Connect with us
Publicitate

Economie

Albalact şi Jidvei, în topul celor mai puternice 50 branduri româneşti. Borsec pe primul loc, al patrulea an consecutiv

Publicat

Albalact şi Jidvei se află în topul celor mai puternice 50 de branduri româneşti, o confirmare în plus a capacităţii celor două companii din Alba de a-şi evidenţia produsele în condiţii economice dificile. Potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research și revista Biz, “Zuzu” (Albalact) a urcat pe poziţia a zecea, 13 locuri faţă de clasamentele anterioare, ca urmare a ascensiunii categoriei produse alimentare, iar Jidvei este nou intrat în clasament. Pentru Jidvei 2012-2013 a însemnat o mărire a suprafeței viticole la 2600 de hectare, investiții în tehnologie, noi produse din segmentul premium lansate pe piață, multe premii și medalii  obținute la concursuri internaționale și atenția deosebită acordată locuitorilor din zona unde își desfășoară activitatea.  

Jidvei a intrat în top alături de Aqua Carpatica, Delaco, Tarom sau e-MAG. Primul loc este ocupat de Borsec, pentru al patrulea an consecutiv, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu și Zuzu.

Creşteri spectaculoase în top au înregistrat, alături de Zuzu, brandurile Caroli (16 locuri), Dedeman (12 locuri), Dero, Doina, Petrom și Frutti Fresh.

Din concluziile studiului aflăm că 2013 este un an de consolidare valorică a brandurilor românești. Oamenii s-au obișnuit cu criza, o tratează ca pe o stare de lucruri normală, și-au adaptat comportamentele și au descoperit strategii eficiente de a se descurca în contextul nou format. De aceea și topul brandurilor românești este mai stabil, nu mai generează surprize majore și confirmă trendurile intuite în anii trecuți: mai multă cumpătare, mai multă grijă pentru sine, mai mult pragmatism.

Studiul de anul acesta este la a patra ediţie, iar scopul acestuia a fost de a identifica puterea mărcii și din perspectiva capacității acesteia de a se menține în top, în condițiile în care brandurile acționează într-un mediu economic instabil.

Biz este o revistă de afaceri, iar Unlock Market Research este o companie de cercetare de piață din România formată din specialişti în sociologie, statistică-matematică și marketing.

Sursa: iaa.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. sandu daniel

    vineri, 13.09.2013 at 06:23

    sunteti ratati?sau firma unlock poate este pt dezinformare.de ce apar atat zuzu si albalact in clasament cand zuzu este fabricat de catre albalact?scrie pe orice produs al lor „fabricat si ambalat de albalact”.creca’ la anul vom avea casa buna si danone(exemplu aleatoriu,stiu ca danone este multinationala dar casa buna numai pt romania)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate