Uncategorized
Restructurare internă şi reduceri de personal în Comisia de Supraveghere a Asigurărilor
Marţi a avut loc o şedinţă a Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA), în cadrul căreia a fost aprobată o nouă structură organizatorică internă şi au fost analizate rezultatele auditului intern, demarat la începutul lunii trecute, pentru a evalua veniturile şi cheltuielile noilor membri ai Consiliului CSA la momentul preluării mandatelor.
Noua structură a organizării interne a CSA cuprinde 12 direcţii de specialitate, din cele 28 iniţiale şi va intra în vigoare din 1 decembrie 2011. Motivul acestei restructurări a fost realizarea unei compatibilităţi între sistemul european actual de supraveghere a pieţelor financiare şi de trecere la noul regim de solvabilitate (denumit Solvency II) şi obiectivele strategice ale CSA privind apărarea drepturilor asiguraţilor şi promovarea stabilităţii pieţei de asigurări din România.
În urma rezultatelor auditului intern, s-a evidenţiat necesitatea restructurării organizatorice şi de asemenea, aplicarea unor măsuri de reducere a cheltuielilor. Astfel, restructurarea va impune o reducere de personal cu până la 10%, în scopul reducerii cheltuielilor totale, hotărâre luată de Consiliul CSA în urma scăderii primelor brute din primul semestru, cu peste 7% la nivelul pieţei de asigurări.
Conform Consiliul CSA, bugetul va fi rectificat pentru trimestrul IV 2011, cât şi în proiectul de buget pe anul 2012, fiind astfel puse în aplicare atât noua structură de organizare internă, cât şi măsurile de reducere a cheltuielilor.
Andra TOTH
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News