Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

OFICIAL: Cartele prepay, doar cu buletinul. Legea a intrat în vigoare. Ce se întâmplă cu cele cumpărate deja


Publicat

Din 1 ianuarie 2020, cartelele preplătite se vor vinde doar cu buletinul. Cei care au deja astfel de cartele și nu vor să-și dea datele personale nu vor mai beneficia de servicii de la 1 septembrie 2020. Ordonanța de urgență ce modifică sistemul 112 a fost publicată marți seara în Monitorul Oficial.

Potrivit acesteia, datele personale pe baza cărora cartelele preplătite vor mai putea fi cumpărate de la 1 ianuarie 2020 sunt:

pentru persoanele fizice cu cetățenie română: datele cu caracter personal prevăzute în actul de identitate, constând în nume, prenume, cod numeric personal, precum și, dacă sunt menționate în actul de identitate, adresa de domiciliu și adresa de reședință

pentru persoanele fizice fără cetățenie română: nume, prenume, seria și numărul actului de identificare, ţara emitentă, adresa de reședință, în cazul rezidenților, precum și, dacă sunt menționate în actul de identificare, codul numeric personal sau echivalentul acestuia și data nașterii;

pentru persoanelor juridice: denumirea, sediul și codul unic de identificare/codul de identificare fiscală, precum şi datele cu caracter personal, prevăzute mai sus, ale reprezentantului legal al persoanei juridice.

Toți operatorii de telefonie mobilă și fixă vor fi obligați să actualizeze și să transmită către STS aceste date până la data de 25 a fiecărei luni. Datele personale vor fi stocate de către STS pentru o perioadă de 5 ani (variant inițială era 10 ani), potrivit hotnews.ro.

Furnizarea serviciilor de telefonie destinate publicului la puncte mobile, pentru care plata se face în avans, se realizează, începând cu data de 1 ianuarie 2020, numai după ce furnizorul acestor servicii a colectat, prin intermediul unui formular în format fizic sau electronic, inclusiv prin mijloace electronice de comunicare la distanță, datele de identificare ale utilizatorului final al cartelei SIM, mai predeve Ordonanța de Urgență privind sistemul 112.

Prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului final al cartelei SIM – persoană fizică sau ale reprezentantului legal al utilizatorului final al cartelei SIM – persoană juridică, colectate este permisă până la împlinirea unui termen de 3 luni de la data încetării furnizării serviciului de telefonie destinate publicului la puncte mobile. La împlinirea termenului, datele se șterg sau, după caz, se distrug.

Atunci când datele cu caracter personal ale utilizatorului final al cartelei SIM persoană fizică sau ale reprezentantului legal al utilizatorului final al cartelei SIM – persoană juridică se colectează în format electronic, aceștia transmit furnizorului de servicii de telefonie destinate publicului la puncte mobile și o copie a actului de identitate, respectiv de identificare valid în vederea verificării corectitudinii acestor date. Copia actului de identitate, respectiv de identificare valid se șterge sau, după caz, se distruge de către furnizor la împlinirea unui termen de cel mult 30 de zile de la data colectării. 

În cazul utilizatorilor finali de cartele SIM care, la data de 31 decembrie 2019, beneficiază de servicii de telefonie destinate publicului la puncte mobile, pentru care plata se face în avans, furnizorul acestor servicii colectează datele de identificare ale acestora până cel târziu la data de 31 august 2020. 

Începând cu data de 1 septembrie 2020, este interzisă furnizarea serviciilor de telefonie destinate publicului la puncte mobile, pentru care plata se face în avans, prin intermediul cartelelor SIM ai căror utilizatori finali nu au pus datele de identificare la dispoziția furnizorului acestor servicii.

În cazul modificării datelor de identificare colectate, utilizatorul final al cartelei SIM pune la dispoziția furnizorului, în formatul stabilit de acesta din urmă, date de identificare actualizate, în termen de 10 zile lucrătoare de la data emiterii documentului care atestă modificarea survenită.

Amenzi până la 5000 de lei pentru apeluri false la 112

Documentul mai prevede că apelarea abuzivă a numărului unic pentru apeluri de urgență 112 sau transmiterea de mesaje abuzive la numărul 113 ori la numărul 114 se sancționează cu amendă de la 500 lei la 1.000 lei.

Alertarea falsă a agențiilor specializate de intervenție se sancționează cu amendă de la 1.500 lei la 5.000 lei.

Apelarea abuzivă este apelarea repetată, cu rea intenţie, a numărului 112, fără ca apelantul să justifice o stare care necesită acţiunea agenţiilor specializate de intervenţie, sau apelarea numărului 112 pentru a aduce injurii operatorilor.

Mesajul abuziv este transmiterea repetată de mesaje scurte (SMS) către numărul 113, cu rea intenție, de către o persoană care nu este înregistrată la administratorul SNUAU, sau transmiterea unui mesaj scurt (SMS) către numărul 113 pentru a aduce injurii operatorilor, precum și transmiterea repetată către numărul 114, cu rea intenție, a unor mesaje care nu respectă condițiile cu privire la transmisterea mesajelor cu informația de localizare.

Alertarea falsă este utilizarea intenţionată a numărului 112 pentru determinarea alarmării sau intervenţiei agenţiilor specializate de intervenţie în mod nejustificat.

Amenzile pentru transmiterea de mesaje abuzive la numărul 114, pentru alertarea falsă a agențiilor specializate de intervenție, precum și dispozițiile referitoare la nerespectarea obligației privind încetarea furnizării serviciilor de telefonie de telefonie către cei care nu își dau datele de identificare în termenele stabilite se pot aplica în termen de 30 de zile începând de marți, 3 septembrie, când Ordonanța de Urgență a fost publicată în Monitorul Oficial.

Noi tehnologii de localizare după apeluri la 112

Se mai menționează introducerea unei noi tehnologii care permite o localizare mai bună a celor care sună la 112, decât actuala tehnologie ”cell-ID”. Este vorba de tehnologia de localizare Google (ELS-Emergency Location Service) bazată pe funcționalitatea AML – Advanced Mobile Location (AML/ELS).

Atunci când este inițiat un apel de urgență, telefoanele mobile inteligente echipate cu funcționalitatea AML/ELS trimit un mesaj de tip SMS către Centrele de preluare a apelurilor de urgență 112 ce conține informații privind localizarea utilizatorului de telefonie mobilă, informații bazate pe date de la sistemele globale de navigație prin satelit (GNSS), WiFi și Cell ID având o acuratețe de 5-50 m. De asemenea, verifică nivelul bateriei telefonului, aceasta trebuie să fie de min. 5% înainte de a activa capabilitățile GNSS și WiFi ale terminalului mobil. Soluția nu implică o conexiune de date și nici instalarea vreunei aplicații pe telefon ori altă intervenție din partea utilizatorului telefonului mobil.

Transmiterea SMS-urilor cu informația de localizare se va face automat, fără intervenția apelantului, către numărul 114, reglementare introdusă tot prin această Ordonanță de Urgență.

Furnizorii de telefonie mobilă au obligația de a suporta atât costurile determinate de transmiterea la numărul 114 a mesajelor tehnice standardizate scurte ce conțin informația de localizare obținută pe baza echipamentului terminal, cât și costurile aferente traficului generat pe o conexiune de date de transmiterea informației de localizare obținută pe baza echipamentului terminal.

În definiția „informației de localizare obținută pe baza echipamentului terminal”, Ordonanța include și datele de localizare generate de o aplicație furnizată de administratorul 112, adică de STS, ce conțin latitudinea și longitudinea care caracterizează poziția geografică în care se află telefonul. Operatorii mobili vor fi obligați să suporte și costurile generate traficul de date al celor care folosesc Aplicația 112 dezvoltată intern de STS.

De ce au fost necesare aceste modificări. Explicații de la Raed Arafat

Raed Arafat, secretar de stat MAI a explicat situația, în cadrul ședinței de dezbatere publică din 22 august, privind modificarea OUG 34/2008 (funcționarea SNUAU) și OUG 111/2011 (comunicații electronice).

Despre problema lipsei posibilității de identificare a proprietarilor telefoanelor cu cartele prepaid la momentul în care apelează 112, Arafat a spus că aceasta se corelează cu mai multe aspecte.

”Un aspect este că această lipsă de identificare le permite să se joace cu 112. Apeluri greșite, false, apeluri repetate, și am folosit un exemplu care este chiar într-un raport al colegilor de la STS al unei persoane care a apelat la 112 de 21.000 de ori într-un an! Am făcut un calcul: dacă numai 10 secunde ar fi stat un operator STS cu persoana respectivă, care a apelat de 21.000 de ori, fără să știm cine este, STS ar fi cheltuit complet aproape o săptămână de muncă pentru o persoană. Ce înseamnă acest lucru? Că această persoană este sustrasă de la activitatea ei obișnuită și trebuie să se ocupe de astfel de apeluri, pentru că nu se pot lua măsuri, și pentru că persoanele respective repetă, repetă, repetă și sună și abuzează de un serviciu. Acesta este un aspect. Nu sunt toate apelurile așa, dar este o parte. Clar, dacă omul știe că este identificabil ca și proprietar de terminal de telefonie mobilă, nu va mai face acest lucru. Și dacă vrea să facă un lucru chiar intenționat, să-l planifice și să-l pună în aplicare, va fi un număr foarte mic de oameni care vor face acest lucru. Dar noi vrem să reducem majoritatea acestor apeluri, ca să eliberăm personalul, să se poată ocupa de apelurile reale”, a precizat Raed Arafat.

Acesta a amintit și de altă soluție, adică angajarea de personal care să răspundă la toate telefoanele: ”să plătim în plus banca, să răspundă la toate telefoanele, să le închidă, să poată să răspundă la altul care sună la 112”.

Cum funcționează apelul de urgență?

Potrivit secretarului de stat, ”când suni la 112, intri pe o listă de așteptare: dacă nu sunt operatori liberi, și dacă operatorul 112 este ocupat cu cineva care sună ― nu știm cine este, nu putem să luăm măsuri împotriva lui, și el tot sună, sună, sună ― alții așteaptă când ei trebuie să anunțe poate o persoană inconștientă, un accident rutier, un incendiu sau o altă problemă care trebuie să intre în atenția celor de la 112 imediat. Nu este nicio metodă prin care să se dea prioritate acestei persoane față de persoana care sună numai într-un mod în care doar se joacă cu telefonul 112, sau, dintr-un motiv sau altul, să sune și să dea o alarmă falsă”.

Arafat susține că identificarea apelantului ajută la salvarea persoanei.

”De exemplu: o persoană sună la 112 ― și se întâmplă, și s-a întâmplat în alte țări, și vă garantez: sigur că s-a întâmplat și la noi, chiar dacă nu avem astfel de date! Până să-și dea datele ei, persoana își pierde cunoștința, este singură acasă. Nu știm al cui este telefonul. Nu știm unde este el înregistrat. Nu știm nimic. Pentru noi, mai sunăm o dată acolo, mai sunăm de două ori, și s-a terminat: persoana poate fi găsită după două-trei zile, chiar decedată în casă. Dacă știm telefonul al cui este, putem să luăm măsurile, să verificăm, chiar dacă persoana nu e la adresa respectivă, putem să găsim oameni care o cunosc, oameni care să ne spună unde este persoana respectivă, unde merge de obicei, să putem să o găsim dacă considerăm că este posibil să fie viața ei în pericol. Un telefon neidentificabil nu ne permite să facem acest lucru”, a precizat Arafat.

Potrivit sursei citate, Ordonanța prevede că aceste date se dau doar când se apelează la 112.

”Persoana care apelează la 112, dacă are interesul să-și păstreze anonimatul, înseamnă că ceva nu e în ordine. Când dai telefon la 112, fie vrei să fii salvat, fie vrei să fie o persoană lângă tine salvată. Care e motivul pentru care, când dai telefon la 112, nu vrei să se știe cine ești? Deci acestea sunt întrebările pe care le punem logic ”.

surse: hotnews.ro, comunicatii.gov.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Drum cu gheață, polei sau zăpadă: 5 REGULI esențiale pe care trebuie să le respecte șoferii pentru evitarea accidentelor

Publicat

drum

Odată cu venirea iernii numărul accidentelor rutiere, al tamponărilor este în creștere. Din cauza poleiului și a drumului înghețat, tot mai mulți șoferi pierd controlul mașinii și ajung să se lovească fie de alte autoturisme sau chiar de parapeți.

Pentru a preveni accidentele pe vreme rea, polițiști vin cu cinci sfaturi simple care ne pot scoate dintr-o situație pe care nu ne-o dorim. Să reducem viteza și să ne păstrăm calmul la volan sunt câteva din indicațiile polițiștilor.

Citește și Cum să faci singur soluţie pentru dezgheţat parbrizul. Variantă simplă, cu ingrediente pe care le ai în casă

1. Nu lăsaţi nimic la voia întâmplării!

Înainte de a porni la drum curăţaţi bine geamurile maşinii! Planificaţi-vă traseul astfel încât să rulaţi, pe cât posibil, pe artere mari! Plecați cu un sfert de oră mai devreme ca de obicei.

2. Nu conduceți cu viteză!

Pe polei sau gheaţă, distanţele de frânare se multiplică de 10 ori. Aşadar, nu circulaţi cu viteză. Păstrați o distanță mai mare între maşina din faţa şi cea pe care o conduceți!

3. Nu folosiți frâna de picior, ci alternativele!

Dacă este absolut necesar să frânaţi, faceţi-o cât mai ușor cu putinţă şi nu ridicaţi piciorul în momentul în care simţiţi în pedală activarea ABS-ului.

Acelaşi lucru este valabil şi pentru accelerările în trombă, care vor face ca roţile să-şi piardă aderenţa şi să se învârtă în gol.

4. Nu vă panicați dacă intrați în derapaj!

În cazul în care se întâmplă să pierdeţi controlul maşinii sau simţiţi că aceasta este pe cale să derapeze, ideal e să nu intraţi în panică. Tot ce puteţi face este să viraţi în direcţia în care alunecă spatele maşinii, reducând total sau parţial accelerarea, dar fără a pune frână.

Dacă spatele începe să derapeze în direcţie opusă, reduceţi bracarea roţilor până stabilizaţi maşina.

Evitaţi frânarea, pentru că ABS-ul s-ar putea să nu facă faţă suprafeţei alunecoase şi nu veţi face altceva decât să accentuaţi alunecarea. Nu apăsaţi mai tare pedala de acceleraţie decât atunci când sunteţi 100% sigur că aţi redresat maşina şi aceasta şi-a recăpătat tracţiunea.

5. Nu vă relaxați la volan, anticipați situaţiile periculoase!

Anticiparea este esențială în condiţii de iarnă, de aceea încetiniţi prin frână de motor înainte de a ajunge în aceste zone şi nu acţionaţi frâna dacă simţiţi că maşina începe să derapeze uşor.

Mare atenţie la cum conduceţi, mare atenţie la cei din jur şi la orice obstacole vă ies în cale, precum şi la starea drumului.

Vezi și Modificări în Codul Rutier: Amenzi pentru șoferii care își împrumută mașinile altor persoane. În ce condiții se aplică sancțiuni

Pentru un trafic rutier mai sigur, polițiștii le recomandă şoferilor:

Conducătorii auto ar trebui să tină cont de următoarele aspecte:

– în curbe, riscul de derapare este ridicat dacă drumul este umed, mai ales atunci când viteza este mare; la fel şi după efectuarea manevrei de depăşire, când se reintră pe banda iniţială;

– în cazul în care partea carosabilă este alunecoasă, pentru a încetini trebuie folosită frâna de moto; în niciun caz nu trebuie bruscate comenzile!

– pentru a putea opri în condiţii de siguranţă atunci când autovehiculul care circulă în faţă frânează brusc, trebuie mărită distanţa în mers;

– chiar dacă partea carosabilă este uscată, se pot întâlni porţiuni umede, unde există risc de formare a poleiului. De aceea, nu trebuie pornit la drum, chiar pe distanţe scurte, dacă autovehiculul nu este echipat cu anvelope de iarnă.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Testare pentru COVID gratuită, la cabinetul medicului de familie. Ministrul Sănătății: ”DSP să evalueze posibilitățile”

Publicat

de

Testarea pacienților suspecți de Covid ar putea fi făcută și în cabinetele medicilor de familie. Ministerul Sănătății, Alexandru Rafila, a anunțat că va crește capacitatea de testare pentru depistarea virusului Sars-Cov-2, prin dezvoltarea serviciilor în regim ambulatoriu.

Alexandru Rafila, ministrul Sănătății, a anunțat, vineri, după o întâlnire cu reprezentanţi ai Societăţii Naţionale de Medicina Familiei, că se conturează o soluţie pentru rezolvarea problemelor medicilor de familie, printre care și creșterea capacității de testare pentru depistarea coronavirusului, informează Agerpres.

Ministrul Alexandru Rafila a avut vineri o primă întâlnire cu reprezentanții societăților profesionale ale medicilor de familie pentru identificarea soluțiilor privind testarea în cabinetele de medicină primară.

„Una dintre principalele urgențe în acest moment este să dezvoltăm capacitatea de testare la medicul de familie pentru pacienții potențial infectați COVID-19, evaluarea în ambulatoriu, precum și tratamentul în regim ambulatoriu al acestor pacienți. A fost o discuție care conturează o rezolvare rapidă a acestei probleme”, a declarat ministrul Sănătății la finalul întâlnirii.

În timpul discuțiilor s-a decis ca, în perioada următoare, direcțiile de sănătate publică să evalueze posibilitățile de testare la nivelul cabinetelor medicilor de familie.

S-a mai convenit un pachet de testare care să fie asigurat din fonduri publice, astfel încât testarea în cabinetul medicului de familie să fie gratuită pentru cetățeni.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Cum să faci singur soluţie pentru dezgheţat parbrizul. Variantă simplă, cu ingrediente pe care le ai în casă

Publicat

„Surpriza” neplăcută să-ţi găseşti parbrizul maşinii îngheţat, situaţie cu atât mai incomodă când te grăbeşti poate fi transformată într-o problemă rezolvată atunci când ai la dispoziţie soluţia necesară. Şi dacă ai uitat sau nu mai vrei să dai banii pe alte variante de dezgheţat geamurile, poţi apela la ingrediente pe care le ai în casă.

Varianta rapidă pentru a dezgheţa geamurile este să pui într-o sticlă sau alt recipient cu pulverizator apă, spirt şi detergent de vase.

Vezi HARTA PÂRTIILOR de SCHI din județul ALBA și împrejurimi. Variantele de distracție pe schiuri cu tarife, program și acces

O umpli 1/3 cu apă, adaugi 2/3 spirt şi o lingură de detergent de vase. Ai „fabricat” astfel o soluţie cu care îţi dezgheţi geamurile rapid.

Mai rămâne doar să porneşti la drum şi să conduci cu atenţie, pentru a evita incidentele în trafic.

Vezi Cinci RECOMANDĂRI pentru ŞOFERI: Cum trebuie să conducă pe vreme rea, pentru a evita producerea accidentelor sau altor situaţii nedorite la volan

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

 

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Care este salariul mediu brut în județul Alba. Situația câștigurilor în raport cu celelalte județe din regiune

Publicat

Câștigul salarial mediu nominal BRUT a fost în județul Alba de 4.962 lei, în luna septembrie 2021, potrivit datelor furnizate de Direcția Regională de Statistică Alba. 

Este mai mare cu 79 de lei (+1,6%) decât cel înregistrat în luna anterioară.

Câștigul salarial mediu nominal net a fost 3.070 lei, în luna septembrie 2021, mai mare 46 lei (+1,5%) față de luna anterioară și cu 59 lei (+2,0) față de luna septembrie a anului 2020.

Câştigurile salariale medii nete peste media înregistrată pe judeţ au realizat salariaţii din domeniul serviciilor (3.092 lei), în timp ce câstig salarial mediu net sub media înregistrată pe judeţ au realizat salariaţii din agricultură, silvicultură şi pescuit (3.008 lei) si industrie şi construcţii (3.055 lei).

La nivel regional, câștigul mediu net (calculat ca medie ponderată a câştigurilor realizate în judeţele din regiune) a fost de 3.207 lei, mai mic cu 1 leu decât în luna anterioară şi mai mare cu 6,4% (+193 lei) faţă de aceeași lună a anul anterior.

Județul Alba, pe locul 15 la nivel național

Câştigul salarial mediu net înregistrat în judeţ în luna septembrie 2021 poziţionează judeţul pe locul 15 la nivel național, în ierarhia judeţelor ordonate descrescător și locul 4 la nivelul Regiunii Centru.

În luna septembrie 2021, în majoritatea activităţilor din sectorul economic, nivelul câştigului salarial mediu net a crescut faţă de luna precedentă ca urmare a acordării de prime ocazionale (prime trimestriale, anuale, pentru performanțe deosebite sau pentru „Ziua petrolistului”), drepturi în natură şi ajutoare băneşti, sume din profitul net şi alte fonduri (inclusiv bilete de valoare), dar și datorită căștigurilor semnificative din producție și contracte de colaborare/prestare de servicii încheiate.

În continuare, cele mai mari salarii medii nete la nivel național sunt înregistrate în domeniul tehnologiei informației (precum servicii informatice) cu o medie de 8.377 lei, iar cele mai mici sunt înregistrate în domeniul confecțiilor, frabricarea articolelor de îmbrăcăminte, 1.957 lei, conform mediafax.ro.

Situația în regiunea Centru

Valoarea cea mai mare a câştigului salarial mediu net a fost de 3.502 lei, înregistrată în judeţul Sibiu, iar cea mai mică în judeţul Covasna, de 2.744 lei.

Câștigul salarial mediu brut, înregistrat în luna septembrie 2021, la nivel județean, a fost de 4962 lei, mai are cu 79 lei (+1,6%) decât în luan anterioară și mai mare cu 40 lei (+0,8%) față de septembrie 2020.

La nivelul Regiunii Centru, câștigul mediu brut, calculat în același mod precum câștigul mediu net, a fost de 5.240 lei, în creștere cu 2 lei față de luna anterioară și cu cu 6,4% (%314 lei) față de septembrie 2020.

Cel mai mare câştig mediu brut a fost înregistrat în judeţul Sibiu (5752 lei), iar cel mai mic în Covasna si Harghita (4467 lei).

Câştigul salarial mediu brut/net nu cuprinde sumele compensatorii, sumele plătite retroactiv ca urmare a câştigării în instanţă a drepturilor băneşti aferente anilor anteriori sau contravaloarea tichetelor/voucherelor de vacanţă, potrivit INS.

Faţă de luna anterioară, câştigul salarial mediu net a înregistrat scadere doar in judetul Sibiu ( -2,4% ),  si creșteri în restul judetelor, astfel:  Covasna (+2%), Alba (+1,5%), Harghita ( +1,2% ),  Mureș (+0,6%), Brașov (+0,4%).

Numărul de salariați a crescut

Efectivul de salariați înregistrat la finalul lunii septembrie 2021, în județul Alba, a fost de 95.919 persoane (adică 1,8% din totalul efectivului pe țară), marcând o creștere cu 0,2% față de luna anterioară, adică +237 de persoane și cu 1230 de persoane față de luna septembrie a anului 202 (+1,3%).

Cele mai mari creșteri de salariați în județ au avut loc în domeniul serviciilor (+609 persoane), pe locul 2 aflându-se industria și construcțiile cu +576 persoane, iar agricultura, silvicultura și piscicultura înregistrând +45 persoane.

La nivelul Regiunii Centru, în luna septembrie 2021,  se observă o creștere a efectivului cu 12,6% din totalul național (adică 692300 persoane), iar cu 1,2% față de luna septembrie 2020 (8.265 persoane).

În luna septembrie 2021, structura salariaţilor pe ramurile economiei naţionale a fost următoarea: 56,3% și-au desfăşurat activitatea în cadrul serviciilor, 41,3% în industrie şi construcţii şi doar 2,4% în agricultură, vânătoare, silvicultură şi pescuit.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate