Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Grădinița cu Program Prelungit Step by Step Nr. 12 din Alba Iulia aniversează 43 de ani de activitate

Publicat

Grădinița cu Program Prelungit Step by Step nr. 12 și-a deschis porțile pentru copii la 1 aprilie 1977, adunând până în prezent 43 de ani de activitate, desfășurată în folosul comunității, la un înalt nivel calitativ. Din anul 1997, grădinița funcționează în alternativa educațională Step By Step, alternativă bazată pe individualizarea învățării, fiind singura de acest fel din municipiul Alba Iulia.

„Miercuri, 1 aprilie 2020, am sărbătorit Ziua Grădiniței altfel: fără veselia și cântecele copiilor, într-o liniște de neînchipuit pentru un astfel de loc, a cărui existență și menire este indispensabil/strâns legată de prezența remarcabilă a copiilor. Cu toate acestea, ei au transmis de acasă gândurile lor bune, optimiști și încrezători că „Totul va fi bine!” .

Astfel, cu sprijinul părinților și al copiilor din grădiniță, s-a realizat o frumoasă activitate, sub genericul „Cadoul meu pentru Grădiniță”. Întreaga zi au curs mesajele frumoase, ilustrate atât prin fotografii, cât și prin filmulețe video. De asemenea, copiii au creat cele mai ingenioase daruri: au realizat torturi din plastilină, Lego, sau alte materiale și jucării pe care le-au ornat apoi cu lumânări, au gătit de ziua grădiniței brioșe, prăjituri și torturi, au scris cu diverse piese de asamblat sau au pictat numărul 43, au transmis tot felul de mesaje și gânduri alese, au realizat desene, lucrări plastice și practice deosebite, au interpretat piese și fragmente muzicale la diferite instrumente: la pian- piesa Happy birthday, la baterie- Mulți ani trăiască! și multe altele”, au transmis reprezentanții instituției.

Managerul Grădiniței cu P. P. Step by Step nr.12, prof. Veronica Suciu, împreună cu întreg colectivul instituției, le-a transmis copiilor, prin intermediul paginii de facebook, un mesaj: „Dragi copii, grădinița vă așteaptă cu nerăbdare să umpleți din nou de zumzet și veselie curtea și sălile de grupă! La mulți ani împreună!”

„Deși traversăm cu toții o perioadă dificilă, grădinița și-a continuat Parteneriatul cu Familia prin diverse mijloace ale tehnologiei actuale, menținând o strânsă legătură cu copiii și părinții acestora prin grupurile create pe whatsapp sau facebook, ori prin intermediul paginii sale de facebook, menționate mai sus. Grădinița s-a „mutat” acasă, părinții dovedindu-și și ei calitățile de buni pedagogi, primind cu interes diverse materiale-suport, idei și sugestii de activități trimise de educatoare, dar și multe alte provocări lansate de acestea, în funcție de temele propuse în planificarea anuală pe care o aveau, și nu numai. Părinții și copiii s-au dovedit a fi foarte receptivi, arătându-și deprinderile însușite, hărnicia și creativitatea. Ei au trimis numeroase fotografii în care copiii erau implicați în activități practice, casnice sau intelectuale, sau fotografii cu lucrările realizate, ilustrând rodul muncii de acasă, unele dintre ele postându-se pe pagina de facebook, iar altele pe grupurile private de părinți.

O astfel de propunere lansată a fost cea de astăzi, 2 aprilie, în care celebrăm Ziua Internaţională a Cărţii pentru Copii, cu scopul de a insufla copiilor plăcerea de a citi, de a prețui cartea şi de a ne îndrepta mai mult atenţia către cărţile pentru copii.

Ca urmare a acestei propuneri, copiii si-au arătat atașamentul și prețuirea față de carte, prin diverse activități pe care le-au realizat împreună cu părinții: au confecționat semne de carte variate și pline de culoare, postere cu mesaje; unii au confecționat obiecte după povestioare citite din cărți (bărcuță și curcubeu, în urma lecturării povestioarei „Noe- constructorul de corabie-Prima călătorie cu corabia din istorie”), Copacul cu cărți și un permis de intrare la bibliotecă, iar alții au confecționat cărți minunate: Primele litere. Cartea lui Teo, Cifrele. Cartea lui Teo, Cartea bunătății, Cartea jocurilor, Cartea mea norocoasă, etc…

Redăm, în cele ce urmează câteva dintre MESAJELE COPIILOR:

  • Iubesc cărțile de copii! (Mara);
  • Iubesc cărțile!O cărticică reprezintă povestea mea (care începe cu Irina), este cărticica dedicată tuturor Boboceilor pufoși și celelalte reprezintă cărțile preferate ale fiecărui copil din lume (Victor, mami și „Copacul cu cărți”);
  • Ai carte, ai parte! (Victor), etc…

Cu speranța că vom trece cu bine această încercare și ne vom revedea sănătoși, toate aceste cărți și lucrări realizate de copii și părinți vor face obiectul unei frumoase expoziții amenajate în incinta grădiniței, după care le vom așeza în biblioteca unității noastre, la loc de mare cinste.

Mesajele trimise sunt foarte frumoase și extrem de numeroase, iar fotografiile cu activitățile și lucrările realizate împreună cu părinții impresionează profund, fapt care evidențiază implicarea atentă și interesul deosebit al părinților pentru educația și creșterea frumoasă a copiilor lor. Pe această cale, directorul împreună cu întreg colectivul de educatoare al G. P. P. Step by Step nr. 12 le mulțumeste tuturor părinților și copiilor pentru implicarea și colaborarea eficientă pe care au dovedit-o încă o data cu multă măiestrie, pentru că, trebuie să recunoaștem, familia este locul unde se pune temelia educației”, a transmis prof. înv. preșc. Ioana Delia Decean, responsabil imagine al GPP Step by Step Nr 12, Alba Iulia.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

ALBA: 26 de cazuri COVID raportate în ultimele 24 de ore. Situația infectărilor în localitățile din județ, 22 septembrie

Publicat

Au fost înregistrate 26 de cazuri COVID în ultimele 24 de ore, în județul Alba, potrivit datelor transmise de Direcția de Sănătate Publică (DSP), joi, 22 septembrie.

Comparativ, miercuri erau 37 cazuri noi. În județ sunt, în total, 487 cazuri active (504 anterior).

De la începutul pandemiei, în Alba au fost 58.959 cazuri confirmate, 57.608 persoane vindecate, 1.308 decese.

În același interval au fost procesate 494.795 teste, din care 363.992 PCR și 130.803 rapide.

În ultimele 24 de ore, în județul Alba, au fost făcute 261 testări: 54 PCR (27 la DSP și 27 la spitalul județean) și 207 teste rapide.

Cazuri COVID confirmate în ultimele 24 de ore în județul Alba

Mediul urban

  • Alba Iulia – 13 cazuri (+2 cazuri reinfectare)
  • Aiud – 2 cazuri
  • Ocna Mureș – 3 cazuri
  • Sebeș – 1 caz

Mediul rural

  • Meteș – 2 cazuri
  • Lunca Mureșului – 1 caz
  • Roșia de Secaș – 1 caz
  • Unirea – 1 caz

Incidența cazurilor COVID la 14 zile în județul Alba este de 1,31 (anterior 1,35).

Numărul de cazuri active pe localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile

Localitate Incidență Cazuri
Urban    
ORAŞ OCNA MUREŞ 3.33 46
ORAŞ TEIUŞ 2.52 18
MUNICIPIUL ALBA IULIA 2.47 190
ORAŞ CÂMPENI 1.69 12
MUNICIPIUL AIUD 1.48 37
MUNICIPIUL SEBEŞ 1.31 43
ORAŞ ABRUD 0.97 5
ORAŞ ZLATNA 0.9 7
ORAŞ CUGIR 0.83 21
MUNICIPIUL BLAJ 0.63 13
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ 0 0
Rural    
MOGOŞ 5.45 4
RĂDEŞTI 2.39 3
CIUGUD 2.1 7
OCOLIŞ 2.03 1
LUNCA MUREŞULUI 1.97 5
PIANU 1.95 7
PONOR 1.73 1
ŞIBOT 1.71 4
UNIREA 1.66 8
MIRĂSLĂU 1.54 3
SĂLCIUA 1.46 2
DAIA ROMÂNĂ 1.28 4
ROŞIA MONTANĂ 1.12 3
NOŞLAC 1.1 2
ALBAC 1.03 2
GALDA DE JOS 0.91 4
HOPÂRTA 0.88 1
VADU MOŢILOR 0.79 1
SÂNCEL 0.77 2
METEŞ 0.73 2
BUCIUM 0.72 1
VINŢU DE JOS 0.72 4
AVRAM IANCU 0.71 1
IGHIU 0.7 5
SÂNTIMBRU 0.66 2
HOREA 0.53 1
CRICĂU 0.51 1
GÂRBOVA 0.47 1
ŞONA 0.46 2
BISTRA 0.45 2
BUCERDEA GRÂNOASĂ 0.44 1
STREMŢ 0.42 1
LOPADEA NOUĂ 0.4 1
ŞUGAG 0.35 1
VALEA LUNGĂ 0.32 1
MIHALŢ 0.31 1
SĂSCIORI 0.31 2
JIDVEI 0.19 1
ALMAŞU MARE 0 0
ARIEŞENI 0 0
BERGHIN 0 0
BLANDIANA 0 0
CÂLNIC 0 0
CENADE 0 0
CERGĂU 0 0
CERU-BĂCĂINŢI 0 0
CETATEA DE BALTĂ 0 0
CIURULEASA 0 0
CRĂCIUNELU DE JOS 0 0
CUT 0 0
DOŞTAT 0 0
FĂRĂU 0 0
GÂRDA DE SUS 0 0
ÎNTREGALDE 0 0
LIVEZILE 0 0
LUPŞA 0 0
OHABA 0 0
POIANA VADULUI 0 0
POŞAGA 0 0
RÂMEŢ 0 0
RIMETEA 0 0
ROŞIA DE SECAŞ 0 0
SĂLIŞTEA 0 0
SCĂRIŞOARA 0 0
SOHODOL 0 0
ŞPRING 0 0
VIDRA 0 0

Citeste mai mult
Publicitate

ABRUD

FOTO: Povestea Claudiei Roxana, tânăra din Alba admirată de 100.000 de oameni pe Instagram și TikTok. Cum a devenit influencer

Publicat

În spatele a mii de like-uri la o poză, sute de comentarii, mii de vizualizări la un video, stă multă muncă și o strategie de marketing bine gândită. Vorbim despre conceptul de influencer, o idee privită în urmă cu câțiva ani cu scepticism și, pe alocuri, chiar luată în derâdere.

Însă influencerii au reușit ceva: au rupt o bună bucată din afacerea firmelor de marketing, au luat ideea clasică de publicitate, au adaptat-o și au dus-o pe teritoriul lor: Instagram și TikTok. 

Este și povestea Claudiei Roxana Bogdan, o tânără din Abrud, care în câțiva ani a strâns peste 100.000 de urmăritori, pe cele două platforme media. Asta înseamnă  contracte de publicitate cu diferite firme și automat un venit lunar stabil, dar și alte beneficii. 

Am stat de vorbă cu Claudia Roxana pentru a afla cum a început să posteze pe social media și mai ales când și-a dat seama că poate face bani din asta. Mai exact, am vrut să aflăm care este rolul unui influencer într-o societate bazată pe consum, în care consumatorul tinde să cumpere în mare parte tot ceea ce este promovat sau care are parte de o reclamă puternică.

Povestea celor peste 100.000 de urmăritori: De la un joc pe Facebook, la jocuri de marketing și contracte cu diferite firme

este din Abrud și spune că e pasionată de fashion și modeling. A mers la studii în Cluj Napoca și a absolvit facultatea de Psihologie și Științe ale Educației în cadrul Universității ”Babes-Bolyai”, însă nu a dorit să profeseze în domeniu. A urmat și un curs de IT, dar a fost atrasă de altceva: evoluția platfomei TikTok și sursa de finanțare pe care o poate aduce.

Ce este un influencer și rolul său în social media

Roxana spune că un influencer este o persoană văzută drept model într-unul sau mai multe domenii, precum fashion, travelling, beauty, fitness. Mai spune că un influencer este o persoană îndrăgită și respectată de un număr mare de oameni.

Un influencer are un rol important în reclamele, mai exact recomandările făcute la un anumit produs.


”Ceea ce nu am putut eu să fac este să recomand ceva în ce nu aveam încredere; mai întâi testam, vedeam dacă are rezultate pozitive, apoi împărtășeam comunității de pe Instagram sau TikTok, dar, dacă nu aveam încredere într-un anumit produs sau serviciu, discutam cu persoanele care reprezentau brand-ul respectiv dacă sunt de acord să prezint public opinia mea sau nu”, a spus Claudia.

Cum a început să posteze pe rețelele sociale și când a făcut tranziția de la fun la business

În mare parte, povestea este similară cu cea a majorității care utilizează rețelele sociale. A început când avea în jur de 12 ani, pe Facebook, unde se juca Barn Buddy, strămoșul actualului FarmVille.

Primele postări a început să le aibă prin 2014, iar în următorii ani aduna câteva mii de like-uri la pozele postate pe Facebook; pasul următor a fost Instagram.

Prin anii 2014- 2016, între Facebook și Instagram nu erau mari diferențe. Pe o rețea te exprimai în cuvinte, iar pe alta trebuia să fii mai creativ cu doar o singură poză.

Din 2017, a început să posteze mai mult pe Instagram, unde a ajuns foarte repede la 10.000 de urmăritori.

”Din cercul meu de prieteni nu mai avea nimeni atâția urmăritori, dar eu nu o vedeam ca pe ceva uau. Mie îmi plăcea foarte mult să pozez și de fiecare dată când aveam un eveniment nu plecam fără a realiza un set de poze”, spune Claudia.

Primul contract în 2019

Primul contract a fost cu o firmă ce producea suplimente alimentare pentru reducerea în greutate: ”aveam de realizat un video de două minute unde trebuie sa prezint produsul, dar nu am reușit.

M-am suparăt pe moment și mi-au trebuit doi ani să înțeleg că de fapt eu nu pot promova ceva în care nu am încredere sau nu sunt sigură. În 2019 am venit în Cluj la facultate, iar de atunci viața mea s-a schimbat, mai ales în mediul virtual. Am avut colaborări cu saloane, restaurante, săli de fitness”, mărturisește Claudia Roxana.

Lumea TikTok-ului

@claudiroxa #5pasidebine #fypシ #misiuneatiktok ♬ original sound – R.T:))


Deși nu i-a dat mare importanță la început, primul video pe care l-a postat a făcut, în 24 de ore, peste 50.000 de vizualizări. Nu a mai postat câteva luni, iar următorul video a ajuns la 300.000 de vizualizări.

Din 2019 a început să aibă mai multă activitate și pe TikTok, unde postează reclame realizate prin aplicația FameUP. Mai exact, FameUP este o aplicație ce conectează influencerii cu firmele care vor publicitate.

De prin 2021, a început să se gândească serios că poate face o afacere din postările pe cele două platforme. După câteva colaborări cu magazine online, dar și multă neîncredere din partea persoanelor din jurul ei, s-a ambiționat și a început să ia treaba în serios.

Este o lume dinamică, nu te poți plafona, spune aceasta.

Bani, contracte și firme

A avut contracte cu firme care se ocupă cu mâncare sănătoasă, saloane de beauty din Cluj, fashion, cu diferite magazine online. Însă s-a extins cel mai mult în zona de travelling, unde a promovează pensiuni și cabane din diferite părți ale României, printre care Căsuta din Zăvoi, Casa Vikingilor, ambele din Alba și Prive Nest din Bistrița-Năsăud.

Mai lucrează și cu magazine de bijuterii sau săli de fitness din Cluj-Napoca.

În momentul de față, face bani din social media, iar veniturile vin din TikTok, Instagram și aplicția FameUp. Automat, veniturile variază în funcție de gradul de implicare pe fiecare platformă sau evenimente la care este invitată.

@claudiroxa♬ original sound – c


Cei mai mulți bani vin din TikTok, platforma care a devenit un fenomen global.

Pe lângă venituri, mai are și colaborări de genul barter: primește servicii sau produse în schimbul promovării în online.

Cum arată o zi de lucru

Claudia Roxana poate compara activitatea de influencer chiar cu un job la birou. Spune că, în spatele unor postări pe rețelele sociale, stă foarte multă muncă și strategie.

Însă deadline-ul e tot deadline, materialele trebuie trimise la timp către brand-urile cu care lucrezi.

”După o zi de poze sau de filmări esti mult mai obosit decât dupa o zi de stat la birou. Eu fac asta să pară atât de simplu, pentru că îmi place ceea ce fac și visez să o transform în job, încă de când nu credea nimeni în mine și zicea că o să mă fac de râs.

Nu pot să zic că m-am plâns vreodată de orele pierdute la make-up, pe drumuri pentru a ajunge la o anumită destinație, unde aveam un eveniment, sau de orele pierdute la ședințele foto. Asta mă definește, îmi dă încredere în mine, în momentul acela eu sunt personajul principal, nu mai există încă 200 de angajați”, a mai spus Claudia Roxana.

În linii mari, într-o societate bazată pe consum, influencerii dau din coate și își fac loc în industria media și de publicitate, iar din contractele pe care le obțin își pot asigura venituri lunare destul de consistente, din postările pe social media.

sursă foto/video: Roxana Claudia Bogdan, arhivă personală și conturi media.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Când vor avea acces salariații la REVISAL. Procedura a fost aprobată de Guvern

Publicat

Guvernul a aprobat procedura de acces online a angajaților și a foștilor angajați la datele din registrul general de evidență a salariaților (REGES), a anunțat Ministerul Muncii.

Aceștia vor acea acces la aceste date din 2025.

Prin procedura introdusă de actul normativ adoptat, salariații sau foștii salariați își vor putea accesa online datele din REGES, referitoare la activitatea prestată la diferiți angajatori, în baza unui contract individual de muncă.

Dreptul de acces al acestora este limitat la vizualizarea, descărcarea și tipărirea acestor date, precum și generarea și descărcarea unui extras din registru, cu care să poată dovedi perioadele lucrate, respectiv vechimea în muncă și specialitate, împreună cu alte documente existente în dosarul personal al fiecăruia, potrivit sursei citate.

Alte măsuri stabilite prin hotărârea de Guvern

  • stabilirea condițiilor în care pot fi accesate datele din registru, prin obținerea numelui de utilizator și parolei, fie personal, la sediul inspectoratului teritorial de muncă, fie prin e-mail, în situația în care aceștia dețin semnătură electronică calificată
  • completarea registrului general de evidență a salariaților cu elemente noi referitoare la nivelul și specialitatea studiilor absolvite;
  • reglementarea condițiilor în care prin extras se poate dovedi vechimea în muncă și/sau specialitate, respectiv prin asumare de către angajator și certificare prin semnătură, pe baza documentelor justificative din dosarul de personal al salariatului, a documentelor contabile și altor documente aflate în arhiva societății.

Când vor intra în vigoare noile măsuri

Aceste reglementări vor intra în vigoare la 31 decembrie 2024, când va intra în exploatare și sistemul informatic aferent REGES, conform Planului Național de Redresare și Reziliență, precizează ministerul, într-un comunicat.

Până la data la care sistemul informatic va fi funcțional și pentru a facilita accesul salariaților și al foștilor salariați la datele lor din registru, inspectoratele teritoriale de muncă au obligația să elibereze acestora, la solicitarea scrisă, un extras care să reflecte activitatea prestată în baza unui contract individual de muncă.

Noul sistemul informatic REGES-ONLINE

Digitalizarea Inspecției Muncii vizează crearea unui sistem informatic, prin simplificarea procedurilor de acces și utilizarea semnăturii electronice, care va facilita activitatea de control pe care o desfășoară instituția și va asigura creșterea eficienței actului de control.

Noul sistemul informatic REGES-ONLINE va asigura accesul autorităților și instituțiilor publice la înregistrarea datelor în interfața de programare a aplicațiilor (API). Totodată, sistemul centralizat, complet on-line, va putea fi accesat de angajatori și salariați, aceștia din urmă putând să obțină informații despre propriul contract de muncă, să verifice informațiile încărcate de angajator și să semnaleze eventualele erori, potrivit sursei citate.

În prezent se lucrează la crearea unei arhitecturi a sistemului informatic, net superioare celei existente, care să răspundă nevoilor tuturor celor interesați în valorificarea informațiilor cuprinse în această bază de date:  salariați, foști salariați și angajatori – autorități sau instituții publice.

Noul sistem informatic REGES este prevăzut în Planul Național de Redresare și Reziliență, Inspecția Muncii fiind beneficiar al finanțării Investiției 6 – Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale, aferente componentei C7 – Transformare digitală.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Curierii vor da informații la ANAF despre livrările cu plăți în numerar. Ordinul a fost publicat în Monitorul Oficial

Publicat

Ordinul ANAF prin care firmele de curierat vor trebui să transmită Fiscului date despre livrările cu plata cash, ramburs, a fost publicat în Monitorul Oficial.

Este vorba despre Ordinul privind declararea serviciilor de trimitere contra ramburs efectuate de către furnizorii de servicii poștale pe teritoriul național și pentru aprobarea modelului, conținutului, modalităților de depunere pentru declarația informativă privind trimiterile poștale contra ramburs efectuate de către furnizorii de servicii poștale pe teritoriul național.

În prezent, 42.000 de angajaţi lucrează în companiile de curierat şi în cadrul Poştei Române, iar ANAF a argumentat nevoia de a-i transforma pe curieri în agenţi ai Fiscului prin faptul că în prezent aceştia sunt intermediari pentru comercianţii online care activează „în zona gri“ şi care „preferă remi­terea rambursurilor încasate de operatorii de servicii de curierat de la clienţii finali tot cu numerar“, potrivit Mediafax.

Firmele de curierat vor trebui să depună formularul 395 „Declaraţie informativă privind trimiterile poștale contra ramburs efectuate de către furnizorii de servicii poștale pe teritoriul naţional”. Datele se transmit lunar, până în ultima zi calendaristică a lunii următoare perioadei de raportare. Ordinul a fost publicat miercuri în Monitorul Oficial, potrivit hotnews.ro.

Declaraţia se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, pe portalul e-guvernare.

Date despre livrări ce vor trebui transmise către ANAF

Firmele de curierat vor declara livrările efectuate în perioada de raportare și nu cele pentru care au fost emise documente de transport în perioada de raportare.

Informațiile ce vor fi completate

  • Număr document de transport / ”Dată document de transport”
  • Valoare ramburs – contravaloarea în lei a bunului care face obiectul trimiterii poștale înregistrate și pentru care expeditorul a solicitat achitarea de către destinatar prin intermediul rețelei poștale
  • Denumire/Nume și prenume expeditor – denumirea persoanei juridice expeditoare sau nume şi prenume expeditor persoană fizică care sunt înscrise pe documentul de transport
  • CIF expeditor – codul de identificare fiscală al expeditorului; în situația în care expeditorul este nerezident și nu deține CIF, câmpul nu se completează
  • Județul de preluare a trimiterii / oficiului – județul de preluare a trimiterii poștale în vederea expedierii sau județul în care este situat sediul/punctul de lucru/ oficiul furnizorului de servicii poștale la care este adusă trimiterea de expeditor în vederea expedierii
  • Adresa de preluare a trimiterii – în situația în care coletul a fost ridicat de furnizorul de servicii poștale de la adresa indicată de expeditor
  • Adresă oficiu – în situația în care trimiterea poștală este adusă la sediul/punctul de lucru/ oficiul furnizorului de servicii poștale de către expeditor sau de către un terț, se înscrie adresa unde este situat respectivul oficiu, în situația în care locul de ridicare al trimiterii poștale este pe teritoriul național
  • Modalitate virare ramburs către expeditor –modalitatea prin care este remis rambursul către expeditor, respectiv: cont colector ( în situația în care expeditorul a optat ca valoarea rambursului să fie virată într-un cont bancar indicat de către expeditor); numerar (în situația în care expeditorul a optat ca valoarea rambursului să fie returnată în numerar expeditorului sau altei persoane)
  • IBAN cont colector – în situația în care modalitatea de virare este Cont colector, se înscrie codul IBAN al contului bancar indicat de către expeditor pentru remiterea rambursului.
  • Nume și prenume persoană fizică care a recepționat rambursul pentru expeditor – în situația în care modalitatea de virare a rambursului către expeditor este numerar, se înscriu numele și prenumele persoanei fizice care a recepționat rambursul în numerar
  • Denumire/ Nume și prenume destinatar – se înscrie denumirea persoanei juridice destinatare sau numele şi prenumele destinatarului persoană fizică

Prevederile ordinului se aplică pentru trimiterile poștale contra ramburs efectuate pe teritoriul naţional începând cu luna următoare de la împlinirea unui termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a ordinului.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax