Economie
Clienții Raiffeisen Bank nu își pot accesa banii din conturi. Sistemul online este nefuncțional. Explicațiile băncii
Peste două milioane de români au fost în imposibilitatea de a-și folosi banii din conturi, joi, după ce sistemele au picat pur și simplu.
Clienții s-au confruntat cu această problemă încă de la primele ore ale dimineții de joi, când cu toții au început să sune la banca respectivă.
Printre clienți se numără și peste 100.000 de firme care au conturi deschise la Raiffeisen Bank. Mai exact, atât cardurile cât și bancomatele Raiffeisen au fost nefuncționale până la ora 12, când banca susține că problema a fost remediată.
Mai mult, sistemele online și mobile banking, nu sunt funcționale nici în acest moment.
Reprezentanții băncii au declarat că bancomatele și cardurile funcționează de la ora 12, însă au recunoscut că mai sunt încă probleme cu partea de online banking dedicată firmelor, potrivit economica.net.
Explicațiile băncii
”Partea neplacută este că înregistrăm un incident care are impact asupra aplicației new Smart Mobile și a tranzacțiilor cu cardul.
Partea bună este că avem colegi care se ocupa chiar acum de remedierea situației în cel mai scurt timp”, confirmă reprezentanții Raiffeisen Bank pe pagina de Facebook.
Instituția bancară recomandă clienților să verifice aici în timp real disponibilitatea serviciilor.
sursa foto: pixabay, rol ilustrativ
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News