării condițiilor de acordare a ajutoarelor financiare și indemnizației destinate pentru creșterea nepotului/ nepoților, solicitantul are obligația de a depune, din 3 în 3 luni, o declarație pe propria răspundere privind menținerea condițiilor de acordare a ajutorului.

Neîndeplinirea obligației prevăzute la alin.(3) în termen de maximum 30 de zile de la împlinirea termenului de 3 luni conduce la încetarea dreptului.

Un nou drept poate fi stabilit după depunerea unei noi cereri și a documentelor doveditoare.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Sebeș: Locații pentru preluarea cererilor de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinței în sezonul rece

Publicat

Primăria Municipiului Sebeș pune la dispoziția locuitorilor din Sebeș și localitățile aparținătoare – Lancrăm, Petrești și Răhău, începând cu data de 25 octombrie 2021, următoarele locații în vederea preluării cererilor de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinței în sezonul rece 2021-2022:

– Sediul Direcției Generale de Asistență Socială, Medicală și Comunitară Sebeș din cartierul Aleea Lac, nr. 12, de luni- joi, între orele 09:00-17:00, vineri 09:00-14:30;

– Dispensarul Medical situat în Cartierul M. Kogălniceanu Sebeș (la etaj), de luni- joi, între orele 09:00-17:00, vineri 09:00-14:30;

– Școala Gimnazială Lancrăm – Sala de Sport, în zilele de luni, miercuri, între orele 09:00-17:00, vineri între orele 09:00-14:30;

– Centrul de Zi Petrești, situat pe strada Energiei, în zilele de luni, miercuri, între orele 09:00-17:00, vineri între orele 09:00-14:30;

– Școala Generală Răhău – “ Făgădău” în zilele de luni, miercuri, între orele 09:00-17:00, vineri între orele 09:00-14:30.

Informații suplimentare pot fi solicitate la D.G.A.S.M.C. Sebeș,  telefon 0258.731007 sau 0258.730611;  www.spas-sebes.ro.

Citește și Primăria Sebeș: Acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței sezonul 2021-2022 și a suplimentului pentru energie

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Rezultate LOTERIA vaccinării, a patra extragere. Care sunt numerele câștigătoare din 24 octombrie

Publicat

Au fost anunțate rezultatele la a patra extragere de la Loteria vaccinării, de duminică, 24 octombrie.

Numele câștigătoare sunt: 

Premiul de 100.000 lei – numărul: 1.671.787

Numere câștigătoare 10.000 lei: între 1.671.788 și 1.671.867

La această extragere au participat numerele de ordine din intervalul 1.627.568 – 1.872.849, corespunzătoare participanţilor care s-au înscris, conform Regulamentului, până vineri, 22 octombrie, la orele 12:00.

La cea de-a patra extragere săptămânală se acordă 80 de premii a câte 10.000 de lei şi un premiu de 100.000 de lei.

La celelalte trei extrageri ale loteriei vaccinării, numerele câștigătoare au fost:

  • săptămâna 1 – număr câștigător 100.000 lei: 083577 / numere câștigătoare 10.000 lei: 083578 – 083657
  • săptămâna 2 – număr câștigător 100.000 lei: 0659367 / numere câștigătoare 10.000 lei: 0659368 – 0659447
  • săptămâna 3 – număr câștigător 100.000 lei: 1 534 176 / numere câștigătoare 10.000 lei: 1.534.177 și 1.534.257

Loteria de vaccinare se desfășoară până în 31 decembrie 2021 şi constă în 19 extrageri organizate în zilele de duminică/vineri, pe parcursul a 14 săptămâni, astfel:

  • 14 extrageri, respectiv câte 1 extragere pe săptămână;
  • 3 extrageri, respectiv câte 1 extragere în fiecare lună;
  • 2 extrageri organizate în săptămâna 14, respectiv în ultima săptămână a acţiunii.

Premiile de la loteria de vaccinare

La Loteria de vaccinare se acordă un număr total de 1.139 premii, în valoare totală de 15.000.000 lei, după cum urmează:

  • 81 de premii săptămânale (80 premii săptămânale în valoare de 10.000 lei + 1 premiu mare săptămânal în valoare de 300.000 lei);
  • 3 premii lunare, (câte 1 premiu în ultima săptămână a fiecărei luni în valoare de 100.000 lei);
  • 2 premii la finalul Loteriei Programului Naţional de Vaccinare, în valoare de 500.000 lei, respectiv 1.000.000 lei.

Fiecare participant la Loteria de Vaccinare va avea 4 şanse de câştig, respectiv posibilitatea de a câştiga 4 premii:

  • 1 premiu în valoare de 10.000 lei sau de 100.000 lei
  • 1 premiu de 300.000 lei
  • 1 premiu de 500.000 lei
  • premiul cel mare în valoare de 1.000.000 lei.

În total, sunt premii în valoare maximă cumulată de 1.910.000 lei.

Sumele virate către Compania Naţională „Loteria Română” – S.A. necesare pentru asigurarea fondului de premiere pentru Loteria de vaccinare vor fi asigurate de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Cum se face înscrierea la loteria vaccinării

Înscrierea participanților în aplicație se realizează dupa generarea certificatului digital al UE privind COVID-19 astfel:

  • Accesare site https://certificat-covid.gov.ro;
  • Autentificare: se introduce adresa de e-mail;
  • Verificare e-mail: link de autentificare;
  • Accesare e-mail primit de la platforma “Certificate COVID”;
  • Accesare buton “Autentificare”
  • Identificare certificate de vaccinare al persoanei pentru care se va inregistra participarea la loterie;
  • Accesare buton “Vizualizare certificate”
  • Selectare optiune “De acord cu regulamentul și condițiile de participare”;
  • Selectare optiune “De acord cu publicarea datelor personale pe site-ul Ministerului Sanatatii, Ministerului Economiei, Antreprenoriatului si Turismului si C.N.L.R.”;
  • Selectare opțiune “Participă la loteria de vaccinare”

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT: POSTURI vacante la instituții publice din Alba. LISTA, condiții pentru candidați, calendar concursuri

Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în instituții publice din județul Alba.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Primăria Municipiului Alba Iulia

– consilier juridic, grad IA – Direcția creșe – Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane

Condiții: studii de specialitate: studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență (DL) drept, în specializarea drept; vechime în specialitatea studiilor necesară: 7 ani.

consilier resurse umane, grad IA – Direcția creșe – Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane

Condiții: studii de specialitate – studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință (RSI) științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesară: 7 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 noiembrie 2021, ora 15.00

Concurs: 12 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, str. Gladiolelor nr. 3A; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258.819.462.

Vezi și Angajări la IPJ Alba: 8 posturi la serviciile Rutier, Criminalistic, Logistic și la polițiile Teiuș și Aiud. Condiții

Serviciul Public Judeţean Salvamont – Salvaspeo Alba

– salvator montan gradul I

Condiții: studii superioare, medii sau generale; permis auto, categoria B; vechime minimum 5 ani; atestat salvator montan.

salvator montan gradul III (2 posturi)

Condiții: studii superioare, medii sau generale; nu se solicită vechime; permis auto, categoria B; atestat salvator montan.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 29 octombrie 2021, ora 12:00

Concurs: 10 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, cu sediul în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul autorității, în Alba Iulia, Str. Trandafirilor nr. 9, Biroul Resurse Umane, telefon 0737.373.874, e-mail salvamont_alba@yahoo.com.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

– medic specialist, confirmat în specialitatea sănătate publică și management, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale

Condiții: absolvent al învățământului superior cu diplomă de licență în medicină; certificat de confirmare în specialitatea sănătate publică și management; abilități de operare calculator; abilități de comunicare; vechime 4 ani.

referent de specialitate grad I, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor sociale (social, economic, juridic); vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani și 6 luni; abilități de operare calculator; abilități de comunicare.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 octombrie 2021, între orele 9.00 și 12.00

Concurs: 5 noiembrie 2021, ora 10.00: testare psihologică; 8 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică; 16 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, telefon 0258/820.825, interior 146.

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“ Alba Iulia

– secretar (0,5 post)

Condiții: studii superioare; nu se solicit vechime

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 09.00 proba scrisă; 10 noiembrie 2021, ora 09.00 proba practică; 11 noiembrie 2021, ora 09.00 proba interviu.

îngrijitor (0,5 post)

Condiții: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică; 9 noiembrie 2021, ora 13.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Şcoala Gimnazială Avram Iancu Alba Iulia, strada Moldovei nr. 2, județul Alba, telefon 0258.811.548

Şcoala Gimnazială „Vasile Goldiş” Alba Iulia

– îngrijitor

Condiții: studii medii; fără condiții referitoare la vechime în muncă.

Concurs: 5 noiembrie 2021, ora 10:00, proba scrisă; 8 noiembrie 2021, ora 12:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare, la secretariatul Şcolii Gimnaziale „Vasile Goldiş” din Alba Iulia, telefon: 0258/811.737.

SEBEȘ

Direcția Generală de Asistență Socială, Medicală și Comunitară Sebeș

– asistent medical – Compartimentul asistență medicală școlară

Condiții: studii postliceale sanitare; vechime minimum 1 an; adeverință prin care să ateste calitatea de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.

Termemil limită pentru depunerea dosarelor: 28 octombrie 2021, ora 16.00

Concurs: 8 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă; 10 noiembrie 2021, ora 11.00: proba interviu.

animator socio-educativ la Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș

Condiții: studii medii; vechime minimum 1 an; orice formă de specializare pentru ocupația: animator socio-educativ.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 octombrie 2021, ora 16.00

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă; 11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială, Medicală și Comunitară, Sebeș, aleea Lac nr. 12, telefon/fax: 0258/731.007, 0258/730.611.

Căminul pentru Persoane Vârstnice din Sebeş

– îngrijitoare (2 posturi)

Condiții: studii – minimum 8 clase; vechime – nu se solicită

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 octombrie 2021, ora 15.00

Concurs: 5 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă; 10 noiembrie 2021, ora 09.00: proba practică;

Relaţii suplimentare, la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, str. Peneş Curcanu, nr. 17, telefon 0258/734.999, fax 0258/731.772, e-mail: cpv_sebes.alba@yahoo.com.

Liceul Tehnologic Sebeş

– muncitor calificat

Condiții: nivelul studiilor – medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concurs: 8 noiembrie 2021, ora 11:00 proba scrisă; 12 noiembrie 2021, ora 11:00 proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Liceul Tehnologic Sebeş, str. Dorin Pavel nr. 2, telefon 0258/731.010.

AIUD

Spitalul Municipal Aiud

– informatician I –Biroul statistică medicală și informatică

Condiții: studii superioare – diplomă de licență în specialitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2021, ora 15.00

Concurs: 11 noiembrie 2021, ora 10.00 proba scrisă; 14 noiembrie 2021, ora 10.00 proba interviu.

Relații suplimentare, la Spitalul Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, telefon: 0258/861.816, interior 192.

BLAJ

Primăria Municipiului Blaj

– expert, gradul I – Biroul Integrare Europeană

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință Inginerie civilă, cu domeniul de licență inginerie civilă sau ingineria instalațiilor; vechime în specialitatea studiilor minimum 4 ani.

expert, gradul II – Biroul Integrare Europeană

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești, exclusiv ramura de știință ingineria resurselor vegetale și animale și ingineria mediului; vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 octombrie 2021

Concurs: 3 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Primăria Blaj, Piața 1848 nr. 16, telefon 0258/710.110.

TEIUȘ

Primăria Orașului Teiuș

– asistent social (practicant)- Compartimentul monitorizare asistenți personali – Direcția de asistență socială

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea asistență socială; minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor; aviz de exercitare a profesiei de asistent social, treapta de competență practicant, eliberat de Colegiul Național al Asistenților Sociali.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 noiembrie 2021, ora 16.00

Concurs: 11 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Teiuș, str. Clujului nr. 80, telefon 0258/851.101.

CUGIR

Primăria Orașului Cugir

Serviciul Public de Asistență Socială Cugir:

asistent medical PL

Condiții: diplomă de absolvire școală postliceală sanitară, școală de specializare postliceală sanitară sau școală tehnică sanitară eliberată de Ministerul Sănătății, Ministerul învățământului și Științei/Ministerul Educației Naționale; certificat de absolvire școală postliceală sanitară eliberat de Ministerul Educației Naționale/Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului; atestat eliberat de Ministerul învățământului și Ministerul Sănătății; certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății Publice; certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.

asistent medical M

Condiții: diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul învățământului și Științei; certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 octombrie 2021, ora 16.00.

Concurs: 4 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, telefon 0258/751.001, interior 115.

CÂMPENI

Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat Câmpeni

– muncitor calificat, grad I – Compartimentul de salubrizare și administrare a domeniului public și privat.

Condiții: studii generale; permis conducere categoriile B, C, CE; vechime în meserie: 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 noiembrie 2021, ora 16.00

Concurs: 12 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 15 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat Câmpeni, str. Avram Iancu nr. 5, telefon 0745/354.544.

ABRUD

Şcoala Gimnazială „Avram lancu“ Abrud

– administrator de patrimoniu

Condiții: vechime în muncă minimum 2 ani, studii superioare, în domeniul economic – specializarea contabilitate și informatică de gestiune.

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 10.00 proba scrisă; 11 noiembrie 2021, ora 10.00 proba practică; 11 noiembrie 2021, ora 10.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Şcoala Gimnazială Avram Iancu, cu sediul în Abrud, str. Cloșca nr. 3-5, telefon 0258/771.232.

Alte localități

Școala Gimnazială Roșia de Secaș

îngrijitor (perioadă determinată)

Condiții: studii generale; vechime necesară ocupării postului – nu se solicită.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 octombrie 2021

Concurs: 1 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 1 noiembrie 2021, ora 13.00 – proba practică; 1 noiembrie 2021, ora 14.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Școala Gimnazială Roșia de Secaș, cu sediul in comuna Roșia de Secaș str. Școlii nr. 282, telefon 0750717504 /0729075969.

Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” Tiur

– îngrijitor

Condiții: studii gimnaziale; vechime în muncă necesară ocupării postului -15 ani.

Concurs: 10 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 12 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” Tiur, str. Principală nr. 213, telefon 0285/713.591

Şcoala Gimnazială „Simion Pantea” Sălciua

– șofer, 0,5 normă

Condiții: studii medii/12 clase; vechime minimum 3 ani ca șofer; permis auto categoriile B, C, D.

Concurs: 8 octombrie 2021, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale „Simion Pantea” din Sălciua, str. Principală nr. 352, telefon: 0757/718.154, e-mail: sc.salciua@yahoo.com.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VREMEA în România, 25-31 octombrie: Nopți reci, zile însorite. Se mai încălzește spre finalul săptămânii

Publicat

Vremea va fi frumoasă în această săptămână. Urmează zile cu soare și ploi aproape deloc.

Va fi ușor mai răcoros la începutul săptămânii, apoi temperaturile cresc.

În a doua parte a intervalului vor fi condiții de ceață pe arii extinse, iar vântul va fi mai intens mai ales prin zona Munților Banatului.

Nopțile rămân, totuși, reci, cu minime chiar negative prin multe zone și condiții de apariție a brumei.

Potrivit prognozemeteo.ro, ultima săptămână din luna octombrie vine cu un blocaj anticiclonic la nivelul țării noastre.

Pe tot parcursul intervalului de prognoză se simți influența unui câmp de presiune ridicată, asociat anticiclonului est-european.

Pe tot parcursul săptămânii viitoare spre țara noastră avansează mase de aer cald, din ce în ce mai cald, iar la finalul săptămânii, mai ales prin nordul extrem al Moldovei vom avea abateri termice pozitive, care, la 850 hPa (1.5 km altitudine) ar putea ajunge și spre +8, +10 grade peste normalul perioadei.

Prognoza meteo – 25-31 octombrie – temperaturi

Pe tot parcursul săptămânii avem parte de o creștere graduală a valorilor maxime de temperatură.

De la valori de 11 – 13 grade în primele zile (cu 14 – 15 grade prin Banat, Crișana), ajungem ca, la nivelul întregii țări, în a doua jumătate a intervalului de prognoză, să vorbim de maxime de 15 – 17 grade.

Și în zonele montane se va resimți această creștere a maximelor, astfel că, de la valori de 5 – 6 grade luni, marți și miercuri, începând de joi și până duminică urcăm spre 11 – 12 grade, cu 5 – 6 grade pe creste.

În ceea ce privește minimele săptămânii care urmează, deși vom avea regiuni și zone unde am putea ajunge și la valori de 4 – 5 grade, vorbim, în general, de o săptămână cu valori scăzute de temperatură. Mai ales prin zonele montane, Transilvania, Maramureș, Crișana, nordul Moldovei, regiuni unde abia vom urca spre 1 – 2 grade, dar nu sunt excluse chiar temperaturi nocturne negative, spre –1, –2 grade.

Prognoza meteo – 25-31 octombrie – precipitații

Vom avea parte de o săptămână săracă în precipitații la nivelul întregii țări, deși ploi slabe vor fi posibile în prima parte a săptămânii prin Dobrogea, iar la finalul săptămânii și prin Muntenia.

Vorbim, așadar, doar izolat de 5 – 7 l/mp prin SE extrem al Munteniei și sudul Dobrogei.

sursa: Prognoza Meteo este oferită de Prognoze Meteo – Vremea în România

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate