Connect with us
Publicitate

Economie

CONCURS în 4 octombrie pentru posturi de inspectori ANTIFRAUDĂ. Locuri disponibile la Alba Iulia şi în ţară. Înscrieri până în 15 septembrie

Publicat

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează, în 4 octombrie, un nou concurs pentru ocuparea a 355 posturi la Direcţia generală antifraudă fiscală. Din acestea, trei sunt disponibile la a Direcţia de combatere fraudelor – punctul de lucru din Alba Iulia. Restul până la 71 în total la această direcţie sunt în alte zone din ţară.

Este vorba despre un post de inspector antifraudă debutant, unul de inspector asistent şi unul de inspector superior, toate pentru sediul din Alba Iulia la Direcţia de combatere fraudelor.

Concursul constă în trei etape: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă, interviul. Proba scrisă, din 4 octombrie, constă în rezolvarea unor teste-grilă pentru testarea cunoştinţelor teoretice necesare ocupării funcţiilor publice.

Pentru proba scrisă a concursului, punctajul este de maximum 100 de puncte. Sunt declaraţi admisi candidatii care obţin minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de executie şi minimum 70 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere.

Vezi Lista posturilor vacante Directia combatere fraude 4 octombrie

Vezi Lista posturilor vacante ANTIFRAUDA concurs 4 oct 2014

Candidaţii pot depune dosarele de înscriere până în 15 septembrie, în zile lucrătoare, între orele 8.30 şi 17.00 (luni – joi) şi 8.30 – 14.30 (vineri), la sediul Directiei generale a vamilor din strada Matei Millo nr.13, sector 1, Bucureşti, parter (sala de şedinţe).

Condiţiile de ocupare a posturilor vacante:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentaă, în ştiinţe economice;

– promovarea evaluărilor psihologice complexe, organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

– promovarea evaluărilor de integritate, inclusiv prin evaluarea personalului Direcţiei generale antifraudă fiscală din punct de vedere psihologic şi al comportamentului simulat, de către personal sau cabinete de specialitate, autorizate în condiţiile legii;

– disponibilitatea la delegări, detașări și deplasări în ţară /străinătate;

– disponibilitatea la program de lucru prelungit;

– condiţie fizică și psihică corespunzătoare efortului fizic şi intelectual prelungit;

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitatea decizională, inclusiv în situaţii de criză, asumarea responsabilităţii, păstrarea confidenţialităţii lucrărilor executate şi a informaţiilor deţinute, fidelitate faţă de instituţie, rezistenţă la stres, abilităţi de comunicare orală şi scrisă, capacitatea de a lucra individual şi în echipă, ţinută morală şi decentă în exerciţiul funcţiei publice.

Alte condiţii:

– cetăţenie română şi domiciliul în România;

– cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;

– vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

– capacitate deplină de exerciţiu;

– o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

– îndeplinirea condiţiilor de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

– îndeplinirea condiţiilor specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

– să nu fi fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

– să nu fi fost destituit(ă) dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

– să nu fi desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;

vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional superior este de 9 ani;

– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional principal este de 5 ani;

– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional asistent este de 1 an;

– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice specifice de execuţie de inspector antifraudă clasa I gradul profesional debutant – nu este necesară.

Dosarul de concurs trebuie să conţină următoarele documente:

– cererea de înscriere privind participarea la concurs, (imprimata fata-verso);

– copia actului de identitate;

– copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

– copia diplomei de licenţă sau echivalentă;

– copia carnetului de muncă sau adeverinţă doveditoare a vechimii în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;

– copia permisului de conducere, categoria B, dupa caz;

– cazierul judiciar;

– adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 3 luni anterior desfăşurării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa trebuie să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia;

– declaraţie pe propria răspundere

– curriculum vitae, potrivit modelului comun european, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;

– avizul psihologic care priveşte evaluarea psihologică complexă a candidatului şi avizul psihologic cu privire la aprecierea nivelului de integritate al candidatului; certificatele trebuie să fie eliberate cu cel mult 3 luni anterior desfăşurării concursului; cele două certificate trebuie emise în urma unei sesiuni unitare de examinare realizate de catre acelasi psiholog

Documentele componente ale dosarului de concurs vor fi îndosariate intr-un dosar cu şină (cartonat). Vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobândită după data de 1.01.2011 va fi atestată prin adeverinţe care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Preşedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul tehnic al comisiei de examinare şi evaluare.

Reamintim că până în prezent, ANAF a mai organizat alte patru concursuri pentru astfel de posturi, unul în octombrie 2013 şi celelalte în lunile martie şi mai 2014.

Vezi Rezultate concursului pe posturi la ANTIFRAUDĂ din martie 2014: Candidaţii din Alba care au promovat examenul. Vor activa la Direcţia de Combatere a Fraudelor

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate