Administrație
Aiud: Servicii online pentru cetățeni. Ce solicitări pot fi depuse la primărie prin platforma informatică
Primăria Municipiului Aiud a anunțat că sunt disponibile servicii online pentru cetățenii care au solicitări la administrația locală.
A fost lansată platforma de soluții informatice, iar locuitorii municipiului Aiud nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sediul Primăriei, pentru anumite servicii.
Este vorba despre programarea căsătoriilor, eliberarea certificatelor de urbanism sau de atestare fiscal, plata taxelor și impozitelor locale sau audiențe.
De asemenea, online se poate obține adeverință de Registrul Agricol, pot fi identificate care locuri de parcare rezidențiale sunt libere și se pot depune cereri de informații de interes public, conform L 544/2001.
Cei interesați își pot crea un cont, pentru a beneficia de aceste servicii online.
Cea mai mare parte din relaționarea cetățeanului cu Primăria municipiului Aiud s-a digitalizat, în urma implementării proiectului „Administrație publică locală eficientă pentru cetățeni”.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News