Connect with us
Advertisement

Câmpeni

Primăria Avram Iancu vrea să devină o primărie „smart”. Investiție de peste un milion de lei în digitalizare. Licitație, în SEAP

Publicat

Primăria Avram Iancu vrea să devină o primărie „smart”. Administrația locală a lansat vineri o licitație pentru îmbunătățirea serviciilor publice oferite cetățenilor din comună, prin digitalizare. Investiția se ridică la peste un milion de lei, fiind finanțată prin PNRR.

În cadrul proiectului se vor achiziționa un sistem integrat de management și echipamente hardware. 

Primăria Avram Iancu a lansat, pe 12 ianuarie, în SEAP, o licitație pentru îmbunătățirea serviciilor publice oferite cetățenilor din comună prin digitalizare.

Valoarea totală a proiectului este estimată la 1.089.491,96 de lei, fără TVA. Investiția este finanțată prin PNRR. 

Comuna Avram Iancu are în componență 33 de sate, situate de o parte și de alta a Arieșului Mic și a drumului județean DJ 762. Principalele activități economice din comună sunt creșterea animalelor și exploatarea lemnului (dogarie, debitare cherestea, confecționare obiecte de artizanat, etc.).

„Dezvoltarea limitată a tehnologiei informației și comunicațiilor, cât și gradul redus de acces la servicii de internet constituie obstacole majore în tranziția către economia cunașterii și digitalizare. (…) Statistic, 80% dintre angajați consumă în medie 30 de minute pe zi căutând informații. Orice îmbunătățire, cât de mică, are un efect de multiplicare exponențial. Prin folosirea unei soluții informatizate de gestiune a documentelor, timpii de regăsire a informației scad cu cel puțin 50%, iar aprobarea documentelor poate fi urmărită în timp real”, se precizează în caietul de sarcini.

În prezent, Primăria Avram Iancu nu deține sisteme informatice performante care să asigure atât comunicarea inter-departamentală cât și cea cu cetățenii și cu mediul de afaceri, care să o califice ca o primărie „smart”.

Primăria Avram Iancu vrea să devină o primărie „smart”

Potrivit documentației, proiectul vizează achiziția următoarelor sisteme integrate de management și echipamente TIC:

Sistemul integrat de management va cuprinde, printre altele:

  • portal pentru cetățeni cu funcționalități extinse și automatizări
  • portal plăți online + eliberare CF
  • portal agricol + eliberare adeverințe
  • registru agricol
  • petiții online + offline
  • contabilitate
  • dosarul cetățeanului
  • aplicații mobile pentru funcționari, cetățeni și turiști
  • dezvoltare pagină web cu o structură dedicată administrației publice
  • funcționar public virtual (Infokiosk – plată card bancar taxe și impozite)
  • bugetare participativă
  • hartă sesizări online pentru funcționari

Soluția tehnică hardware va fi compusă din:

  • stații de lucru noi + software + imprimante
  • sistem audio-video pentru ședințe / conferințe / prezentări
  • sistem de transmitere live a ședințelor Consiliului Local
  • rețea WIFI cu AP de exterior
  • prezentator holografic cu pupitru și sonorizare bluetooth, ghid virtual / hartă

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Tudor

    sâmbătă, 13.01.2024 at 10:21

    visați moților, dacă sa-u tăiat padurile nu prea știți ce sa faceți.garantez ca nici măcar 10% din toată comuna nu are bacalaureatul. oare de ce…..!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement