Administrație
POSTURI la Primăria Alba Iulia, DGASPC, Centrul de Educaţie Incluzivă şi alte instituţii din judeţ. Condiţii
În perioada martie-aprilie, sunt organizate mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba
Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap:
– medic specialist specialitatea medicină internă 1/4post (0,25 normă)
– medic primar specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)
– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0.25 normă)
– medic specialist specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0.25 normă)
Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea – medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; calificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:
– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)
– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)
– medic specialist specialitatea psihiatrie – 2 posturi
Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare m gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
– medic primar – un post
– medic – 5 posturi
Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:
– medic
Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.
Locuinţa Protejată pentru Persoane cu Handicap nr. 15, Abrud:
– infirmier debutant
Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare infirmier organizat de furnizori autorizaţi de formare profesionala acreditaţi.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 aprilie 2018, ora 16.00
Concurs: 16 aprilie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.
Primăria Municipiului Alba Iulia
– auditor, clasa I, grad profesional superior – compartiment audit (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare/programare pe calculator – nivel mediu.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 11 aprilie 2018
Concurs: 24 aprilie 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC;
24 aprilie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă Alba lulia
– administrator patrimoniu, gradul I
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); vechimea în muncă nu este obligatorie; atestat pentru executarea profesiei de agent de pază şi ordine.
Termen limită de depunere a dosarelor: 4 aprilie 2018
Concurs: 16 aprilie 2018, ora 10:00: proba practică; 18 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă.
Relaţii suplimentare cu privire la concurs se obţin la Centrul Şcolar dc Educaţie Incluzivă Alba Iulia, cu sediul in Alba lulia, str. T. Vladimirescu nr 39, judeţul Alba, telefon 0258.819.383, 0726.304.282.
Primăria comunei Ciuruleasa
– inspector, clasa I, gradul profesional asistent – în Compartimentul Financiar – Contabil, Resurse Umane, Asistenţă Socială.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an; cunoştinţe operare calculator – nivel de bază, competenţe dovedite cu documente.
Concurs: 16 aprilie 2018, ora 12.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Ciuruleasa, judeţul Alba, telefon 0258/780.605, interior 13, mobil 0736.379.884
Şcoala Gimnazială Câlnic
(Partener 2 din cadrul Proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi“, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginali zate“. POCU/138/4/1/114930)
– facilitator comunitar rom: studii medii absolvite cu diplomă, experienţă minimă < 5 ani, 1/2 normă
– coordonator masuri educaţionale: studii medii absolvite cu diplomă, experienţă minimă de 5 ani, timpul de lucru – parţial 2 ore/zi
– expert GT: studii superioare absolvite cu diplomă, experienţă minimă < 5 ani, 1/2 normă
– 13 cadre didactice: studii medii absolvite cu diplomă, experienţă minimă < 5 ani, 1/2 normă.
Concurs: 16 aprilie 2018, ora 9.00: proba scrisă; 16 aprilie 2018, ora 13.00: proba interviu.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Şcoala Gimnazială Câlnic, judeţul Alba, tel. 0747358691, 0258/747116.
ALTE POSTURI
Spitalul Municipal Blaj
– manager
Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 aprilie 2018, ora 12.00
Concurs: 24 aprilie 2018 ora 10.00, susținerea proiectului de management
Relaţii suplimentare, la sediul Spitalului Municipal Blaj.
Primăria orașului Cugir
– îngrijitor în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Serviciul Social Specializat Creşă – Creşa „Kunterbunt”
Condiţii: studii admise – generale/şcoală profesională/medii; disponibilitate de a lucra cu copii cu vârsta de 0-3 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 martie 2018, ora 16:00
Concurs: 5 aprilie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.
Primăria comunei Vinţu de Jos
-. consilier asistenţă socială (263501)- expert în cadrul proiectului „CCI Sibişeni – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale – ID 103385 (post temporar vacant)
Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea Asistenţă Socială; experienţă bazală în realizarea consilierii de asistenţă socială, expertiză în gestionarea demersurilor de rezolvare a problemelor de ordin social din cadrul comunităţii, prin acţiuni specifice de asistenţă socială – 1 an.
– consilier psiho-social (263402) – expert în cadrul proiectului „CCI Sibişeni – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale – ID 103385 (post temporar vacant)
Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea psihologie; experienţă în realizarea consilierii psihosociale. expertiză minimală în construirea şi implementarea demersului de consiliere psiho-socială în comunităţile defavorizate, alături de gestionarea documentelor aferente – 2 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 martie 2018, ora 16.00
Concurs: 3 aprilie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Vinţu de Jos, judeţul Alba, telefon 0258/739.234, interior 12.
Spitalul orăşenesc Abrud
– manager spital
Termen limită pentru depunerea dosarelor de concurs: 13 aprilie, ora 14.00, la sediul spitalului.
Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii
Concurs: 17 aprilie 2018, ora 11:00 – selecţie dosare (etapa eliminatorie); 7 mai 2018, 10.00 – susţinere şi evaluare proiect de management (proba unica)
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Orasenesc Abrud, Abrud, str. Republicii nr. 13, jud. Alba, telefon 0258780614 int. 34.
Primăria comunei Noşlac
– secretar al comunei (concurs organizat de ANFP)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 aprilie 2018
Concurs: 18 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Primăria comunei Cetatea de Baltă
– secretar al comunei
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 aprilie 2018
Concurs: 17 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Primăria comunei Avram Iancu
(beneficiar în cadrul Proiectului „Comunitatea moţilor harnici“, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei“, Obiectiv specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate“ POCU/138/4/1/114866)
Posturi temporar vacante:
– manager de proiect: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, experienţa, timp parţial 30 ore/săptămână
– coordonator antreprenorial: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, timp de lucru 30 ore/săptămână
– jurist: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– expert supervizare lucrări infrastructură: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, 1/4 normă, experienţa minimă <5 ani
– expert organizare evenimente: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– facilitator comunitar rom: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– expert GT: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, experienţa minimă <5 ani, 1/2 normă
– coordonator servicii comunitate: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, timp parţial durata timpului de lucru fiind de 30 ore/săptămână
– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenorial: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenorial: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă <5 ani, ½ normă
– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– asistent social: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– asistent social: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– asistent medical: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– asistent medical: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă
– medic: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă de 5-10 ani, 1/4 normă
– îngrijitoare: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, ½ normă
Concurs: 5 aprilie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 5 aprilie 2018, ora 14.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul instituţiei din str. Avram Iancu nr. 169, e-mail primar@primariaavramiancu.ro şi la telefon 0258786211.
Primăria comunei Arieşeni
– inspector, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul situaţii de urgență
Condiţii: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental ştiinţe inginereşti.
Concurs: 13 aprilie 2018, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Arieşeni din satul Arieşeni nr. 19, comuna Arieşeni, judeţul Alba, telefon 0358.402.989. 0358.816.290, e-mail primariaarieseni@yahoo.com.
Primăria comunei Şona
– consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Contabilitate Impozite şi Taxe;
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic
– consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Agricol – Fond Funciar.
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea măsurători terestre şi cadastru; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
Concurs: 10 aprilie 2018, ora 11.00: proba scrisă; 13 aprilie 2018, ora 11.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Şona, cu sediul în comuna Şona, Strada Lungă nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/884.144, adresa e-mail consiliulsona@yahoo.com.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News