Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

OFICIAL: TITULARIZARE 2020 – proba scrisă, în 15 iulie. CALENDAR complet cu etapele de mobilitate și modificări din metodologie


Publicat

examen profesor

Calendarul complet al mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar 2020 (continuare):

2) Modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, pentru cadrele didactice calificate, dacă acestea au promovat examenul de definitivat și concursul național de titularizare cu nota/media de cel puțin 7 (șapte), în condițiile Legii educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare și dacă postul este vacant:

Până la 27 mai 2020: depunerea, înregistrarea cererilor, însoțite de documentele justificative, la secretariatele unităților de învățământ, analizarea cererilor în consiliile de administrație ale unităților de învățământ și comunicarea acordului/refuzului motivat privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului

Până la 27 mai 2020: transmiterea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei la inspectoratele școlare

Până la 28 mai 2020: verificarea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei de către comisia de mobilitate constituită la nivelul inspectoratului şcolar, înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele școlare şi remedierea eventualelor abateri constatate de inspectoratul şcolar

Până la 29 mai 2020: soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar şi validarea listelor finale cuprinzând cadrele didactice pentru care se propune modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei

29 mai-9 iunie 2020: emiterea și comunicarea deciziilor privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei

3) Pretransferul la cerere al personalului didactic titular.

Modificarea repartizării cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare-învăţare-evaluare completă conform deciziilor de repartizare pe post/catedră:

29 mai 2020: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;

29 mai-3 iunie 2020: transmiterea prin poşta electronică, la unităţile de învăţământ, a cererilor însoțite de buletin/carte de identitate/adeverinţă de identitate, documente doveditoare privind schimbarea numelui, dacă este cazul, de către cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare-învățare-evaluare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării

29 mai-4 iunie 2020: depunerea, la inspectoratele şcolare, a cererilor, însoțite de documentele menţionate în acestea, de către:

(i) cadrele didactice care solicită pretransfer prin schimb de posturi/catedre, respectiv pretransfer la cerere;

(ii) cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare-învăţare-evaluare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării;

29 mai-4 iunie 2020: verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar

5 iunie 2020: Afișarea, la avizierul şi pe pagina web a inspectoratului şcolar, a:

(i) listei cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au solicitat modificarea repartizării, cu precizarea următoarelor informaţii: studiile, postul didactic/catedra pe care sunt angajate, localitatea de domiciliu, rezultatele obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la care au participat, gradul didactic, nota/media obţinută la gradul didactic, media de departajare calculată conform anexei nr. 15, media obţinută la examenul de licenţă/absolvire a studiilor, respectiv media obţinută la examenul de bacalaureat pentru absolvenţii liceelor pedagogice, avizele şi atestatele dobândite, calificativele obţinute în ultimii 2 ani școlari încheiați și calificativul parțial în anul școlar în curs şi sancţiunile disciplinare în ultimii 2 ani școlari încheiați sau pe parcursul anului școlar în curs

(ii) listei cu punctajele cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer, cu precizarea studiilor, gradelor didactice, avizelor şi atestatelor acestor cadre didactice, rezultatelor obţinute la probele practice, unităților de învățământ la care sunt titulare aceste cadre didactice, precum și a posturilor didactice/catedrelor pe care aceste cadre didactice sunt titulare, localităţii de domiciliu şi a altor date relevante, conform datelor înregistrate în sistemul informatic

5 şi 9 iunie 2020: înregistrarea contestațiilor cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer, la punctajele acordate

5 şi 9 iunie 2020: organizarea şi desfăşurarea probelor orale eliminatorii la nivelul inspectoratului şcolar şi comunicarea rezultatelor

10 iunie 2020: soluționarea contestațiilor la punctajele acordate în consiliul de administrație al inspectoratului școlar, afișarea punctajelor finale şi a rezultatelor la probele orale, la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar

5 iunie 2020: analiza, în consiliile de administrație ale unităților de învățământ, a solicitărilor depuse de cadrele didactice și comunicarea hotărârii cu privire la emiterea/neemiterea acordului de principiu pentru modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei, cu precizarea locului stabilit în ierarhie, ca urmare a aplicării criteriilor de ierarhizare;

5 iunie 2020: transmiterea la Ministerul Educației și Cercetării, Direcția Generală Învățământ Preuniversitar, a situațiilor de pretransfer în vederea schimbării locului de muncă ori a felului muncii, determinată de starea de sănătate a acestora, la propunerea medicului de medicină a muncii, pentru emiterea avizului

5 și 9 iunie: înregistrarea contestațiilor privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, depuse/transmise de către cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei care solicită modificarea repartizării, la consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ

Notă: Contestațiile cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer, la punctajele acordate, precum şi contestațiile cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei care solicită modificarea repartizării privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ pot fi transmise şi prin poştă electronică până la ora 23:59 în data de 9 iunie 2020, situaţie în care cadrul didactic anexează la contestaţia transmisă şi cartea/buletinul/adeverinţa de identitate. Numărul de înregistrare se comunică cadrelor didactice prin poştă electronică şi prin afişare pe site-ul inspectoratului şcolar.

10 iunie: soluționarea contestațiilor privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei care solicită modificarea repartizării

11 iunie: soluționarea în ședință de repartizare, în ordine, a:

(i) cererilor cadrelor didactice titulare, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante, prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6) din Metodologie, rămase cu norma didactică incompletă, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor Metodologiei

(ii) cererilor cadrelor didactice titulare rămase cu restrângerea de activitate nesoluționată, prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată

(iii) cererilor de pretransfer prin schimb de posturi, precum şi a cererilor de modificare a repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei prin schimb de posturi

(iv) cererilor de pretransfer la cerere – 11-15 iunie 2020

(v) cererilor privind modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei; n) înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a cererilor în şedinţele de repartizare – 11-15 iunie 2020

Notă: Contestațiile cu privire la modul de soluționare a cererilor în şedinţele de repartizare din perioada 1115 iunie 2020 pot fi transmise şi prin poştă electronică până la ora 23:59 în data de 15 iunie 2020, situaţie în care cadrul didactic anexează la contestaţia transmisă şi cartea/buletinul/adeverinţa de identitate. Numărul de înregistrare se comunică cadrelor didactice prin poştă electronică şi prin afişare pe site-ul inspectoratului şcolar.

16 iunie: soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar

17 iunie: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate şi afişarea acesteia pe pagina web şi la sediile inspectoratelor şcolare

18-26 iunie: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare

4) Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2020-2021, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care au dobândit cel puţin definitivarea în învăţământ, în baza mediei de repartizare minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2019 şi/sau 2018, respectiv 2019, 2018, 2017 şi/sau 2016 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 61 din Metodologie:

9 iunie 2020: depunerea și înregistrarea, la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie

10 iunie: discutarea şi analizarea cererilor depuse, precum şi comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie

10-15 iunie 2020: reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 20202021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie; verificarea dosarelor şi a situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar.

10-16 iunie: verificarea și avizarea dosarelor cadrelor didactice de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar;

17 iunie 2020: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate ca urmare a soluționării, în ordine, a:

(i) cererilor cadrelor didactice titulare, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6) din Metodologie, rămase cu norma didactică incompletă pentru completarea normei didactice, conform prevederilor Metodologiei;

(ii) cererilor cadrelor didactice titulare rămase cu restrângerea de activitate nesoluţionată, prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;

(iii) cererilor de pretransfer;

(iv) cererilor privind modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei;

(v) cererilor de prelungire a duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2020-2021, pentru personalul didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

18-26 iunie 2020: emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare

5) Ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversita – TITULARIZARE 2020:

18 iunie 2020: verificarea și afişarea, la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar, a listei finale reactualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru concurs

18-29 iunie 2020: înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la inspectoratele şcolare; verificarea și avizarea dosarelor de înscriere a candidaților de către comisia judeţeană/municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului

Notă: În perioada 18-29 iunie 2020 pot depune dosare de înscriere şi cadrele didactice titulare a căror reducere de activitate se constată până la data de 28 iunie 2020.

1 iulie: afişarea pe site-ul inspectoratelor şcolare a datelor de înscriere înregistrate în sistemul informatic a candidaţilor înscrişi la concursul naţional

1-9 iulie 2020: depunerea, la inspectoratele şcolare, a adeverinţelor de absolvire de către absolvenții promoției 2020/absolvenţii 2020 ai programelor de pregătire psihopedagogică oferite de departamentele pentru pregătirea personalului didactic/departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic şi corectarea datelor de înscriere înregistrate în sistemul informatic la solicitarea candidaţilor;

1-9 iulie 2020: corectarea datelor de înscriere în sistemul informatic, la solicitarea candidaţilor, dacă este cazul

1-9 iulie 2020: organizarea şi desfăşurarea probelor orale eliminatorii la nivelul inspectoratului şcolar

Notă: 1) În perioada 1-9 iulie 2020 pot susţine probe orale eliminatorii şi cadrele didactice titulare aflate în reducere de activitate nesoluţionată, precum şi cadrele didactice titulare solicitate pentru detaşare în interesul învăţământului. 2) Candidaţii care observă erori în datele afişate informează, în scris, prin poştă electronică, inspectoratul şcolar în vederea corectării acestora până cel târziu la data de 9 iulie 2020. 3) În mod excepţional, absolvenţii promoţiei 2020 (studiilor medii/postliceale/universitare de licență/universitare de masterat/departamentelor pentru pregătirea personalului didactic/departamentelor de specialitate cu profil psihopedagogic) pot să prezinte adeverinţa de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică şi să valideze fişa de înscriere în ziua susţinerii probei scrise. Absolvenţii promoţiei 2020 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului naţional numai după prezentarea adeverinței de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică.

10 iulie 2020: afișarea, pe site-ul şi la avizierele inspectoratelor şcolare, a listei candidaţilor înscrişi, a cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei înscrise la concursul naţional care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care sunt angajate şi a listei posturilor didactice/catedrelor pe care sunt angajate aceste cadre didactice, precum şi a rezultatelor la probele orale

15 iulie: desfășurarea probei scrise

21 iulie: comunicarea rezultatelor iniţiale

21-22 iulie: înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare

Notă: Contestaţiile pot fi transmise şi prin poştă electronică până la ora 21:00, în data de 22 iulie 2020, situaţie în care candidatul anexează la contestaţia transmisă şi cartea/buletinul/adeverinţa de identitate. Numărul de înregistrare se comunică candidatului prin poştă electronică şi prin afişare pe site-ul inspectoratului şcolar.

23-27 iulie: soluţionarea contestațiilor

28 iulie: comunicarea rezultatelor finale.

21-23 iulie: înregistrarea cererilor candidaţilor care solicită repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate în alt judeţ sau în municipiul Bucureşti, în care nu a susţinut proba scrisă, la inspectoratul şcolar din judeţul/municipiul Bucureşti în care solicită repartizarea şi informarea, în scris, a inspectoratului şcolar din judeţul/municipiul Bucureşti în care a susţinut proba scrisă

29 iulie: repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obţinut minimum nota 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul concursului naţional, sesiunea 2020, pe posturile didactice/catedrele pe care sunt angajate, în condiţiile în care consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ au confirmat, prin adresă scrisă, că posturile didactice/catedrele respective au o viabilitate estimată de cel puţin 4 (patru) ani şcolari şi pot fi ocupate pe perioadă nedeterminată

30-31 iulie: repartizarea candidaţilor care au obţinut minimum nota 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul concursului naţional, sesiunea 2020, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor

3-4 august: ședință de repartizare, în ordine, a:

(i) cadrelor didactice titulare, care au depus dosare în perioada de înscriere la concursul naţional, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor Metodologiei şi a cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6), respectiv a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică incompletă din etapele anterioare, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor Metodologiei;

(ii) cadrelor didactice titulare, a căror restrângere de activitate a apărut în perioada aprilie-iunie 2020, în vederea soluţionării restrângerii de activitate prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată şi a cadrelor didactice titulare rămase cu restrângerea de activitate nesoluţionată din etapele anterioare, în vederea soluţionării restrângerii de activitate prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;

(iii)  candidaţilor cu statut de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular şi a cadrelor didactice debutante din învățământul preuniversitar de stat și particular prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6) din Metodologie, care au promovat examenul național pentru obținerea definitivării în învățământ, sesiunea 2020, şi au obţinut minimum nota 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul concursului naţional, sesiunea 2020, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor

5 august 2020: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

31 iulie-21 august 2020: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

LISTA: Cine sunt candidații la alegerile din PNL Alba. Ce funcții în partid vizează oamenii lui Mircea Hava și Ion Dumitrel

Publicat

hava

PNL Alba a finalizat listele candidaților pentru fiecare funcție la nivel local. Conferința județeană de alegeri are loc în data de 6 august. 

Cea mai importantă miză este cea de președinte. Pentru prima dată, această poziție este vizată de doi lideri importanți la nivel local: Mircea Hava (președinte în funcție) și Ion Dumitrel.

O altă miză importantă la nivel național ține de stabilirea delegaților pentru congresul PNL din septembrie. Alba va avea 149 de delegați, care vor cântări greu la alegerea viitorului președinte: Ludovic Orban sau Florin Cîțu.

Citește și: Duelul orgoliilor la vârful PNL Alba. Mircea Hava și-a depus candidatura pentru funcția de președinte și va lupta cu Dumitrel

Lista candidaților pentru funcții în PNL Alba:

Președinte

DUMITREL ION Președinte

2 HAVA MIRCEA Președinte

Prim-vicepreședinte

1 CETERAȘ MARIUS NICOLAE Prim-vicepreședinte pentru Strategii politice și comunicare

2 NISTOR DORIN GHEORGHE Prim-vicepreședinte pentru Strategii politice și comunicare

1 BADEA IULIA ADRIANA OANA Prim-vicepreședinte pentru Politici publice

2 CREȚU SIMION Prim-vicepreședinte pentru Politici publice

1 POPA IOAN IANCU Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Strategii și Relații Politice

2 ROTAR GHEORGHE VALENTIN Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Strategii și Relații Politice

1 PODARIU PAVEL GLIGOR Vicepreședinte pentru Departamentul Imagine, Comunicare, Relații cu mass-media și Purtător de cuvânt

2 PONORAN SILVIU Vicepreședinte pentru Departamentul Imagine, Comunicare, Relații cu mass-media și Purtător de cuvânt

1 PAȘCA CRISTIAN DAN Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici Economice, Mediu de afaceri, Dezvoltare Regională și Fonduri Europene

1 ALBU CRISTIAN ALEXANDRU Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici Sociale, Relații cu Sindicate, Patronate, Organizații Neguvernamentale și grupuri de cetățeni

2 ALBU NICOLAE Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici Sociale, Relații cu Sindicate, Patronate, Organizații Neguvernamentale și grupuri de cetățeni

1 SIMION MARCEL Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici privind Administrația Publică, Justiție, Siguranță Națională, Ordine Publică și Siguranța
Cetățeanului

2 TEBAN ADRIAN Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici privind Administrația Publică, Justiție, Siguranță Națională, Ordine Publică și Siguranța
Cetățeanului

1 FULEA DUMITRU Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici în Agricultură, Silvicultură, Mediu și Dezvoltare Rurală

2 RUSU TRAIAN Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici în Agricultură, Silvicultură, Mediu și Dezvoltare Rurală

1 HELER SANDU Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici în Educație, Cercetare, Cultură, Culte, Minorități și Sport

2 MOCAN MARIA MIRELA Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici în Educație, Cercetare, Cultură, Culte, Minorități și Sport

1 VINȚELER SILVIU Vicepreședinte pentru Departamentul pentru Politici în Sănătate

Membru

BĂLĂU TEODORA ADELA

BERINDEI CORNEL

BOGDAN ADRIAN

BREAZ FLAVIUS

COMȘA CĂTĂLIN RĂZVAN

CRIȘAN VASILE DARIUS

DOROFTEI OVIDIU DUMITRU

FLOREA HORAȚIU

FLOREA LIVIU FLORIN

FRATILA ILIE M

FURDUI EUGEN

GHERMAN NICOLAE

HĂPRIAN VISARION

HĂRĂGUȘ SILVIA ALINA

HELER SANDU

JINAR CONSTANTIN

JUCAN ALIN

LOMBREA VASILE

MOCAN MARIA MIRELA

MORAR LUCIAN MIHAI

MUNTEAN EMIL NICOLAE

NICOLA MARIN

PETRUSE MARIN

PETRUȚ BUJOR

PONORAN TUDOR

POPA IOAN IANCU

POPESCU DAN MIHAI

PUIE CRISTIAN DORIN

RĂCUCI CLAUDIU VASILE

SIMEDRU DAN CORIOLAN

SIMINA SERGIU DAN

SIMION MARCEL

TODEA PETRU TIBERIU

TODEA VASILE

TOMA EMIL VASILE

TRIF ALIN

Trezorier și președinte comisie de arbitraj

1 ALBANI – ROCCHETTI SIMONE Trezorier

2 IGNAT ION ALIN DAN Trezorier

1 BERINDEI CORNEL Președinte Comisia de Arbitraj

2 NEGRUȚIU ADRIAN EMIL Președinte Comisia de Arbitraj

3 SIMEDRU DAN CORIOLAN Președinte Comisia de Arbitraj

1 GHIBU RAMONA Președinte Comisia Județeană de Revizie și Cenzor

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Informare meteo: Ploi torențiale, frecvente descărcări electrice, vijelii și grindină, de joi până sâmbătă

Publicat

Meteorologii au anunțat condiții de instabilitate atmosferică accentuată în toată țara, de joi până sâmbătă.

Informare meteo: de joi, 5 august, ora 12.00 până sâmbătă, 7 august ora 10.00 – instabilitate atmosferică accentuată

În intervalul menționat, începând dinspre sud-vest, instabilitatea atmosferică va cuprinde cea mai mare parte a teritoriului.

Vor fi perioade cu averse torențiale, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelii și grindină.

Cantităţile de apă vor depăși pe intervale scurte sau prin acumulare 20-40 l/mp și izolat 50-60 l/mp.

COD GALBEN: 4 și 5 august – disconfort termic ridicat

În sudul și sud-estul țării, disconfortul termic se va accentua și local va fi caniculă, iar indicele temperatură-umezeală (ITU) va depăși pragul critic de 80 de unități.

Miercuri (4 august) temperaturile maxime se vor situa între 32 și 36 de grade, iar joi (5 august) între 34 și 39 de grade. Minimele termice, în marea lor majoritate, nu vor coborî sub 20 de grade

COD GALBEN: de miercuri, 4 august, ora 12.00 până joi, 5 august, ora 6.00 – instabilitate atmosferică temporar accentuată

În intervalul menționat, în Moldova, în cea mai mare parte a Munteniei și local la munte și în Dobrogea vor fi perioade cu instabilitate atmosferică accentuată ce se va manifesta prin averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelii și grindină.

Cantitățile de apă vor depăși pe alocuri 25-45 l/mp.

Fenomene de instabilitate atmosferică se vor semnala pe arii restrânse și în restul teritoriului.

sursă: meteoromania.ro

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Primăria Aiud pregătește facilități fiscale pentru antreprenorii care investesc în municipiu. Care sunt criteriile

Publicat

Administrația locală din Aiud a solicitat și a primit avizul favorabil din partea Consiliului Concurenței pentru acordarea unui ajutor de minimis sau a unor facilități fiscale noilor investitori care dezvoltă o afacere în municipiu.

Potrivit reprezentanților Primăriei, facilitățile fiscale care se pot acorda sunt următoarele: reducerea de la plata impozitului pe clădiri și pentru terenul aferent (pentru investițiile nou realizate de minim 150.000) pe o perioadă de 3 ani, în limita echivalentului în lei a valorii maxime de 100.000 euro acordate unei întreprinderi unice, respectiv 45.000 de euro societăților care desfășoară activitate în domeniul transportului de mărfuri.

Criteriile de acordare a facilităților fiscale sunt: valoarea investiției; numărul de noi locuri de muncă generate; profil de activitate.

Valoarea totală estimată a ajutorului de minimis care va fi acordat în cadrul prezentei scheme este de 300.000 euro, defalcată pe perioada 1 ianuarie 2021 – 31 decembrie 2023.

Proiectul de hotărâre care conține regulamentul acordării ajutorului de minimis va intra în dezbatere publică, iar ulterior va fi supus votului consilierilor locali din municipiul Aiud.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Călin Matieș (PSD): URĂSC MINCIUNA ȘI IMPOSTURA! Mai ales din partea celor care ucid fermierii, țăranii și producătorii locali

Publicat

”Zilele trecute, pe bani mulți, toate DSVSA-urile din țară au difuzat un material de presă elaborat de cărătorii de sacoșe ai ministrului agriculturii Adrian OROS. Adică aghiotanții de prin ANSVSA și DSVSA-urile din fiecare județ.

Cu o nonșalanță și nesimțire debordante, toți directorii de DSVSA-uri din toată România au încercat să pună batista pe țambal și au mințit prin omisiune, ca niște vânzători de neam și țară, la semnalul șefilor de la București.

Pentru semi-analfabeții funcțional de prin instituțiile statului, care citesc, probabil, actele legislative de la dreapta la stânga, lucrurile sunt cât se poate de clare:

Proiect_OUG_program_PPA_24.06.2021, aflat în dezbatere publică pe site-ul ANSVSA:

Art.1, Alin.(2), lit.a: “…Porcinele sunt crescute NUMAI PENTRU ÎNGRĂŞARE, NU SE COMERCIALIZEAZĂ, IAR REPRODUCȚIA ACESTORA ÎN ACESTE EXPLOATAŢII ESTE INTERZISĂ. Carnea și produsele din carne rezultate în urma sacrificării porcinelor sunt destinate exclusiv consumului în gospodăria proprie;”

Nu are rost să mai reiau și paragrafele cu amenzile cuprinse între 3.000 și 8.000 de lei pentru nerespectarea unor măsuri de bio-securitate, unele chiar aberante și greu de implementat în gospodăriile tradiționale. Poate îi va trece și lui Oros și Chioveanu pe lângă urechi faptul că UE nu se va interpune și nu va anula niciodată tradițiile unui popor. Niciodată nu ne-a cerut așa ceva…Dar nici nu s-a mai întâmplat ca incompetenții din agricultura românească în loc să fie la masa negocierilor de la Bruxelles, să umble brambura prin țară sau să figureze în 2-3 locuri în același timp, doar de dragul de a lua salarii complete din mai multe locuri…Știe foarte bine ministrul PNL-Oros ce vorbesc…

Vă rog mult: citiți legislația sau actele normative care urmează să fie aprobate sau sunt deja în vigoare înainte să vă pronunțați!!! Ceea ce fac acum fermierii în Franța, umplând Palatul lui Macron cu bălegar, poate fi oricând o variantă și în România, în ultimă instanță…

Știu, directorii de DSVSA-uri au fost strânși cu ușa și au plătit bani grei să apară mizeria și minciuna în presa din fiecare județ…Dar asta nu înseamnă că minciuna va putea lua loc vreodată adevărului!!!

Îi invit pe șeful ANSVSA Chioveanu (PNL) și ministrul Oros (PNL) la o dezbatere adevărată, cu mine și colegii mei experți din fiecare domeniu pe care îl reprezint, să le explic ce înseamnă agricultura și protejarea producătorilor români! ORICÂND, ORIUNDE ȘI LA ORICE ORĂ!

MINCINOȘILOR!!! Dacă țăranii nu vor mai putea crește scroafe și vieri în gospodăria lor, cum vor mai avea porci anul viitor?

DA! Reproducția este permisă!! DAR numai în ferme, fraților!!!

Câte ferme avem în județul Alba, MINCINOȘILOR de la DSVSA Alba??? Vă spun eu, hoților: ZERO!!! Județul Alba are 0 (zero) ferme!!!

FERMELE NU AU VOIE SĂ VÂNDĂ PURCEI SPRE CREȘTERE DECÂT NUMAI PERSOANELOR AUTORIZATE!!! Adică micii fermieri, gospodarii, țăranii, nu vor mai putea să își procure purcei, MINCINOȘILOR!!!!

Aici aveți dovada faptului că acest guvern plin de incompetenți și impostură vrea să ne mintă din nou:

http://www.ansvsa.ro/wp-content/uploads/2021/06/Proiect_OUG_program_PPA_24.06.2021.pdf

Problemă simplă, pe înțelesul tuturor, inclusiv al incompetenților din PNL și USR și al celor care au partidul în inimă și-n portofel:

Dacă țăranii nu vor mai putea crește porci și nici nu vor mai putea vinde, se nasc 2 întrebări:

1. De unde vă luați porcul de Crăciun anul viitor, în 2022? (evident, vă asumați că din magazine veți lua aceeași carne injectată cu hormoni și antibiotice)

2. Ce ne facem cu țăranii care vor muri de foame? Înființăm încă o categorie de asistați social?! Așa rezolvă Guvernul PNL-USR problema sărăciei din mediul rural:

MOARTEA SATULUI ROMÂNESC ESTE APROAPE…”, a declarat într-un comunicat de presă, Călin Matieș, senator PSD de Alba.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate