Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

CONCURS în 4 octombrie pentru posturi de inspectori ANTIFRAUDĂ. Locuri disponibile la Alba Iulia şi în ţară. Înscrieri până în 15 septembrie


Publicat

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează, în 4 octombrie, un nou concurs pentru ocuparea a 355 posturi la Direcţia generală antifraudă fiscală. Din acestea, trei sunt disponibile la a Direcţia de combatere fraudelor – punctul de lucru din Alba Iulia. Restul până la 71 în total la această direcţie sunt în alte zone din ţară.

Este vorba despre un post de inspector antifraudă debutant, unul de inspector asistent şi unul de inspector superior, toate pentru sediul din Alba Iulia la Direcţia de combatere fraudelor.

Concursul constă în trei etape: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă, interviul. Proba scrisă, din 4 octombrie, constă în rezolvarea unor teste-grilă pentru testarea cunoştinţelor teoretice necesare ocupării funcţiilor publice.

Pentru proba scrisă a concursului, punctajul este de maximum 100 de puncte. Sunt declaraţi admisi candidatii care obţin minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de executie şi minimum 70 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere.

Vezi Lista posturilor vacante Directia combatere fraude 4 octombrie

Vezi Lista posturilor vacante ANTIFRAUDA concurs 4 oct 2014

Candidaţii pot depune dosarele de înscriere până în 15 septembrie, în zile lucrătoare, între orele 8.30 şi 17.00 (luni – joi) şi 8.30 – 14.30 (vineri), la sediul Directiei generale a vamilor din strada Matei Millo nr.13, sector 1, Bucureşti, parter (sala de şedinţe).

Condiţiile de ocupare a posturilor vacante:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentaă, în ştiinţe economice;

– promovarea evaluărilor psihologice complexe, organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

– promovarea evaluărilor de integritate, inclusiv prin evaluarea personalului Direcţiei generale antifraudă fiscală din punct de vedere psihologic şi al comportamentului simulat, de către personal sau cabinete de specialitate, autorizate în condiţiile legii;

– disponibilitatea la delegări, detașări și deplasări în ţară /străinătate;

– disponibilitatea la program de lucru prelungit;

– condiţie fizică și psihică corespunzătoare efortului fizic şi intelectual prelungit;

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitatea decizională, inclusiv în situaţii de criză, asumarea responsabilităţii, păstrarea confidenţialităţii lucrărilor executate şi a informaţiilor deţinute, fidelitate faţă de instituţie, rezistenţă la stres, abilităţi de comunicare orală şi scrisă, capacitatea de a lucra individual şi în echipă, ţinută morală şi decentă în exerciţiul funcţiei publice.

Alte condiţii:

– cetăţenie română şi domiciliul în România;

– cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;

– vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

– capacitate deplină de exerciţiu;

– o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

– îndeplinirea condiţiilor de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

– îndeplinirea condiţiilor specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

– să nu fi fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

– să nu fi fost destituit(ă) dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

– să nu fi desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;

vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional superior este de 9 ani;

– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional principal este de 5 ani;

– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional asistent este de 1 an;

– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional debutant – nu este necesară.

Dosarul de concurs trebuie să conţină următoarele documente:

– cererea de înscriere privind participarea la concurs, (imprimata fata-verso);

– copia actului de identitate;

– copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

– copia diplomei de licenţă sau echivalentă;

– copia carnetului de muncă sau adeverinţă doveditoare a vechimii în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;

– copia permisului de conducere, categoria B, dupa caz;

– cazierul judiciar;

– adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 3 luni anterior desfăşurării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa trebuie să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia;

– declaraţie pe propria răspundere

– curriculum vitae, potrivit modelului comun european, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;

– avizul psihologic care priveşte evaluarea psihologică complexă a candidatului şi avizul psihologic cu privire la aprecierea nivelului de integritate al candidatului; certificatele trebuie să fie eliberate cu cel mult 3 luni anterior desfăşurării concursului; cele două certificate trebuie emise în urma unei sesiuni unitare de examinare realizate de catre acelasi psiholog

Documentele componente ale dosarului de concurs vor fi îndosariate intr-un dosar cu şină (cartonat). Vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobândită după data de 1.01.2011 va fi atestată prin adeverinţe care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Preşedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul tehnic al comisiei de examinare şi evaluare.

Reamintim că până în prezent, ANAF a mai organizat alte patru concursuri pentru astfel de posturi, unul în octombrie 2013 şi celelalte în lunile martie şi mai 2014.

Vezi Rezultate concursului pe posturi la ANTIFRAUDĂ din martie 2014: Candidaţii din Alba care au promovat examenul. Vor activa la Direcţia de Combatere a Fraudelor

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

PSD vrea să adune companiile energetice de stat într-una singură. MEGA-MIX energetic cu gaze, cărbune, energie verde și nucleară

Publicat

sursa foto: pixabay.com

Liderul PSD Marcel Ciolacu a emis duminică ideea unei companii energetice naționale, care să producă energie dintr-un mix de surse și care să poată asigura într-un interval de 3 – 5 ani independența energetică a României.

Ciolacu spune că traversăm o criză mondială a energiei, care a fost gestionată mai prost în România. „Cred că e momentul, cu o asemenea forță politică, să creăm o companie serioasă, care să producă și verde și nuclear și pe cărbuni și gaze, o companie națională astfel încât în trei, maxim cinci ani România să fie independentă energetic”, a declarat Ciolacu la Antena 3.

Liderul PSD a precizat că la ședința de luni a coaliției sunt doi invitați, ministrul Energiei, care să lămurească situația stocurilor, precum și ministrul Finanțelor.

Ciolacu spune că mixul de energie verde și producție pe cărbune este o abordarea corectă, sugerată de specialiști.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Astăzi se deschide patinoarul din Aiud. Acces fără certificat verde, însă cu masca obligatorie. PROGRAM și TARIFE

Publicat

Patinoarul din municipiul Aiud se deschide luni, 6 decembrie. Potrivit reprezentanților Primăriei, funcționarea patinoarului amplasat în Piața Dr. Constantin Hagea se va face în condițiile impuse de situația epidemiologică.

Astfel, este permis accesul a maximum 75 de persoane deodată, iar purtarea măștii este obligatorie. Pentru accesul pe patinoar nu este necesară prezentarea certificatului verde.

Patinoarul va funcționa în perioada 6 decembrie 2021 – 29 ianuarie 2022 și va fi disponibil zilnic, între orele 12:00 – 22:00, cu excepția zilelor de 25 decembrie 2021 și 1 ianuarie 2022 când patinoarul este închis.

De asemenea, în zilele de 24 și 31 decembrie 2021 patinoarul este disponibil doar între orele 12:00 – 16:00.

Accesul se face pe bază de bilet de intrare.

  • Taxă intrare – 5 lei / persoană
  • Taxă închiriere patine – 5 lei / pereche / intrare

foto: Arhivă, Primăria Aiud

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Un şofer i-a cerut lui Moş Nicolae permisul suspendat: ”Să știți că mi-am făcut și ghetele”. Ce răspuns a primit de la polițiști

Publicat

Un șofer i-a cerut lui Moș Nicolae să îi aducă în dar permisul luat de polițiști pentru 90 de zile. Răspunsul Ministerului Afacerilor Interne a devenit viral: „Cu un amendament: permisul dumneavoastră îl va aduce Iepurașul de Paște”.

MAI publlică o întrebare primită pe Facebook: „- Eu am permisul suspendat 3 luni. Că tot vine Moș Nicolae, dorința mea este să mi-l aducă. Îmi puteți confirma dacă mi-l aduce? Să știți că mi-am făcut și ghetele!”.

Citește și MESAJE de SFÂNTUL NICOLAE. URĂRI și felicitări pe care le poți trimite celor care-și sărbătoresc onomastica

Răspunsul MAI publicat duminică seara a devenit viral: „Confirmăm că astă seară vine Moș Nicolae. Confirmăm că dorința dumneavoastră a fost auzită. Confirmăm că ea va fi și îndeplinită… cu un amendament: permisul dumneavoastră îl va aduce Iepurașul de Paște! Mulțumim pe această cale Moșului, care a înțeles că trebuie să vă dea un timp de 90 de zile să conștientizați că puteți pune în pericol atât viața dumneavoastră, cât și a celorlalți participanți la trafic”.

Polițiștii au și un sfat pentru cei care mai au astfel de dorințe: „Cei care au astfel de dorințe de la Moș Nicolae și și-au făcut și ghetele, sunt rugați să doarmă încălțați. Cu siguranță Moșul nu va putea onora așa ceva”.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Pensiile cresc cu 10% de la 1 ianuarie. Companiile mari vor fi taxate cu 1% din cifra de afaceri. Anunțul lui Marcel Ciolacu

Publicat

Pensiile urmează să crească cu 10% de la 1 ianuarie, creșteri salariale fiind posibile și în sectorul sanitar și în învățământ, a anunțat duminică liderul PSD Marcel Ciolacu. Acesta a vorbit și de introducerea unei taxe de solidaritate, pentru companiile cu cifră mare de afaceri.

Ciolacu a dat asigurări că sumele necesare majorărilor vor fi găsite. „Vom găsi soluții, veți vedea în bugetul de stat. Important este cum îți echilibrezi veniturile. Avem cele mai mici venituri din PIB din toată Europa. Noi nu ne gândim să fim mai eficienți la colectare, noi ne gândim cum îi lăsăm pe oameni să moară de foame. Pensia minimă crește la 1.000 de lei, nu este o extravaganță”, a spus politicianul.

Ciolacu a spus că 80% din români trăiesc cu o pensie de până în 2.000 de lei. „Categoric”, a răspuns Ciolacu, întrebat dacă în ianuarie oamenii vor primi pensii mai mari. „Este un lucru convenit, bugetat, deja ministrul Finanțelor își face datoria”.

Companiile cu cifră de afaceri mai mare de 100 milioane lei vor fi taxate

În context, Marcel Ciolacu a avansat ideea unei taxe de solidaritate pentru companiile cu o cifră de afaceri mai mare de 100 de milioane de lei. „O taxă de 1% din cifra de afaceri, o taxă de solidaritate. Am discutat cu prim-ministrul că trebuie găsită o destinație clară, numai pentru sănătate și învățământ… Le dai destinație prin bugetul de stat”.

„Nu sunt de vină românii că tu ai o guvernare ineficientă, că tu nu eşti în stare să opreşti hoţia din vamă sau neplata TVA-ului. Românii îşi plătesc impozite. Nu înţeleg de ce e această reticenţă, am văzut că a abordat-o şi domnul Kelemen Hunor, pentru companiile care au cifră de afaceri peste 100 de milioane, indiferent care este capitalul, românesc, multinaţional, să vină o taxă de 1 la sută, găsită destinaţie clară pentru sănătate şi învăţământ”, a declarat Marcel Ciolacu.

Ciolacu spune că există o reținere din partea PNL la acest proiect, dar s-a declarat convins că va fi găsit un compromis.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate