Eveniment
Ce se întâmplă cu documentele expirate, a căror valabilitate a fost prelungită, după ce se ridică starea de urgență. Precizări MAI
Documentele a căror valabilitate a fost prelungită pe perioada stării de alertă, printre care cartea de identitate, permisul de conducere și altele, urmează să expire după o perioadă 90 de zile de la încetarea stării de alertă.
În acest sens, structurile MAI responsabile pentru emiterea unor astfel de documente vor informa cetățenii cu privire la modalitatea eliberării acestora astfel încât să fie evitată aglomerația la ghișee, au transmis rerpezentanții ministerului.
Autoritățile din România au renunțat la starea de alertă cauzată de COVID, în contextul scăderii numărului de cazuri după al 5-lea val al pandemiei.
Practic, de miercuri 9 martie, dispar o serie de restricții care erau în vigoare în ultimii doi ani.
Vezi și: Ce restricții dispar din data de 9 martie și ce presupune ridicarea stării de alertă. România revine la normal
Prevederile referitoare la certificatul digital al Uniunii Europene privind Covid și formularul digital de intrare în România rămân în continuare aplicabile.
În ceea ce privește măsurile, cu caracter temporar care vor rămâne în vigoare, de protecție sanitară pentru gestionarea situației epidemiologice și limitarea răspândirii Covid- 19, în contextul încetării stării de alertă, Ministerul Sănătății urmează să emită recomandări populației în acest sens.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News