Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

TITULARIZARE 2014 în ALBA: REZULTATE după contestaţii. Notele finale pentru peste 100 de candidaţi din judeţ


Publicat

Rezultate finale TITULARIZARE 2014 în judeţul Alba. Cei peste 100 de candidaţi din Alba la examenul de Titularizare din acest an care nu au fost mulţumiţi de rezultatele la proba scrisă pot afla, miercuri, notele după contestaţii. Ministerul Educaţiei a publicat rezultatele finale. Cele mai multe contestaţii au fost depuse în cazul educatorilor, care au fost şi cei mai mulţi care au susţinut examenul, dar şi pentru disciplina Educaţie Fizică şi Sport.

VEZI REZULTATE FINALE TITULARIZARE 2014 în judeţul Alba.

VEZI NOTE FINALE publicate de IŞJ Alba: REZULTATE_SCRIS_21_IULIE_2014_FINALE

Vezi LISTA POSTURILOR TITULARIZABILE în judeţul Alba.

Vezi LISTA POSTURILOR pe perioadă determinată în judeţul Alba

Reamintim că, după publicarea primelor rezultate, 56% dintre candidaţii din judeţul Alba care au susţinut proba scrisă în cadrul examenului nu au obţinut note de repartizare peste 7, necesare pentru posturile pe perioadă determinată, titularizabile. Au fost şi trei note de 10, unul dintre aceşti candidaţi reuşind performanţa de a obţine şi media 10, după ce a trecut de proba scrisă la Educaţie Fizică şi Sport. Promovabilitatea în judeţul Alba a fost de 75%, faţă de 79,88% la nivel naţional, înainte de contestaţii.

Potrivit datelor evidenţiate de Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba, înainte de contestaţii, au fost 202 note peste 7 (43,91%) şi 258 note sub 7 (56,08%). De asemenea, 115 candidaţi (25%) nu au luat nici măcar nota 5 la proba scrisă, ceea ce nu le acordă dreptul de a primi posturi în învăţământ, inclusiv cele de suplinitori.

Citeşte şi TITULARIZARE 2014: REZULTATELE la proba scrisă pentru cadrele didactice din judeţul ALBA, înainte de contestaţii

Repartizarea candidaţilor pentru angajare pe perioadă nedeterminată se va realiza, în ordinea descrescătoare a notelor, în şedinţe publice organizate de centrele de concurs în zilele de 31 iulie şi 1 august.

În perioada 4-5 august, va fi făcută repartizarea pentru angajare pe perioadă determinată, tot în şedinţe publice organizate de centrele de concurs.

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată (titularizare), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 7 (şapte) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială la clasă în profilul postului.

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

În total, 557 de candidaţi din judeţul Alba s-au înscris la proba scrisă, însă 27 de cadre didactice s-au retras din examen, iar 69 au absentat.

Au avut la dispoziţie 655 de posturi vacante, din care doar 57 sunt titularizabile, pe perioadă nedeterminată. În cele două centre de concurs din Alba Iulia, s-a dat examen la 43 de discipline.

CALENDAR Titularizare – sesiunea 2014:

21 iulie 2014: desfăşurarea probei scrise

25 iulie 2014: afişarea rezultatelor

25-26 iulie 2014: înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare şi transmiterea acestora la centrele de evaluare

28-29 iulie 2014: rezolvarea contestaţiilor

30 iulie 2014: afişarea rezultatelor finale.

Etapa I de repartizare

Termen: 31 iulie 2014

– repartizarea în şedinţă publică, la nivel de centru de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media de repartizare 7,00 (şapte) la concursul din sesiunea 2014, conform art. 58 alin. (9) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor, pe posturile didactice/catedrele vacante publicate în vederea angajării pe perioada nedeterminată:

– repartizarea în şedinţă publică, la nivelul centrului de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media 7,00 (şapte), conform art. 58 alin. (9) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor, pe posturile didactice/catedrele vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată.

Termen: 1 august 2014: repartizarea, în şedinţă publică, a candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 58 alin. (9) din Metodologie, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul centrelor de concurs în care au susţinut atât proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, cât şi proba scrisă sau în alte centre de concurs în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor

Termen: 2 august 2014: transformarea posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă nedeterminată rămase neocupate, în posturi didactice/catedre vacante pentru angajare pe perioadă determinată şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioadă determinată;

6-29 august: emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Etapa a II-a de repartizare – 4-5 august 2014:

– repartizarea în şedinţă publică, la nivel de centru de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media de repartizare 5,00 (cinci) la concursul din sesiunea 2014, conform art. 58 alin. (10) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate pentru angajare pe perioadă determinată:

– repartizarea în şedinţă publică, la nivelul centrului de concurs/unitate de învăţământ, a candidaţilor care au obţinut cel puţin media 5 (cinci) la concursul din sesiunea 2014, conform art. 58 alin. (10) din Metodologie, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate în vederea angajării pe perioadă determinată;

5 august 2014:

– transmiterea, la inspectoratele şcolare, a listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete reactualizate, a listei candidaţilor repartizaţi şi a listei candidaţilor rămaşi nerepartizaţi;

– publicarea, la inspectoratele şcolare, a listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete rămase neocupate, a listei candidaţilor repartizaţi şi a listei candidaţilor rămaşi nerepartizaţi.

6-29 august: emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

CEDO a condamnat Elveția pentru o amendă aplicată unei cerșetoare românce. Instanța i-a acordat și despăgubiri

Publicat

Curtea Europeană pentru Drepturile Omului (CEDO) a condamnat marţi Elveţia pentru că a aplicat o amendă prea mare unei cerşetoare din România și apoi, pentru că nu a plătit, a plasat-o în detenție.

„CEDO apreciază că sancţiunea aplicată reclamantei nu constituia o măsură proporţională nici în scopul luptei împotriva criminalităţii organizate, nici al celui ce vizează protecţia drepturilor trecătorilor, rezidenţilor şi proprietarilor de magazine”, se arată în hotărârea instituţiei judiciare.

O cetăţeană română analfabetă, de etnie romă şi născută în 1992, a fost condamnată în ianuarie 2014 la 500 de franci elveţieni amendă pentru cerşetorie pe un drum public.

Această femeie, care nu avea un loc de muncă şi nu primea ajutor social, a fost apoi plasată în detenţie provizorie pentru că nu a plătit amenda.

„Plasată într-o situaţie de vulnerabilitate manifestă, reclamanta avea dreptul, inerent demnităţii umane, de a putea să-şi exprime situaţia grea şi să încerce să-şi asigure nevoile de bază prin cerşetorie”, consideră CEDO.

Prin urmare, CEDO a decis că Elveţia a încălcat articolul 8 al Convenţiei Europene a Drepturilor Omului, articol ce protejează respectarea vieţii private şi familiale.

Elveţia trebuie să-i achite reclamantei 922 de euro daune morale.

Sursă: Agerpres

Foto: Arhiva

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Ce au obținut primarii orașelor din România, după întâlnirea cu premierul Florin Cîțu

Publicat

Primarii orașelor mari din România presează Guvernul cu o serie de solicitări legate de administrația publică, printre care transportul public și o lege a zonelor metropolitane.

Conducerea Asociației Municipiilor din România (AMR) a participat marți, 19 ianuarie, la o întâlnire cu premierul Florin Cîțu si Attila-Zoltán Cseke, Ministrul Dezvoltarii, pe tema bugetului de stat pe anul 2021.

În urma negocierilor, primarii au obținut următoarele:

1. Începând cu ianuarie 2021 cheltuielile pentru indemnizațiile lunare ale persoanelor cu handicap grav de la nivelul Municipiilor si sectoarelor municipiului Bucureşti, drepturile asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav, centrele de asistenţă socială a persoanelor cu handicap, sistemul de protectie a copilului, se vor finanta astfel:

– 90% de la bugetul de stat

– 10% din bugetele locale.

– Guvernul va reglementa componenta comisiilor de evaluare a dosarelor pentru persoanele cu handicap si va include in acestea reprezentantii municipiilor.

2. Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA) :

– va relua si va accelera procedurile privind transferul bunurilor, imobilelor, terenurilor din domeniul public / privat al statului, catre autoritatile locale,

– va elabora o lege sectorială pentru transferul bunurilor imobile aflate în proprietatea Ministerului Tineretului si Sportului ( MTS ) către municipii,

– va ugenta procedurile de transfer ale acestora si va permite cadastrarea si intabularea bunurilor dupa transferul acestora catre municipii

– va colabora cu AMR pentru modificarea prevederilor Codului Administrativ.

3. S-a agreat elaborarea unui proiect al “Legii zonelor metropolitane “ care va fi susținut de Guvern.

4. S-a acceptat propunerea AMR privind analizarea creșterii plafonului actual pentru autorizarea tragerilor din finanțările rambursabile, care este în prezent de 1.200 mil. lei, pentru anii 2021/2022 / 2023.( Autorizarea tragerilor se face prin Comisia de Autorizare a Împrumuturilor Locale – CAIL).

5. Suportarea costurilor burselor și a transportului public pentru elevi de către Guvern.

Sursă: comunicat de presă al AMR

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

MIERCURI: Guvernul va include noi categorii de persoane între cele eligibile în etapa a II-a de vaccinare împotriva Covid-19

Publicat

Guvernul adoptă miercuri o Hotărâre de Guvern prin care campania de vaccinare va fi extinsă pentru a include, în etapa a doua, și alte categorii de angajați, în special din instituții publice, persoane cu dizabilități și persoane fără adăpost.

Noile categorii din etapa a doua a campaniei de vaccinare:

Astfel, în etapa a doua vor fi incluse „persoane încadrate într-un grad de handicap, persoane imobilizate, persoane imunodeprimate, însoțitorii acestora și persoanele care locuiesc la același domiciliu cu acestea; persoane fără adăpost”.

Documentul poate fi vizualizat AICI.

De asemenea, în etapa a doua intră:

  • personal-cheie pentru funcţionarea instituţiilor statului, respectiv Parlament, Curtea Constituțională, Preşedinţie, Guvern, Consiliul Economic și Social, Avocatul Poporului, Consiliul Legislativ, Banca Națională a României, ministere şi instituţii subordonate acestora
  • personalul în activitate din cadrul celorlalte instituții din sistemul național de apărare națională, ordine publică și securitate națională, precum și executorii judecătorești, interpreții și traducătorii autorizați de Ministerul Justiției și avocații înscriși în tabloul avocaților întocmit potrivit Legii nr.51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat,republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  • personalul navigant român maritim și fluvial;
  • personalul român care își desfășoară activitatea pe platforme marine (eoliene, gaz, petrol)
  • personalul român care își desfășoară activitatea pe unități mobile de foraj marin (nave tip FPSO și nave tip FSU).
  • personalul care lucrează în domeniul pompelor funebre, direct implicat în manipularea cadavrelor umane;
  • personalul din cadrul direcțiilor generale de asistență socială și protecția copilului/serviciul public de asistență socială care își desfășoară activitatea în relație directă cu beneficiarii;
  • persoanele care asigură asistență medicală și socială persoanelor prevăzute la pct.(iii) al lit.a);
  • personalul din administrația publică locală;
  • lucrătorii din agricultură și din industria alimentară de alimente esențiale;
  • personalul din Administrația Națională de Meteorologie
  • membrii misiunilor diplomatice, oficiilor consulare de carieră și reprezentanțelor organizațiilor internaționale din România, inclusiv membrii de familie care îi însoțesc, deținători de cărți de identitate special emise de Ministerul Afacerilor Externe;
  • personalul civil și militar care urmează să execute misiuni în afara teritoriului național, inclusiv membrii de familie care îi însoțesc la post, anterior plecării în misiune;
  • inspectorii sociali din cadrul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială și a structurilor subordonate acestora.
  • personalul Curții de conturi a României și ai camerelor de conturi judeţene şi a municipiului Bucureşti
    personalul din cadrul aparatului central și local al Consiliului Concurenței
  • sportivii componenți ai loturilor naționale sau ai loturilor olimpice, sportivii calificați individual la jocurile olimpice precum și staful tehnic care participă la pregătirea acestor sportivi‘.

În etapa a treia, destinată populației generale, intră următoarele categorii, potrivit Hotărârii de Guvern, „persoane care își desfășoară activitatea în cadrul unor unități, operatori economici cu risc ridicat de infectare al personalului propriu și al persoanelor deservite, din următoarele domenii de activitate”:

i) lucrătorii din Industria extractivă,

ii) lucrătorii din Industria prelucrătoare

iii) lucrătorii din Hoteluri și restaurante

iv) lucrătorii din domeniul de întreținere corporală, coafură și alte activități de înfrumusețare

v) lucrătorii din domeniul spectacole, activitati culturale și recreative.

vi) lucrătorii din sistemul financiar, bancar și din domeniul asigurărilor, cu precădere a celor care au contacte directe cu publicul și a celor care prestează servicii esențiale de plăți, administrare cont și investiții și operează infrastructuri critice naționale, precum și personalul critic de suport al acestora;

vii) membrii Uniunii naționale a notarilor publici

b) populaţia adultă, alte categorii decât cele prevăzute la punctele 1 și 2 de la litera C;

c) populaţia pediatrică, în funcţie de evoluţia epidemiologică şi de caracteristicile vaccinurilor aprobate pentru utilizarea la persoanele cu vârsta sub 18 ani.”

Până acum, în etapa a treia nu era specificată nicio categorie de angajați.

Sursă: Digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

CERT: Infractorii cibernetici au intensificat atacurile asupra sectorului de sănătate, în contextul distribuției vaccinurilor

Publicat

În contextul începerii distribuirii vaccinurilor pentru Covid19 la nivel mondial, în luna decembrie 2020 compania de securitate cibernetică Imperva a observat o creștere cu 51% a numărului de atacuri desfășurate de infractorii cibernetici împotriva sectorului de sănătate, comparativ cu luna noiembrie, potrivit unor informații citate de Centrul Național de Răspuns la incindente de Securitate Cibernetică – CERT.

Patru tipuri distincte de atacuri au fost utilizate în mod special luna trecută: cross-site scripting (numărul atacurilor crescând cu 43%), SQL injection (+44%), protocol manipulation (+76%) și remote code execution sau remote file inclusion (+68%).

În medie, în anul 2020, organizațiile de sănătate din jurul lumii au fost vizate de 187 milioane de atacuri pe lună.

O explicație pentru atacuri constă în faptul că, în cadrul eforturilor de transformare digitală și adaptare la provocările actuale, multe dintre entitățile din sectorul de sănătate se bazează pe aplicații provenite din surse terțe.

Acest aspect are anumite riscuri care facilitează desfășurarea de atacuri: actualizările sunt realizate în funcție de programul vânzătorului, exploit-urile cunoscute sunt făcute public și cercetarea constantă pentru identificarea de noi vulnerabilități la nivelul aplicațiilor provenite de la surse terțe.

Astfel, începtului lui 2021 ar putea fi dificil pentru multe entități din domeniu, fiind observată o creștere a scurgerilor de date cu 43% în primele 3 zile ale anului. CERT-RO și CV19.ro derulează încă din primăvara anului trecut un program de voluntariat pentru asistență specifică de securitate cibernetică acordată spitalelor și unităților medicale din România.

Surse: Cert.ro, infosecurity-magazine.com

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate