Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la DGASPC Alba, Muzeul Unirii din Alba Iulia, primării, şcoli şi alte instituţii publice din judeţ

Publicat

Muzeul Unirii Alba Iulia

În următoarea perioadă, se organizează mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia

restaurator, grad I în cadrul secţiei Museikon

Condiţii: studii superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor 3 ani şi 6 luni.

muncitor calificat I în cadrul secţiei Museikon;

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă minimum 9 ani; calificare ca instalator; competenţă de fochist pentru cazane conduse de calculator, cu autorizaţie I.S.C.I.R.; calificare operator introducere, validare şi prelucrare date.

referent, treapta IA în cadrul Compartimentului Financiar-Contabilitate.

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat profil economie sau studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat și curs de contabilitate; vechime în specialitatea studiilor 6 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 februarie 2018, ora 16,00

Concurs: 26 februarie 2018, ora 10,00: proba scrisă; 28 februarie 2018, ora 10,00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia din str. Mihai Viteazul nr. 12-14, telefon: 0258/813.300.

Primăria Municipiului Aiud

director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în asistenţă socială sau sociologie/ psihologie sau ştiinţe ale educaţiei/ drept/ ştiinţe administrative/ sănătate / economie sau management, finanţe, contabilitate; pot participa la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de director executiv şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus, cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 13 alin. (3) din Anexa nr. 2 la HG nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 februarie 2018

Concurs: 13 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Orașului Zlatna

– inspector, clasa I, gradul profesional asistent la Serviciul Financiar Contabil – Compartimentul Buget – Finanţe (funcţie temporar vacantă, perioadă determinată)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 19 februarie.

Concurs: 20 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337; e-mail pr_zlatna@primariazlatna.ro.

Colegiul Tehnic „Dorin Pavel” Alba Iulia

– secretar

Condiţii: studii medii, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: 10 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 februarie 2018

Concurs: 28 februarie 2018, ora 09:00: proba scrisă; 28 februarie 2018, ora 13:00: proba practică; 28 februarie 2018, ora 15:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Tehnic „Dorin Pavel” din Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 39, județul Alba, telefon 0258/816.938.

Primăria Comunei Arieşeni

– inspector, grad profesional debutant în cadrul Compartimentului Administrativ

Condiţii: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, curs de arhivar; vechime – nu este cazul

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 22 februarie.

Concurs: 27 februarie 2018, ora 12.00 proba scrisă; 1 martie 2018, ora 12.00 proba interviu.

inspector, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul situaţii de urgență

Condiţii: studii universitare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; vechime: nu este cazul

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 1 martie 2018.

Concurs: 9 martie 2018, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Arieşeni, nr. 19, telefon 0358.402.989. 0358.816.290, e-mail primariaarieseni@yahoo.com.

ALTE POSTURI

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap

– medic specialist specialitatea medicină internă 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea – medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; calificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar specialitatea psihiatrie – 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie – 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist specialitatea psihiatrie – 2 posturi

– medic primar

– medic 5 posturi

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare m gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Centrul maternal pentru cupluri mamă-copil „Speranţa“ Alba Iulia

– psiholog stagiar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei; atestat de psiholog cu drept de liberă practică în specialitatea psihologie clinică, eliberat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare stagiar

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Abrud

– coordonator de specialitate

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei, asistenţei sociale şi sociologie cu vechime minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 15 februarie 2018, ora 16.00

Concurs: 26 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba

– consilier IA (S) Compartiment Informatizare

Condiţii: studii superioare în specialitatea postului; 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 februarie 2018

Concurs: 20 februarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 22 februarie 2018, ora 10.00: proba practică; 22 februarie 2018, ora 12.00: proba interviu.

– consilier IA (S) – Compartiment Juridic

Condiţii: studii superioare în specialitatea postului; 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 februarie 2018

Concurs: 20 februarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 22 februarie 2018, ora 10.00: proba practică; 22 februarie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba, din Alba Iulia, strada Gabriel Bethlen nr. 7, judeţul Alba, telefon 0258/817.255.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Protecție Civilă, Securitate și Sănătate în Muncă

Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (D.F.I.) – ştiinţe inginerești; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 19 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 5 martie 2018 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 6 martie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Creşa 1 Cetate:

– educator puericultor

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat – profilul pedagogic, specializarea: educator puericultor; educatoare, educatoare – învăţător, învăţător – educatoare, educator – învăţător, învăţător – educator sau studii postliceale absolvite cu diplomă sau certificat de absolvire – profilul pedagogic, specializarea: educator puericultor, educatoare, educatoare – învăţător, învăţător – educatoare, vechimea necesară: -. În condiţiile în care pe parcursul studiilor candidaţii au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie ori au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie în cadrul proiectelor derulate de Ministerul Educaţiei Naţionale cu terţi.

Creşa I Ampoi:

– educator puericultor

Condiţii: studii postliceale absolvite cu diplomă sau certificat de absolvire – profilul pedagogic, specializarea educator puericultor, educatoare, educatoare – învăţător, învăţător – educatoare, vechimea necesară: -. În condiţiile în care pe parcursul studiilor candidaţii au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie ori au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie în cadrul proiectelor derulate de Ministerul Educaţiei Naţionale cu terţi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 20 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Strada Gladiolelor nr. 3A; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258.819.462.

Primăria comunei Lunca Mureşului

– referent, clasa III, grad profesional debutant – Compartimentul Agricol, Fond Funciar şi Cadastru

Condiţii: studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat în domeniul agricol, specialitatea agronomie, zootehnie, necesare ocupării postului; cunoştinţe medii de operare pe calculator.

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 februarie.

Concurs: 27 februarie, ora 10:00: proba scrisă;data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Lunca Mureşului, comuna Lunca Mureşului nr. 303. judeţul Alba, telefon 0258 878121, fax 0258 878347, e-mail primlunca@yahoo.com.

Primăria Orașului Cugir – Serviciul Public de Asistenţă Socială – Serviciul Social Specializat Creşă – Creşa „Kunterbunt”

– educator – puericultor

Condiţii: studii de specialitate pedagogice medii, liceale, postlieeale, superioare dovedite cu diplomă sau adeverinţă de absolvire; de preferinţă diplomă/adeverinţă absolvire/curs modul pedagogic sau specializare în ocupaţia de educator.

– îngrijitor

Condiţii: studii generale/şcoală profesională/medii; disponibilítate de a lucra cu copii cu vârsta de 0-3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 13 februarie 2018, ora 16:00

Concurs: 22 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– îngrijitor – Clubul Sportiv Ocna Mureş

Condiţii: studii generale/medii; vechime în muncă – 5 ani; abilităţi de comunicare şi muncă în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, gândire logică, seriozitate şi corectitudine, profil moral corespunzător funcţiei, conduită profesională corespunzătoare, disponibilitate de a lucra sâmbăta şi duminica la nevoie.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 februarie 2018

Concurs: 21 februarie 2018 – ora 10:00: proba practică – stadionul SODA; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Primăriei Ocna Mureş, strada Nicolae lorga nr. 27, telefon 0258/871.217.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

ATENȚIE: Tentativă de fraudă pe internet, în numele Poștei Române. Cum acționează hackerii

Publicat

Poșta Română îi atenționează pe cetățeni că hackerii trimit în numele instituției, de pe mai multe adrese de email, mesaje prin care utilizatorii de internet sunt atenționați că au de ridicat un colet, iar pentru a-l ridica trebuie să plătească o sumă de bani. 

Este vorba despre o tentativă de fraudă în numele instituției.

”În ultimele zile, mai mulți clienți au primit e-mailuri frauduloase, în care sunt notificați că pachetul lor nu a putut fi livrat din cauza neachitării unei taxe în valoare de 45,60 lei.

Este vorba despre o nouă campanie de mesaje înșelătoare care pretind a veni din partea Poștei Române, trimise însă de către hackeri cu scopul de a convinge destinatarii să plătească o taxă suplimentară pentru a primi un colet.

 

Dacă primiţi mesaje cu astfel de solicitări, nu le deschideţi şi marcaţi-le ca spam! Nu accesaţi niciunul dintre link-urile prezente în mesaj!

PoştaRomână comunică doar prin intermediul adreselor oficiale de e-mail (suportclienti@posta-romana.ro, noreply@posta-romana.ro, declaranti.vamali@posta-romana.ro).

Poșta Română nu le solicită clienţilor să furnizeze date cu caracter personal, informaţii bancare confidenţiale referitoare la conturile personale, numere de card sau coduri PIN şi nici efectuarea de plăţi online ale unor taxe de livrare”, au scris reprezentanții Poștei Române, într-o postare pe Facebook.

sursă foto: Facebook, Poșta Română.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Senatorul PSD de Alba, Călin Matieș, strânge semnături pentru amplasarea unei statui a lui Avram Iancu, în Cetatea Alba Carolina

Publicat

Senatorul PSD de Alba, Calin Matieș, a inițiat o petiție on-line, prin care încearcă să strângă semnături pentru a primi avizele legale în vederea amplasării unei statui a lui Avram Iancu în Cetatea Alba Carolina. 

Inițiativa acestuia vine în urma dezvelirii statuii principelui Transilvaniei, Bethlen Gabor, în urmă cu câteva zile, dezvelire la care a participat și președintele Ungariei, Katalin Novak.

Imediat după momentul dezvelirii, Călin Matieș a amplasat lângă statuie un tablou cu Avram Iancu.

Momentan petiția a fost semnată de aproximativ 200 de persoane. În Cetatea Alba Carolina există în proximitatea Casei de Cultură a Studenților un bust a lui Avram Iancu.

Matieș propune ca statuia să fie amplasată în zona Catedralei Reântregirii Neamului din Alba Iulia. În textul petiției, Matieș, susține că la nivelul primăriei ar fi existat solicitări în trecut pentru amplasarea unei staturi pe care primarul le-ar fi ignorat, spune senatorul PSD.

Contactat de reporterii alba24.ro, primarul Gabriel Pleșa a declarat că nu este adevărat, că nici în perioada în care a fost viceprimar, dar nici de când este primar nu au existat solicitări scrise sau măcar verbale pentru amplasarea unei statui a lui Avram Iancu.

Redăm mai jos textul petiției, care poate fi citit și AICI.

CITEȘTE ȘI: Cine a fost Bethlen Gábor și cum a ajuns portretul lui Avram Iancu la picioarele statuii sale de la Alba Iulia

”La 150 de ani de la moartea lui Avram Iancu, se cuvine să-i oferim acestei personalități marcantă a vieții politice, juridice și culturale din Ardeal, pașoptist de seamă și iubitor de românism, un loc de cinste în orașul națiunii române Alba Iulia, dedicându-i o statuie care să marcheze adevărata sa operă națională.

Crăișorul munților, inima Apusenilor și speranța pentru libertate a românilor merită locul cel de seamă în inimile și gândurile noastre, în Capitala Marii Uniri, unde visul milenar al neamului românesc s-a împlinit.

Din păcate, primarul orașului Alba Iulia  a uitat de erorii neamului românesc, preferând să ignore solicitările repetate ale cetățenilor.

Ne dorim ca tulnicul lui Avram Iancu să stea de-a dreapta Catedralei Reîntregirii Neamului iar privirea sa ageră să vegheze mințile tineretului studios de la Universitatea ”1 Decembrie 1918”.

VEZI ȘI: VIDEO: Moment tensionat la dezvelirea statuii lui Bethlen Gabor. Senatorul Matieș a alăturat portretul lui Avram Iancu

De aceea am inițiat acest demers public prin care invităm toți românii, din țară și străinătate, începând cu albaiulienii, să transmită un mesaj de unitate arătând autorităților locale că românii își doresc amplasarea acestei statui.

În acest sens, împreună cu toți cei care iubesc istoria noastră și respectă Capitala Marii Uniri, am început strângerea resurselor necesare și vom dona municipalității ignorante o statuie a lui Avram Iancu realizată cu precizie și conform normelor legale în vigoare.

Vă invităm să ne susțineți și să semnați petiția noastră adresată Primăriei din Alba Iulia pentru a primi avizele legale necesare pentru amplasarea statuii într-un loc de seamă din Cetate”, se arată în petiția lansată de senatorul Călin Matieș.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Când se redeschide circulația pe A1 Sebeș-Sibiu, între Cunța și Săliște. Lucrările la carosabil în zona Aciliu, pe final

Publicat

Reprezentanții CNAIR au făcut precizări despre circulația pe autostrada A1, sensul Sebeș-Sibiu, în prezent oprită între Cunța și Săliște, din cauza lucrărilor la carosabil.

”Înlocuirea sistemelor de acoperire la rosturile de dilatație de pe Viaductul Aciliu pe Autostrada A1 se apropie de final.

Lucrările se vor încheia până la finalul acestei săptămâni și toate restricțiile de circulație din zonă vor fi ridicate.

Pentru a permite executarea acestor lucrări, traficul rutier a fost închis complet pe sensul Sebeș – Sibiu, între nodurile Cunța și Săliște, iar circulația se desfășoară deviat pe DN1”, au transmis reprezentanții Direcției Regionale Drumuri și Poduri Brașov, pe Facebook.


Circulația a fost oprită inițial pe sensul Sibiu-Sebeș (2-14 mai) și apoi Sebeș-Sibiu (din 14 mai), în zona Cunța-Săliște.

În prezent, traficul este deviat astfel:

  • nod rutier Cunța – DJ 1061 intersecție cu DN 1, km 351+250 – DN 1 (Miercurea Sibiului – Apoldu de Sus – Săliște) – DN 1 km 330+490 intersecție cu DC 67 – Nod rutier Săliște – A1.

sursă imagini: DRDP Brașov – Facebook

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Se fac înscrieri pentru o nouă clasă a V-a la Liceul de Arte ”Regina Maria” din Alba Iulia. Câte locuri sunt disponibile

Publicat

În planul de școlarizare la Liceul de Arte ”Regina Maria” din Alba Iulia, pentru anul școlar 2022-2023, a fost aprobată o nouă clasă a V-a. Se pot înscrie copii la specializările Arte Plastice sau Muzică.

Potrivit reprezentanților unității de învățământ, înscrierile se pot face la secretariatul liceului. Sunt 24 de locuri în această clasă, cu posibilitate de suplimentare cu alte trei locuri.

Elevii care vor să-și continue studiile din clasa a V-a la Liceul de arte și provin din alte unități de învățământ vor trebui să susțină probe de aptitudini.

Potrivit planului de școlarizare, pentru anul școlar 2022-2023, sunt alocate liceului, pentru înscrieri noi și admitere:

  • o clasă de învățământ primar (clasa pregătitoare-IV), specializarea Muzică
  • 2 clase învățământ gimnazial (V-VIII) – Muzică și Arte Vizuale
  • 2 clase de învățământ liceal (IX-XII) – Muzică, Arte plastice și arhitectură.

Vezi și ADMITERE LICEU 2022 în ALBA: GHID înscrieri, LOCURILE pe specializări la licee, ultimele MEDII de intrare

Relații suplimentare despre înscrieri se pot obline la telefon 0258.812.473 sau la sediul liceului, în Alba Iulia, strada Călărași nr. 2.

La Liceul de Arte din Alba Iulia învață în prezent 611 elevi.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax