Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Linie telefonică InfoCons la care consumatorii pot sesiza nereguli după deschiderea restaurantelor și altor spații în interior

Publicat

InfoCons lansează linia roșie de urgență ”Ia atitudine” la care consumatorii pot reclama nerespectarea regulilor după redeschiderea restaurantelor, cafenelelor, cinematografelor și altor spații la interior.

Pune la dispoziție 021-9615 cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele.

Vezi și DOCUMENT: NORME sanitare obligatorii pentru restaurante, din 1 septembrie. Reguli pentru personalul unităților și pentru clienți

Numărul este dedicat ”consumatorilor care constata ca nu sunt indeplinite normele ce trebuie respectate de catre operatorii economici odata cu redeschiderea incepand cu data de 1 Septembrie a diverselor spatii precum: restaurante, cafenele, cinematografe, teatre, muzee, biblioteci, librarii, organizarea de evenimente private in spatii inchise, cursuri de instruire si workshopuri pentru adulti”, arată InfoCons într-un comunicat.

La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.

Toți consumatorii care intâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de Whatsapp: 0732.008.969  direct la adresa de e-mail: urgente@protectia-consumatorilor.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.

Drepturile fundamentale ale consumatorilor, potrivit InfoCons:

– de a fi protejați împotriva riscului de a achiziționa un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze viața, sănătatea sau securitatea ori să le aducă atingere drepturilor și intereselor legitime;

– de a fi informați complet, corect și precis, asupra caracteristicilor esențiale ale produselor și serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor, precum și de a fi educați în calitatea lor de consumatori;

– de a avea acces la piețe care le asigură o gamă variată de produse și servicii de calitate;

– de a fi despăgubiți în mod real și corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor și serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege;)

– de a se organiza în asociații ale consumatorilor, în scopul apărării drepturilor și intereselor lor;

– de a refuza încheierea contractelor care cuprind clauze abuzive, conform prevederilor legale în vigoare;

– de a nu li se interzice de către un operator economic să obțină un beneficiu prevăzut în mod expres de lege.

– se interzice refuzul vânzării unui produs sau prestării unui serviciu către un consumator fără un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax