Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

EXCLUSIV: Escrocherie de proporții în mediul online, cu cazuri sociale ”fantomă”. Cum profită infractorii de oamenii buni


Publicat

O escrocherie de proporții se derulează online, pe rețeaua de socializare Facebook, chiar sub nasul autorităților. Este vorba despre campanii care apelează la mila publică pentru diferite cauze fantomă. 

Infractorii apelează la ziarele locale, pentru a avea o credibilitate mai mare și pentru a beneficia de audiență ridicată.

Metoda funcționează destul de simplu: sunt preluate cazuri ale unor persoane reale, care suferă de diferite boli grave și au nevoie de ajutor, le sunt copiate fotografiile, iar infractorii își pun la final propriile conturi, pentru donații.

De multe ori, preiau doar fotografii și reinventează cazul de la zero (modifică inclusiv numele persoanei care apare în imagini).

Alba24 a primit recent mai multe solicitări pentru a face publice „situații disperate” ale unor bolnavi care ar avea nevoie de bani.

Pentru a nu-i pune pe cititorii noștri care vor să își ajute semenii în situația de a finanța asemenea rețele, am verificat cazurile respective.

Ce am aflat, citiți mai jos.

Primul caz – „verișoara din Sebeș”

Primul caz ne-a fost transmis joi, 11 februarie, printr-un mesaj pe pagina de Facebook, de pe un cont cu numele de Iosif Popa.

Mesajul a început cu „Buna ziua / Avem nevoie de ajutorul oamenilor”, iar mai apoi a urmat povestea unei tinere în vârstă de 23 de ani, B. G. Ionelia, care suferă de o boală gravă.

La finalul acestuia se regăsesc două conturi, în lei și euro, deschise la Banca Transilvania pe numele B. G. Ionela (observați diferența prenumelui)

Iosif Popa. a atașat mai apoi câteva imagini cu tânăra și ne-a transmis faptul că „Este verisoara mea (…) Locuieste in sebeș este casatorita”.

Alba24 verifică toate cazurile sociale pe care le prezintă, pentru ca oamenii care vor să doneze să nu trimită banii către infractori.

Reporterii au căutat detalii despre caz și au descoperit că tânăra pentru care se cereau bani este originară din județul Vrancea, iar cazul ei a fost mediatizat la nivel local și național în urmă cu mai bine de un an. 

L-am întrebat mai apoi pe cel care își spune Iosif Popa. unde locuiește mai exact tânăra și de cât timp. Acesta ne-a răspuns simplu, „In sebes / Catre petresti / De 3 ani de cand sa casatorit”.

Răspunsul acestuia este contrazis însă de un document scanat, publicat recent de un ziar local din Vrancea.

Pe un bilet de externare al tinerei, care datează din 9 aprilie 2020, la adresa de domiciliu este trecută o comună din județul Vrancea.

Al doilea caz – „Karina, fetița noastră”

În noaptea de vineri spre sâmbătă, la ora 01:31, pe pagina de Facebook a redacției am primit un alt mesaj „disperat” de pe un cont cu numele Karina Pascu.

„Buna seara / Avem si noi o poveste extrem de trista Daca s ar putea o postare pe Alba24?” sunt primele mesaje, urmate apoi de povestea tristă a unei fetițe în vârstă de 3 ani pe nume Karina.

Povestea se termină la fel ca în primul caz, cu două conturi în lei și euro, deschise tot la Banca Transilvania. Nu lipsesc nici imaginile cu fetița, cu un puternic impact emoțional.

Surpriză însă: contul în euro este identic cu cel din cazul prezentat anterior!


Numita Karina Pascu nu s-a oprit aici.

Au urmat, sâmbătă dimineața, mesaje „înduioșătoare” prin care a încercat să ne prezinte cât de gravă este situația în care se află fetița și cât de multă nevoie are de ajutorul oamenilor (bani pentru tratamente, investigații).

 

I-am solicitat documente medicale justificative pentru a putea verifica respectivul caz.

Răspunsul numitei Karina Pascu a fost pe cât se poate de surprinzător: „A fost publicat și de …. (alt ziar)” alături de un link, spre un articol publicat într-un ziar local, care prezenta cazul ca fiind din județul Alba.

Reporterii Alba24 au căutat mai multe informații despre caz și au descoperit faptul că fețita din imaginile prezentate nu se numește Karina ci Andreea și este din județul Sibiu, nu din Alba.

Pentru ajutorarea fetiței din imagini, pe nume Andreea, sunt deschise în prezent campanii de strângeri de fonduri REALE pe Facebook ( link – AICI ) și pe Asociația Salvează o Inimă ( link – AICI )

De pe pagina de Facebooka campaniei au fost copiate informații și poze, iar mai apoi conținutul a fost modificat și adaptat pentru deturnarea fondurilor / donațiilor făcute de oamenii de bună credință.

Contactată de Alba24, reprezentanta unei asociații care se ocupă cu strângere de fonduri pentru cazuri caritabile a spus că niciodată nu este indicată virarea banilor în conturi private, exact din acest motiv.

Aceasta a spus că asociația cere întotdeauna date clare despre situația bolnavului, corespondența cu spitalul, facturi și multe alte documente, pentru a se asigura că banii chiar ajung acolo unde trebuie.

Dacă există persoane care au donat pentru asemenea cauze fantomă, acestea ar trebui să depună plângere.

Este vorba despre deturnarea unor bani de la cei care chiar au nevoie, dar și despre decredibilizarea unor asemenea campanii.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

Pensii 2022: Întrebări și răspunsuri la zi, legate de cele mai importante probleme pe care le au pensionarii

Publicat

p

O serie de precizări legate de tot ceea ce trebuie să știe pensionarii în 2022, inclusiv noutățile din acest domeniu, au fost făcute publice de Casa Națională de Pensii. 

Pensiile din România vor suporta modificări începând cu 1 ianuarie 2022.

Punctul de pensie crește, pensionarii cu venituri mai mici de 1600 de lei vor primi ajutor în prima lună a anului, pensionarii cu pensia mai mare de 4000 vor plăti contribuția de sănătate, iar pensiile militare vor fi majorate.

Mai jos, o serie de întrebări și răspunsuri la cele mai importante probleme ale oamenilor. 

Se mai rețin contribuții de asigurări sociale de sănătate în cazul veniturilor din pensii?

Persoanele fizice care realizează venituri din pensii datorează contribuţie de asigurări sociale de sănătate pentru partea care depăşeşte suma lunară de 4.000 lei.

Calculul contribuţiei de asigurări sociale de sănătate se realizează prin aplicarea cotei de 10% asupra bazei lunare de calcul reprezentată de partea ce depăşeşte suma lunară de 4.000 de lei, pentru fiecare drept de pensie.

Vechimea în muncă: se mai poate cumpăra și în 2022?

Persoanele care vor să acopere perioadele în care nu au cotizat la sistemul de pensii de stat pot face acest lucru până la finalul lunii august 2023.

Aflați aici detalii despre cum se poate plăti retroactiv contribuția la pensii.

Acestea trebuie să semneze un contract de asigurare socială cu casa de pensii și să plătească contribuția într-o singură tranșă sau în tranșe lunare până la data de 31 august 2023.

Vechime în muncă pentru pensie: Cine poate plăti retroactiv contribuția la pensii?

Potrivit OUG 163/2020, până la data de 1 septembrie 2023, „persoanele care nu au calitatea de pensionari pot efectua plata contribuției de asigurări sociale pentru perioade de cel mult 6 ani anteriori lunii încheierii contractului de asigurare, în care persoana nu a realizat stagiu de cotizare sau stagiu asimilat stagiului de cotizare în sistemul public de pensii sau într-un sistem de asigurări sociale neintegrat acestuia, în țară, în statele membre ale Uniunii Europene sau în alte state cu care România aplică instrumente juridice internaționale în domeniul securității sociale”.

Ce beneficii au persoanele care au lucrat în grupe superioare de muncă, respectiv condiții deosebite/speciale de muncă?

Potrivit prevederilor legale în vigoare perioada lucrată în grupa a II a de muncă până la data de 1 aprilie 2001, respectiv cea lucrata în condiții deosebite de muncă după această dată, conferă următoarele drepturi:

  • majorarea stagiului de cotizare prin acordarea unui spor la stagiul de cotizare de 3 luni pentru fiecare an întreg lucrat în grupa a II a de muncă (anterior datei de 1 aprilie 2001), în condițiile în care persoana în cauza a lucrat cel putin 5 ani în aceste condiții;
  • majorarea stagiului de cotizare prin acordarea unui spor la stagiul de cotizare de 4 luni pentru fiecare an întreg lucrat în condiții deosebite de muncă (ulterior datei de 1 aprilie 2001), indiferent de stagiul de cotizare realizat în aceste conditii de muncă;
  • reducerea vârstei standard de pensionare cu 4 luni pentru fiecare an întreg efectiv realizat în fosta grupa a II a de munca, respectiv în condiții deosebite de muncă. Reducerea vârstei standard de pensionare este cuprinsă între 4 luni și 10 ani si operează doar în conditiile realizarii stagiului complet de cotizare prevăzut de lege.

Cum pot intra în posesia talonului de pensie?

Taloanele de pensie se transmit la domiciliul pensionarului, prin CN Poșta Română, indiferent de modalitate de plată a pensiei – card/cont bancar sau prin compania mai sus menționată.

Având în vedere faptul că pe aceste taloane sunt înscrise date cu caracter personal: codul numeric personal, venitul brut și net cuvenit pensionarului, demonstrează calitatea de pensionar, acestea nu pot fi înmânate decât titularului, sub semnătură, prin prezentarea cărții de identitate, sau mandatarului desemnat prin procura specială, pentru a evita folosirea datelor de pe cuponul de pensie sau chiar a cuponului de către alte persoane în scopuri  oneroase.

În cazul în care aceste taloane nu sunt înmânate titularului, ele se întorc la casa teritorială de pensii.

În situația în care aveți nevoie de talonul de pensie pe luna respectivă și nu ați avut posibilitatea să intrați în posesia lui, puteți solicită casei teritorială de pensii eliberarea unei adeverințe care să dovedească calitatea de pensionar.

În atenția beneficiarilor de prestații care se acordă prin casele teritoriale de pensii și care se plătesc în cont curent sau cont de card:

Pentru persoanele care nu au fost găsite acasă și au fost avizate, documentele de informare cu privire la sumele plătite (taloanele mov), nesolicitate de beneficiari, se păstrează la sediul oficiului poștal până în ultima zi lucrătoare a lunii în curs.

Începând cu drepturile aferente lunii martie, taloanele mov vor fi arhivate la sediul Oficiului Județean de Poștă, respectiv al Oficiilor Poștale de sector pe o perioada de 24 luni, fără a mai fi restituite caselor teritoriale de pensii.

Aceste documente de informare pot fi transmise, la cerere, la domiciliul persoanelor interesate – beneficiari sau împuterniciții acestora.

După expirarea celor 24 de luni, documentele de informare vor fi transmise către casele teritoriale de pensii.

Când se achită pensiile prin cont curent sau cont de card?

În data de 12 a fiecărei luni, dar nu mai târziu de data de 13 a fiecărei luni.

Cine beneficiază de tratament balnear în mod gratuit?

a) pensionari de invaliditate, în cadrul programului de recuperare întocmit de medicul expert.

b) persoane beneficiare de drepturi stabilite în baza prevederilor Decretului-lege nr.118/1990, privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, precum şi persoanele care au calitatea de luptător în rezistenţa anticomunistă, stabilită în temeiul dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.214/1999, cu modificările şi completările ulterioare ;

c) persoane beneficiare de drepturi stabilite în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr.105/1999 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate de către regimurile instaurate în România cu începere de la 6 septembrie 1940 până la 6 martie 1945, din motive etnice, republicată;

d) persoane ale căror drepturi sunt stabilite prin Legea nr. 44/1994 privind veteranii de război, precum şi unele drepturi ale invalizilor şi văduvelor de război, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

e) persoane beneficiare de drepturi stabilite în baza prevederilor Legii nr. 49/1999 privind pensiile I.O.V.R., cu modificările şi completările ulterioare;

f) persoane ale căror drepturi sunt stabilite prin Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările şi completările ulterioare;

g) persoane care beneficiază de bilete de tratament balnear, cure balneoclimaterice potrivit art. 21 alin. (2), art. 22 și art. 24 din Legea nr.346/2002 privind asigurarea pentru accidente de muncă şi boli profesionale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cărora li s-a stabilit de către medicul expert al asigurărilor sociale din cadrul caselor teritoriale de pensii, program individual de recuperare sau li s-a emis o recomandare medicală de către medicul curant.

h) persoane ale căror drepturi sunt stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 757/2008 pentru aprobarea acordării biletelor de tratament balnear, în mod gratuit, salariaţilor care lucrează în mediu radioactiv – zonele I şi II de expunere la radiaţii, la prospectarea, explorarea, exploatarea, prepararea minereului de uraniu, precum şi la conservarea şi închiderea perimetrelor miniere.

Cine mă poate informa cu privire la poprirea instituită pe drepturile de pensie?

Detalii cu privire la acest aspect sunt furnizate de către casa de pensii.

Ce este certificatul de viată și când trebuie transmis la casa de pensii care deține dosarul de pensie al persoanei domiciliate în străinătate?

Pentru a se evita efectuarea unor plăti necuvenite către beneficiari nerezidenți în România, a caror situatie s-a modificat, cu efecte asupra obligației casei teritoriale de pensii competente de a achita drepturile de pensie și/sau alte drepturi care se stabilesc si se plătesc de către casele teritoriale de pensii, se utilizează certificatul de viata ca si instrument de verificare administrativa.

Astfel, dacă se  solicita transferul drepturilor de pensie în străinătate, persoana în cauza este obligată să transmită anual formularul „Certificat de viata”.

Acest document constituie dovada pe baza căreia se continua plata drepturilor cuvenite beneficiarilor nerezidenți și trebuie transmis în luna noiembrie a anului în curs.

Beneficiarul  nerezident   are  obligația  de  a completa  Partea  B a Certificatului  de viață,  in fata unei autorități   legale (instituții  de asigurări sociale/pensii,  autorități  administrative  locale, notari publici,    etc)   de  pe  teritoriul   statului   de  domiciliu/  ședere   permanentă.    Autoritatea   legala menționată   certifica   faptul  ca  Partea  B a  certificatului   de  viata  a fost  semnata  personal  de titularul  drepturilor,   completând,  în acest sens, Partea  C a certificatului. Alte detalii AICI.

Certificat de viață DOCUMENTE:

Document: Certificat de viață RO EN

Document: Certificat de viață RO FR

Document: Certificat de viață RO DE

Ce este procura specială și ce trebuie să conțină?

Procura specială este un document pe baza căruia, printre altele, o altă persoană poate ridică pensia în numele titularului acelui drept de pensie. Într-un act normativ publicat vineri, Casa Națională de Pensii Publice stabilește ce informații trebuie să conțină procura specială și cât timp este această valabilă.

Ordinul Casei Naționale de Pensii Publice nr. 214/2012 privind procura specială utilizată în sistemul public de pensii a fost publicată în Monitorul Oficial nr. 401, din 15 iunie 2012.

Vezi și: Pensii 2022: Schimbări la pilonul 2. Ipoteză: Plata eșalonată pe 12 ani, fără posibilitatea de a încasa toți banii deodată

Actul normativ reglementează condițiile în care poate fi emisă procura specială. Documentul este necesar în mai multe situații, printre care:

  • depunerea dosarului de pensie pentru o altă persoană decât titlularul,
  • încasarea pensiei sau ridicarea taloanelor de pensii de către o terță persoană (mandatarul) în numele titularului (mandant).

Potrivit ordinului publicat vineri, procura specială trebuie să conțină următoarele elemente:

  • numele, prenumele, cetățenia, dată și locul nașterii, alte date personale înscrise în actul de identitate (valabil la data emiterii procurii) al titularului dreptului la pensie, precum și numărul și seria actului menționat;
  • numele, prenumele, cetățenia, dată și locul nașterii, alte date personale înscrise în actul de identitate (valabil la dată emiterii procurii) al mandatarului, precum și numărul și seria actului menționat;
  • obiectul mandatului, respectiv depunerea dosarului de pensie, deschiderea contului curent/contului de card, în vederea încasării pensiei, încasarea drepturilor cuvenite curente și restante, semnarea extrasului de cont, ridicarea deciziei de pensie, a carnetului de muncă original, precum și a taloanelor de plata a pensiei, taloanelor speciale de călătorie/legitimației de transport etc.;
  • precizarea că mandatarul are toate obligațiile ce îi revin titularului, inclusiv aceea de a comunica orice schimbare, de natură să conducă la modificarea condițiilor în funcție de care a fost stabilită sau se plătește pensia, intervenită în situația titularului, în termen de 15 zile de la dată apariției acesteia, casei teritoriale de pensii, respectiv casei de pensii sectoriale, în evidențele căreia se află.

În cazul în care nu este emis în limba română, documentul trebuie însoțit de o traducere legalizată în limba română.

Procura specială este valabilă o perioada de maximum 18 luni de la dată autentificării.

Autentificarea documentului se face:

  • de către misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României, în cazul cetățenilor români sau străini stabiliți în străinătate
  • de către notarii publici de pe teritoriul României, atât în cazul cetățenilor români, cât și în cazul cetățenilor străini;
  • de către notarii publici dintr-o altă țară în condițiile prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 66/1999 pentru aderarea României la Convenția cu privire la suprimarea cerinței supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare, în cazul cetățenilor români și străini stabiliți în străinătate.
  • În acest caz procura este valabilă numai dacă este însoțită de apostilă eliberată de către autoritatea competență, potrivit legislației naționale a statului din care emană documentul;
  • de către notarii publici dintr-o țară, în condițiile prevăzute în tratatele sau convențiile de asistență juridică bilaterală la care România este parte.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Pastila anti-COVID de la Pfizer ar putea fi aprobată în UE până la finalul acestei luni

Publicat

Pastila Pfizer pentru tratarea Covid-19 ar putea fi aprobată pentru utilizare, la finalul acestei luni, potrivit Agenției de reglementare a medicamentelor din UE.

Decizia ar fi înainte de analiza finală a medicamentului similar, dar mai puțin eficient, dezvoltat de Merck, în luna februarie, potrivit digi24.ro.

Experții care revizuiesc noile medicamente se întâlnesc de luni până joi în această săptămână, „cu obiectivul de a încheia evaluarea, dacă este posibil” a tratamentului dezvoltat de Pfizer, numit Paxlovid.

„Vom comunica decizia spre sfârșitul săptămânii”, a adăugat EMA.

Italia, Germania și Belgia sunt printre puținele țări UE care au cumpărat medicamentele.

Analiza EMA a pastilei Merck, dezvoltată cu Ridgeback Biotherapeutics, durează mai mult decât cea pentru Pfizer pentru Merck a emis date dintr-un studiu în noiembrie, care arătau că medicamentul lor era în mod semnificativ mai puțin eficient decât se credea anterior.

Tratamentul cu Paxlovid

Paxlovid este un antiviral cu administrare orală, aflat în procedură de autorizare la Agenţia Europeană a Medicamentului.

Tratamentul este recomandat pacienţilor care au un risc crescut de a dezvolta o formă severă a bolii. Studiile arată că reduce riscul de spitalizare şi de deces cu aproape 90% dacă este administrat în primele zile de boală, potrivit Ministerului Sănătății.

Ministrul Alexandru Rafila a precizat, în decembrie, că face demersuri pentru aducerea în ţară a medicamentului, ce au fost déjà autorizat în SUA. Antiviralul este disponibil numai pe bază de rețetă și poate fi administrat pacienţilor cu risc crescut care au vârsta de peste 12 ani.

sursă: digi24.ro

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ABRUD

FOTO: Hora Unirii cu făclii aprinse. Cum a fost sărbătorită Mica Unire la Abrud

Publicat

Mai mulți locuitori din Abrud au sărbătorit Ziua Principatelor Române – Mica Unire, într-un mod special. Au ieșit în stradă și au încins hora unirii, purtând făclii aprinse.

”24 ianuarie 1859 Nicolae Grigorescu către Alexandru Vlahuță…

…. ne vine vestea că s-a ales Cuza domnitor în amândouă capitalele. Am lăsat tot, am pus șaua pe cal și fuga la târg. Atunci am văzut eu ce va să zică bucuria unui popor, cântece, jocuri, chiote în toate părțile. Își ieseau oamenii în drum cu oala plină cu vin….. se îmbrățișau și încingeau hora în mijlocul drumului….. ”

Așa și noi abrudenii, la 163 de ani de la Mica Unire, la ceas de seară, ne-am luat mână cu mână și am încins hora, bucurându-ne împreună de împlinirea idealului”, a scris primarul Cristian Alexandru Albu, pe Facebook.

Ziua Unirii Principatelor Române este sărbătorită în fiecare an în 24 ianuarie. Este marcat momentul unirii Moldovei cu Ţara Românească (1859) sub conducerea domnitorului Alexandru Ioan Cuza (1859-1866).

Acest eveniment major în istoria ţării noastre a reprezentat primul pas făcut pentru realizarea unui stat naţional unitar român.

sursă foto: Facebook (Cristian Alexandru Albu)

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Grădinița cu Program Prelungit nr. 2 din Aiud va fi reabilitată și extinsă. Cum va arăta clădirea

Publicat

Gradinița cu Program Prelungit nr. 2 din municipiu Aiud urmează să fie reabilitată și extinsă prin mansardare, printr-o investiție de 2,7 milioane de lei. Proiectul prevede, de asemenea, realizarea unei scări exterioare, soluție impusă de cerințele ISU. 

Primăria Aiud a lansat vineri, 21 ianuarie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru reabilitarea și extinderea prin mansardare a Grădiniței cu Program Prelungit nr. 2 Aiud.

Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 2.699.275,27 de lei, fără TVA. 

Proiectul urmărește reabilitarea, extinderea prin mansardare a Grădiniței cu Program Prelungit nr. 2 și asigurarea unei scări exterioare, soluție impusă de cerințele ISU.

Sunt prevăzute atât lucrări interioare reprezentante prin înlocuiri de pardoseli, zugrăveli, alte finisaje, reabilitări la instalațiile electrice, termice, sanitare, înființări de rețele electrice, termice, sanitare la mansardă precum și realizarea de lucrări exterioare, inclusiv termoizolații.

Lucrările au ca scop reabilitarea clădirii existente, în regim de înălțime subsol parțial, parter și etaj și extinderea acesteia prin mansardare în vederea realizării unei grădinițe cu șase săli de grupă (cinci săli pentru desfășurarea procesului de învățământ și o sală multifuncțională pentru activități recreative).

Se propun astfel realizarea următoarelor lucrări:

  • mansardarea construcției existente
  • desființarea unei scări exterioare
  • executarea unei case de scară exterioară
  • executarea unor pereți interiori cu rol de compartimentare
  • executarea unor modificări de goluri în pereții existenți
  • sporirea confortului energetic, prin placarea structurii cu termoizolații
  • refacere finisaje

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate