Administrație
„Șah birocrației”, la Aiud. Platformă nouă pentru cetățeni, din 2 decembrie. Serviciile care vor fi disponibile online
Cetățenii din Aiud vor beneficia din data de 2 decembrie de o platformă online prin care vor putea efectua mai multe operațiuni, fără să se mai deplaseze fizic la sediul Primăriei.
Potrivit reprezentanților Primăriei Aiud, în câteva zile se va lansa o platformă online importantă pentru municipiu, prin care cetățenii vor putea efectua online o mulțime de operațiuni, nefiind necesar să se mai deplaseze fizic la sediul instituției.
„Astăzi am avut o nouă întâlnire de lucru în urma căreia am stabilit ca platforma să fie lansată pe data de 2 decembrie 2021.
Enumerăm aici câteva dintre serviciile care vor fi disponibile online:
– Programări pentru căsătorie civilă / eliberare acte de identitate;
– Cereri pentru certificat de urbanism;
– Cereri pentru eliberarea de adeverință Registrul Agricol;
– Eliberare certificat de atestare fiscală;
– Cereri de informații de interes public;
Și multe altele.
Practic cea mai mare parte din relaționarea cetățeanului cu Primăria municipiului Aiud se va digitaliza, în urma implementării acestui proiect cu finanțare europeană”, au transmis reprezentanții instituției.
Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News