Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Investiții în digitalizare, la Primăria Doștat. Platformă de servicii publice digitale și echipamente IT&C. Licitație, în SEAP

Publicat

Investiții în digitalizare, la Primăria Doștat. Administrația locală cumpără o platformă de servicii publice digitale și echipamente hardware IT&C pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni. 

Primăria comunei Doștat a lansat pe 15 iulie, în SEAP, o licitație pentru dezvoltarea unui sistem informatic pentru digitalizarea activității instituției și achiziția de echipamente IT&C în cadrul proiectului „Îmbunătățirea serviciilor publice pentru creșterea calității vieții cetățenilor, prin digitalizare, realizarea infrastructurii TIC – sisteme inteligente de management local”.

Valoarea totală a contractului este estimată la 583.856,83 de lei, fără TVA. Investiția este finanțată prin PNRR.

Potrivit documentației, proiectul vizează înființarea unui sistem inteligent de management local, prin realizarea unui sistem informatic integrat care să asigure completa funcţionalitate în ceea ce priveşte trasabilitatea activităţilor în cadrul serviciilor, atât în ceea ce priveşte fluxurile interne ale primăriei, cât şi în ceea ce priveşte serviciile publice oferite și care să respecte bunele practici, prevederile legale naţionale si normativele europene (regulamente si directive) în materie de identitate electronică, protecţia datelor personale şi securitate cibernetică.

Implementarea proiectului va permite operaționalizarea și eficentizarea activităților, ducând la ușurarea muncii specifice și la oferirea unor servicii de calitate.

Soluția informatică integrată propusă spre a fi implementată va asigura completa funcţionalitate în ceea ce priveşte trasabilitatea activităţilor în cadrul serviciilor din cadrul primăriei, atât în ceea ce priveşte fluxurile interne, cât şi în ceea ce priveşte serviciile publice.

Sistemul informatic de management al proceselor și documentelor la nivelul Primăriei Doștat va simplifica procedurile administrative și va reduce birocrația pentru cetățeni.

Investiții în digitalizare, la Primăria Doștat. Platformă de servicii publice digitale

Noua platformă de servicii publice digitale va include următoarele funcționalități și module:

  • Aplicație pentru managementul circulației documentelor
    • Modul Registratură
    • Modul Circulația documentelor
    • Modul Arhivă
    • Modul Administrare
  • Aplicație pentru gestiunea documentelor de Urbanism
  • Aplicație de gestiune a contractelor de chirie și concesiuni
  • Aplicație pentru gestionarea beneficiilor și serviciilor de asistență social
    • Modul pentru gestionarea ajutorului social
    • Modul pentru gestionarea alocației pentru susținerea familiei
    • Modul pentru gestionarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței
    • Modul pentru gestionarea suplimentului pentru energie
    • Modul pentru gestionarea beneficiarilor ajutoarelor de urgență
    • Modul pentru gestionarea indemnizațiilor acordate bolnavilor cu handicap grav
  • Sistem GIS
  • Portal WEB
  • Platformă servicii online
  • Declarații online Impozite și Taxe Locale
  • Dosar personal fiscal online
  • Eliberare online a certificatelor de atestare fiscal
  • Modul de Petiții Online
  • Modul consultare stare documente online
  • Eliberare Certificate de Urbanism Online
  • Eliberarea Autorizației de Construire / Desființare Online
  • Eliberare certificat de nomenclatură stradală
  • Registru Agricol Online
  • Depunerea online a documentelor aferente acordării de beneficii sociale
  • Aplicație pentru dispozitive mobile de raportare sesizări și consultări publice
  • Plăți online de pe dispozitive mobile pentru impozite și taxe locale

De asemenea, în cadrul proiectului se vor achiziționa următoarele tipuri de echipamente hardware/certificat digital:

  • Infotouch self-service card pentru plată impozite și taxe primărie – 1 buc.
  • Sisteme All in One (inclusiv licențe) – 5 buc.
  • Server de stocare date & Dulap Rack Server (inclusiv licențe) – 1 buc.
  • UPS – dispozitiv de protecție la supratensiune – 6 buc.
  • Laptop (inclusiv licențe) – 1 buc.
  • Multifuncțională A3 (scanner, imprimantă, copiator) – 1 buc.
  • Certificat digital calificat – semnătură electronică

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate