Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud organizează concurs pentru ocuparea funcției de secretar general al municipiului. Condiții

Publicat

Primăria Aiud

Primăria Municipiului Aiud anunță că organizează, la sediul instituției din strada Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a unu post vacant.

Este vorba despre funcția publică de conducere specifică de secretar general al Municipiului Aiud din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Organizarea concursului și detalii despre funcția vacantă

Concursul este organizat în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de conducere specifică de secretar general al Municipiului Aiud este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului:

– proba suplimentară pentru testarea cunoștințelor în domeniul tehnologiei informației: 14.01.2022, ora 09:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– proba scrisă: 17.01.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 13.12.2021 – 03.01.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare la concurs:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice, științe administrative sau științe politice;

– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– vechime în specialitatea studiilor: minimum 7 ani;

– cunoștințe PC – nivel mediu din:

  • I. Concepte de bază ale tehnologiei informației (IT)
  • II. Utilizarea computerului și organizarea fișierelor
  • III. Procesare de text
  • IV. Calcul tabelar
  • V. Baze de date
  • VI. Prezentări
  • VII. Informație și comunicare

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Morar Angela, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. pilu

    luni, 13.12.2021 at 16:46

    Vai de mine, nu mai cere d-na primar expertiza, ca era de domeniul ei sa impuna asa ceva, la orice concurs ?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax