Eveniment
Casa Verde Fotovoltaice 2021: Cum pot beneficiarii să schimbe instalatorul prin intermediul căruia s-au înscris în program
Solicitanții programului Casa Verde Fotovoltaice își pot schimba instalatorul prin intermediul căruia s-au înscris în program, dacă este nevoie la un moment dat.
Administrația Fondului pentru Mediu a anunțat și cum pot face acest lucru.
Etapele ce trebuie parcurse de către solicitantul aprobat/beneficiarul final și instalatorii validați pentru a realiza transferul de la instalatorul prin intermediul căruia solicitantul s-a înscris în program către un alt instalator validat:
UPDATE 28 decembrie: Casa Verde Fotovoltaice 2021: Ghidul de finanțare al programului a fost modificat. Ce schimbări a decis guvernul
În baza cererii motivate a solicitantului aprobat/beneficiarului final (conform modelului atașat), Autoritatea poate aproba transferul către un alt instalator validat, în vederea implementării proiectului.
În vederea aprobării cererii prevăzute la pct. (1), aceasta trebuie să cuprindă acordurile reprezentanților legali/împuterniciților celor doi instalatori implicați în procesul de transfer, respectiv a instalatorului validat de la care se transferă beneficiarul final și a instalatorului validat la care se transferă beneficiarul final.
Citește și: Programul ”Casa Verde Fotovoltaice” începe în 20 decembrie. Înscrierea se face pe principiul ”Primul venit, primul servit”
Cererea se va transmite de către solicitantul aprobat/beneficiarul final prin intermediul poștei electronice la adresa responsabilului de proiect.
În cazul în care acordurile din cerere sunt semnate de împuterniciți, se vor transmite inclusiv împuternicirile notariale și copiile după C.I. ale împuterniciților.
În urma analizei cererii solicitantului aprobat/beneficiarului final, aprobarea ori respingerea transferului va fi comunicată de Autoritate, prin poștă electronică, atât solicitantului, cât și instalatorilor implicați.
Model de cerere de transfer AICI
Odată cu comunicarea aprobării, Autoritatea va transmite instalatorului validat la care se transferă beneficiarul final și credențialele care-i vor permite acestuia să vizualizeze documentele dosarului solicitantului.
În situația aprobării cererii prevăzute la pct. (1):dosarul solicitantului/beneficiarului final, în format fizic, va fi transmis de instalatorul inițial, prin intermediul serviciilor poștale/de curierat, către instalatorul cu care s-a optat continuarea implementării proiectului, în termen de 15 zile de la primirea comunicării de aprobare efectuată de Autoritate.
Instalatorului cu care s-a optat continuarea implementării proiectului I se va acorda dreptul de vizualizare a documentelor încărcate în vederea realizării conformității documentelor.
Acesta va confirma Autorității, prin intermediul poștei electronice (adresa de e-mail a responsabilului de proiect) preluarea dosarului, în format fizic, precum și rezultatul efectuării conformității documentelor, în termen de maximum 20 zile de la primirea aprobării transferului.
Numai în condițiile confirmării de preluare a dosarului și a realizării conformității de către instalatorul cu care s-a optat continuarea implementării proiectului, Autoritatea va efectua transferul în aplicația informatică a dosarului solicitantului aprobat/beneficiarului final și va acorda dreptul de operare a datelor de care beneficiază acesta.
Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News
Foto: Pixabay
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News