Connect with us
Publicitate

Eveniment

Se pregătește „marea digitalizare” la Primăria Alba Iulia. Soluții pentru digitalizarea proceselor și comunicarea cu cetățenii

Publicat

Se pregătește „marea digitalizare” la Primăria Alba Iulia. Administrația locală a cumpărat recent servicii de consultanță pentru digitalizarea proceselor administrative și birocratice de la nivelul instituției.

Proiectul va permite Primăriei să comunice cu cetățenii exclusiv online, fiind eliminată astfel nevoia oamenilor de a se deplasa fizic la sediul instituției. De asemenea, Primăria va digitaliza în totalitate a proceselor intra-instituționale (referate, adrese, proiecte), fără a mai fi nevoie de printarea pe hârtie a documentelor.

Primăria Alba Iulia a cumpărat pe 23 august, prin achiziție directă pe platforma SEAP, servicii de consultanță pentru digitalizarea serviciilor publice la nivelul municipiului, cu scopul de a reduce amprenta de carbon a activității administrației publice locale, în cadrul proiectului ASCEND.

Valoarea totală a serviciilor este de 120.000 de lei, fără TVA.

Se pregătește „marea digitalizare” la Primăria Alba Iulia

Potrivit documentației, serviciile de consultanţă vor servi administrației locale în pregătirea unui plan de soluţii digitale care să primească finanțarea europeană în cadrul PR Centru 2021-2027.

Aceste servicii vor viza digitalizarea proceselor administrative și birocratice:

Digitalizarea proceselor instituție — cetățean:

  • Permite instituției și cetățenilor să comunice exclusiv online. Elimină nevoia cetățenilor de a se deplasa fizic la sediul instituției;
  • Dosarul digital al cetățeanului, accesibil de către utilizatori la orice moment, cu întregul istoric al relaţiei cu instituţia, inclusiv arhivare documente/corespondențe personale.
  • Posibilitatea de a obține sau depune cereri, formulare, certificate, declarații sau autorizații pe care institutia le oferă, exclusiv online;
  • Reduce semnificativ timpul și complexitatea birocratică de a obține documente;

Digitalizarea proceselor intra — instituționale:

  • Permite digitalizarea în totalitate a proceselor intra-instituționale (referate, adrese, proiecte), fără a mai fi nevoie de printarea pe hârtie a documentelor;
  • Fluxurile să fie 100% digitalizate, de la întocmirea documentului, semnare, sigilare, înregistrare și arhivare;
  • Îndosariere automată și repartizare în funcție de registru;
  • Reducere semnificativă a consumul de hârtie și timpul de luare a deciziilor;
  • Identificarea în timp reală statusului proiectelor, precum și a documentelor arhivate.

Digitalizarea proceselor inter – instituționale:

  • Permite comunicare electronică bidirecțională atât cu entitățile înregistrate în sistem, cât și cu cele din afara sistemului;
  • Bază de date cu toate instituțiile publice din România care au personalitate juridică, pentru a facilita contactarea acestora;
  • Permite înregistrarea automată a documentelor venite din exterior.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate