Administrație
Consilierii locali au alocat 150.000 de lei pentru promovarea Cetăţii în cadrul proiectului „Respiră aerul istoriei”, în 2012
Consilierii locali din Alba Iulia, reuniţi joi în şedinţă ordinară au aprobat alocarea sumei de 150.000 de lei aferentă anului 2012, pentru activităţile ce urmează să fie desfăşurate în cadrul proiectului „Respiră aerul istoriei”, de promovare a Cetăţii Alba Carolina.
În raportul de specialitate prezentat consilierilor locali, se arată că prin această finanţare a proiectului „Respiră aerul istoriei”, se vor putea realiza acţiuni de promovare a produsului turistic Cetatea Alba Carolina, organizare de evenimente, participare la târguri şi acţiuni generale de publicitate şi promovare, în scopul creşterii notorietăţii şi impunerii în plan naţional al acestuia pentru companii turistice şi turişti.
Municipiul Alba Iulia implementează pe o perioadă de 14 luni acest proiect, în cadrul Programului Operaţional „Dezvoltarea Durabilă şi Dezvoltarea Turismului”.
Reamintim că, pe parcursul acestui an, prin acest proiect, Alba Iulia a participat la mai multe târguri naţionale de turism, ca: „Transilvania Tourism Fair” Braşov, Târgul Naţional de Turism Bucureşti, Târgul Naţional „Holiday Market” Bucureşti.
Investiţia aferentă anului trecut, pentru promovarea în acest context a Cetăţii Alba Carolina a fost de 1.033.249,95 lei, printr-un contract semnat în 18 noiembrie 2010. Confinanţarea din partea municipiului Alba Iulia a fost de 23.500,59 lei. „Suntem conştienţi că nu e de ajuns să avem Cetatea, e obligatoriu să ştim şi ce să facem cu ea, cum să o conservăm, cum să o facem mai frumoasă şi, la fel de important, cum să o promovăm ca produs turistic pentru vizitatorii din ţară şi străinătate”, a declarat atunci primarul Mircea Hava.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
el conquistador
joi, 22.12.2011 at 19:48
important este de stiut daca s-a calculat cind se vor amortiza zecile de milioane de euro (cheltuite si furate cu ocazia lucrarilor din cetate) si daca aceasta promovare pe banii primariei va cuprinde si promovarea afacerilor private ale hotel medieval, traseul fortificatiilor, poarta a III-a a cetatii (inchiriata si ea pe pretul unei covrigarii) si restul de 25% din cetate (inchiriata in acelasi pret al unei covrigarii) care nu mai este in posesia primariei ci a grupului privat de interese financiare CORINT SA