ADMINISTRATIE
Primăria Alba Iulia contractează servicii de arhivare documente. Câți bani sunt alocați din bugetul local
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2023/01/20230123_133245-scaled.jpg)
Primăria Alba Iulia contractează servicii de arhivare documente. Potrivit procedurii de achiziție publicate, banii vor fi alocați din bugetul local.
Este vorba despre arhivarea a circa 5000 de dosare.
Firmele pot depune oferte până în 20 martie.
Cum vor fi arhivate documentele
Arhivarea documentelor se va face prin mai multe operațiuni
Documentele vor trebui să:
- fie grupate în dosare
- ordonate cronologic în dosar
- nu aibă ace, agrafe, file nescrise, dublate
Dosarul să aibă:
- minim 250 maxim 300 file
- file numerotate
- o filă albă la început (arhivarul instituției va scrie opisul documentelor conținute)
- etichetă pe copertă (cu numele autorității/compartimentul, numărul din inventar, conținut, perioada, indicativ nomenclator, nr. de file, volum, termen de păstrare)
- etichetă pe cotor
Dosarul se sigilează cu autocolant la final.
Valoarea contractului
Valoarea estimată a contractului este de 100.000 de lei fără TVA.
Inventarele se întocmesc în patru exemplare (documentele cu termen permanent de păstrare) / 3 exeplmare (cu alte termene)
Inventarele se constituie și se predau atât pe suport hârtie cât și electronic.
Documentele sunt considerate confidențiale.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Dacă ți-a plăcut articolul:
ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2021/09/sigla_alba24_300-x-92-1.png)
pilu
joi, 14.03.2024 at 10:50
Parcă era unul abonat la astfel de lucrări de arhivare, ginerele fostului director de la Electrica.