Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

IŞJ Alba: CONCURSUL pentru experţi în management educaţional, seria 11. Termen prelungit pentru depunerea dosarelor de către candidaţi


Publicat

sediul ISJ Alba

isj inspectorat scolar alba 1Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba anunţă că a fost prelungit până în 25 ianuarie inclusiv termenul până la care candidaţii admişi după etapa selecţiei online, în cadrul concursului pentru experţi în management educaţional (CNEME), seria a 11, pot depune dosarele cu documentele necesare la sediul IŞJ.

Având în vedere că data limită iniţială era luni, 23 ianuarie, zi declarată nelucrătoare în acest an de Guvern, iar marţi este tot zi liberă, cu avizul Ministerului, Inspectoratul a hotărât că ultima zi pentru depunerea dosarelor este miercuri, 25 ianuarie, între orele 8.00 şi 17.30.

Reamintim că 149 de candidaţi au fost admişi după etapa selecţiei online.

Concursul pentru obţinerea calităţii de expert în management educaţional este important pentru profesorii care doresc să ocupe o funcţie de conducere în învăţământ, inclusiv cele de directori, directori adjuncţi, inspectori şcolari.

În Registrul Naţional al Experţilor în Management Educaţional sunt înregistraţi în prezent 559 de profesori din judeţul Alba. AICI, lista actualizată.

Calendarul desfăşurării concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea CNEME, seria 11:

11-16 ianuarie: completarea formularului de selecţie online, în aplicaţia informatică (AICI)

17 ianuarie: afişarea listelor cuprinzând candidaţii admişi în această etapă, în urma introducerii informaţiilor în formularul de selecţie online. Lista candidaților se va afișa la adresa http://cneme.edu.ro/, la sediul ISJ Alba şi pe site-ul www.isj.albanet.ro.

17-23 ianuarie (modificat 25 ianuarie): depunerea la IŞJ a portofoliului cu documentele prevăzute la art. 7 din Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru CNEME, aprobată prin OMECTS 5549/2011, cu completările şi modificările ulterioare. Depunerea se face la sediul ISJ Alba – SECRETARIAT.

24-26 ianuarie: IŞJ transmite către Ministerul Educaţiei lista candidaţilor declaraţi admişi după etapa de selecţie online, care la data înscrierii la selecţie ocupă o funcţie de conducere sau de îndrumare şi control din IŞJ, precum şi dosarele acestora

27 ianuarie – 1 februarie: evaluarea portofoliilor candidaţilor de către comisiile de evaluare constituite la nivelul IŞJ, respectiv MECŞ

2 februarie: validarea rezultatelor selecţiei de către consiliul de administraţie IŞJ; transmiterea către IŞJ a rezultatelor selecţiei făcute de comisia de evaluare constituită la nivel MECŞ

3 februarie: afişarea rezultatelor evaluării, în ordinea descrescătoare a punctajelor

6-10 februarie: depunerea contestaţiilor la IŞJ, respective MECŞ

6-13 februarie: soluţionarea contestaţiilor

13 februarie: transmiterea de către MECŞ a rezultatelor contestaţiilor la IŞJ

14-15 februarie: întocmirea de către IŞJ a listelor cu candidaţii promovaţi şi înaintarea acestor liste la MECŞ

16 februarie: emiterea ordinului de ministru privind înscrierea cadrelor didactice declarate promovate în Registrul Naţional al experţilor în management educaţional

Condiţii de participare la selecţia CNEME:

Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional prevăzută în OMECTS nr. 5549/6.10.2011 descrie modul de derulare a acestuia.

Potrivit documentului citat, calitatea de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional se dobândeşte prin înscrierea în Registrul naţional al experţilor în management educaţional, în urma promovării concursului de selecţie organizat

La concursul de selecţie pentru dobândirea calităţii de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional poate participa orice cadru didactic care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

– face dovada acumulării a 60 de credite transferabile în cadrul unor programe acreditate de formare în domeniul managementului educaţional;

– este titular în învăţământ şi are cel puţin gradul didactic II sau titlul științific de doctor;

– a obţinut calificativul “foarte bine” în ultimii 4 ani şi nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent;

– nu a fost lipsit de dreptul de a ocupa o funcţie de conducere sau de îndrumare şi control în învăţământ prin hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;

– nu a fost exclus din Registrul naţional al experţilor în management educaţional.

Portofoliul candidaţilor înscrişi la selecţie pentru a deveni membri în corpul naţional de experţi în management educaţional se evaluează pe baza fişelor de evaluare, ţinându-se seama de următoarele criterii generale:

– absolvirea unor programe de formare în domeniul managementului educaţional;

– experienţa managerială;

– performanţe deosebite în inovarea didactică/managerială;

– participarea la proiecte.

Candidaţii trebuie să prezinte şi adeverință că nu au fost sancţionaţi disciplinar în anul şcolar curent, în original.

Etapa de evaluare a portofoliilor candidaţilor se desfăşoară la sediul inspectoratului şcolar şi constă în: verificarea datelor înregistrate în aplicaţia online şi stabilirea punctajului conform fişei de evaluare.

Stabilirea punctajului se face, în plenul comisiei, prin acordarea de puncte. Punctajul minim de promovare este de 70 de puncte din maximum 100 de puncte.

Documentele reglementative ale celei de a 11-a serii de selecţie sesiunea 2016 sunt disponibile AICI.


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


TOP articole in ultimele zile

Publicitate

ADMINISTRATIE

Câte persoane se află în izolare și în carantină în județul Alba. Amenzi de peste 250.000 de lei date de autorități în 24 de ore

Publicat

În județul Alba se află 345 persoane în carantină şi 1.298 persoane izolate la domiciliu. Au ieşit din carantină 94 de persoane, iar din izolare la domiciliu 2.582 persoane, potrivit celor mai recente date transmise de reprezentanții Prefecturii Alba.

Polițiștii din Alba continuă să acționeze integrat, împreună cu celelalte structuri teritoriale cu atribuții în domeniul ordinii și siguranței publice, pentru impunerea normelor legale în timpul stării de urgență prin verificarea persoanelor și societăților comerciale, fluidizarea traficului rutier și escortarea autovehiculelor care tranzitează județul nostru cu persoane care revin din afara granițelor țării.

În ultimele 24 de ore, 236 de polițiști din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba au desfășurat misiuni specifice în contextul prevenirii și combaterii răspândirii COVID – 19.

Astfel, s-a verificat modul de respectare a măsurii de izolare în cazul a 1.555 de persoane, iar echipaje mixte de polițiști, jandarmi, polițiști locali și lucrători MApN au intensificat activitățile pentru asigurarea unui climat optim de siguranță publică, care a avut ca scop verificarea respectării măsurilor dispuse prin Ordonanțele Militare.

Ca urmare a acțiunii au fost aplicate 211 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 256.100 lei, pentru nerespectarea dispozițiilor Ordonanțelor Militare.

De la debutul epidemiei, polițiștii din Alba au aplicat 2.260 sancțiuni contravenționale, în valoare de 1.985.450 de lei.

În ultimele 24 de ore, 123 de efective din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Alba au desfășurat misiuni specifice în contextul prevenirii și combaterii răspândirii COVID – 19, astfel:

Misiuni de escortare a convoaielor auto
Asigurarea măsurilor de ordine publică în zona centrelor de carantină
Misiuni desfășurate în vederea verificării modului de respectare a prevederilor ordonanțelor militare.
În urma acțiunilor specifice au fost aplicate desfășurate de echipajele de jandarmi, au fost aplicate 5 sancțiuni contravenționale, în valoare totală de 500 de lei, pentru nerespectarea prevederilor ordonanțelor militare.

sursă foto: Prefectura Județului Alba, imagine de arhivă, rol reprezentativ.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Proiect: Permisele de conducere reținute de Poliție nu vor mai fi predate personal de către șoferi

Publicat

politia-rutiera

Un proiect de ordonanță de urgență prevede că șoferii nu vor mai fi obligați să predea personal permisele de conducere, în situația în care polițiștii rutieri au dispus suspendarea acestora.

Actul de modificare a Codului Rutier propune ”derogarea de la obligativitatea contravenientului de a preda permisul de conducere personal ori prin reprezentant convenţional, în termen de 30 de zile de la data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti prin care instanţa a respins plângerea împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei şi reglementarea predării acestuia exclusiv prin servicii de curierat, cu aviz de primire”.

De asemenea, ”permisul de conducere reţinut se restituie titularului la adresa de corespondenţă precizată cu ocazia transmiterii dovezii înregistrării plângerii contravenţionale”.

Derogările ar urma să fie aplicate în perioada stării de urgență, pentru a evita prezenţa conducătorilor de autovehicule, de tractoare agricole sau forestiere ori de tramvaie la sediul poliţiei rutiere.

Cererile de restituire, la încetarea cauzelor pentru care au fost reţinute, ar urma să fie transmise prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului şi confirmarea primirii acestora, precum fax, e-mail, curier rapid, iar restituirea documentelor să se realizeze la adresa de corespondenţă precizată de către titular în cuprinsul cererii.

”În cazul contestării procesului-verbal de constatare și sancționare a contravenției la regimul rutier, contravenientului îi revine obligația de a prezenta la unitatea de poliție din care face parte agentul constatator, personal sau prin reprezentant convențional, dovada înregistrării plângerii la judecătoria în a cărei rază de competență a fost constatată fapta. Astfel, este necesară stabilirea unei derogări, pe întreaga durată a stării de urgență, în sensul că dovada înregistrării plângerii contravenționale se realizează printr-un document emis de către instanța de judecată sau printr-un extras de pe portalul instanțelor de judecată w.w.w.portal.just.ro, iar transmiterea la unitatea din care face parte agentul constatator să se realizeze prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, precum fax, e-mail, curier rapid. Subsecvent, permisul de conducere reținut se restituie titularului la adresa de corespondență precizată cu ocazia transmiterii dovezii înregistrării plângerii contravenționale”, se mai arată în nota de fundamentare a proiectului.

AICI, proiectul integral.

AICI, nota de fundamentare.

surse: digi24.ro, mai.gov.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba: În județul Alba nu există focare de coronavirus, ci doar cazuri izolate de infectare

Publicat

dsp alba directia de sanatate publica

În județul Alba nu există momentan focare de coronavirus, ci doar cazuri izolate. Mai mult, la ora actuală nu există cazuri de infectare intraspitalicești, a declarat directorul DSP Alba, Alexandru Sinea.

” În toate cazurile confirmate pozitiv COVID-19 identificate în judet, medicii epidemiologi ai DSP Alba au demarat anchete epidemiologice privind stabilirea contactilor.

Conform procedurii, contactii direcți ai unei persoane depistate pozitiv se izolează, contactii direcți care prezintă simptomatologie specifica COVID-19 se testează și după caz se transporta la unități sanitare. Cadrele medicale care au întrat în contact cu bolnavi COVID-19 și prezintă simptome vor fi testate cu prioritate, folosirea materialelor de protecție fiind obligatorie.

Spitalele din județ dețin materiale de protecție pe care sunt obligate sa le pună la dispoziția cadrelor medicale.

Acestea sunt protocolale naționale, iar DSP Alba nu face altceva decât sa le respecte și sa le pună în aplicare. Nu se fac teste la cerere, respectam regulamentul întocmai și ne facem datoria”, a declarat Alexandru Sinea.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

LIVE VIDEO Ordonanța de URGENȚĂ nr. 7: Carantină la Țăndărei. ZECI de zboruri ANULATE

Publicat

Ministrul Internelor, Marcel Vela, alături de secretarii de stat Raed Arafat și Bogdan Despescu, sâmbătă de la ora 14.00, prezintă textul ordonanței de urgență numărul 7.

Cele mai importante declarații:

 

  • România traversează una din cele mai dificile perioade ale istoriei recente
  • Protejarea sănătății și a vieții cetățenilor noștri este o prioritate care concentrează eforturile tuturor
  • Distanțarea socială este unica soluție în acest moment
  • O să petrecem Paștele într-un mod atipic
  • Vom trece cu bine doar dacă facem ceea ce trebuie
  • Legea este pentru toți și toți trebuie să o respectăm
  • Avem un cetățean arestat preventiv deoarece nu a respectat legea, s-a întâmplat la Vaslui
  • Carantină în Țăndărei – intra și ies doar mașinile de marfă pentru aprovizionarea populației și cei care fac activitți economice. De asemenea mai intră doar cei avizați.
  • Multe țări au intrat în zona roșie. Se suspendă toate zborurile spre Austria, Marea Britanie, Belgia, Irlanda, Olanda, Turcia, SUA- dus întors pentru o perioadă de 15 zile. Intra în vigoare de duminică.
  • Veste bună: Am primit o solicitare pentru un transport și am introdus un articol care va permite zboruri efectuate de toți operatorii pentru transportul lucrătorilor sezonieri din România pentru alte state, cu avizul autoritpților din țara de destinație
  • Aceste zboruri nu se referă la domeniul sanitar și al muncii în zona asistenței sociale
  • Am luat o decizie care ajută traficul internațional: Pentru fluidizarea traficului în aceste puncte, conducătorii camioanelor de transport marfă nu vor mai completa declarațiile epidemiologice dacă vor monitoriza strict coridoarele de tranzit și punctele de trecere de la capete fiind interzisă abaterea de la acestea
  • O regulă pentru ca polițiștii să poată identifica aceste camioane: La intrarea în țară, conducătorul auto este obligat să aplice pe parbriz un colant care vaidentifica acest tip de transport și șoferul fiind obligat să păstreze un formular de tranzit. Dacă nu respectă aceste lucruri, va intra în carantină 14 zile pe cheltuiala sa, iar camionul va fi preluat de un reprezentant al firmei care îl deține
  • Ministerele cu rețea proprie și autoritățile administrației publice locale vor asigura spații hoteliere destinate personalului din sistemul public sanitar pentru repaus
  • Mulțumesc public unui cetățean care, în Rădăuți, a pus la dispoziția medicilor un hotel cu 90 de camere tocmai în acest sens
  • Decizie cu privire la un subiect care preocupă românii în mod important și evident: La solicitarea ministrului Mediului am introdus un articol pentru a preveni infracțiunile silvice în această perioadă
  • OM 7 va fi publicată astăzi în MO și textul va putea fi consultat în următoarele ore.

Textul complet al ordonanței de urgență numărul 7

Capitolul I

Instituirea măsurii de carantinare în orașul Țăndărei, județul Ialomița

Art.1. – Se instituie, pe perioada stării de urgență, măsura de carantinare în orașul Țăndărei, județul Ialomița.

Art. 2. – În localitatea carantinată prevăzută la art. 1 este permisă intrarea, respectiv ieșirea pentru:

a) transportul de marfă, indiferent de natura acestuia, a materiilor prime şi resurselor necesare desfăşurării activităţilor economice în localitatea carantinată, precum şi a aprovizionării populaţiei;

b) persoanele care nu locuiesc în zona carantinată, dar care desfăşoară activităţi economice sau în domeniul apărării, ordinii publice, securităţii naţionale, sanitar, situaţiilor de urgenţă, administraţiei publice locale, asistenţei şi protecţiei sociale, judiciar, serviciilor de utilitate publică, energetic, agriculturii, alimentaţiei publice, alimentării cu apă, comunicațiilor şi transporturilor.

Art. 3. – Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, precum şi operatorii economici din domeniul transportului feroviar de persoane nu vor comercializa bilete/ abonamente sau alte titluri de călătorie pentru transportul călătorilor în localitatea carantinată decât dacă sunt respectate dispozițiile art. 2.

Art. 4. – În localitatea carantinată potrivit art.1, se aplică în mod corespunzător toate interdicțiile și restricțiile stabilite prin ordonanțele militare emise în perioada stării de urgență.

Art. 5. – Se împuternicește Centrul Județean de Coordonare şi Conducere a Intervenției Ialomița (CJCCI) pentru a stabili completări şi derogări în ceea ce privește dispozițiile prevăzute la art. 2, cu acordul Comitetului Județean pentru Situații de Urgență.

Art. 6. – (1) Organele cu atribuții în domeniul apărării, ordinii publice şi securității naționale vor stabili măsuri specifice de prevenire şi limitare a intrării, respectiv a ieșirii persoanelor în/din localitatea carantinată.

(2) Autoritățile administrației publice locale şi judeţene vor aduce la cunoştinţă obligațiile ce le revin persoanelor, referitoare la deplasarea şi accesul în/din localitatea carantinată.

(3) Aplicarea măsurilor de verificare, control şi acces în/dinspre localitatea carantinată se realizează de către personalul structurilor Ministerului Afacerilor Interne în colaborare cu cele ale Ministerului Apărării Naţionale.

Art. 7. – Consiliul Județean Ialomița, primarul şi consiliul local al orașului Țăndărei vor lua măsuri de a asigura funcționarea serviciilor de protecție şi asistență socială, funcționarea corespunzătoare a serviciilor de utilităţi publice, precum şi aprovizionarea cu alimente de bază pentru persoanele fără susţinători sau altă formă de ajutor şi care nu se pot deplasa de la locuinţă/gospodărie.

Art. 8. – Este strict interzisă intrarea/ieșirea în/din orașul Țăndărei, județul Ialomița, prin alte zone şi căi de acces decât cele deschise circulaţiei publice de pe drumurile europene, naţionale, judeţene şi comunale.

Capitolul II

Alte măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19

Art.9. – (1) Se suspendă toate zborurile efectuate de operatori economici aerieni spre Austria, Belgia, Confederația Elvețiană, Statele Unite ale Americii, Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos, Turcia și Iran și din aceste țări către România, pentru toate aeroporturile din România, pentru o perioadă de 14 zile.

(2) Măsura se aplică începând cu data de 5 aprilie 2020, ora 23.00, ora României.

(3) Se prelungește măsura suspendării zborurilor efectuate de operatori economici aerieni spre Franța și Germania și din aceste țări către România, pentru o perioadă de 14 zile, începând cu data de 8 aprilie 2020.

(4) Măsurile prevăzute la alin.(1) și (3) nu se aplică zborurilor efectuate cu aeronave de stat, zborurilor de transport marfă și corespondență, umanitare sau care asigură servicii medicale de urgență, precum și aterizărilor tehnice necomerciale.

Art. 10. – (1) Sunt permise zborurile efectuate de toți operatorii aerieni prin curse neregulate (charter), pentru transportul lucrătorilor sezonieri din România către alte state, cu avizul autorităților competente din țara de destinație.

(2) Prevederile alin.(1) nu se aplică lucrătorilor care-și desfășoară activitatea în domeniul sanitar și al asistenței sociale.

Art. 11. – Se suspendă transportul rutier internațional de persoane prin servicii regulate, servicii regulate speciale și servicii ocazionale în trafic internațional, pentru toate cursele efectuate de către operatorii de transport spre Italia, Spania, Franța, Germania, Austria, Belgia, Confederația Elvețiană, Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, Regatul Țărilor de Jos și Turcia și din aceste țări către România, pe toată perioada stării de urgență.

Art. 12. – La intrarea în România, conducătorii autovehiculelor de transport marfă cu capacitatea maximă autorizată mai mare de 2,4 tone, care nu prezintă simptome asociate COVID-19, completează o declarație pe propria răspundere, al cărei model este stabilit de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicațiilor, prin care își asumă locația unde pot fi contactați în perioada dintre curse. Aceștia nu se supun măsurilor de izolare la domiciliu/ carantinare, cu condiția asigurării de către angajator a materialelor individuale de protecție împotriva COVID-19.

Art. 13. – Prevederile art.12 se aplică în mod corespunzător conducătorilor autovehiculelor de transport marfă cu capacitatea maximă autorizată mai mare de 2,4 tone care de deplasează în interesul desfășurării profesiei din Romania într-un alt stat membru al Uniunii Europene sau dintr-un alt stat al Uniunii Europene în România, ca stat de rezidență al conducătorului auto, indiferent dacă deplasarea se face la bordul autovehiculului de transport marfă sau prin mijloace individuale sau în cont propriu. Aceștia trebuie să prezinte, la intrarea în România, o adeverință de salariat, asumată de angajator.

Art. 14. – (1) Conducătorii autovehiculelor de transport marfă cu capacitatea maximă autorizată mai mare de 2,4 tone, care tranzitează teritoriul României, nu sunt obligați să completeze, la intrarea pe teritoriul României, declarația epidemiologică, dacă respectă următoarele condiții minimale:

a) utilizează doar coridoare de tranzit și puncte pentru trecerea frontierei de stat situate la capetele acestor coridoare, aprobate de către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicațiilor și Ministerul Afacerilor Interne, fiind interzisă abaterea de la acestea;

b) tranzitarea teritoriului României se face într-un interval de timp minim, fără a depăși 48 de ore de la intrarea în România, incluzând și perioadele de staționare pentru odihna zilnică normată;

c) staționarea autovehiculului se realizează exclusiv în parcări situate pe coridoarele de tranzit, marcate în mod corespunzător.

(2) În cazul nerespectării condițiilor prevăzute la alin.(1), conducătorul autovehiculului va fi obligat să intre în carantină 14 zile, suportând cheltuielile efectuate cu carantinarea sa. Autovehiculul poate fi preluat, în acest caz, de un reprezentant al deținătorului.

(3) La intrarea în România, conducătorul auto este obligat să aplice, pe părțile vitrate ale autovehiculului (parbriz), un colant special pus la dispoziție de Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, respectiv să păstreze asupra sa formularul de tranzit al cărui model este stabilit de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicațiilor.

Art. 15. – Prevederile art. 5 din Ordonanța militară nr. 3/2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 242 din 24 martie 2020, nu se aplică mecanicilor de locomotivă și personalului feroviar.

Art. 16. – (1) Ministerele cu reţea sanitară proprie şi autorităţile administraţiei publice locale vor asigura, la cerere, spații hoteliere destinate repausului între ture sau gărzi personalului din sistemul public sanitar, în vederea prevenirii răspândirii virusului COVID-19.

(2) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 17. – (1) Personalul Gărzilor Forestiere teritoriale și județene sau cu atribuții de control/de pază pe linie silvică va participa în dispozitivele de ordine publică și control al circulației pe drumurile publice, împreună cu personalul Ministerului Afacerilor Interne și al Ministerului Apărării Naționale, în vederea desfășurării activităților/controalelor specifice pe linie de control silvic.

(2) Controalele specifice se fac în punctele de control existente, în funcție de personalul disponibil la nivelul gărzilor forestiere sau cu atribuții de control/de pază pe linie silvică.

Capitolul III

Dispoziții finale

Art. 18. – (1) Sunt abilitate să asigure aplicarea şi respectarea prevederilor prezentei ordonanțe militare:

a) Poliția Română, Jandarmeria Română şi poliția locală, pentru măsurile prevăzute la art. 2 și 8;

b) Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicațiilor, pentru măsurile prevăzute la art. 3 și 9;

c) Poliția de Frontieră Română, pentru măsurile prevăzute la art.11 și 13;

d) Poliția Română, Poliția de Frontieră Română și Jandarmeria Română, poliția locală, direcțiile de sănătate publică şi conducătorii autorităților administrației publice locale, pentru măsura prevăzută la art.12;

e) Poliția Română, Poliția de Frontieră Română, Jandarmeria Română și Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, pentru măsura prevăzută la art.14;

(2) Nerespectarea măsurilor prevăzute la art.2, 3, 8, 9 și 11 – 14 atrage răspunderea disciplinară, civilă, contravențională sau penală, în conformitate cu prevederile art. 27 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/1999, cu modificările şi completările ulterioare.

(3) Personalul instituțiilor prevăzute la alin. (1) este împuternicit să constate contravenții şi să aplice sancțiuni, în conformitate cu prevederile art. 29 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/1999, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 19. – Prevederile art. 4 din Ordonanța militară nr. 4/2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257 din 29 martie 2020, își încetează aplicabilitatea.

Art. 20. – (1) Prezenta ordonanță militară se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(2) Furnizorii de servicii media audiovizuale au obligația de a informa publicul, prin mesaje difuzate regulat, pentru cel puțin două zile de la data publicării, despre conținutul prezentei ordonanțe militare.

Știre în curs de actualizare

 

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate