Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia reia licitaţia pentru lucrările la Palatul Principilor. Ofertele depuse până acum, neconforme


Publicat

Palatul Principilor

Primăria Municipiului Alba Iulia va relua procedura de licitație a lucrărilor de restaurare și valorificare a corpului Principal al Palatului Principilor, în valoare de peste 20 milioane de lei, prin proiectul finanţat prin POR. Ofertele depuse până acum au fost declarate neconforme. Noul termen limită pentru depunerea ofertelor este 6 iunie.

„Procedura a fost reluată imediat ce municipalitatea a primit decizia finală favorabilă din partea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, după ce a declarat toate cele trei oferte depuse la prima licitație ca neconforme, atât cu cerințele din caietul de sarcini, cât și cu nevoia de experiență pe care trebuie să o probeze pentru a executa o lucrare într-un sit de patrimoniu de categoria A de importanță.

Primăria mizează în continuare pe înscrierea în competiție a unor firme specializate în lucrări de restaurare, tâmplărie specială sau refacere de pictură, care nu s-au prezentat la prima licitație. Anunțul de licitație este publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice-SICAP. Termenul limită de depunere a ofertelor este 6 iunie 2018”, transmit reprezentanţii Primăriei.

Proiectul „Conservarea, restaurarea și valorificarea durabilă a Ansamblului Palatului Principilor din Alba Iulia – Centru Expozițional Corp Principal E“ va presupune lucrări de consolidare, conservare, restaurare – inclusiv picturi murale decorative, dotări interioare și expoziționale.

Obiectivele majore ale proiectului vizează conservarea, restaurarea și valorificarea durabilă a Ansamblului Palatului Principilor din Alba Iulia — Centru Expozițional Corp Principal ‘E’, în suprafață de 3113,64 metri pătrați, prin lucrări de consolidare, conservare, restaurare  dotări interioare și amenajări expoziționale, în vederea valorificării durabile în acord cu statutul său istoric cu valențe naționale și europene.

Proiectul „Conservarea, restaurarea și valorificarea durabilă a Ansamblului Palatului Principilor din Alba Iulia – Centru Expozițional Corp Principal E“, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, este implementat de către Municipiul Alba Iulia și are o valoare totală de peste 21,7 milioane de lei, din care 20,6 milioane de lei, reprezentând 98% din valoarea eligibilă a proiectului, reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Parteneri în proiect sunt Ministerul Apărării Naționale și Ministerul Culturii și Identității Naționale.

Durata de implementare a proiectului este de 67 de luni, până la sfârșitul lunii aprilie 2020.

Palatul Principilor, ridicat în secolul al XV-lea, este considerat de către specialiști cea mai importantă clădire administrativă din Transilvania și îmbină mai multe stiluri arhitectonice: gotic, renascentist și baroc. Edificiul emblematic din Cetatea Alba Carolina şi-a trăit gloria în vremea Principatului Transilvaniei, când timp de peste 150 de ani (1541-1699), soarta regiunii a fost dirijată de la Alba Iulia. Se înţelege de la sine că reşedinţa principilor a constituit pe parcursul epocii centrul şi cea mai importantă scenă a vieţii politice din Transilvania.

Palatul din zilele noastre, aflat în stare de conservare,  are șapte corpuri și reprezintă cam 2/3 din ceea ce a fost în epoca premodernă reşedinţa  principilor Transilvaniei. Chiar şi astfel segmentat, Alba Iulia are în acest ansamblu un monument unic în Transilvania.

Funcțiunile propuse prin proiectul amintit sunt culturale și sunt considerate de specialiști potrivite atât pentru clădire ca monument istoric, cât și pentru a atrage un număr cât mai mare de turiști.

În primul rând, se dorește amenajarea unui Muzeu al Principatului Transilvaniei. Se vor avea în vedere atât  etapele de construcție a clădirii, cât și picturile valoroase din epoci diferite care pot fi conservate in situ. Potrivit istoricilor implicați în cercetarea Palatului, Muzeul ar aduce în atenția publicului larg cel puțin 200 de ani de istorie a Transilvaniei. Pe termen lung, proiectul va aduce un plus de valoare pe toate planurile, de la serviciile culturale, comerciale, de turism, alimentaţie publică, în plan local, și ulterior la dezvoltarea economică şi culturală pe plan judeţean, regional şi naţional. Se vor crea produse culturale noi, prin diversificarea ofertelor de turism, alimentaţie şi cazare publică, prin faptul că va deveni un pol catalizator, de convergenţă şi atracţie pentru turişti.

Prin proiect sunt gândite și pârghii prin care se urmărește creșterea constantă a numărul de vizitatori, după finalizarea lucrărilor de restaurare a corpului principal al Palatului Principilor: de la circa 2.000 acum, la 26.000 după primul an de implementare a proiectului și la peste 60.000, după încă cinci ani.

 

 


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

3 Comentarii

3 Comments

  1. pilu

    vineri, 11.05.2018 at 16:27

    Pai ma habarnistilor, de ce faceti licitatie daca nu sunteti in stare sa verificati niste oferte dupa caietul de sarcini. Ma Staline da multi tantalai ai adunat pe langa tine. Daca o facea Damian era totul OK. Ramolirea face parte din evolutia speciei umane. Si se vede !

    • #multisiprosti

      vineri, 11.05.2018 at 20:40

      Cap patrat, problema e la firmele care au venit cu ofertele. Mai citeste inca o data stirea. Pupa-l-ai pe Damian undeva unde nu ajunge soarele.

      • pilu

        luni, 14.05.2018 at 16:54

        Ma, tu sti cum decurge o licitatie ? Ce scrie acolo scrie bine, cap rotund, numai ca cei care au verificat ofertele sunt patrati. Sti cum e cu musca ? Apai zboara tata.
        Iti mai aduci aminte cine a fost declarat castigator ?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


TOP articole in ultimele zile

Publicitate

ACTUALITATE

ȘOMAJUL TEHNIC: Formularele pentru PFA, întreprinderile individuale și profesii liberale. Se transmit online la AJPIS

Publicat

Pentru a beneficia de ajutorul de la stat pentru șomajul tehnic, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale, cele familiale, persoanele cu profesii liberale, dar și cei cu contracte de activitate sportivă și persoanele cu drepturi de autor pot transmite online, de astăzi, cereri la Agențiile Județene pentru Plăți și Inspecție Socială (AJPIS).

Documentele se transmit până în 10 aprilie, pentru perioada 16-31 martie 2020. Adresa mail AJPIS pentru cei din județul Alba este [email protected]

Vezi și VIDEO: PROCEDURA pentru ȘOMAJUL TEHNIC. Ce acte trebuie depuse online din 1 aprilie de către firme, PFA și alte categorii

Condiția de bază pe care aceste categorii de persoane trebuie să o îndeplinească pentru a beneficia de sprijinul financiar de la stat este întreruperea activității ca urmare a stării de urgență determinată de COVID 19.

Pentru persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (ÎI) și familiale (ÎF), profesii liberale (PF):

– cuantum șomaj tehnic: 75% din câștigul salarial mediu brut – 4.072 lei; din această sumă se vor plăti contribuții de asigurări sociale, de asigurări de sănătate și impozit; modul și termenul la care se vor plăti aceste contribuții vor fi reglementate în zilele următoare prin ordin comun ministrul Muncii/Finanțelor; fondurile vor fi virate de stat în contul bancar indicat de solicitant, în cel mult 10 zile de la data solicitării transmise electronic

– adresa mail Alba: [email protected]; informații telefon: 0738-975190; 0738-975192; 0745-206588

Acte necesare (se transmit electronic):

– cerere semnată (model, AICI)

– declarație pe proprie răspundere (model, AICI)

– copie CI

– extras cont bancar

Pentru persoanele fizice care obțin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe:

– cuantum șomaj tehnic: 75% din câștigul salarial mediu brut – 4.072 lei; din această sumă se vor plăti contribuții de asigurări sociale, de asigurări de sănătate și impozit; modul și termenul la care se vor plăti aceste contribuții vor fi reglementate în zilele următoare prin ordin comun ministrul Muncii/Finanțelor; fondurile vor fi virate de stat în contul bancar indicat de solicitant, în cel mult 10 zile de la data solicitării transmise electronic

– adresa mail Alba: [email protected]; informații telefon: 0738-975190; 0738-975192; 0745-206588

Acte necesare (se transmit electronic):

– cerere semnată (model, AICI)

– declarație pe proprie răspundere (model, AICI)

– copie CI

– extras cont bancar

– copie după un contract de drepturi de autori și drepturi conexe din ultimele 3 luni anterior declanșării stării de urgență

Pentru personalul încadrat în muncă la un angajator prin altă modalitate prevăzută de lege:

– adresa mail Alba: [email protected]; informații telefon: 0738-975190; 0738-975192; 0745-206588

Acte necesare (se transmit electronic):

– cerere semnată (model, AICI)

– declarație pe proprie răspundere (model, AICI)

– copie CI

– extras cont bancar

Pentru persoanele care își desfășoară activitatea în baza contractelor de activitate sportivă, vor depune structurile sportive:

– cuantum: 75% din banii aferenți prestației potrivit contract – maximum 75% din câștigul salarial mediu brut; vor trebui plătite și contribuțiile aferente și impozitul (vor fi reglementate ulterior); plata se face în cont bancar în cel mult 10 zile de la depunerea cererii; condiția este să fie suspendat contractul din cauza epidemiei; structura sportivă poate negocia cu persoana respectivă și alte forme de compensație pentru diminuarea venitului

– adresa mail Alba: [email protected]; informații telefon: 0738-975190; 0738-975192; 0745-206588

Acte necesare (se transmit electronic):

– cerere semnată (model, AICI)

– declarație pe proprie răspundere semnată (model, AICI)

– copie CI (a administratorului structurii sportive)

– lista sportivilor (model, AICI)

Pentru persoanele care au încheiate convenții individuale de muncă în baza Legii nr.1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației:

– adresa mail Alba: [email protected]; informații telefon: 0738-975190; 0738-975192; 0745-206588

Acte necesare (se transmit electronic):

– cerere semnată (model, AICI)

– declarație pe proprie răspundere (model, AICI)

– copie CI

– extras cont bancar

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Serviciul de Ambulanță Județean Alba, ANGAJEAZĂ fără concurs. Vezi locurile de muncă disponibile

Publicat

Serviciul de Ambulanță Județean Alba primește dosare, pentru a angaja fără concurs, pe durată determinată de șase luni, sau până la revenirea titularului de post. Locurile de muncă disponibile sunt:

Un post de șofer pe autosanitară I la substația Câmpeni;

Două posturi de șofer autosanitară I ( 1 post la stația centrală Alba Iulia și un post la substația Aiud)

Patru posturi de asistent medical generalist (PL), ( câte un post la substațiile Aiud, Sebeș, Zlatna și Baia de Arieș).

Dosarele de concurs se depun pe mail la adresa: [email protected] până la data de 6 aprilie, ora 15.00. De asemenea trebuie specificat și un număr telefonic de contact.

Condițiile și cerințele necesare pentru ocuparea locurilor de muncă pot fi vizualizate AICI

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Batalionul 136 Geniu „Apulum” împlinește 83 de ani de existență. Misiuni și realizări ale geniștilor albaiulieni

Publicat

Batalionul 136 Geniu „Apulum” împlinește miercuri 83 de ani de existență. La 1 aprilie 1937, Batalionul 2 ”Poduri Râuri” aparţinând Regimentului de Pontonieri Brăila a fost dislocat în garnizoana Alba Iulia și şi-a desfăşurat întreaga activitate ca unitate aparte, deşi în mod practic nu a încetat să facă parte din Regim entul de Pontonieri Brăila.

Începând cu 28 august 1945, Batalionului 2 ”Poduri Râuri” Alba Iulia i s-a schimbat denumirea în Batalionul 2 ”Pontonieri Râuri” iar la 1 iulie 1949, în baza Deciziei Marelui Stat Major nr. 46408, ca urmare a înfiinţării unei noi unităţi de pontonieri fluvii, a devenit Batalionul 3 ”Pontonieri Râuri”.

În vara anului 1950, Batalionul 3 ”Pontonieri Râuri” a fost transformat în Regimentul 3 ”Pontonieri” iar acestuia, la 1 iulie 1952, i s-a atribuit denumirea de Regimentul 270 ”Pontonieri” Alba-Iulia.

Începând cu 1 iunie 1953, conform Ordinului Marelui Stat Major nr. 005310, Regimentul 270 ”Pontonieri” Alba-Iulia a fost trecut din subordinea Comandamentului Trupelor de Geniu în subordinea Regiunii a III-a Militară Cluj iar la 1 mai 1958 a fost desfiinţat, resursele umane şi materiale ale acestuia fiind transferate altor unităţi de geniu.

Începând cu 1 iulie 1961, s-a reînfiinţat în garnizoana Alba Iulia o unitate de pontonieri în subordinea Armatei a 3-a Cluj, sub denumirea de Batalionul 136 ”Pontonieri”, cu efective şi mijloace de trecere provenite din unităţile de geniu la care acestea fuseseră trasferate anterior.

Cu ocazia sărbătoririi Zilei Naţionale a României, la 1 decembrie 1991, Batalionului 136 ”Pontonieri” i s-a atribuit denumirea onorifică de „Căpitan Anton Berindei”.

În contextul procesului de restructurare şi modernizare a Armatei, în anul 1998 Batalionul 136 ”Pontonieri” a fost transformat în Centrul 136 ”Instrucţie Mobilizare” (Pontonieri) în compunerea Corpului 4 Armată Teritorial „Mareşal Constantin Prezan”.

În anul 2002, Centrul 136 ”Instrucţie Mobilizare” (Pontonieri) a fost reorganizat sub denumirea de Batalionul 136 ”Treceri”, în subordinea Brigăzii 4 Geniu Teritorială Deva iar începând cu 1 iunie 2007 este resubordonat Corpului 4 Armată Teritorial „Mareşal Constantin Prezan”.

Începând cu data de 27 aprilie 2009, Batalionului 136 ”Treceri” i s-a acordat denumirea onorifică „Apulum” iar din anul 2010 se află în subordinea Brigăzii 10 Geniu ”Dunărea de Jos” din Brăila.

Printre cele mai importante misiuni și realizări ale geniștilor albaiulieni se numără:

Între anii 1937-1958, principalele misiuni ale unităţilor de pontonieri au constat în:

– participarea la războiul antihitlerist alături de sovietici, pentru eliberarea Transilvaniei, Ungariei şi Cehoslovaciei;

– amenajarea trecerilor peste cursurile de apă prin întinderea podurilor de echipaj şi realizarea unor portiţe sau poduri umblătoare;

– participarea cu echipaje de pontonieri şi ambarcaţiuni la forţarea cursurilor de apă;

– participarea la construirea podurilor din lemn improvizate sau semipermanente și amenajarea drumurilor;

– asigurarea protecţiei podurilor împotriva îngheţului şi pe timpul dezgheţului;

– participarea la executarea unor lucrări de amenajare a terenului şi lucrări de baraje;

În perioada 1961-1989 , unitatea a fost implicată în următoarele misiuni:

– prezentarea demonstrativă a unei aplicaţii privind modul de lucru cu parcul de pod românesc P.R. – 57 în faţa elevilor din Şcoala Superioară de Ofiţeri Sibiu şi a membrilor Comitetului Unificat al Tratatului de la Varşovia;

– lichidarea urmărilor provocate de inundaţii pe cursul râului Jiu, în zona localităţii Câmpul lui Neag;

– executarea de lucrări de îndiguire în raionul localităţii Turdeni, judeţul Cluj;

– prevenirea unor dezastre  provocate de  îngheţarea albiei râului Sebeş pe traseul Oaşa – Şugag, care ar fi pus în pericol Şantierul de Construcţii Hidrotehnice Sebeş;

– participarea cu un detaşament la construirea drumului Transfăgărăşan–Nord;

– executarea unui punct de trecere pe pod de pontoane peste râul Olt, în raionul localităţii Făgăraş;

În urma inundaţiilor din anii 1981, 1996, 1999, 2002, 2005, 2006 şi 2010 Batalionul  participă cu tehnică şi 2ommune22 la înlăturarea urmărilor provocate de acestea iar la solicitarea organelor administraţiei locale s-au executat lucrări de refacere, consolidare şi reamenajare a unor puncte de trecere peste cursurile de apă în judeţele Alba, Caraş Severin, Cluj, Hunedoara, Timiş.

Batalionul a pus la dispoziţie cadre militare pentru participarea la acţiunile întreprinse de armata română în cadrul „Parteneriatului pentru Pace” din Bosnia – Herţegovina, Afganistan şi Irak şi instruirea în comun cu armatele statelor din compunerea NATO.

În perioada 2009 – 2016, principalele misiuni și realizări ale batalionului au fost:

– restaurarea monumentelor reprezentative pentru arma geniu construite pe drumul Transfăgărăşan (“POARTA ÎNTÂLNIRII” şi „ POARTA GENIŞTILOR”);

– executarea unui punct de trecere pe pod de pontoane peste râul Mureş, fluxul de maşini peste pod fiind de aproximativ 15.000 în 24 ore;

– participarea cu 2ommune22 şi tehnică în cadrul exerciţiului multinaţional „TISA 2011” în garnizoana Râmnicu-Vâlcea;

– participarea la activităţi de instruire şi pregătire a exerciţiului BLONDE AVALANCHE 2012, în cadrul taberei de instrucţie la apă în poligonul de instrucţie „Vărsătura” din garnizoana Brăila;

– organizarea şi desfăşurarea exerciţiului multinaţional IEL MILU (2012, 2014) cu participarea militarilor din 4 ţări: Bulgaria, Croaţia, Georgia şi România;

– participarea la exercițiul Capable Logistician (2013,2015) din Slovacia și Ungaria;

– executarea în premieră a unei misiuni de instalare a unei rampe mobile pentru debarcarea tehnicii militare de mare tonaj, în staţia de cale ferată Voila din județul Brașov;

– participarea la exerciţiul „Resolute Castle 15” și ”Resolute Castle 16, în CNIÎ de la Cincu, exerciţiu în comun cu 2ommune2 genişti ai Gărzii Naţionale din statul Alabama/ S.U.A ;

– participarea la exerciţiul multinaţional „IEL MILU 15” în Tbilisi, Georgia;

– organizarea exerciţiului „Dragoon Crossing 15 ”, în zona localităţii Mândruloc, la care militarii noștri au fost felicitați de însuși președintele României, prezent la activități, pentru profesionalismul și dăruirea de care au dat dovadă;

– participarea cu personal de stat major la exerciţiile „Scorpions Fury 15”, „Trident Joust 2015”;

– participarea la exercițiul multinațional ”IEL MILU 2016” din Croația;

– continuarea participării cu efective și utilaje de geniu la exercițiul româno-american ”Resolute Castle 2016” din poligonul Cincu, pentru amenajarea infrastructurii;

– organizarea și desfășurarea exercițiilor multinaționale ”IEL MILU 2017/1” la Alba Iulia și ”IEL MILU 2017/2” la Rm. Vâlcea;

– participarea cu efective și tehnică la exercițiul multinațional ”Saber Guardian 2017” din zona localității Râureni, unde, în premieră, militarii noștri s-au antrenat alături de colegi din state membre NATO, în construcția podurilor de pontoane pe timp de noapte.

În anul 2018 principalele misiuni ale Batalionul 136 Geniu „Apulum” au fost:

– înlăturarea efectelor produse de ploile abundente în zona localităților Ighiu și Bucerdea Vinoasă din județul Alba unde geniștii albaiulieni au degajat un pod de beton prăbușit în albia râului, cu ajutorul unei automacarale din dotare și au intervenit la îndepărtarea aluviunilor și reziduurilor aduse de torenți în gospodăriile localnicilor;

– participarea cu un detașament de 7 militari la exercițiul multinațional “IEL MILU 2018 BGR” organizat la Plovdiv în Bulgaria;

– desfășurarea rotației a IV-a exercițiului ”RESOLUTE CASTLE 18”, și îndeplinirea obiectivelor 3ommune de instruire de către militarii români și americani în scopul îmbunătățirii infrastructurii și facilităților de instrucție din Centrul Național de Instruire Întrunită “Getica” din Cincu;

– organizarea și desfășurarea unui pachet larg de evenimente dedicate aniversării Centenarului Marii Uniri 1918-2018:

– 26 AUGUST 2018, ORAȘUL ZLATNA – OMAGIEREA EROILOR CĂZUȚI ÎN PRIMUL RAZBOI MONDIAL ;

– 25 IUNIE 2018, ALBA IULIA – CEREMONII MILITARE ORGANIZATE ÎMPREUNĂ CU ASOCIAȚIA DE TRADIȚII MILITARE ROMÂNEȘTI ”REGIMENTUL 3 ARTILERIE 1877”;

– OCTOMBRIE 2018, ALBA IULIA – DOI MILITARI DIN BATALIONUL 136 GENIU ”APULUM” SUN ÎNSCRIȘI ÎN ”CAMPANIA 100 PENTRU ROMÂNIA”;

– 17 NOIEMBRIE 2018, ALBA IULIA – CEREMONIE MILITARĂ ȘI RELIGIOASĂ DE ”PUNERE ÎN URNĂ A ȚĂRÂNEI STROPITE CU SÂNGELE OSTAȘILOR CARE ȘI-AU JERTFIT VIAȚA PENTRU ÎNTREGIREA ȚĂRII DIN PERIOADA MARELUI RĂZBOI;

– OCTOMBRIE-NOIEMBRIE 2018, ALBA IULIA – REABILITAREA CLĂDIRILOR CU IMPACT VIZUAL DIN ZONA PIEȚEI CETĂȚII;

– OCTOMBRIE-NOIEMBRIE 2018, ALBA IULIA – SPRIJINUL GENIȘTILOR ALBAIULIENI ÎN REALIZAREA MONUMENTULUI MARII UNIRI;

– 23 NOIEMBRIE 2018, ORAȘUL TEIUȘ – DEZVELIRE PLACĂ COMEMORATIVĂ ”IOAN ARION”, REALIZATĂ DE CĂTRE BATALIONUL 136 GENIU ȘI ASOCIAȚIA ”EFTIMIE CROITORU”;

– 24 NOIEMBRIE 2018, CLUJ NAPOCA – ALBA IULIA – ORGANIZARE EVENIMENT SPORTIV ”MARATON 100 DE ANI – 100 DE KM”;

– NOIEMBRIE 2018, ALBA IULIA – CONSTRUIRE TRIBUNĂ OFICIALITĂȚI;

– 30 NOIEMBRIE 2018 – FESTIVITATEA DE INAUGURARE A COMPLEXULUI EXPO-MEMORIAL ”GLORIE OSTAȘILOR ROMÂNI”;

– 02 DECEMBRIE 2018 – RECONSTITUIREA ISTORICĂ A INTRĂRII ARMATEI ROMÂNE ÎN ORAȘUL MARII UNIRI;

Anul 2019 aduce noi provocări pentru batalion, printre cele mai semnificative numărându-se:

– intervenția pentru limitarea efectelor produse de inundații în zona localității Dobra din județul Alba;

– amenajarea unor locuințe modulare în sprijinul populației afectate de inundații, în localitatea Răchita din județul Alba;

– participarea la exercițiul româno-american ”Resolute Castle 2019”;

– participarea cu personal și tehnică la exercițiul multinațional ”Capable Logistician 2019” din Polonia;

– organizarea, în premieră pentru unitate, a unei tabere militare pentru elevi.

La acest moment aniversar, Batalionul 136 Geniu ,,Apulum”, se prezintă cu o bogată tradiţie şi experienţă dobândite în executarea unui spectru larg de misiuni, cu personal bine pregătit şi motivat pentru a acţiona oportun la realizarea obiectivelor viitoare. Geniștii batalionului au datoria de a fi mereu acolo unde este nevoie de ei, dedicarea și satisfacția lucrului ”bine făcut” reprezentând calități care îi definesc.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Procedura pentru înregistrarea decesului. Precizări de la Primăria Alba Iulia

Publicat

Primăria Alba Iulia transmite măsuri luate de Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în ceea ce privește înregistrarea decesului și eliberarea adeverinței de înhumare.

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, precum și în scopul limitării contactului ofițerului de stare civilă competent cu persoanele îndreptățite, în cazul solicitării înregistrării actelor și faptelor de stare civilă, pentru celeritatea înregistrării decesului și eliberarea adeverinței de înhumare, a decis luarea următorului set de măsuri:

medicul care a constatat decesul/ persoana desemnată la nivelul Spitalului/ unității medicale/ serviciului de medicină legală/ medicul de familie aflat/ă pe raza de competență a SPCLEP Alba Iulia, va transmite, cel mai târziu în a 3-a zi de la data încetării din viață a persoanei, prin intermediul serviciilor electronice securizate (e-mail, fax etc.), certificatul medical constatator al decesului împreună cu actul de identitate al defunctului/dovada eliberată de instituțiile competente prin care se confirmă datele de identitate ale acestuia, în lipsa actului de identitate;

adeverința de înhumare, va fi transmisă unității medicale de către SPCLEP Alba Iulia tot prin intermediul serviciilor de poștă electronică;

certificatul de deces se va elibera persoanei îndreptățite la încetarea stării de urgență.

La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.

Detalii suplimentare la telefon 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului [email protected]

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate