Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Digitalizare la Primăria Gârda de Sus, pe bani europeni. Licitație pentru îmbunătățirea serviciilor publice din comună

Publicat

Digitalizare la Primăria Gârda de Sus, pe bani europeni. Cetățenii comunei vor avea acces în curând la soluții publice digitale, printr-o investiție de peste 1,5 milioane de lei.

Proiectul vizează debirocratizarea sistemului administrativ, ceea ce va conduce implicit la un acces rapid la informații, la un proces de comunicare eficientizat și nu ultimul rând la timpi reduși de așteptare.

Primăria Gârda de Sus a lansat pe 6 februarie, în SEAP, o licitație pentru îmbunătățirea serviciilor publice și creșterea calității vieții cetățenilor din comună prin digitalizare.

Valoarea totală estimată a proiectului este de 1.598.745,28 de lei, fără TVA. Investiția este finanțată prin PNRR. 

Proiectul urmărește extinderea digitalizării serviciilor administrației publice locale și implementarea soluțiilor de tip Smart Village sau echivalent. În acest sens se vor achiziționa soluții de servere, licențe acces, licențe soft, soluții wireless centralizate, stații noi de lucru, sistem audio videoconferință, afișaje informații în comună.

Digitalizare la Primăria Gârda de Sus, pe bani europeni

Potrivit documentației, se dorește achiziționarea următoarelor sisteme integrate de management și echipamente TIC:

Sistem integrat de management cuprinzând:

  • Aplicație software: contabilitate (ALOP + buget + contabilitate + rapoarte + verificări): imobilizări, salarizare, consolidare unități subordonate alte aplicații / 1 unitate, etc;
  • Aplicatie software : Taxe și impozite (inclusiv integrare în PatrimVen): plăți cu cardul, Ghișeul.ro, portal plăți online și eliberare certificat fiscal;
  • Aplicație software: registrul agricol: modul contracte, integrare agricol-RAN, integrare agricol — Taxe, modul adeverință, Nomenclator stradal, portal agricol și eliberare adeverință;
  • Asistență minim 10 ore, update-uri;
  • Funcționar public virtual de tipul infokiosk (plata card bancar impozite și taxe); echipament depunere și ridicare documente — mobilier urban inteligent;
  • Dezvoltare pagina web — structura dedicată administrației publice;
  • Aplicație mobilă cetățeni; aplicație mobilă turiști;
  • Aplicație mobilă pentru funcționari;
  • Dosarul cetățeanului; depunere documente online, verificare status documente depuse, programare audiențe offline + online, tel audiențe online integrate în site, petiții online + offline, sesizări online, harta sesizărilor online pentru funcționari, harta sesizărilor online pentru cetățeni, acces la informatii publice L544/2001, flux aprobare concedii de odihnă sau învoiri (integrate cu email ordonator), înlocuiri persoane indisponibile (reatribuire taskuri automat), pontaj electronic — generare fișă colectivă de prezență, raport activitate lunar pe email către primar, docubox, parc auto, bugetare participativă, contracte, achiziții, investiții, proiecte fonduri europene, educare și testare personal și asistență de specialitate, închirieri online cu plata pe site, urbanism, autorizații online cu plata online pentru transport de mare tonaj, harta investițiilor, portal cetățeni cu funcționalități publice extinse și automatizări, Mailbox Office 365

Echipamente: 

  • Echipare suplimentară sală server
  • Realizare cablare stucturată date la nivelul instituției (vor fi incluse toate cablurile de legătură și canalul de cablu necesare funcționării în condiții optime a rețelei)
  • Achiziționarea unei soluții de server hosting
  • Achiziționarea și implementarea unei soluții de backup
  • Achiziționarea și implementarea unei soluții wireless centralizate
  • Achiziționarea unor stații de lucru noi + software, echipamente de printing
  • Achiziționarea unei soluții antivirus cu consolă centralizată în cloud
  • Soluție sistem audio video conferință, prezentări
  • Soluție înregistrare și transmitere live a ședințelor de Consiliu Local
  • Soluție panouri de afisaj informații în comună
  • Server fizic PREMIUM: infrastructura on prem hosting aplicații
  • Router FortiGate-60F Hardware 24×7 FortiCare and FortiGuard 36 luni+servicii de instalare și configurare
  • Licențe Microfost 365 Business Standard (Suita aplicații Office Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Mail Box, Teams, One Drive, Share Point)/36 luni
  • Dronă de inspecție zone de risc, lucrări, etc.
  • Plotter AO conform specificațiilor caietului de sarcini.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:



ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate