Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Ţi-ai pierdut actul de identitate, paşaportul, permisul sau certificatul de înmatriculare? Ce trebuie să faci, pas cu pas, pentru a obţine documente noi


Publicat

V-aţi pierdut actele de identitate sau permisul şi nu ştiţi cum să procedaţi? Alba24 vă prezintă paşii pe care să-i urmaţi şi ce taxe se plătesc pentru a vi se elibera documente noi.

Dacă aţi pierdut CARTEA de IDENTITATE, vă prezentaţi la Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor şi completaţi o declaraţie pe proprie răspundere în care menţionaţi că aţi pierdut sau vi s-a furat documentul, după caz. Furtul documentului îl reclamaţi la unitatea de poliţie pe raza căreia s-a produs fapta, în termen de maximum 24 de ore. Actele declarate pierdute, deteriorate sau furate sunt declarate nule. Nulitatea se constată de către lucrătorii de poliţie sau de către lucrătorii serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, după caz.
Apoi urmaţi procedura clasică de eliberare a actului nou, însă trebuie să prezentaţi şi o fotografie recentă.

Potrivit Ordonanţei 97/2005, “în cazul pierderii, furtului, distrugerii sau al deteriorării actelor de identitate, solicitanţii vor prezenta un alt document oficial, cu fotografie de data recentă, pentru certificarea identităţii. Pentru persoana care nu deţine astfel de documente ori în situaţia în care se constată diferenţe între fizionomia solicitantului şi documentele prezentate sau informatiile din RNEP, se solicită verificarea identităţii de către structura teritorială a poliţiei”.

Termenul de soluţionare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile şi poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către şeful serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor.

Cartea de identitate se eliberează după cum urmează:
– prima carte de identitate se eliberează la împlinirea vârstei de 14 ani;
– pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani, termenul de valabilitate a cărţii de identitate este de 4 ani;
– pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 ani, termenul de valabilitate a cărţii de identitate este de 7 ani;
– cărţile de identitate eliberate după împlinirea vârstei de 25 de ani au termen de valabilitate de 10 ani
– după împlinirea vârstei de 55 de ani, cartea de identitate se eliberează cu termen de valabilitate permanent.

Serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor eliberează o noua carte de identitate în următoarele cazuri:
– la expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate care urmează a fi preschimbat;
– dacă s-a modificat numele sau prenumele titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
– în cazul schimbării domiciliului;
– în cazul schimbării denumirii sau a rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor sau rearondării acestora, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
– în cazul atribuirii unui nou C.N.P.;
– în cazul deteriorării actului de identitate;
– în cazul pierderii, furtului sau distrugerii actului de identitate;
– când fotografia din cartea de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului;
– în cazul schimbării sexului;
– în cazul anulării;
– pentru preschimbarea buletinelor de identitate.
În termen de 15 zile de la producerea uneia dintre situaţiile de mai sus, titularul sau reprezentantul legal al acestuia este obligat sa solicite serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor eliberarea unei noi cărţi de identitate. Dacă actul a fost furat, trebuie prezentată şi dovada de la poliţie că a fost reclamat furtul.

Cu cel mult 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate, dar nu mai putin de 15 zile, titularul sau reprezentantul legal al acestuia are obligaţia să solicite serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor eliberarea unei noi cărţi de identitate.

La serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor pe raza căruia aveţi domiciliul trebuie să completaţi şi să aduceţi următoarele acte:

cerere formular-tip pentru eliberarea actului de identitate, în care se completează datele cu caracter personal

– certificatul de naştere, original si copie;
– certificatul de căsătorie, dacă este cazul, original şi copie;
– hotarârea de divorţ, definitivă şi irevocabilă, după caz, original şi copie;
– certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie;
– certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mica de 14 ani, original şi copie;
– documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copie;
– dovada eliberată de unitatea de poliţie unde a fost reclamat furtul, dacă este cazul;
– un document emis de instituţii sau autorităţi publice – paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, livret militar ori diplomă de absolvire a unei instituţii de învăţământ, cu fotografie de dată recentă, original şi copie;
– chitanţă reprezentând contravaloarea cărţii de identitate – 7 lei (la taxe şi impozite)
– timbru fiscal sau chitanţă reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru – 5 lei

– persoanele care au pierdut sau cărora li s-a furat cartea de alegător menţionează acest fapt pe cererea pentru eliberarea cărţii de identitate.

Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
– când persoana fizica nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate;
– în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Pentru cartea de identitate provizorie, termenul de valabilitate se stabileşte de serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor şi nu poate fi mai mic de 30 de zile sau mai mare de un an.

În situaţia cetăţenilor români care au domiciliul în România şi se află temporar în străinătate, eliberarea cărţii de identitate se poate face prin intermediul altei persoane, pe baza de procură specială, autentificată la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României din ţara respectivă.

Procura trebuie să aibă aplicată fotografia solicitantului şi să fie certificată cu timbrul sec al misiunii diplomatice sau oficiului consular respectiv; la procură se ataşează o fotografie identică cu cea care a fost aplicată pe aceasta. În cuprinsul procurii speciale trebuie să se regăsească, în mod obligatoriu, scopul pentru care aceasta a fost eliberată, respectiv depunerea Cererii pentru eliberarea actului de identitate şi/sau ridicarea actului de identitate.
Cetăţenii români aflaţi în străinătate pot depune cererea pentru eliberarea primului act de identitate împreună cu documentele prevăzute de lege la misiunile diplomatice sau la oficiile consulare ale României din statul respectiv.

Dacă aţi pierdut paşaportul şi alte acte şi vă aflaţi în străinătate, vă prezentaţi la oficiul consular al României din ţara respectivă şi vi se eliberează un titlu de călătorie până ajungeţi la domiciliu.

Dacă aţi pierdut CERTIFICATUL de STARE CIVILĂ, mergeţi la serviciul de stare civilă de pe raza domiciliului dvs. şi completaţi o cerere-tip prin care solicitaţi eliberarea unui document nou. Trebuie să aveţi un act de identitate valabil.

Certificatele de naştere sau de căsătorie (pierdute, sustrase, degradate) întocmite în baza actelor de stare civilă înregistrate de serviciul stare civila se eliberează numai titularilor actelor, în baza unei cereri tip în care se completează datele personale şi împrejurarea în care a fost pierdut actul original.

Pentru copiii minori, certificatul de naştere se eliberează părintelui sau reprezentantului legal.

Certificatul de căsătorie se poate elibera unuia dintre soţi sau, la cerere, ambilor soţi.
Certificatele de deces (pierdute, sustrase, degradate) întocmite în baza actelor de stare civilă se eliberează membrilor familiei sau altor persoane îndreptăţite, în baza unei cereri.
Cetăţenii români cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate, cetăţenii altor state de origine română pot solicita eliberarea certificatului de stare civilă prin împuternicit cu procură specială, eliberată de misiunea consulară română din statul de reşedinţă.

Dacă aţi pierdut PERMISUL de CONDUCERE, vă prezentaţi la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculări Vehicule pe raza căruia aveţi domiciliul cu următoarele documente:

– fişa deţinătorului permisului de conducere, ce trebuie completată prin dactilografiere;
– documentul de identitate, în original şi copie;
– chitanţa reprezentând contravaloarea permisului de conducere (68 de lei, achitată la o unitate CEC sau BCR);
– fişa medicală tip A (B) pentru conducătorii de autovehicule eliberată de o unitate medicală abilitată de către Direcţia de Sănătate Publică din cadrul Ministerului Sănătăţii

– declaraţie pe propria răspundere că permisul de conducere este pierdut sau furat.

Dacă aţi pierdut doar permisul de conducere, însă aveţi cartea de identitate, puteţi obţine actul în câteva ore de la serviciul de permise. Dacă însă nu aveţi actul de identitate, vă prezentaţi la poliţie, declaraţi furtul sau pierderea şi vi se dă un document provizoriu cu care puteţi circula până vi se eliberează un permis de conducere nou.

Dacă aţi pierdut CERTIFICATUL DE ÎNMATRICULARE al autovehiculului, în termen de maximum 48 de ore de la incident, anunţaţi cea mai apropiată unitate de poliţie şi vi se eliberează adeverinţă.

Apoi, în cel mult 15 zile veţi solicita eliberarea unui alt certificat. Trebuie să prezentaţi adeverinţa de la poliţie şi dovada de publicare în Monitorul Oficial al României partea a III-a, pentru declararea nulităţii documentului pierdut sau furat.

Pentru obţinerea unui duplicat al certificatului de înmatriculare sunt necesare următoarele:

– cerere a solicitantului pentru eliberarea unui nou certificat de înmatriculare

– declaraţia solicitantului din care să rezulte furtul/pierderea documentului

– cartea de identitate a vehiculului în original şi copie

– actul de identitate al solicitantului în original şi copie

– dovada achitării contravalorii certificatului de înmatriculare (37 de lei, la CEC sau BCR).



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

10 Comentarii

10 Comments

  1. Nicolae Gratianu

    vineri, 20.11.2015 at 20:14

    Salut,ma aflu in Italia, aici mi-au furat paspotul,certificatul de nastere si juramint. unde ar trebu sa ma adresez,care sunt taxele si termnul pentru restabilirea tuturor actelor furate…..mersi mult.

  2. luminita buzdugan

    sâmbătă, 02.07.2016 at 23:35

    salut,ma aflu in germania si am pierdut permisul de conducere.ce pot face …in afara de a merge la consulat ca este departe de mine si sunt la sev mereu.nu exista nici o posibilitate de a obtine o davada ceva .pana ajung in tara sa imi fac altul….mersi mult.

  3. corina

    joi, 07.07.2016 at 10:00

    daca am pierdut cartea de identitate si permisul, cum circul in cele 30 zile pana la eliberarea cartii de identitate? se poate acorda permisul in baza pasaportului?

  4. Stefan

    vineri, 29.07.2016 at 18:59

    Ce se intampla atunci cand te duci si declari ca le ai pierdut dar de fapt tu ai lasat buletinul garantie pt ceva anume?
    Poti sa iei amenda ca il folosesti in astfel de scopuri?

  5. liliana

    marți, 29.11.2016 at 19:56

    daca am pierdut cartea de identitate ma aflu in grecia ce pot face poate sa faca parinti mei

  6. Oleg

    joi, 04.05.2017 at 08:33

    Bună! Am pierdut dovada de cetățenie română, care este procedura de a redobândi? Mulțumesc.

  7. Nedelia

    vineri, 12.05.2017 at 20:29

    Sotul a pierdut toate actele: certificat de naştere, carte de identitate şi toate actele de Italia, pe teritoriul Italiei. Cu actele din Italia am rezolvat. Cum trebuie să procedăm în România călătorind cu titlu de călătorie?!?! Paşaportul este expirat, are doar carnet de condus şiactele de Italia

  8. Dan curbet

    miercuri, 13.09.2017 at 19:21

    Sunt la frontiera cum pot reveni in țara dacă nu am pașaportul ?

  9. TUDOR CRISTIAN

    duminică, 05.11.2017 at 10:38

    Buna ziua… Am o problema maxima! Va rog ajutor! In data de 04.11.17 in zona Bobalna din Cluj locatia(TARGUL DE VECHITURI) mi s-a furat ‘PORTOFELUL’ cu acte. In portofel se aflau MAI MULTE ACTE de la c.i pana la permis auto… printre altele si un talon de la o masina cumparata acum 3 sapt. din Alba. CE trebuie sa fac si pasii pe care trebuie sa-i urmez pt.emiterea unui nou talon…deoarece pe 17 dec. trebuie ‘transcris autoturismul! Va multumesc!

  10. Chirimbuta mariana

    joi, 17.05.2018 at 12:51

    Buna daca miau fost furate acttu de indetitate si cerificatu cu tot cu portofel cu bani acum doua zile platesc ceva amenda?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO-VIDEO: Ce poate face pasiunea pentru Street Art. ”Different”, grafică de 63 mp pe clădirea unei școli din Aiud

Publicat

Un tânăr originar din Aiud, student la Universitatea de Arte și Design din Cluj-Napoca, este autorul unei lucrări de grafică impresionante, ce atrage atenția pe clădirea unei școli.

Alexandru Cotleanu (21 de ani), acum în anul trei la arte, a avut ideea acestei creații pentru lucrarea de licență.

Vorbește cu maturitate despre ce l-a determinat să aleagă această formă de exprimare. Amintește de ”căutarea sinelui”, ”definirea unicității”,  de faptul că ”individul contează altfel decât o asamblare coerentă de piese de lego” și că tinerii sunt chemați să se întrebe ”dacă a fi la modă nu înseamnă pierderea unicității”.

Lucrarea are dimensiuni impresionante, 6,7/9,5 metri, acoperind o parte din peretele exterior al Școlii ”Axente Sever” Aiud. Este realizată în tehnica stencil (șablon). Din cercetările făcute, Alexandru spune că este printre cele mai mari lucrări cu această tehnică, din țară.

Ce spune Alexandru despre pictura murală pe care a realizat-o

”Lucrarea propune atenției spectatorului citadin, și nu numai lui, o imagine cu o dorită consistență ce survolează o temă importată în actualitatea și demersurile de căutare a sinelui și definire a unicității. Căci, în pragul tinereții, la ieșirea din tumultoasa adolescență, persoanele își anunță public opțiunea spre unicitate. Și cine nu ar face-o? Dar, oare, acest demers firesc, deloc ușor, este accesibil?

O parte a acestei lumi aglomerate și îngrijorate de destructurări haotice, vede în uniformitate, standardizare și algoritmuri de construire simple – dar oare nu simpliste?- o soluție la temeri firești. „Cine sunt eu?”este întrebarea care ne marchează existența

Pe palierul discursului statistic, unde individul dispare în valori date de standardizare, tot acest demers poate fi orientat înspre interesul de masă sau grup, renunțarea la unicitate pentru a-ți dobândi liniștea la suprafața oceanului social. Dacă referința se schimbă și individul contează altfel decât o asamblare coerentă de piese de lego, tot ce se întâmplă în jurul nostru e provocator de disconfort sau mai degrabă îngrijorare.

E un semnal de alarmă firesc, iar tinerii sunt cei invitați spre a recepționa acest fapt și de a se întreba dacă a fi la modă nu înseamnă pierderea unicității. De aceea, spațiul ales nu este întâmplător, școala fiind primul mediu în care individul trăiește acest zbucium interior și caută soluții pentru a-și defini identitatea”.

Alexandru a descoperit pasiunea pentru street art din primii ani de facultate. Și asta vrea să facă și în viitor: artă urbană care să pornească de la un concept și să surprindă aspecte definitorii ale vieții.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Primarul Gabriel Pleșa anunță maraton de vaccinare în Piața Cetății din Alba Iulia, pe muzică live, sâmbătă și duminică

Publicat

Primarul Gabriel Pleșa a anunțat duminică seară că la Alba Iulia va fi organizată a doua etapă a maratonului vaccinării în municipiu, în weekendul viitor. De data aceasta, va fi pe muzică live, în Piața Cetății.

”Weekendul viitor va fi a II-a etapă a ”Maratonului Vaccinării” din Alba Iulia: Sâmbătă și duminică: PIAȚA CETĂȚII! Acompaniament de muzică clasică LIVE!!”, a scris acesta pe rețeaua de socializare.

Potrivit reprezentanților primăriei, va fi un eveniment la care vor participa ”mai mulți artiști, printre care și elevi ai Liceului de Arte din Alba Iulia”.

Locația exactă din Piața Cetății, în care va fi organizată activitatea de vaccinare, urmează să fie stabilită. Este luată în calcul și clădirea Muzeului Principia.

Vezi și VIDEO: Vacccinarea la centrul drive-thru din Alba Iulia. Tombola cu premii. Acțiunea de imunizare va continua weekendul viitor

Astfel, din primele date, nu este vorba despre centru drive-thru, cel la care în acest weekend s-au vaccinat circa 700 de persoane.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

UPDATE OFICIAL: Peste 2.500 de persoane vaccinate la maratoanele din județ. Care este procentul de imunizare

Publicat

Peste 2000 de persoane s-au vaccinat până acum, la maratoanele organizate în întreg județul Alba, a anunțat Instituția Prefectului.

Județul Alba se află pe locul 7, ca procent de vaccinare, la nivel național, cu peste 25% din cetățeni vaccinați, iar la Alba Iulia, procentul este de peste 28%, potrivit sursei citate.

Inclusiv în centrele fixe, în perioada 3-15 mai, în județul Alba au fost vaccinate cu prima doză 73.974 de persoane, din care 49.493 au primit și doza de rapel.

UPDATE: Directorul DSP Alba, Alexandru Sinea, a anunțat, duminică seara, bilanțul vaccinărilor la maratoanele din județ.

”Peste 2.500 de persoane vaccinate la maratoanele organizate în județul Alba în weekend. Mulțumiri administrațiilor publice locale, colegilor din echipele de vaccinare, Crucii Roșii, ISU, personal MAPN , sponsorilor și cel mai important populației din județ, care a înțeles importanta vaccinarii. Acțiunile vor continua!”, a precizat Alexandru Sinea.

Situația pe zile și localități:

Vineri, 14 mai – 534 persoane vaccinate

Alba Iulia drive-thru:  216

Sebeș: 216

Teiuș: 102

Sâmbătă, 15 mai – 628 persoane vaccinate

Alba Iulia drive-thru:  228

Sebeș: 222

Cugir: 178

Duminică, 16 mai – 1.405 persoane vaccinate

Alba Iulia drive-thru: 270

Blaj: 804

Sebeș: 180

Cugir: 151

Au fost organizate maratoane de vaccinare la Alba Iulia (drive-thru), Sebeș, Blaj, orașul Cugir, Teiuș, Ciugud și Ighiu.

Acestea au fost vizitate de prefectul de Alba, Nicolae Albu, unele dintre acestea alături de Marius Filimon – viceprimarul municipiului Alba Iulia, Gheorghe Rotar – primarul municipiului Blaj, Dorin Nistor – primarul municipiului Sebeș, Adrian Teban – primarul orașului Cugir, Călin Furdui – viceprimarul orașului Cugir, Traian Rusu – primarul comunei Ighiu. Activitatea a fost susținută și de Alin Ignat – consilier de stat la Cancelaria prim-ministrului.

La centrul drive-thru din Alba Iulia, au fost voluntari de la Crucea Roșie, dar și de la plutonul medical ROL I din Batalionul 136 Geniu „Apulum”.

credit foto: Dan Enescu

Maratoanele de vaccinare vor continua în județul Alba

Prefectul spune că vor mai fi organizate maratoane de vaccinare și în perioada următoare.

”Responsabilitatea noastră a fost de a ne asigura că toate măsurile luate de Guvern sunt implementate întocmai la nivel județean și local dar și să ne asigurăm că există dozele necesare ca toţi românii care doresc să se poată vaccina.

Am încredere că acest efort va fi apreciat şi mai ales că toţi vrem să revenim la normalitate cât mai repede.

Cu cât ne vaccinăm mai repede, cu atât putem să revenim la viaţa pe care o aveam înainte de pandemie.

Vă încurajez pe toţi, cei care încă nu v-aţi vaccinat, să veniţi cu încredere și să vă vaccinaţi. Am vorbit cu câțiva oameni care s-au vaccinat, experienţa este pozitivă, totul se face rapid, uşor, durează foarte puțin şi după aceea veţi vedea că începe o altă viaţă.

Vor mai urma astfel de evenimente şi cu siguranţă voi fi şi eu acolo să susţin aceste iniţiative pentru că doar aşa, putem face un pas important în revenirea spre normalitate. N-o să fie o revenire totală, sută la sută, dar este un pas important.

Deja se vede prin măsurile anunțate de Guvern că România este pe drumul cel bun şi este mai aproape de normalitate.

Mulţumesc celor care au ales să se vaccineze şi mulţumesc organizatorilor (autorități locale, personal medical, voluntari) pentru implicarea și organizarea foarte bună din toate centrele”, a transmis Nicola Albu.

Acesta a precizat că luni va convoca la sediul Instituției prefectului o ședință cu reprezentanții nucleului de vaccinare județean pentru a vedea care sunt posibilitățile viitoare de încurajare a desfășurării de astfel de acțiuni în cât mai multe localități și că un subiect important îl va constitui prioritatea vaccinării personalului din sectoarele afectate cel mai mult de pandemie  – industria HORECA.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Vacccinarea la centrul drive-thru din Alba Iulia. Tombola cu premii. Acțiunea de imunizare va continua weekendul viitor

Publicat

Acțiunile de vaccinare la centrul drive-thru din Alba Iulia s-au încheiat duminică seara, după trei zile în care oamenii au putut fi imunizați direct în mașină.

Vineri și sâmbătă s-au vaccinat în această locație 444 de persoane, iar duminică alte 270. În total, centrul drive-thru a fost ales de 714 persoane.

UPDATE 1: Weekendul viitor va fi a doua etapă a ”Maratonului Vaccinării” din Alba Iulia – sâmbătă și duminică: Piața Cetății, acompaniament de muzică clasică  live – a completat primarul Gabriel Pleșa, duminică seara.

UPDATE: Primarul Gabriel Pleșa a anunțat că vaccinarea la centrul drive-thru va continua și în weekendul viitor (de vineri până duminică). ”Încercăm să-i încurajăm pe cetățeni să se vaccineze aici”, a spus primarul.

La finalul acțiunii din acest weekend a fost organizată o tombolă cu premii pentru cei care s-au vaccinat la drive-thru.

Premiile:

Premiul 1: Smart TV – LG – 123 Cm – 4K
Premiul 2: Aspirator Vertical BOSCH
Premiile 3-5: Boxă portabila Well

De asemenea, pentru primele 100 de persoane care au venit vineri, sâmbătă și duminică la Centrul de Vaccinare Drive Thru, a fost pregătit câte un tichet gratuit pentru spălarea exteriorului autoturismului. În total sunt 300 de astfel de premii, suportate de un om de afaceri care a ales să rămână anonim.

Vaccinarea în centrul drive-thru s-a făcut fără programare, doar cu buletinul, de către echipe mobile de voluntari, medici și asistenți de la Spitalul Județean de Urgență Alba și Direcția de Sănătate Publică.

Imunizarea a fost disponibilă cu vaccin Pfizer.

UPDATE: Directorul DSP Alba, Alexandru Sinea, a anunțat, duminică seara, bilanțul vaccinărilor la maratoanele din județ.

”Peste 2.500 de persoane vaccinate la maratoanele organizate în județul Alba în weekend. Mulțumiri administrațiilor publice locale, colegilor din echipele de vaccinare, Crucii Roșii, ISU, personal MAPN , sponsorilor și cel mai important populației din județ, care a înțeles importanta vaccinarii. Acțiunile vor continua!”, a precizat Alexandru Sinea.

Situația pe zile și localități:

Vineri, 14 mai – 534 persoane vaccinate

Alba Iulia drive-thru:  216

Sebeș: 216

Teiuș: 102

Sâmbătă, 15 mai – 628 persoane vaccinate

Alba Iulia drive-thru:  228

Sebeș: 222

Cugir: 178

Duminică, 16 mai – 1.405 persoane vaccinate

Alba Iulia drive-thru: 270

Blaj: 804

Sebeș: 180

Cugir: 151

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate