Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Posturi VACANTE în administrația din Alba. Instituțiile publice care ANGAJEAZĂ. Condiții, acte necesare, calendar


Publicat

job

O parte a instituțiilor publice din Alba organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante de bugetari. Asistent universitar, referent, consilieri juridici, sau consilier în cadrul instituției Avocatul Poporului sunt doar câteva dintre posturile vacante. Pentru ocuparea lor însă potențialii candidați trebuie să îndeplinească mai multe criterii precum studiile și vechimea în muncă. 

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă determinată (01.10.2018 – 31.08.2020) a postului vacant de asistent de cercetare, COR211307, cu normă întreagă de 8 ore/zi (160 ore/lună), din cadrul proiectului „Tehnologii inovative pentru recuperarea avansată a materialelor din deşeuri de echipamente informatice şi de telecomunicaţii – Cod proiect PN-III-P1-1.2-PCCDI-2017-0652.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivel studii – superioare de lungă durată, specialitate studii – Ingineria Mediului.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

31 august 2018, ora 16.00 termenul limită de depunere a dosarelor;
11 septembrie 2018, proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Informaţii suplimentare se pot obține la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, Județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de referent de specialitate, grad IA la Direcţia Administrativă, Baza de Agrement.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 7 ani.
 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2018, data limită de depunere a dosarelor;
07 septembrie 2018, ora 10.00 proba scrisă;
11 septembrie 2018, ora 14.00 proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, Județul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă, de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal – Biroul Juridic Contencios.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

30 august 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
10 septembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
12 septembrie 2018, ora 14:00: proba interviu.

Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor publice de execuție vacante, din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş, după cum urmează:

poliţist local, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Circulaţie Rutieră;
poliţist local, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Circulaţie Rutieră;
poliţist local, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Evidenţa Persoanelor, Baze de Date, Juridic;
poliţist local, clasa III, grad profesional superior – Compartiment Ordine Publică, Pază Obiective.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

poliţist local, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Circulaţie Rutieră:studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, ştiinţelor economice sau administraţiei publice;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an;
aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.
poliţist local, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Circulaţie Rutieră:studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, ştiinţelor economice sau administraţiei publice;
aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.
poliţist local, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Evidenţa Persoanelor, Baze de Date, Juridic:studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, ştiinţelor economice sau administraţiei publice;
aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.
poliţist local, clasa III, grad profesional superior – Compartiment Ordine Publică, Pază Obiective:studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani;
aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

29 august 2018, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
12 septembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă;
18 septembrie 2018, ora 11.00: proba interviu.

Instituţia Avocatul Poporului organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante de :

consilier (1 post – nivel superior, la nivel teritorial, Centrul zonal Alba):
consilier (1 post – nivel superior, la nivel teritorial, Centrul zonal Bacău);
consilier (1 post – nivel superior, la nivel teritorial, Centrul zonal Bucureşti).
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor: superioare.
vechime: specialitate medic primar sau medic specialist, în activitate sau pensionar.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

31 august 2018, ora 14.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
10 septembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă de specialitate;
14 septembrie 2018, ora 10:00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului din București, str. Eugeniu Carada nr. 3, sectorul 3, telefon 021/312.71.27.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Adrian Năstase, declarații suprinzătoare despre creșterea pensiilor cu 40%: ”Totul este mai curând o jucărie electorală”

Publicat

Fostul premier Adrian Năstase a făcut declarații surprinzătoare cu privire la majorarea pensiilor. Acesta consideră că orice discuție pe acest subiect trebuie legată de mersul economiei.

Declarațiile sale sunt contrazic curentul din PSD, partid care intenționează să depună o moțiune de cenzură împotriva guvernului Orban, exact pe acest subiect. 

„Nu poți să oferi o creștere de 40% pentru un an, pentru că pensionarii vor trăi totuși mai mulți ani, chiar dacă sunt oameni în vârstă și vor trebui să aibă o pensie sustenabilă și pentru doi, pentru trei, pentru patru ani.

Or, în măsura în care nu reușești să realizezi resursele economice necesare să produci banii necesari asigurării acestor pensii, totul este mai curând o jucărie electorală si eu n-am fost niciodată de acord cu așa ceva.

Unii au spus că am avut o abordare mai curând social-liberală. Eu cred că economia este cea care trebuie să-mi dea măsura tuturor lucrurilor. Merge economia, vom avea bani li pentru pensii”, a declarat Adrian Năstase.

El a mai spus că este conștient că nu-și va atrage simpatie pentru aceste declarații, dar a subliniat că pensiile ar trebui să crească la începutul anului cu 15-20%, după care orice altă majorare să se facă doar dacă o permite situația economică.

Reamintim că social-democrații au anunțat că vor depune moțiune de cenzură dacă guvernul liberal nu crește cu 40% punctul de pensie de la 1 septembrie, așa cum prevede legea.

Premierul Ludovic Orban a spus că Guvernul va crește pensiile, dar nu cu 40% pentru că bugetul țării nu permite acestă majorare.

Sursă: Evz.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Reintroducerea restricțiilor, recomandată de OMS. Director: „Uneori, izolarea este singura opțiune”

Publicat

Organizația Mondiala a Sănătății avertizează că țările ar trebui să ia în calcul noi restricții, după ce relaxarea din ultimele două luni a dus la agravarea pandemiei de COVID-19. Guvernele ar trebui să fie pregătite pentru revenirea la carantină, spune un reprezentant al OMS.

„Multe state reușesc să gestioneze focarele și creșterile prin carantinarea unor zone geografice limitate, a unor mici regiuni, pentru a ține sub control răspândirea bolii. Cred că este o chestiune de amploare. Statele pot și ar trebui să țină sub control boala prin aceste măsuri. Cu toții dorim să evităm ca țările să revină la închiderea totală. Nimeni nu dorește acest lucru, dar există situații în care este singura opțiune”, a declarat Michael Ryan – directorul OMS responsabil pentru programul de urgențe.

„Odată ce închiderea se termină, întotdeauna există riscul ca boala să revină”, a spus oficialul OMS.

În concluzie, OMS sfătuiește țările să se deschidă cu prudență, urmărind foarte bine datele pentru a vedea ce se întâmplă între două faze de relaxare. Ryan a mai spus că statele trebuie să fie pregătite să facă pași înainte sau, dimpotrivă, să revină la restricții, în funcție de numărul de îmbolnăviri pe care îl constată.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

13 iulie, Soborul Sfântului Arhanghel Gavriil. Semnificații ale sărbătorii pentru credincioși

Publicat

Pe 13 iulie, în calendarul creștin ortodox se sărbătoreşte, pentru a doua oară, soborul Sfântului Arhanghel Gavriil. Acesta mai este mai este sărbătorit pe 26 martie, în ziua de după Buna Vestire şi pe 8 noiembrie, când este Soborul Sfinţilor Arhangheli Mihail. 

Arhanghelul Gavriil este una dintre căpeteniile îngerilor vestitori ai voii lui Dumnezeu. După mărturiile Sfintei Scripturii și ale Sfintei Tradiții, Arhanghelul Gavriil a fost cel care l-a învățat pe Moise, în pustiul Egiptului, să scrie prima carte a Vechiului Testament, Facerea (Geneza).

Vezi și MESAJE de Sfinţii Arhangheli MIHAIL și GAVRIL. Felicitări și urări pentru oameni dragi. Colegi, rude, prieteni

Sfântul Arhanghel Gavriil a tâlcuit Prorocului Daniil vedeniile cele minunate, referitoare la ceea ce se va întâmpla în vremurile din urmă. I-a mai spus despre eliberarea poporului lui Dumnezeu din robia Babilonului și despre vremea venirii celei dintâi a lui Hristos în lume, prin întruparea cea din Preacurata Fecioară.

Acesta s-a arătat Sfintei Ana, mama Maicii Domnului, care se tânguia în grădina sa pentru că nu se învrednicise de nașterea de prunci, rugându-se cu lacrimi lui Dumnezeu, și i-a spus că va naște pe fiica cea aleasă pentru a fi Maica Mântuitorului, Care avea să vină spre izbăvirea neamului omenesc.

Tot Arhanghelul Gavriil i-a vestit Sfântului Proroc Zaharia că Elisabeta va naște pe Înaintemergătorul Domnului, Sfântul Ioan Botezătorul. De asemenea, Arhanghelul Gavriil a adus vestea cea bună Sfintei Fecioare Maria. Reprezentat în iconografia Bisericii Ortodoxe ca având în mâini floarea de crin, Sfântul Arhanghel Gavriil mai este sărbătorit și la 8 noiembrie, împreună cu Sfântul Arhanghel Mihail.

Sărbatoarea din 13 iulie datează din secolul al IX-lea, potrivit creştinortodox.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la stat. POSTURI vacante în această perioadă la instituții publice din județul Alba și condiții pentru candidați

Publicat

birou-gol-zile-libere-e1519215884228

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în județul Alba. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Primăria comunei Săsciori

muncitor calificat I – Compartimentul Deservire

Condiții: studii generale, vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Concurs: 29 iulie 2020, ora 09.00: proba practică; 30 iulie 2020, ora 14.00: proba interviu;

Relații suplimentare, la Primăria comunei Săsciori, nr.363, telefon 0258/741.110.

Primăria oraşului Câmpeni

șef serviciu – Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat

Condiții: absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licența sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii de licență: economic, tehnic, administrativ, juridic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concurs: 21 iulie 2020, ora 10:00: proba scrisă, 23 iulie 2020, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, din Piaţa Avram Iancu nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/771.215, interior 26.

Primăria comunei Avram Iancu

– 3 posturi vacante în cadrul Proiectului „Comunitatea Moţilor Harnici”, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014- 2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate”, POCU/138/4/1/114866, după cum urmează:

îngrijitoare – studii medii absolvite cu diplomă, experiență < 5 ani, timp parțial, 4 ore/zi (este obligatoriu să dețină certificat de calificare profesională îngrijitoare bătrâni la domiciliu sau echivalent);

îngrijitoare – studii medii absolvite cu diplomă, experiență < 5 ani, timp parțial, 4 ore/zi (este obligatoriu să dețină certificat de calificare profesională îngrijitoare bătrâni la domiciliu sau echivalent);

îngrijitoare – studii medii absolvite cu diplomă, experiență < 5 ani, timp parțial, 4 ore/zi (este obligatoriu să dețină certificat de calificare profesională îngrijitoare bătrâni la domiciliu sau echivalent).

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 iulie 2020

Concurs: 22 iulie 2020, ora 10:00: proba scrisă; 22 iulie 2020, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu, str. Avram Iancu, nr. 169, judeţul Alba, telefon: 0749.279.539, e-mail primarieav@yahoo.com.

Primăria comunei Mihalț

– guard

Condiții: studii generale; vechime în muncă – nu se solicită.

Concurs: 24 iulie 2020, ora 11:00: proba scrisă; 27 iulie 2020, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Mihalţ, judeţul Alba, telefon 0258/718.101, e-mail secretar@primariamihalt.ro.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate