Actualitate
Fondul de Garantare a Asiguraților schimbă interfața web și modul de primire a documentelor. Ce trebuie să știe cetățenii

Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA) operează, începând de joi, 27 iulie, o serie de modificări pe site-ul propriu.
Modificările vizează introducerea unei noi aplicații web, cu scopul de a face mai sigură primirea documentelor și de a îmbunătați comunicarea cu creditorii de asigurări ai societăților de asigurări aflate în insolvență/faliment, precum și pentru soluționarea ulterioară a cererilor de plată sau a altor tipuri de solicitări (petiții, reclamații etc.).
Astfel, având în vedere modificările de conținut, adresele de email dedicate transmiterii documentelor/petițiilor vor mai fi disponibile până la data de 6 august 2023. Este vorba despre adresele:
- cerere.plata@fgaromania.ro
- petitii@fgaromania.ro
După această dată, creditorii de asigurări vor putea transmite documentele doar prin intermediul portalului dedicat sau prin poștă ori fizic, la sediul FGA.

Potrivit reprezentanților fondului, eliminarea adreselor de email va fi extinsă pe măsură ce noua aplicație web a FGA va deveni complet operațională.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News