Administrație
Primăria Alba Iulia contractează servicii de arhivare documente. Câți bani sunt alocați din bugetul local
Primăria Alba Iulia contractează servicii de arhivare documente. Potrivit procedurii de achiziție publicate, banii vor fi alocați din bugetul local.
Este vorba despre arhivarea a circa 5000 de dosare.
Firmele pot depune oferte până în 20 martie.
Cum vor fi arhivate documentele
Arhivarea documentelor se va face prin mai multe operațiuni
Documentele vor trebui să:
- fie grupate în dosare
- ordonate cronologic în dosar
- nu aibă ace, agrafe, file nescrise, dublate
Dosarul să aibă:
- minim 250 maxim 300 file
- file numerotate
- o filă albă la început (arhivarul instituției va scrie opisul documentelor conținute)
- etichetă pe copertă (cu numele autorității/compartimentul, numărul din inventar, conținut, perioada, indicativ nomenclator, nr. de file, volum, termen de păstrare)
- etichetă pe cotor
Dosarul se sigilează cu autocolant la final.
Valoarea contractului
Valoarea estimată a contractului este de 100.000 de lei fără TVA.
Inventarele se întocmesc în patru exemplare (documentele cu termen permanent de păstrare) / 3 exeplmare (cu alte termene)
Inventarele se constituie și se predau atât pe suport hârtie cât și electronic.
Documentele sunt considerate confidențiale.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
pilu
joi, 14.03.2024 at 10:50
Parcă era unul abonat la astfel de lucrări de arhivare, ginerele fostului director de la Electrica.