Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

8 candidaţi în lupta pentru preşedinţia Consiliului Judeţean Alba: Vezi cum stau cu studiile şi experienţa profesională


Publicat

sediu Consiliu Judetean Alba

Conducerea Consiliului Judeţean Alba va fi disputată la aceste alegeri între 8 candidaţi ai partidelor politice din Alba. Dincolo de slogane de campanie şi promisiuni numai bune de uns rănile electoratului, oamenii pe mâna cărora vor merge formaţiunile politice din judeţ se recomandă prin prisma experienţei profesionale, a studiilor şi a activităţilor întreprinse până în prezent. Înainte cu câteva zile de startul oficial al campaniei electorale, am dorit să îi cunoaştem pe cei pe care îi vom vota pentru preşedinţia CJ Alba şi le-am solicitat să ne ofere câteva informaţii personale.

Vă prezentăm mai jos detalii din CV-urile celor 8 candidaţi la fotoliul de conducere al CJ Alba:

1. Ion Dumitrel (PDL)

–          54 de ani, inginer

–          s-a născut în localitatea Brabova (Dolj), este căsătorit

–          a absolvit Facultatea mecanică de la Universitatea din Craiova şi are diplomă de licenţă ca inginer

–          din 1985, s-a angajat inginer la Mecanica SA Alba Iulia, apoi la UJCM (şef departament proiectare), din 1988 şi la Prodcom SCCA. Din anul 2000, a fost inginer la Societatea de Transport Gaze Naturale Mediaş – sectorul Alba Iulia

–          din 2005, preşedinte al Consiliului Judeţean Alba

–          din acelaşi an, a fost ales preşedinte executiv al PDL Alba, după ce anterior a fost secretar general şi vicepreşedinte

–          membru în Biroul de Conducere al Ansamblului Regiunilor Europene (ARE); Consiliul pentru Dezvoltare al Regiunii 7 Centru; Uniunea Naţională a Consiliilor Judeţene din România; Congresul Puterilor Locale şi Regionale din Europa (supleant); Asociaţia Internaţională a Regiunilor Francofones.

2. Teodor Atanasiu (USL)

– 49 de ani, inginer

– căsătorit, născut în Cugir

– ministru al Apărării Naţionale în perioada 2004-2006

– a absolvit Facultatea de Mecanică, secția Tehnologia Construcțiilor de Mașini (TCM) – Institutul Politehnic din Cluj-Napoca; cursuri de management financiar, management competitiv și managementul relațiilor cu clienții la The Open University Business School;

– a lucrat Uzina Mecanică din Cugir, ca inginer (1987-1995), șef de atelier (1995-1996), apoi director (1997-2001); a fost membru în CA la „Drăgana” SA Cugir și la Fondul Proprietății de Stat, director la S.C. Apa CTTA S.A. Alba Iulia

– coautor la Strategia de restructurare a industriei de apărare din România”, elaborată de către Ministerul Industriei în anul 2000;

– membru PNL din 1990, apoi secretar și președinte (1992-1993) al Organizației PNL Cugir, ulterior al Organizației Județene PNL Alba (din 1993); membru în Comitetul Executiv al PNL;

– consilier în Consiliul Local Cugir (1992-1996), consilier în Consiliul Județean Alba (1996-2004), președinte al Consiliului Județean Alba (2004); membru în Biroul Ansamblului Regiunilor Europene; expert parlamentar la Camera Deputaților (2001)

– a fost asociat la opt societăţi comerciale în Alba Iulia, Cugir şi Sibiu.

3. Ion Marincaş (PP-DD) – jurist mediator

–  49 de ani, s-a născut la Meteş, este căsătorit şi are doi copii

– fost poliţist, în rezervă din 2009; a fost lucrător comercial la I.V.V. Alba Iulia (1984 – 1998), şef la Postul de Poliţie Lunca Cernii, Hunedoara (1989 – 1994), apoi şef la Postul de Poliţie Gârbova, Alba (1994 – 2009)

– este absolvent al Liceului Agrondustrial Blaj, al Şcolii de Agenţi de Poliţie Slatina şi al Facultăţii de Drept la Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia; are master în „Instituţii de drept bancar, fiscal şi vamal” şi în 2010 a făcut cursul de mediator

– ştie franceză, la nivel mediu;

– este membru fondator al PP-DD Alba şi a fost preşedinte interimar al acesteia, până anul 2012, când funcţia a fost preluată de Cornel Comşa

4. Ilie Sbuciumelea (UNPR)  – director, economist

–           46 de ani

–          absolvent al UBB, secţia Contabilitate – economie agrară; master în contabilitate şi audit financiar la UBB, master în drept la UAB; training în asigurări, cursuri de vânzări produse bancare;

–          director Sucursala Alba a Asirom SA Bucureşti; anterior inspector principal la Asirom; în perioada 1989 – 1991, economist (aprovizionare – defacere) la CIC Turnu Măgurele

–          cunoştinţe medii de engleză, germană şi franceză

–          este membru în Clubul „Rotary”, organizator de excursii, membru în Comisia de prevenire a dezastrelor la Prefectura Alba, voluntar la programe precum cel de eradicare a poliomelitei, de întrajutorare a victimelor din Haiti, întrajutorare a sinistraţilor în urma inundaţiilor din România şi face parte din grupa de vânătoare „Târnavele” din Alba Iulia

– din 2010, secretar general al UNPR Alba

5. Grigore Coriolan Baciu (Partidul Totul pentru Ţară)

–          49 de ani, căsătorit

–          consultant în afaceri şi management

–          absolvent de drept la UAB, al Institutului Politehnic Bucureşti – Facultatea de Mecanică Agricolă (inginer în agricultură) şi master în administraţie publică la Universite de Paris

–  director executiv la CETM Albamont Alba Iulia (protecţia mediului, turism montan), preşedinte al Fundaţiei „Ion Gavrilă Ogoranu”, consultant la Fondul Român de Dezvoltare Socială Bucureşti; până în 2011 – consultant la Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri, Bucureşti; în perioada 2007 – 2009 membru în CA la Agenţia Domeniilor Statului Bucureşti; în perioada 2000-2006 a fost consultant juiridc, coordonator proiecte şi director executiv la Asociaţia Caritas Mitropolitan Greco Catolic Blaj; din 1997 până în 2000, inspector la Comisia de fond funciar în cadrul Primăriei Alba Iulia; anterior, inginer la două societăţi în domeniul agricol

– ştie engleză, franceză şi germană şi este pasionat de istorie şi poezie; este cultivator de legume şi plante aromatice şi medicinale.

6. Kerekes Gheorghe Levente (UDMR) –  economist

– 38 de ani

– licenţiat al Universităţii de Vest Timişoara, Facultatea de Ştiinţe Economice, secţia Management; master la Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din  Cluj -Napoca, secţia Protecţia Plantelor

– este preşedinte la A.V.P. S. „Acvila” Aiud, anterior, a fost administrator la o firmă din localitate şi director comercial la fabrica de porţelan Aiud

– limba maternă:  maghiara; cunoaşte engleza şi germana

7. Ioan Nicolae Ispas (PNŢCD) – inginer mecanic

– 51 de ani, căsătorit, un copil

– absolvent al Facultăţii TCM – secţia Metalurgie, Universitatea Braşov; curs în domeniul managementului întreprinderii industriale;

– director al unei firme în domeniul furnizării de produse şi servicii în domeniul automatizărilor industriale şi instalatiilor de ridicat, cu punct de lucru în Aiud; administrator la altă firmă în domeniu; anterior, şef birou prognoză şi inginer la „Metalurgica” Aiud

– membru în PNŢCD din 1996, consilier judeţean în perioada 2000-2004

8. Ioan Marius Bozdog  (Partidul Verde) – inginer mecanic

– 42 de ani

– absolvent al Facultăţii de Inginerie TImişoara

– administrator al unei societăţi în domeniul avicol – alimentaţie publică

– membru în Partidul Verde de circa un an.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. ardeleanul34

    miercuri, 09.05.2012 at 23:34

    Așa cum era de așteptat, PDL nu a votat varianta propusă de USL, demonstrând încă odată duplicitatea reprezentanților fostei puteri, faptul că una spun și alta fac. Atitudinea parlamentarilor democrat-liberali arată demagogia propagandei Băsescu-PDL privind reformarea sistemului electoral

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Iohannis: În noaptea de Înviere SE RIDICĂ restricțiile de circulație și nu se completează declarații. Se poate intra în biserică

Publicat

Creştinii vor putea participa la slujbele de Înviere şi nu vor completa declaraţii, spune preşedintele Klaus Iohannis.

Restricţiile de circulaţie se ridică, în noaptea de Înviere, iar fiecare creştin va putea merge la biserică dacă doreşte, potrivit sursei citate.

Vezi și OFICIAL: Reguli stabilite de Sfântul Sinod pentru slujbe, în perioada 24 aprilie– 7 mai 2021, la Florii, Denii, Paști, Înviere

Bisericile vor organiza slujbele aşa cum este datina: „nu ne amestecăm în felul în care vor fi organizate slujbele la biserica. Ştim cu toţii că prima parte a slujbei se ţine afară, după care o parte intră în biserică”.

În noaptea de Înviere restricţiile de circulaţie se ridică, iar creştinii vor putea participa la slujbele de Înviere, nu vor trebui să completeze declaraţii.

„Aşa vom organiza lucrurile ca totul să se desfăşoare în linişte şi bună rânduială. Aceste lucruri sunt deja prevăzute în hotărârea de Guvern pentru starea de alertă care este acum în vigoare şi nu vor exista modificări în aceste reglementări.

Deci nu vor fi restricţii suplimentare în noaptea de Înviere, dimpotrivă, vor fi mai puţine restricţii. Ne dorim ca oamenii să poată merge la biserică”, afirmă Iohannis.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Măsuri decise de CJSU Alba pentru comunele Noșlac și Sohodol. Ce restricții trebuie respectate

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a decis miercuri măsuri pentru comunele Noșlac și Sohodol. Acestea intră în vigoare de joi, 22 aprilie, ora 00.00.

HOTĂRÂREA nr. 110 din 21.04.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza comunelor Noșlac și Sohodol

HOTARAREA 110 CJSU 21.04.2021

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1 Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 21.04.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

Anexa_Hotararea nr. 110 din 21.04.2021

Art. 2 (1) La nivelul comunei Sohodol unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 4 şi mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori, începând cu data de 22.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, în zilele de luni, marți, miercuri și joi în intervalul orar 22.00-05.00, iar în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 20.00-05.00, cu următoarele excepţii:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuinţă/gospodărie şi locul/locurile de desfăşurare a activităţii profesionale şi înapoi;
  • deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente;
  • deplasări în afara localităţilor ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicţiei, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, şi care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoţirea copilului, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi ori decesul unui membru de familie;

Operatorii economici care desfăşoară activităţi de comerţ/prestări de servicii în spaţii închise şi/sau deschise, publice şi/sau private, își vor organiza şi desfăşura activitatea în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 0500-1800. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 0500- 2000.

În zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, în intervalul orar 1800-0500, operatorii economici pot activa doar în relaţia cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 2000-0500;

Unităţile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum şi operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, şi cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone îşi pot desfăşura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

Se suspendă activitatea operatorilor economici desfăşurată în spaţii închise în domeniul sălilor de sport şi/sau fitness;

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

Măsurile stabilite la lit. k) și lit. l) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. m), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există;

(3) Centrele de vaccinare și cabinetele medicale își vor desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

(4) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Art. 3 (1) La nivelul comunei Noșlac unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 22.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 22.00-05.00, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

m) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Măsurile stabilite prin prezenta hotărâre se completează cu măsurile cu caracter general stabilite prin H.G. nr. 432/2021.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Incidența cazurilor COVID a scăzut sub 3 în Alba. Județul, pe locul 6 în situația anunțată la nivel național

Publicat

Rata de incidență a cazurilor COVID a scăzut, miercuri, sub 3 în județul Alba. Tendința era de scădere a numărului de cazuri noi, potrivit datelor comunicate de autoritățile sanitare, la data de 21 aprilie.

Sunt și câteva excepții. Incidența a crescut ușor la Sebeș, Cugir, Aiud, Crăciunelu de Jos sau Livezile.

Vezi ALBA: 87 de cazuri COVID înregistrate în ultimele 24 de ore. Incidența actualizată în localitățile din județ, la 14 zile

TOP localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile (județul Alba):

Mediul urban:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19:

Ocna Mureș – 69 cazuri –  4,94 (anterior 5,01)

Câmpeni – 31 cazuri – 4,22 (anterior 4,36)

Alba Iulia – 317 cazuri – 4,14 (anterior 4,29)

Cugir – 103 cazuri – 4,01 (anterior 3,93)

Abrud – 20 cazuri – 3,82 (anterior 4,39)

Blaj – 72 cazuri – 3,46 (anterior 3,70)

Aiud – 87 cazuri – 3,42 (anterior 3,19)

Sebeș – 101 cazuri – 3,07 (anterior 2,92)

Baia de Arieș – 9 cazuri – 2,36 (anterior 2,63)

Teiuș – 18 cazuri – 2,48 (anterior 2,62)

Zlatna – 5 cazuri – 0,63 (anterior 0,63)

Mediul rural:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19

Crăciunelu de Jos – 15 cazuri – 7,04 (anterior 6,57)

Livezile – 6 cazuri – 4,96 (anterior 3,31)

Sălciua – 7 cazuri – 4,89 (anterior 5,59)

Cut – 6 cazuri – 4,71 (anterior 4,71)

Ciugud – 14 cazuri – 4,31 (anterior 4,61)

Sohodol – 7 cazuri – 4,20 (anterior 4,20)

Șibot – 9 cazuri – 3,72 (anterior 4,13)

Ighiu – 26 cazuri – 3,70 (anterior 3,84)

Stremț – 9 cazuri – 3,67 (anterior 3,67)

Noșlac – 6 cazuri – 3,31 (anterior 3,31)

Vințu de Jos – 18 cazuri – 3,26 (anterior 3,45)

Gârbova – 7 cazuri – 3,25 (anterior 2,78)

Poșaga – 3 cazuri – 3,13 (anterior 3,13)

La nivel național, județul Alba se află pe locul 6, la egalitate cu Arad, ca rată de incidență, după București și Ilfov, Cluj, Hunedoara și Brașov.

TOP național în funcție de incidența COVID:

Ilfov – 4,61

Mun. București  – 4,51

Cluj – 4,39

Hunedoara – 3,08

Brașov – 3,07

Alba – 2,99 / Arad – 2,99

Timiș – 2,94

Covasna – 2,83

Bihor – 2,77

Sibiu – 2,73

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Rechizitoriul dosarului în care este implicat directorul DSP Alba, respins definitiv de judecători. Ce spune Alexandru Sinea

Publicat

Rechizitoriul dosarului de delapidare, în care printre inculpați se află și directorul DSP Alba, Alexandru Sinea, a fost respins definitiv de magistrați. 

Mai exact, acesta a fost trimis înapoi procurorilor din Blaj, după ce magistrații au hotărât că rechizitoriul a fost ”neregulamentar întocmit”.

Decizia definitivă a fost dată de magistrații Tribunalului Hunedoara, în urma apelului făcut de mai multe părți din dosar, în  urma deciziei Judecătoriei Deva de la sfârșitul lunii ianuarie 2021.

“Nu doresc sa comentez o decizie a unei instante chiar daca îmi este oarecum favorabilă, având în vedere că Tribunalul Hunedoara a decis azi, în esența, retrimiterea rechizitoriului pentru refacere la Parchetul de pe lângă Judecatoria Blaj.

Îmi văi permite totuși sa trag o concluzie în urma sentinței de azi, și anume ca adevărul iese mereu la suprafață. Este, să zicem, o batalie caștigată, dar am toata încrederea ca voi caștiga în cele din urmă și războiul.

Ceea ce va pot spune cu siguranță este ca toată energia mea se va îndrepta și de acum înainte către îndeplinirea atribuțiilor pe care le am ca director executiv al DSP Alba”, a declarat Alexandru Sinea pentru alba24.ro.

Dosarul s-a judecat în cameră preliminară timp de luni bune.

”(…) respinge contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Judecătoria Deva şi inculpaţii Stâncel Ioan şi Sinea Dumitru Alexandru împotriva încheierilor penale din data de 08.10.2020 şi 13.01.2021, pronunţate de judecătorul de cameră preliminară din cadrul Judecătoriei Deva, în dosarul nr. 7896/221/2019/a1*. Obligă pe inculpatul Sinea Dumitru Alexandru la plata sumei de 100 lei cu titlu de cheltuieli judiciare avansate de stat în calea de atac a contestaţiei.(…)  Definitivă. Pronunţată în camera de consiliu azi, 21.04.2021”, se arată în sentința pe scurt a Tribunalului Hunedoara.

Reamintim că, la sfârștitul anului 2017, în data de 12 decembrie, actualul director DSP Alba, Alexandru Sinea a fost reținut pentru 24 de ore, iar apoi plasat sub control judiciar, pentru a fi cercetat alături de alte șapte persoane, într-un dosar de delapidare, fals intelectual şi tăiere, fără drept, de arbori, cu un prejudiciu de peste 450.000 de lei.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate