Connect with us
Publicitate

Uncategorized

Declaraţia 122 se va depune din această lună doar online. Vezi cum trebuie completat formularul

Publicat

Conducerea DGFP Alba reaminteşte că, după data de 25 iulie, contribuabilii vor mai putea depune Declaraţia 122 numai online, pe portalul e-România, iar formularul pe suport de hârtie nu va mai fi acceptat.

Pentru depunerea declaraţiei prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, angajatorii trebuie să deţină un certificat calificat, eliberat în condiţiile Legii nr.455/2001 privind semnătura electronică sau să împuternicească persoane care deţin acest certificat. Obţinerea unui certificat calificat se face de la unul din furnizorii acreditaţi de Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale şi menţionaţi pe site-ul www.mcsi.ro. Certificatul calificat obţinut trebuie înregistrat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală la secţiunea Declaraţii electronice. Această înregistrare presupune următoarele operaţiuni ce trebuie efectuate de utilizator:
– descărcarea documentului de confirmare, completarea şi trimiterea acestuia spre avizare furnizorului certificatului calificat;
– înregistrarea documentului de confirmare avizat pe portalul ANAF în secţiunea dedicată;
– printarea, semnarea şi ştampilarea formularului 150 generat în urma înregistrării documentului de confirmare;
– prezentarea la orice unitate fiscală cu formularul 150 completat, împreună cu actul de identitate şi documentul care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului sau împuternicirea.

După verificarea documentelor, solicitantului i se transmite un e-mail prin care i se confirmă dreptul de utilizare a serviciului de depunere online a declaraţiilor fiscale. Informaţii detaliate se pot obţine:
– accesând pagina de Internet, www.anaf.ro, secţiunea “Declaraţii electronice”, unde se găsesc instrucţiuni complete pentru utilizarea serviciului de depunere a declaratiilor online;
– la birourile pentru asistenţa contribuabililor din cadrul administraţiilor finanţelor publice;
– telefonic, la Centrul de asistenţă a contribuabililor al ANAF,la nr.0314 039 160, la Biroul “Asistenţă contribuabili” al DGFP Alba, tel: 0258 819 825. Aceste informaţii au fost publicate şi pe Portalul ANAF, în spaţiul destinat DGFP Alba, la adresa www.anaf.ro, la categoria “Informaţii publice” a informat conducerea DGFP Alba.

Întâlniri cu grupuri de contribuabili din mediul de afaceri din judeţ

Având în vedere modificările şi completările legislative aduse Codului Fiscal, referitoare la trecerea la depunerea electronică a declaraţiilor fiscale (în special a declaraţiei unice D112, prin OUG 117/2010 si HG 1397/2010 ), DGFP Alba organizează, pe parcursul lunii august 2011, la sediul său din strada Primăverii nr.10, Alba Iulia, în sala de şedinţe, et.I, întalniri cu grupuri de contribuabili din mediul de afaceri din judeţul Alba, astfel:

– 04.08.2011, ora 10.00, pentru agenţii economici, instituţii publice şi alte entităţi asimilate

– 11.08.2011, ora 10.00, pentru agenţii economici, instituţii publice şi alte entităţi asimilate

-18.08.2011, ora 10.00, pentru agentii economici, instituţii publice şi alte entităţi asimilate

Colectivul de specialişti din cadrul DGFP Alba desemnaţi de directorul executiv, Marius Zinca, să prezinte informaţiile şi să acorde asistenţă tehnică invitaţilor este format din:
– Mirela Botaş – şef AFPCM Alba
– Maria Mihălţan – Compartiment asistenţă contribuabili
– Marcela Bera – Compartiment asistenţa contribuabili
– Bogdan Florea – Serviciul Tehnologia Informaţiei.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate