Connect with us
Publicitate

Administrație

Primăria Alba Iulia contractează servicii de arhivare documente. Câți bani sunt alocați din bugetul local

Publicat

Primăria Alba Iulia contractează servicii de arhivare documente. Potrivit procedurii de achiziție publicate, banii vor fi alocați din bugetul local.

Este vorba despre arhivarea a circa 5000 de dosare.

Firmele pot depune oferte până în 20 martie.

Cum vor fi arhivate documentele

Arhivarea documentelor se va face prin mai multe operațiuni

Documentele vor trebui să:

  • fie grupate în dosare
  • ordonate cronologic în dosar
  • nu aibă ace, agrafe, file nescrise, dublate

Dosarul să aibă:

  • minim 250 maxim 300 file
  • file numerotate
  • o filă albă la început (arhivarul instituției va scrie opisul documentelor conținute)
  • etichetă pe copertă (cu numele autorității/compartimentul, numărul din inventar, conținut, perioada, indicativ nomenclator, nr. de file, volum, termen de păstrare)
  • etichetă pe cotor

Dosarul se sigilează cu autocolant la final.

Valoarea contractului

Valoarea estimată a contractului este de 100.000 de lei fără TVA.

Inventarele se întocmesc în patru exemplare (documentele cu termen permanent de păstrare) / 3 exeplmare (cu alte termene)

Inventarele se constituie și se predau atât pe suport hârtie cât și electronic.

Documentele sunt considerate confidențiale.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. pilu

    joi, 14.03.2024 at 10:50

    Parcă era unul abonat la astfel de lucrări de arhivare, ginerele fostului director de la Electrica.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate