Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

TOP 15 CASH la PROMO: Cum s-au împărțit banii Primăriei Alba Iulia pentru activități de promovare în 2014

Publicat

sediu Primaria Alba Iulia

primaria alba iulia Banii alocaţi de autorităţile locale pentru diverse activităţi de promovare au fost dintotdeauna prilej de speculaţii şi subiect de discuţie, în special pentru media locală. Pentru prima dată, Alba24 vă prezintă cum s-au cheltuit banii de promovare alocaţi de Primăria Municipiului Alba Iulia, în cursul anului 2014.

Mai jos puteti găsi topul sumelor achitate de către Primăria Municipiului Alba Iulia pentru promovare, în 2014 şi explicaţii privind destinaţia sumelor respective. De asemenea, am notat, acolo unde este cazul, şi performanţele în materie de audienţă ale canalelor media folosite de Primărie pentru comunicare.

Într-un material viitor, aflat în pregătire, vom prezenta datele furnizate de Consiliul Judeţean Alba pe aceleaşi criterii, precum şi de la primăriile principalelor oraşe din Alba: Blaj, Sebeş, Cugir şi Aiud.

Top:

1. Heraldist Europe SRL – 124.264,03 lei – promovare în cadrul proiectelor: „Gastro Urbact”, „City Logo”, „Respiră Aerul Istoriei” – Sustenabilitate. Nu există date privind canalele de comunicare prin care s-a realizat promovarea. Strategic Partner la !Heraldist Europe! este Adrian Docea, cunoscut prin faptul că a făcut ”pro bono” logo-ul și manualul de identitate vizuală al municipiului Alba Iulia. Firma a fost înființată în 2014.

2. Unirea Pres SRL – 112.783,72 lei – publicitate, mesaje instituționale, publicații și diverse anunțuri. Societatea editează ziarul „Unirea”, al cărui tiraj mediu zilnic de 15.500 exemplare (din care circa 13.300 abonamente) în perioada octombrie-decembrie 2014, la ultima auditare BRAT ( Biroul Roman de Audit al Tirajelor). Nu există date privind tirajul actual. „Unirea” are şi o variantă online care are, zilnic, peste 20.000 vizitatori unici, conform trafic.ro

3. Creative Digital Design SRL –  85.127,40 lei – promovare evenimente culturale 2014, machete și materiale de promovare proiect „Respiră Aerul Istoriei” – Sustenabilitate. Este vorba despre producţie de machete şi materiale audio-video folosite de Primărie la promovarea diverselor evenimente.

4. Asociația Travel Focus50.847,42 lei – machetare ghid turistic al municipiului Alba Iulia, blog turistic – realizare și întreținere, promovare turistică. Au realizat site-ul www.viziteazaalbaiulia.ro care nu are un trafic monitorizat sau declarat. Asociația este condusă de bloggerul de turism Răsvan Pascu. În presa din Alba Iulia au apărut critici prin care s-a arătat că tema pe care s-a construit blogul se poate cumpăra de pe site-urile de profil cu 52 dolari, iar conținutul este de multe ori preluat din presa locală.

5. Media Young Advertising SRL30.943,23 lei – promovare evenimente culturale 2014. Firma are sediul în Cluj, dar aparține unui albaiulian, Horațiu Pitea. MAY se ocupă de publicitate și panotaj. Promovarea evenimentelor culturale s-au făcut la Europa FM.

6. Autograf Media SRL22.010 lei – promovare evenimente culturale 2014, promovare în cadrul proiectelor „Cycle Logistics”, „Mamut”, „Respiră Aerul Istoriei” – Sustenabilitate.

7. Reîntregirea SRL19.406 lei – promovare evenimente culturale 2014, promovare proiect „Cycle Logistics”. Promovarea s-a făcut pe Radio Reîntregirea care aparține Arhiepiscopiei Ortodoxe din Alba Iulia.

8. PFA Andrei Dobra 18.642 lei – promovare proiect „City Logo”. Andrei Dobra deține makavelis.com, un blog care nu are traficul declarat.

9. Independent SRL14.870 lei – promovare evenimente culturale 2014 în Alba24.ro. Ziarul online este accesat în medie de peste 18.000 de cititori/zi. Este auditat de trafic.ro și se află între primele 25 de ziare online din România.

10. Alba Television SRL11.548 lei – promovare evenimente culturale 2014. Televiziunea AlbaTV la care este acționar și Danil Sabău – patronul Hotelului Medieval și al ”Traseului Celor Trei Fortificații”, dar și antreprenorul lucrărilor de restaurare din Cetatea Alba Carolina. Alba TV este singura televiziune locală din Alba Iulia. Audiența nu este măsurată.

11. Media Kit SRL8.744,86 lei – promovare evenimente culturale 2014. Agenție de publicitate din Alba Iulia, iar furnizorul principal este PRO FM local și PRO TV Regional.

12. Gigante Business Group SRL 5.860,24 lei – promovare evenimente culturale 2014. Editează Alba100.ro și ZiarulApulum.ro și o salbă de periodice tipărite, dintre care, sunt mai vizibile  Alba100 și lunarul Sebeșanul. Traficul online este nedeclarat, iar tirajul tipăritelor nu este auditat BRAT.

13. News Media SRL2.765,20 lei – promovare evenimente culturale 2014. Radio Ardeleanul. Aparține Laurei Atanasiu – soția senatorului PNL Teodor Atanasiu.

14. Grafo Media & Design SRL 1.900 lei – promovare evenimente culturale 2014. Aparține ziaristului Nicu Popescu și editează site-ul stirisireportajealba.ro. Nu are traficul declarat sau monitorizat.

15. Surugiu Victor800 lei – promovare evenimente culturale 2014. Este soțul Silviei Surugiu, reporter la Radio UnireaFM, dar și redactor de conținut web la Spitalul Judeţean din Alba Iulia pentru site-ul spitalalba.ro. Promovarea s-a făcut pe revistadealba.ro, unde Silvia Surugiu este partener și redactor. Site-ul nu are traficul declarat sau monitorizat.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax