Administrație
Primăria Alba Iulia a câştigat în instanță contestația privind atribuirea serviciului de deratizare şi dezinfecţie
Tribunalul Alba a respins acţiunea firmei Coral Impex SRL Ploieşti împotriva Prmăriei Alba Iulia, care a contestat raportul procedurii prin care a fost desemnat câştigătorul licitaţiei privind delegarea serviciilor de dezinsecţie, deratizare şi dezinfecţie a oraşului.
Reprezentanţii firmei au decis să conteste direct în justiţie raportul procedurii încheiat în 29 august 2018, fără a mai formula contestaţie la CNSC.
Respinge, ca neîntemeiată, acţiunea în contencios administrativ formulată de reclamanta Coral Impex SRL în contradictoriu cu pârâtul Municipiul Alba Iulia. Respinge cererea reclamantei de obligare a pârâtului la plata cheltuielilor de judecată”, se precizează în minuta deciziei de la Tribunalul Alba, din 7 noiembrie 2018. Hotărârea poate fi contestată în termen de 10 zile de la comunciare, iar competenţa de judecată va reveni Curţii de Apel Alba Iulia.
Câştigătoare a licitaţiei a fost desemnată societatea DD Chim SRL Deva, care a avut o ofertă de 2.486.893 lei. Pe locul doi s-a clasat firma Coral Impex SRL Ploieşti cu valoarea ofertei de 2.575.222 lei, în timp ce locul trei a revenit operatorului Compania Romprest Service SA Bucureşti cu o ofertă de 4.075.937 lei, toate sumele fiind fără TVA. Valoarea estimată a contractului a fost de 4.276.833 lei, fără TVA, respectiv 1.069.208 lei pentru cea mai mare valoare a unui contract subsecvent corespunzător unei perioade de un an.
Autorul plângerii solicită anularea în parte a rapoartelor intermediare de evaluare prin care s-a declarat adminsibilă oferta DD Chim SRL şi a raportului procedurii din 29 august. De asemenea, se mai cere obligarea autorităţii contractante la reevaluarea ofertei câştigătoare, despre care se afirmă că ”este subevaluată” şi că ”în realitate este mai mare decât valoarea ofertei clasate pe locul II”.
În perioada de analiză a ofertelor, Coral Impex a formulat o contestaţie la CNSC, care a fost admisă, în parte, în 18 mai 2018. Prin decizia de atunci, autoritatea contractantă a fost obligată să remedieze documentaţia de atribuire, lucru care s-a şi întâmplat prin completarea caietului de sarcini, a anexelor şi centralizatorului de preţuri din documentaţie.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News