Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

MAREA MODERNIZARE a străzilor la Alba Iulia. 36 milioane de euro pentru reconfigurarea infrastructurii de transport


Publicat

Alba iulia Cetate

Primăria Alba Iulia prezintă detaliat planurile pentru modernizarea a 25 de străzi din oraş, pe care va fi reconfigurată circulaţia, astfel încât să fie pus accent pe transportul public de călători, circulaţia cu bicicletele sau pietonală, reducerea emisiilor poluante şi limitarea circulaţiei cu autoturisme personale.

Investiţia totală este estimată la 36,8 milioane de euro, însă proiectul major de reabilitare a infrastructurii rețea majoră de transport public urban a fost împărţit pe 3 loturi, iar fiecare dintre acestea pe tronsoane, ce vor fi incluse pentru finanţare, separat, pe etape, în cadrul POR 2014-2020. Cel mai probabil, contractele vor urma să fie semnate începând de anul viitor, astfel că va mai dura până vor fi demarate lucrările.

Primăria detaliază şi soluţiile tehnice de reconfigurare a infrastructurii rutiere în oraş, pentru fiecare stradă vizată. Unele vor avea mai multe benzi de circulaţie sau vor fi cu sens unic, pentru a crea spaţiu special pentru autobuze şi piste de biciclete, se vor regândi parcajele de pe marginea drumului, vor fi staţii de încărcare a maşinilor electrice şi sistem de monitorizare a traficului.

“Sunt străzi cu carosabil realizat din îmbrăcăminte asfaltică, la care în timp au fost efectuate lucrări de întreţinere curentă, însă sistemul rutier este învechit şi nu asigură o structură corespunzătoare care să satisfacă traficul rutier actual şi de perspectivă, prezentând pe alocuri degradări, denivelări, tasări, fiind periclitată siguranţa circulaţiei. Nu există piste de biciclete amenajate, circulaţia desfăşurându-se pe partea carosabilă sau trotuare, generând numeroase accidente de circulaţie.

De asemenea, circulaţia auto se desfăşoară pe aceeaşi cale de rulare cu transportul local de călători şi nu există peste tot alveole amenajate pentru staţiile de transport în comun, motiv pentru care apar blocaje în trafic”, se arată în documentaţie.

Pentru reducerea disconfortului urban şi înscrierea în POR 2014-2020, s-a propus structurarea proiectului pe tronsoane, care să poată fi realizate concomitent şi chiar cu operatori diferiţi, potrivit reprezentanţilor Primăriei.

Pe toată lungimea străzilor vizate s-au proiectat măsuri de siguranţă a circulaţiei şi sistem inteligent al traficului: sistem de management al traficului, de comunicaţie prin fibră optică, de supraveghere video, de informare în trafic, de inforcement, de management al iluminatului public, de alimentare cu energie electrică a iluminatului public, sistem automat pentru închirierea bicicletelor, centru de control.

Documentaţiile tehnico-economice, faza avizare lucrări intervenţii şi indicatori tehnico-economici, intră la aprobare în şedinţa Consiliului Local din 22 iunie, astfel:

Reabilitarea infrastructurii rețea majoră de transport public urban lot 1 – tronsonul 1, 2 și 3. Străzile: Regiment V Vânători, Bd Ferdinand, str. I.I.C. Brătianu, str. Ardealului, Bd. Tudor Vladimirescu, str. Turnătoriei, str. Cabanei (Bărăbanţ) – total 6.549 ml. Lucrările sunt estimate să dureze 33 de luni, iar investiţia necesară este de 17.775.580 euro.

Tronson 1: străzile T. Vladimirescu (1414 m), Turnătoriei (1250 m), Cabanei (575 m) şi ITS (sistem inteligent de transport) aferent –  total 3239 ml. Investiţia necesară: 28.621.626 lei (6.256.914 euro), din care construcţii-montaj 21.049.054 lei (4.601.489 euro).

Tronson 2: str. Regiment V Vânători (944 m), Bd. Ferdinand (1657 m) şi ITS aferent – total 2601 ml. Investiţia necesară: 29.998.876 lei (6.557.991 euro), din care lucrări construcţii-montaj 21.327.068 lei (4.662.265 euro)

Tronson 3: străzile I.C. Brătianu (430 m), Ardealului (279 m) şi ITS aferent, centru de comandă şi control ITS – total 709 ml. Investiţia necesară: 22.692.111 lei (4.960.675 euro), din care lucrări construcţii-montaj 8.234.934 lei (1.800.221 euro)

Prin proiect s-a propus o limitare a spaţiului aferent transportului privat şi de mărfuri, creându-se benzi dedicate transportului public urban, piste pentru biciclete, trotuare, s-au proiectat staţii pentru încărcarea motoarelor electrice, reamenajarea staţiilor de transport în comun, staţii de închiriere a bicicletelor, măsuri de siguranţă a circulaţiei, soluţii de colectare a apei pluviale (pe Regiment V Vânători şi Turnătoriei, unde acestea nu există).

Soluţiile tehnice:

Strada Regiment V Vânători: stradă principală cu lungime de 944 ml; pe traseul acesteia se suprapune DN1 (E810 – intrarea în Alba Iulia dinspre Sebeş); se vor amenaja două benzi marginale dedicate exclusiv transportului local şi una/două benzi pentru transportul urban, piste de biciclete şi trotuare pe ambele părţi şi, acolo unde există, spaţiu zone verzi

Bd. Ferdinand: lungime, 1657 ml; va avea 4, respectiv 3 benzi de circulaţie, piste de biciclete şi trotuare pe ambele părţi şi un spaţiu verde cu lăţime variabilă; se va amenaja o staţie de închiriere biciclete de tip Bike Sharing

Str. I.C. Brătianu: lungime de 430 ml; va avea 4 benzi de circulaţie, două dedicate exclusiv transportului local şi două pentru transportul privat; pe partea stângă se va amenaja o pistă de biciclete cu dublu sens şi trotuar cu lăţimea m inimă de 1,20 m; se va amplasa o staţie de încărcare a autovehiculelor electrice

Str. Ardealului: lungime, 279 mp; continuarea străzii I.C. Brătianu până la intersecţia semaforizată cu Calea Moţilor; va avea 4 benzi de circulaţie, două dedicate exclusiv transportului local şi două pentru transportul privat; pe partea stângă se va amenaja o pistă de biciclete cu dublu sens, spaţiu verde cu lăţime variabilă şi trotuar cu lăţimea minimă de 1,20 m

Bd. Tudor Vladimirescu: lungime, 1.414 ml; tronson între str. Petru Dobra până la podul peste râul Ampoi; se va amenaja cu 4 benzi de circulaţie, două marginale dedicate exclusiv transportului local şi două pentru transportul privat; pe ambele părţi ale străzii se va amenaja un aliniament de arbori, o pistă de biciclete şi un trotuar; se vor amenaja staţii de închiriere biciclete şi staţii pentru încărcarea autovehiculelor electrice

Strada Turnătoriei: 1250 ml; de la strada Mureşului la strada Cabanei; va avea 2 benzi de circulaţie şi trotuare pe ambele părţi

Strada Cabanei: lungime de 575 ml; de la intersecţia cu strada Cornişei până la Turnătoriei; două benzi de circulaţie şi trotuare pe ambele părţi.

Reabilitarea infrastructurii rețea majoră de transport public urban lot 2 – tronsonul 1 și 2: Bd Republicii, Bd Revoluţiei, Str. Lalelelor, str. Pinului, str. Francisca, str. Nicolae Grigorescu, str. Gh. Pop de Băseşti, Bd. Încoronării – total 8494 ml. Lucrările sunt estimate să dureze 24 luni, iar investiţia necesară este de 12.056.999,7 euro.

Tronson 1: Republicii (1700 ml), Lalelelor (895 ml), Nicolae Grigorescu (535 ml), Pinului (503 ml), Francisca (758 ml), Gh. Pop de Băseşti (660 ml) şi ITS aferent – total 5.051 ml. Investiţia necesară: 27.099.231,65 lei (5.924.106,25 euro) din care lucrări de construcţii-montaj 21.193.467,3 lei (4.633.059,48 euro)

Tronson 2: Bd Revoluţiei (1935 ml), Bd Încoronării (1608 ml) şi ITS aferent – total 3.443 ml. Investiţia necesară: 28.054.307,82 lei (6.132.893,45 euro), din care lucrări construcţii-montaj 22.140.963,5 lei (4.840.189,64 euro)

Prin proiect s-a propus o limitare a spaţiului aferent transportului privat şi de mărfuri, creându-se benzi dedicate transportului public urban, piste pentru biciclete, trotuare, s-au proiectat staţii pentru încărcarea motoarelor electrice, reamenajarea staţiilor de transport în comun, staţii de închiriere a bicicletelor, măsuri de siguranţă a circulaţiei.

Citeşte şi Hava pregătește „Marea Revoluție Urbană” pe bulevardele principale din Alba Iulia. 14 milioane de euro pentru 8 km

Soluţii tehnice:

Traseele proiectate se vor suprapune peste cele existente, constând în 2 sau 4 benzi de circulaţie. Unde există 4 benzi de circulaţie, cele 2 benzi marginale vor fi amenajate exclusive pe banda dedicată transportului local, iar celelalte două benzi pentru transportul privat. Pe fiecare stradă au fost prevăzute trotuare de minim 1,5 metri lăţime şi piste de biciclete, acolo unde soaţiul permite, amplasate la limita carosabilului şi delimitate fizic între ele prin aliniamente de bordure, separatoare fizice (stâlpi, bolarzi, stâlpişori etc) sau aliniamente de spaţiu verde. Au fost prevăzute sisteme de închiriere a bicicletelor, dispunând de o flotă de 40 de biciclete.

Au fost prevăzute spaţii pentru amenajarea parcărilor prin reconfigurarea spaţiilor şi crearea de alveole speciale, astfel încât să fie eliminate parcările amplasate pe carosabil.

Structura rutieră va avea 30 cm strat de pământ stabilizat cu stabilizator de sol, 35 cm strat de fundaţie inferior din balast, 25 cm strat de fundaţie superior din piatră spartă, 12 cm strat de bază (BA31,5), 6 cm strat de legătură (BA20), 4 cm SMA16.

Reabilitarea infrastructurii rețea majoră de transport public urban lot 3 – tronsonul 1 și 2. Străzile: Tache Ionescu, Octavian Goga, Decebal, Doinei, Henri Coandă, Calea Moţilor, Bd. Horea, Cloşca, Vasile Goldiş, Bd. 1 Decembrie 1918 – total 5.255 ml. Lucrările sunt estimate să dureze 24 de luni, iar investiţia necsară este de 7.001.499,22 euro.

Tronson 1: străzile Tache Ionescu (625 ml), Octavian Goga (725 ml), Decebal (555 ml), Doinei (266 ml), Henri Coandă (263 ml), Calea Moţilor (574 ml), Bd. Horea (550 ml), Cloşca (574 ml) şi ITS aferent – total 4.132 ml. Investiţia necesară: 22.063.608,56 lei (4.823.279,24 euro) din care lucrări de construcţii-montaj 17.663.815,71 lei (3.861.449,74 euro).

Tronson 2: străzile Vasile Goldiş (573 ml), Bd. 1 Decembrie 1918 (550 ml) – – total 1.123 ml. Investiţia necesară: 9.964.049,48 lei (2.178.219,98 euro) din care lucrări construcţii-montaj 8.135.543,97 lei (1.778.494,22 euro)

Soluţii tehnice:

Strada Tache Ionescu: parte carosabilă de 3,5 m lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, pistă pentru biciclete cu dublu sens

Strada Octavian Goga: parte carosabilă de 3,5 m lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, pistă pentru biciclete cu dublu sens, spaţiu verde pe partea dreaptă

Strada Decebal: parte carosabilă de 3,5 m lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, pistă pentru biciclete cu dublu sens, spaţiu verde pr ambele părţi, spaţiu parcare

Strada Doinei: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, trotuare pe ambele părţi, spaţiu parcare

Strada Henri Coandă: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, trotuare pe ambele părţi

Calea Moţilor: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, spaţiu verde pe zona unde căile sunt denivelate

Bd. Horea: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, parte carosabilă bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi

Strada Cloşca: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, bandă dedicată transportului public de 4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi

Strada Vasile Goldiş: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, spaţiu verde

Bd. 1 Decembrie 1918: parte carosabilă 2 x 3,5 lăţime, bandă dedicată transportului public de 2×4 m lăţime, trotuare pe ambele părţi, spaţiu verde

Străzile vor avea structură rutieră suplă cu 30 cm strat de pământ stabilizat cu stabilizator de sol, 35 cm strat de fundaţie inferior din balast, 25 cm strat de fundaţie superior din piatră spartă, 12 cm strat de bază (BA31,5), 6 cm strat de legătură (BA20), 4 cm SMA16.

Vor fi şi lucrări de canalizaţie tehnică, iluminat public pe partea stângă a străzii, amenajare spaţii verzi, mobilier urban (bănci, coşuri de gunoi, rastele pentru biciclete) şi ridicări la cotă pentru cămine şi guri de scurgere


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


TOP articole in ultimele zile

Publicitate

EVENIMENT

Scrisoare deschisă: Mai multe cadre medicale din țară, cer pensie de urmaș pentru copiii lor, dacă vor muri la datorie

Publicat

Într-o scrisoare deschisă adresată autorităților, ONG-ul Alianța Medicilor cere o lege prin care copiii cadrelor medicale să beneficieze de pensie de urmaș, în cazul în care, aceștia vor muri la datorie, în lupta cu noul coronavirus.

De asemenea, în scrisoarea respectivă, cadrele medicale, mai arată că bonusul de 500 de euro, promis de președintele țării, Klaus Iohannis, nu va rezolva problema, ci că au nevoie de echipamente de protecție, circuite corecte și camere de decontaminare.

” Scrisoare deschisă pentru toți decidenții,

Dacă nu ni se vor da asigurări și o lege clară, potrivit căreia copiii noștri (indiferent de vârsta acestora, aflați la studii sau încă sugari) vor avea asigurată toată viața pensie de urmaș în caz de deces (din cauza COVID-19), ne rezervăm dreptul de a demisiona.

Suntem foarte mulți în situația soț-soție care lucrează în domeniul sănatății (medic – medic; asistent – asistent; medic – asistent; asistent – infirmieră și toate celelalte relații posibile).

Nu avem nevoie de bani în plus ca să muncim și să ne facem datoria!

Este revoltător! Avem nevoie de echipamente de protecție, de circuite corecte, de camere de decontaminare la ieșirea din zona roșie și, mai ales, avem dreptul să ne știm copiii la adăpost, în caz de îmbolnăvire.

Echipament corespunzător de protecție înseamnă:

1) Pentru ATI și specialități chirurgicale: mască ffp2/ffp3, viziere, bonetă, PPE, cizme de cauciuc, două perechi de mănuși chirurgicale;
2) Pentru restul personalului din specialitățile medicale: măști ffp2/ ffp3, vizieră, bonetă, halat chirurgical impermeabil, două perechi de mănuși și botoși lungi.

Subliniem că toți cei care lucrăm în spitale, de la portar, brancardier și până la medicii cei mai expuși – ATI-iști, ORL-iști, infectioniști, chirurgi – ne dorim să muncim în condiții de deplină siguranță pentru că, odată infectați, reprezentăm un pericol pentru pacienții noștri, colegi și pentru toți cei cu care venim în contact.

Pericolul de a ne transforma în vectori este mare și un singur infectat în spital ne poate infecta pe toți, iar cei infectați nu pot folosi nimănui, nici măcar celor pe care ar trebui să îi trateze.

Ne întrebăm: rezolvă cei 500 de euro promiși problemele personalului medical? Evident, nu. Ei se adresează unei presupuse nevoi financiare care nu există. Toți am cerut echipamente de protecție, teste, circuite, protocoale și nu am primit decât foarte puțin. Și le cerem nu pentru că ne e teamă pentru noi, ci pentru că odată infectați suntem un pericol, o bombă cu ceas pentru pacienți, pentru colegi și, nu în ultimul rând, pentru familiile noastre. Asta vrem: siguranță pentru toată lumea!

Nu este admisibil să avem protocoale pentru cei decedați și nicio asigurare pentru urmașii personalului din sănătate ce poate fi afectat de pandemie .
Nu suntem datori numai față de pacienți, ci si față de urmașii noștri.
Găsiți soluții viabile pentru ca toți cei ce lucrăm în domeniul sanitar să o putem face protejați, în condiții de siguranță și, dacă se poate, sustineți-ne cu tot ce puteți ca să ne putem trata pacienții și să fim sănătoși!

În cazul în care se va ajunge la primirea celor 500 de euro, fără posibilitate de refuz, donarea lor către o cauză pe care o susținem este de dorit, în contextul în care nu acesta este sprijinul pe care îl solicităm!”, se arată în scrisoarea postată pe pagina Alianța Medicilor.

Scrisoarea este semnată de doctor Bogdan Tănase, președinte al ONG-ului, Alianța Medicilor.

Alianţa Medicilor pentru Modernizarea Sistemului Medical este o organizaţie nonprofit constituit dintr-o mişcare spontană pe Facebook, la care au participat în jur de 30.000 de cadre medicale şi membrii ai societăţii civile din toată ţara. Alianţa Medicilor pledează pentru o creştere a finanţării sistemului medical, venituri comparabile cu cele din ţările Uniunii Europene, militează împotriva managementului defectuos al sistemului medical şi promovează eforturile deosebite ale corpului medical pentru un act medical responsabil şi de calitate.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Câte persoane se află în izolare și în carantină în județul Alba. Amenzi de peste 250.000 de lei date de autorități în 24 de ore

Publicat

În județul Alba se află 345 persoane în carantină şi 1.298 persoane izolate la domiciliu. Au ieşit din carantină 94 de persoane, iar din izolare la domiciliu 2.582 persoane, potrivit celor mai recente date transmise de reprezentanții Prefecturii Alba.

Polițiștii din Alba continuă să acționeze integrat, împreună cu celelalte structuri teritoriale cu atribuții în domeniul ordinii și siguranței publice, pentru impunerea normelor legale în timpul stării de urgență prin verificarea persoanelor și societăților comerciale, fluidizarea traficului rutier și escortarea autovehiculelor care tranzitează județul nostru cu persoane care revin din afara granițelor țării.

În ultimele 24 de ore, 236 de polițiști din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba au desfășurat misiuni specifice în contextul prevenirii și combaterii răspândirii COVID – 19.

Astfel, s-a verificat modul de respectare a măsurii de izolare în cazul a 1.555 de persoane, iar echipaje mixte de polițiști, jandarmi, polițiști locali și lucrători MApN au intensificat activitățile pentru asigurarea unui climat optim de siguranță publică, care a avut ca scop verificarea respectării măsurilor dispuse prin Ordonanțele Militare.

Ca urmare a acțiunii au fost aplicate 211 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 256.100 lei, pentru nerespectarea dispozițiilor Ordonanțelor Militare.

De la debutul epidemiei, polițiștii din Alba au aplicat 2.260 sancțiuni contravenționale, în valoare de 1.985.450 de lei.

În ultimele 24 de ore, 123 de efective din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Alba au desfășurat misiuni specifice în contextul prevenirii și combaterii răspândirii COVID – 19, astfel:

Misiuni de escortare a convoaielor auto
Asigurarea măsurilor de ordine publică în zona centrelor de carantină
Misiuni desfășurate în vederea verificării modului de respectare a prevederilor ordonanțelor militare.
În urma acțiunilor specifice au fost aplicate desfășurate de echipajele de jandarmi, au fost aplicate 5 sancțiuni contravenționale, în valoare totală de 500 de lei, pentru nerespectarea prevederilor ordonanțelor militare.

sursă foto: Prefectura Județului Alba, imagine de arhivă, rol reprezentativ.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Proiect: Permisele de conducere reținute de Poliție nu vor mai fi predate personal de către șoferi

Publicat

politia-rutiera

Un proiect de ordonanță de urgență prevede că șoferii nu vor mai fi obligați să predea personal permisele de conducere, în situația în care polițiștii rutieri au dispus suspendarea acestora.

Actul de modificare a Codului Rutier propune ”derogarea de la obligativitatea contravenientului de a preda permisul de conducere personal ori prin reprezentant convenţional, în termen de 30 de zile de la data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti prin care instanţa a respins plângerea împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei şi reglementarea predării acestuia exclusiv prin servicii de curierat, cu aviz de primire”.

De asemenea, ”permisul de conducere reţinut se restituie titularului la adresa de corespondenţă precizată cu ocazia transmiterii dovezii înregistrării plângerii contravenţionale”.

Derogările ar urma să fie aplicate în perioada stării de urgență, pentru a evita prezenţa conducătorilor de autovehicule, de tractoare agricole sau forestiere ori de tramvaie la sediul poliţiei rutiere.

Cererile de restituire, la încetarea cauzelor pentru care au fost reţinute, ar urma să fie transmise prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului şi confirmarea primirii acestora, precum fax, e-mail, curier rapid, iar restituirea documentelor să se realizeze la adresa de corespondenţă precizată de către titular în cuprinsul cererii.

”În cazul contestării procesului-verbal de constatare și sancționare a contravenției la regimul rutier, contravenientului îi revine obligația de a prezenta la unitatea de poliție din care face parte agentul constatator, personal sau prin reprezentant convențional, dovada înregistrării plângerii la judecătoria în a cărei rază de competență a fost constatată fapta. Astfel, este necesară stabilirea unei derogări, pe întreaga durată a stării de urgență, în sensul că dovada înregistrării plângerii contravenționale se realizează printr-un document emis de către instanța de judecată sau printr-un extras de pe portalul instanțelor de judecată w.w.w.portal.just.ro, iar transmiterea la unitatea din care face parte agentul constatator să se realizeze prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, precum fax, e-mail, curier rapid. Subsecvent, permisul de conducere reținut se restituie titularului la adresa de corespondență precizată cu ocazia transmiterii dovezii înregistrării plângerii contravenționale”, se mai arată în nota de fundamentare a proiectului.

AICI, proiectul integral.

AICI, nota de fundamentare.

surse: digi24.ro, mai.gov.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba: În județul Alba nu există focare de coronavirus, ci doar cazuri izolate de infectare

Publicat

dsp alba directia de sanatate publica

În județul Alba nu există momentan focare de coronavirus, ci doar cazuri izolate. Mai mult, la ora actuală nu există cazuri de infectare intraspitalicești, a declarat directorul DSP Alba, Alexandru Sinea.

” În toate cazurile confirmate pozitiv COVID-19 identificate în judet, medicii epidemiologi ai DSP Alba au demarat anchete epidemiologice privind stabilirea contactilor.

Conform procedurii, contactii direcți ai unei persoane depistate pozitiv se izolează, contactii direcți care prezintă simptomatologie specifica COVID-19 se testează și după caz se transporta la unități sanitare. Cadrele medicale care au întrat în contact cu bolnavi COVID-19 și prezintă simptome vor fi testate cu prioritate, folosirea materialelor de protecție fiind obligatorie.

Spitalele din județ dețin materiale de protecție pe care sunt obligate sa le pună la dispoziția cadrelor medicale.

Acestea sunt protocolale naționale, iar DSP Alba nu face altceva decât sa le respecte și sa le pună în aplicare. Nu se fac teste la cerere, respectam regulamentul întocmai și ne facem datoria”, a declarat Alexandru Sinea.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate