Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: Se depun cereri de înscriere pentru atribuirea unor autorizații de taxi. Ce acte trebuie să depună solicitantul


Publicat

taxiPână în 20 iulie, la Primăria Aiud se depun cereri de înscriere pentru obținerea a două autorizații de taxi ale firmei SC Lexus Prod SRL. Pentru a obține autorizația de taxi, solicitantul trebuie să depună o serie de documente. Numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza municipiului Aiud este de 116.

În vederea respectării prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi, modificată şi completată, Primăria Municipiului Aiud face următorul anunţ:

a) Conform HCL nr. 233/22.12.2010, numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza municipiului Aiud este de 116, urmând să se atribuie autorizaţia cu nr. de ordine 062 şi 063.

b) Data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la această procedură este 20.07.2015.

c) Solicitantul autorizaţiilor taxi este SC LEXUS PROD SRL.

d) Pentru a obţine o autorizaţie taxi din partea autorităţii de autorizare în conformitate cu art. 11 din Legea nr. 38/2003, modificată şi completată, solicitantul trebuie să depună următoarele documente, în copie:

– autorizaţia de transport emisă de primărie;

– certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;

– certificatul de agreare valabil prin vizare anuală;

– buletin metrologic;

– dovada fiscalizării aparatului de taxat;

– asigurarea persoanelor şi bagajelor;

– dovada apartenenţei la o asociaţie profesională;

– declaraţie pe proprie răspundere privind criteriile de departajare pentru autovehiculul respectiv;

e) Data anunţării rezultatului atribuirii este 30.07.2015.

f) Data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi este 03.08.2015.

g) Acordarea punctajelor se face pe baza îndeplinirii criteriilor de departajare, declarându-se câştigătoare autovehiculele care au obţinut punctajele cele mai mari, în ordine descrescătoare, stabilite pe grupe de autovehicule diferenţiate în ordinea descrescătoare a capacităţii cilindrice a motoarelor.

Punctajele de departajare stabilite sunt:

1) În funcţie de capacitatea cilindrică:

– sub1600 cm3 ………………………….2 puncte;

– între1601- 2000 cm3………………….4 puncte;

– între 2001- 3000 cm3………………..6 puncte;

– peste 3001 cm3………………………8 puncte.

2) Vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei:

– între 8 şi 10 ani ………………………1 punct;

– între 6 şi 8 ani………………………..2 puncte;

– între 4 şi 6 ani………………………..3 puncte;

– între 2 şi 4 ani………………………..4 puncte;

– între 1 şi 2 ani………………………..5 puncte;

– în anul în curs…………………………6 puncte.

3) Clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro:

– Euro 2………………………………….1 punct;

– Euro 3…………………………………. 2 puncte;

– Euro 4…………………………………..3 puncte;

– Euro 5…………………………………..4 puncte.

4) Volumul portbagajului util:

– până la 150 litri ……………………….0 puncte;

– între 151-250 litri………………………0,5 puncte;

– între 251-350 litri………………………1 punct;

– între 351-450 litri………………………1,5 puncte;

– între 451-550 litri………………………2 puncte;

– peste 551 litri ………………………….2,5 puncte.

5) Echiparea cu instalaţie de climatizare:

– fără instalaţie…………………………..0 puncte;

– cu instalaţie……………………………..3 puncte.

6) Vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport respectivă:

– sub 3 ani vechime……………………0 puncte;

– între 3 şi 5 ani vechime………………2 puncte;

– între 5 şi 10 ani vechime…………….4 puncte;

– între 10 şi 15 ani vechime……………6 puncte;

– peste 15 ani vechime…………………8 puncte.

7) Gradul de protecţie al pasagerului, respectiv existenţa airbagurilor:

– fără airbaguri…………………………..0 puncte;

– cu două airbaguri……………………..2 puncte;

– cu patru airbaguri……………………..4 puncte.

8) Efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, a autovehiculelor pe tipuri:

– în proprietate……………………………2 puncte;

– în leasing………………………………..1 punct.

9) Posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore pe zi lucrătoare:

– fără contract cu un alt angajator…………………………5 puncte;

– în cazul în care are contract cu un alt angajator………3 puncte.

10) Dotări suplimentare ale autovehiculului:

– dispozitiv GPS de monitorizare…………………………………….5 puncte;

– dispozitiv fix de înregistrare a precizărilor făcute de client……5 puncte;

– perete despărţitor între conducătorul auto şi clienţi…………..5 puncte;

– dispozitiv de plată prin intermediul cardului bancar…………..5 puncte;

– platformă pentru persoanele cu handicap……………………..5 puncte.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

A condus fără permis o autoutilitară și a acroșat un autoturism parcat, la Ocna Mureș. Tânăr din județul Mureș, cu dosar penal

Publicat

politie, IPJ, masina politie

Un tânăr din județul Mureș s-a ales cu dosar penal în Alba după ce a condus o autoutilitară și a acroșat un autoturism parcat regulamentar, la Ocna Mureș. 

Potrivit IPJ Alba, la data de 5 mai 2021, în jurul orei 18:40, polițiștii din Ocna Mureș au intervenit pentru soluționarea unui accident rutier, soldat cu pagube materiale, produs pe strada Brazilor din Ocna Mureș.

Polițiștii au constatat că un tânăr de 20 de ani, din Sărmașu, județul Mureș, în timp ce efectua manevre pentru a parca o autoutilitară, a acroșat un autoturism parcat regulamentar.

În urma verificărilor efectuate, polițiștii au constatat că tânărul nu posedă permis de conducere, pentru nicio categorie de autovehicule.

Față de acesta, cercetările sunt continuate sub aspectul săvârșirii infracțiunii de conducere fără permis.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: O căprioară a căzut într-un bazin de apă adânc de aproape patru metri. Intervenție dificilă a pompierilor din Blaj

Publicat

O căprioară a căzut într-un bazin de apă adânc de aproximativ patru metri, situat pe raza localității Blaj. 

În jurul orei 10.10, la fața locului s-au deplasat pompierii din Blaj pentru a salva animalul.

Potrivit ISU Alba, pompierii intervin în primă fază pentru imobilizarea căprioarei, care este foarte agitată, iar apoi pentru extragerea acesteia din bazin.

Știre în curs de actualizare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ASTĂZI: Salonul Național de Artă dedicat Zilei Europei, la Galeria de Artă din Alba Iulia

Publicat

La Galeria de Artă din Alba Iulia are loc joi, 6 mai, începând cu ora 17:00, vernisajul expoziției – Salonul Național de Artă dedicat Zilei Europei. În cadrul evenimentului vor expune lucrări un număr de zece artiști. 

Expoziția va putea fi admirată la Galeria de Artă din Alba Iulia, aflată pe strada 1 Decembrie 1918, bloc M9 parter, până în data de 25 mai.

În cadrul acesteia pot fi admirate lucrări semnate de:

  • Livia Maria Moldovan
  • Victor Apostu
  • Adela Kostyal
  • Tereza Popa
  • Ileana Muntean
  • Thu Ha
  • Livia Cezara
  • Daniela Peleogianni
  • Cătălin Muntean
  • Traian Mârza

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ITM Alba: Amenzi de 10.000 de lei și cinci avertismente date de inspectori, după controale la firme din județ

Publicat

Inspectorii de muncă din Alba au dat amenzi de 10.000 de lei, în urma controalelor derulate săptămâna trecută la firme din județ.

În perioada 26 – 29 aprilie, în domeniul relaţiilor de muncă au fost verificate 16 de firme, cu un număr total de 510 de salariați. Au fost depistate 29 de nereguli și date 4 sancțiuni, respectiv trei avertismente și o amendă în cuantum de 2.000 de lei.

Principalele deficienţe stabilite în controale:

  • netransmiterea în termenul legal a elementelor referitoare la încadrarea în muncă a salariaților;
  • neplata orelor suplimentare și neacordarea concediilor legale de odihnă, anuale;
  • neacordarea repausului săptămânal și a sporului aferent;
  • neconducerea corectă a evidenţei timpului lucrat;
  • netransmiterea în termenul legal în Revisal a modificărilor intervenite în executarea contractelor individuale de muncă;

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, au fost verificați 4 de angajatori și găsite 4 nereguli. Inspectorii au aplicat 2 avertismente și 2 amenzi în valoare de 8.000 de lei.

Principalele deficienţe stabilite în controale:

  • lipsa fișelor de aptitudini eliberate în urma examinării medicale la angajare și/sau periodică a lucrătorilor.
  • lipsa evaluarii riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru activitățile desfășurate.
  • lipsa autorizării inițiale și a verificărilor periodice a echipamentelor tehnice supuse reglementărilor ISCIR.
  • lipsa instruirii periodice a lucrătorilor.
  • organizarea necorespunzătoare a activității la nivelul unităților, conform noilor reglementari din H.G. nr. 955/2010 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006.
  • lipsa instrucțiunilor proprii de securitate a muncii pentru activitățile desfășurate.
  • desfășurarea activității fără efectuarea examenului medical la angajare și/sau periodic a lucrătorilor.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate