Cugir
Două drumuri forestiere din zona Cugir – Șureanu vor fi reabilitate. Romsilva investește peste 8,5 milioane de lei
Două drumuri forestiere din zona Cugir – Șureanu vor fi reabilitate. Două drumuri forestiere din cadrul Ocolului Silvic Cugir, în lungime de aproape 11 km, urmează să fie reabilitate de către Romsilva – Direcția Silvică Alba. Investiția se va ridica la peste 8,5 milioane de lei.
Regia Națională a Pădurilor – Romsilva RA, prin Direcția Silvică Alba a lansat recent, în SEAP, două licitații pentru lucrări de reabilitare a unor drumuri forestiere. Este vorba despre drumul forestier Valea Sasului și drumul forestier Valea Răchiții, din cadrul Ocolului Silvic Cugir.
Valoarea celor două licitații este estimată la peste 8,5 milioane de lei, fără TVA (3.242.700 de lei pentru drumul forestier Valea Sasului și 5.282.500 de lei pentru drumul forestier Valea Răchiții).
Potrivit documentației, drumul forestier Valea Sasului este racordat la strada Râul Mare (fostul drum industrial Cugir).
Lungimea totală a tronsonului ce urmează să fie reabilitat este de 4,124 km.
Acesta deservește:
- un fond forestier proprietate publică a statului, având suprafața de 375,9 ha, cu o cotă anuală de tăiere de 521 mc
- un fond forestier proprietate publică a orașului Cugir și proprietate privată a persoanelor fizice
De asemenea, drumul este o cale de acces a locuitorilor din cătunul Goasele.
Se propune o parte carosabilă alcătuită dintr-un strat de uzură din piatră spartă poligranulară de 15 cm și un strat de fundație din piatră spartă de 15 cm. Lățimea platformei drumului va fi de 3,5 m + supralărgiri.
Au fost proiectate stații de încrucișare cu lățimea de 2,95 m, lungimea de 20 m și pene racord de 10 m.
Două drumuri forestiere din zona Cugir – Șureanu vor fi reabilitate
Potrivit documentației, drumul forestier Valea Răchiții este racordat la DAF Râul Mare – Șureanu și asigură accesibilitatea pentru o suprafață de fond forestier de 458 ha, cu o cotă anuală de tăiere de 979 mc.
Lungimea totală a tronsonului ce urmează să fie reabilitat este de 6,847 km.
Se propune o parte carosabilă alcătuită dintr-un strat de uzură din piatră spartă sort 0-63 de 15 cm și un strat de fundație din piatră spartă poligranulară de 20 cm. Lățimea platformei drumului va fi de 3,5 m + supralărgiri.
Au fost proiectate stații de încrucișare cu lățimea de 2,95 m, lungimea de 20 m și pene racord de 10 m.
La finalul traseului a fost proiectată o stație de întoarcere cu o lungime de 30 m și o lățime de 20 m.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News