Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la primării, spitale şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii de participare la concurs


Publicat

munca birou

În perioada martie-aprilie, sunt organizate mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Primăria Municipiului Sebeş

auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul audit

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 martie 2018

Concurs: 3 aprilie 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 3 aprilie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare: la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Zlatna

– arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile prevederilor art. 36 indice1 lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 martie 2018

Concurs: 3 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Blaj

– manager

Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 aprilie 2018, ora 12.00

Concurs: 24 aprilie 2018 ora 10.00, susținerea proiectului de management

Relaţii suplimentare, la sediul Spitalului Municipal Blaj.

Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 8 Alba Iulia

– administrator financiar (0,25 normă; perioadă determinată)

Condiţii: studii superioare de lungă durată în domeniul economic; vechime în cantabilitatea bugetară minimum 5 ani; cunoştinţe operare PC, softuri contabile; cunoaşterea legislaţiei în vigoare; abilităţi excelente de comunicare; disponibilitate şi rezistenţă la program prelungit.

Concurs: 27 martie 2018, ora 09:00: proba scrisă; 27 martie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul la sediul Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 8 din Alba Iulia, str. Mihai Viteazul nr. 23, Judeţul Alba, telefon 0786/450.977.

Primăria orașului Cugir

– îngrijitor în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Serviciul Social Specializat Creşă – Creşa „Kunterbunt”

Condiţii: studii admise – generale/şcoală profesională/medii; disponibilitate de a lucra cu copii cu vârsta de 0-3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 martie 2018, ora 16:00

Concurs: 5 aprilie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria comunei Vinţu de Jos

-. consilier asistenţă socială (263501)- expert în cadrul proiectului „CCI Sibişeni – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale – ID 103385 (post temporar vacant)

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea Asistenţă Socială; experienţă bazală în realizarea consilierii de asistenţă socială, expertiză în gestionarea demersurilor de rezolvare a problemelor de ordin social din cadrul comunităţii, prin acţiuni specifice de asistenţă socială – 1 an.

consilier psiho-social (263402) – expert în cadrul proiectului „CCI Sibişeni – Creşterea calităţii vieţii şi incluziunii sociale – ID 103385 (post temporar vacant)

Condiţii: studii superioare finalizate cu licenţă, specializarea psihologie; experienţă în realizarea consilierii psihosociale. expertiză minimală în construirea şi implementarea demersului de consiliere psiho-socială în comunităţile defavorizate, alături de gestionarea documentelor aferente – 2 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 martie 2018, ora 16.00

Concurs: 3 aprilie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Vinţu de Jos, judeţul Alba, telefon 0258/739.234, interior 12.

Spitalul orăşenesc Abrud

– manager spital

Termen limită pentru depunerea dosarelor de concurs: 13 aprilie, ora 14.00, la sediul spitalului.

Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii

Concurs: 17 aprilie 2018, ora 11:00 – selecţie dosare (etapa eliminatorie); 7 mai 2018, 10.00 – susţinere şi evaluare proiect de management (proba unica)

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Orasenesc Abrud, Abrud, str. Republicii nr. 13, jud. Alba, telefon 0258780614 int. 34.

Căminul Pentru Persoane Vârstnice Blaj

– infirmieră

Condiţii: studii generale; fără vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 martie 2018

Concurs: 2 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 4 aprilie 2018, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Căminul pentru Persoane Vârstnice Blaj, din Piaţa 1848 nr. 6, telefon 0258/710662.

Primăria comunei Noşlac

– secretar al comunei (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 aprilie 2018

Concurs: 18 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cetatea de Baltă

– secretar al comunei

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 aprilie 2018

Concurs: 17 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Avram Iancu

(beneficiar în cadrul Proiectului „Comunitatea moţilor harnici“, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei“, Obiectiv specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate“ POCU/138/4/1/114866)

Posturi temporar vacante:

manager de proiect: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, experienţa, timp parţial 30 ore/săptămână

coordonator antreprenorial: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, timp de lucru 30 ore/săptămână

jurist: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

expert supervizare lucrări infrastructură: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, 1/4 normă, experienţa minimă <5 ani

expert organizare evenimente: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

facilitator comunitar rom: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

expert GT: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, experienţa minimă <5 ani, 1/2 normă

coordonator servicii comunitate: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, timp parţial durata timpului de lucru fiind de 30 ore/săptămână

expert înfiinţare şi monitorizare antreprenorial: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

expert înfiinţare şi monitorizare antreprenorial: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă <5 ani, ½ normă

expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

asistent social: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

asistent social: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

asistent medical: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

asistent medical: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, 1/2 normă

medic: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, experienţa minimă de 5-10 ani, 1/4 normă

îngrijitoare: studii medii absolvite cu diplomă, experienţa minimă < 5 ani, ½ normă

Concurs: 5 aprilie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 5 aprilie 2018, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul instituţiei din str. Avram Iancu nr. 169, e-mail primar@primariaavramiancu.ro şi la telefon 0258786211.

Primăria Comunei Arieşeni

– inspector, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul situaţii de urgență

Condiţii: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental ştiinţe inginereşti.

Concurs: 13 aprilie 2018, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Arieşeni din satul Arieşeni nr. 19, comuna Arieşeni, judeţul Alba, telefon 0358.402.989. 0358.816.290, e-mail primariaarieseni@yahoo.com.

Primăria comunei Şona

– consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Contabilitate Impozite şi Taxe;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic

– consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Agricol – Fond Funciar.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea măsurători terestre şi cadastru; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concurs: 10 aprilie 2018, ora 11.00: proba scrisă; 13 aprilie 2018, ora 11.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Şona, cu sediul în comuna Şona, Strada Lungă nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/884.144, adresa e-mail consiliulsona@yahoo.com.

ALTE POSTURI

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeş

– inspector de specialitate, gradul I superior la Serviciul Contabilitate, Buget, Salarizare, Personal. Achiziţii, Administrativ, Gestiune.

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă şi masterat în domeniul ştiinţelor umaniste (filologie, istorie, filozofie, antropologie etc.); fără vechime în specialitatea studiilor, constituie avantaj activitatea de voluntariat în domeniul cultural, ştiinţific, social, management de proiecte etc.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19 martie 2018, ora 16.00

Concurs: 26 martie 2018, ora 10.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Centrul Cultural „Lucian Blaga”, Sebeş, bd Lucian Blaga nr. 45, telefon 258732939; email: contact@cclbsebes.ro.

Primăria Comunei Jidvei

– referent, clasa III, gradul profesional debutant la Compartimentul Cadastru fond funciar.

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, fără vechime corespunzătoare studiilor necesare exercitării funcţiei publice de referent, clasa III, gradul profesional debutant.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 martie 2018, ora 09:00

Concurs: 29 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Jidvei din Satul Jidvei, Județul Alba, str. Perilor nr. 15, telefon 0732.145.832.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Cardul de sănătate devine obligatoriu din 1 octombrie. Toate serviciile medicale ”la cabinet” vor trebui validate. EXCEPȚII

Publicat

card sanatate

Începând cu 1 octombrie, Cardul de Sănătate redevine obligatoriu, iar în cazul consultațiilor la cabinet serviciile medicale vor trebui validate cu cardul. Excepţie fac doar consultaţiile la distanţă, a anunţat, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS).

„HG 162/2020 aprobată de Guvern pentru completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 70/2020 (privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi a altor acte normative) prevede prelungirea aplicabilităţii măsurilor în domeniul sănătăţii până la data de 31 decembrie 2020”, se arată în comunicat, scrie Agerpres.

Astfel, se menţin până la finalul anului consultaţiile la distanţă acordate de medicii de familie şi de medicii specialişti din ambulatoriul clinic, pentru care „nu este necesară validarea cu cardul de sănătate”.

Potrivit CNAS, în urma consultaţiilor acordate la distanţă, medicul de familie/medicul specialist va emite toate documentele necesare pacientului ca urmare a actului medical, inclusiv prescripţiile medicale.

Totodată, documentele sunt transmise pacientului prin mijloace de comunicare electronică.

Însă, în cazul consultaţiilor acordate la cabinet, este obligatorie validarea cu cardul de sănătate a serviciilor medicale.

„Reintroducem utilizarea cardului de sănătate în toate situaţiile în care pacientul se deplasează fizic la unitatea medicală pentru a primi servicii medicale, pentru a avea o evidenţă cât mai exactă şi a gestiona cât mai eficient fondurile din sistem.

Consultaţiile la distanţă rămân o alternativă benefică atât pentru pacienţi, cât şi pentru medici, prin care se asigură accesul la tratamentele necesare fără a se expune riscurilor de infectare.

Recomandăm în continuare pacienţilor programarea consultaţiilor, medicul fiind cel care decide modul în care va fi acordată consultaţia, la distanţă sau în cadrul unei vizite la cabinetul medical”, a declarat Adela Cojan, preşedintele CNAS, citată în comunicatul de presă.

De asemenea, s-a prelungit până la data de 31 decembrie 2020 termenul de valabilitate pentru următoarele documente a căror valabilitate expiră până la această dată: biletele de trimitere pentru specialităţi clinice, inclusiv pentru specialitatea medicină fizică şi de reabilitare;

biletele de trimitere pentru specialităţi paraclinice; recomandările medicale pentru dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive – ce se depun/se transmit la casa de asigurări de sănătate; deciziile de aprobare pentru procurarea dispozitivului medical, tehnologiilor şi dispozitivelor asistive.

Printre măsurile al căror termen de valabilitate s-a prelungit prin aprobarea HG 162/2020 se numără şi posibilitatea ca medicii de familie să poată prescrie în continuare pentru pacienţii cronici inclusiv medicamentele restricţionate din Lista de medicamente compensate şi gratuite care se acordă în cadrul programelor naţionale de sănătate, cu menţiunea că pentru medicamentele care se eliberează în baza unor protocoale terapeutice şi a unor formulare specifice (medicamente notate cu (**)1, (**)1 Alfa şi (**) Beta în Lista de medicamente compensate şi gratuite) este necesară evaluarea periodică a medicului de specialitate pentru a confirma sau modifica schema de tratament, la termenele prevăzute în protocoalele terapeutice sau în scrisorile medicale.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Surpriza alegerilor la Alba Iulia: Paul Victor Florea, independentul care a bătut la voturi partide mari pentru Consiliul Local

Publicat

Marea surpriză a alegerilor locale din Alba Iulia, pe lângă victoria lui Gabriel Pleșa, este candidatul independent pentru Consiliul Local, Paul Victor Florea, care a obținut 1.176 voturi, adică un procent de 5,36%. Tânărul s-a clasat pe locul patru după PNL, USR și PSD.

Florea, intrat pe ultima sută de metri în cursa alegerilor locale, a reușit să învingă o serie de partide care au dus o amplă campanie pentru aceste alegeri locale.

CITEȘTE ȘI: PROCENTE ALBA IULIA Cine intră în viitorul consiliu local și cine a ratat pragul. Victor Paul Florea intră, Mircea Trifu pierde

Mai exact, Paul Victor Florea a obținut un scor mai bun decât AUR – 869 voturi (3,96%), ANA – 947 voturi (4,32%) – formațiunea politică a fostului independent Mircea Trifu care nu a mai obținut un mandat, Pro România – 842 voturi (3,84%), ALDE – 834 voturi (3,80%), PMP – 748 voturi (3,14%), Partidul Verde – 361 voturi (1,64%) sau Bumbu Nicolae –  187 voturi (0,85%).

Florea a declarat că se aștepta la un asemenea rezultat deoarece voturile primite au venit din partea votanților care l-au cunoscut personal și au interacționat cu el.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

ALBA: Repartizarea mandatelor în consiliile locale din cele 78 de municipii, orașe și comune ale județului. Rezultate oficiale

Publicat

În cele 78 de municipii, orașe și comune din județul Alba au câștigat locuri în consiliile locale diferite partide sau candidați independenți, în funcție de voturile obținute la alegerile locale.

”Puterea de decizie” se va împărți după numărul mandatelor repartizate formațiunilor politice, în unele cazuri majoritare în legislativele locale.

Vezi și HARTA: REZULTATE alegeri locale în județul Alba. PRIMARII care vor conduce localitățile, în următorii patru ani. PROCENTE

Vă prezentăm repartizarea mandatelor în consiliile locale, după datele centralizate de AEP:

CONSILIUL LOCAL ALBA IULIA – 21 mandate (locuri consilieri locali)

PNL – 7.383 voturi – 9 mandate

USR PLUS – 5.751 voturi – 7 mandate

PSD – 2.612 voturi – 4 mandate

Paul Victor Florea – 1.176 voturi – 1 mandat

CONSILIUL LOCAL Aiud – 19 mandate (locuri consilieri locali)

PNL – 2.843 voturi (35,1%) – 7 mandate

USR PLUS – 1.561 voturi (19,28%) – 4 mandate

PSD – 1.440 voturi (17,78%) – 4 mandate

UDMR – 1.019 voturi (12,58%) – 3 mandate

ALDE – 495 voturi (6,11%) – 1 mandat

CONSILIUL LOCAL BLAJ – 19 mandate (locuri consilieri locali)

PNL – 4.718 voturi – 15 mandate

PSD – 785 voturi – 2 mandate

ALDE – 533 voturi – 2 mandate

CONSILIUL LOCAL SEBEȘ – 19 mandate (locuri consilieri locali)

PNL – 5.883 voturi – 56, 41% – 14 mandate

PSD – 2005 voturi – 19,22% – 5 mandate

CONSILIUL LOCAL Ocna Mureș – 17 mandate (locuri consilieri locali)

PNL – 2.374 voturi – 11 mandate

PSD – 558 voturi – 2 mandate

PMP – 376 voturi – 2 mandate

AUR – 322 voturi – 1 mandat

UDMR – 229 voturi – 1 mandat

CONSILIUL LOCAL CUGIR – 19 mandate (locuri consilieri locali)

PNL – 3.775 voturi – 10 mandate

PSD – 1.989 voturi – 5 mandate

USR PLUS – 1.429 voturi – 4 mandate

CONSILIUL LOCAL CÂMPENI – 15 mandate (locuri consilieri locali)

PNL – 1.628 voturi (39,38%) – 8 mandate

PSD – 1.434 voturi (34,68%) – 7 mandate

CONSILIUL LOCAL ABRUD – 15 mandate (locuri consilieri locali)

PSD – 692 voturi – 5 mandate

PNL – 664 voturi – 5 mandate

ADN (Partidul Alternativa Pentru Demnitate Natională) – 194 voturi – 1 mandat

Kopenetz Lorand-Márton – 192 voturi – 1 mandat

USR PLUS – 169 voturi – 1 mandat

ALDE – 141 voturi – 1 mandat

PRO ROMÂNIA – 124 voturi – 1 mandat

CONSILIUL LOCAL Baia de Arieș – 13 mandate (locuri consilieri locali)

PSD – 519 voturi – 4 mandate

PNL – 420 voturi – 3 mandate

ALDE – 375 voturi – 3 mandate

Silviu Mârzan – 194 voturi – 1 mandat

Pro România – 94 voturi – 1 mandat

PMP – 88 voturi – 1 mandat

CONSILIUL LOCAL TEIUȘ – 15 mandate (locuri consilieri locali)

PSD – 1.340 voturi – 8 mandate

PNL – 784 voturi – 4 mandate

PMP – 200 voturi – 1 mandat

AUR – 161 voturi – 1 mandat

Pro România – 151 voturi – 1 mandat

CONSILIUL LOCAL ZLATNA – 15 mandate

PNL – 1.468 voturi (41,7%) – 7 mandate

PSD – 702 voturi (19.95%) – 3 mandate

PNȚCD – 444 voturi (12,62%) – 2 mandate

ALDE – 285 voturi (8,10%) – 1 mandat

Pro România – 248 voturi (7,04%) – 1 mandat

PMP – 230 voturi (6,53%) – 1 mandat

COMUNE – județul ALBA – număr mandate partide / candidați independenți:

ALBAC (11 mandate): PNL – 7, PSD – 2, USR PLUS – 2, ADN – 1

ALMAȘU MARE (9 mandate): PNL – 3, PRO România – 2, PMP – 2, PSD – 1, USR PLUS – 1

ARIEȘENI (11 mandate): PSD – 5, PNL – 5, PRO România – 1

AVRAM IANCU (8 mandate): PNL – 4, AUR – 1, PMP – 1, PSD – 1, ALDE – 1

BERGHIN (11 mandate): PNL – 8,. PMP  – 2, PSD – 1

BISTRA (13 mandate): PNL – 10, PSD – 2, PRO România – 1

BLANDIANA (9 mandate): PNL – 6, PSD – 3

BUCERDEA GRÂNOASĂ (11 mandate): PNL – 5, UDMR – 2, PSD – 2, PMP – 2

BUCIUM (9 mandate): PSD – 6, PNL – 2, ALDE – 1

CÂLNIC (11 mandate): PNL – 3, PSD – 3, USR PLUS – 2, PMP – 2

CENADE (9 mandate): PNL – 8, ALDE – 1

CERGĂU (11 mandate): PNL – 7, PSD – 2, USR PLUS – 1, PRO România – 1

CERU-BĂCĂINȚI (9 mandate): PMP – 6, PNL – 2, PSD – 1

CETATEA de BALTĂ (13 mandate): PNL – 7, PSD – 4, UDMR – 1, Valer Țetcu – 1

CIUGUD (13 mandate): PNL – 10, PSD – 1, USR PLUS – 1, PMP – 1

CIURULEASA (9 mandate): PSD – 7, PNL – 1, ALDE – 1

CRĂCIUNELU de JOS (11 mandate): PNL  6, PMP – 2, Adrian Simion Cîmpean – 1 mandat, USR PLUS – 1, PSD – 1

CRICĂU (11 mandate): ALDE – 5, PNL – 4, PSD – 1, USR PLUS – 1

CUT (9 mandate): PNL – 5, PSD – 2, PMP – 1, PNȚCD – 1

DAIA ROMÂNĂ (13 mandate): PNL – 10, PSD – 2, PMP – 1

DOȘTAT (9 mandate): PNL – 6, ALDE – 1, PSD – 1, PMP – 1

FĂRĂU (11 mandate): PNL – 8, USR PLUS – 1, UDMR – 1, PSD – 1

GALDA de JOS (12 mandate): PNL – 5, PSD – 4, PMP – 3

GÂRBOVA (11 mandate): PNL – 5, PSD – 5, PMP – 1

GÂRDA de SUS (11 mandate): PNL – 5, PRO România – 2, PSD – 2, ALDE – 1, PRM – 1

HOPÂRTA (9 mandate): PNL – 7, PSD – 1, PMP – 1

HOREA (11 mandate): PNL – 7, PSD – 3, PRO România – 1

IGHIU (15 mandate): PNL – 8, USR PLUS – 3, PSD – 3. PMP – 1

ÎNTREGALDE (9 mandate): PNL – 4, PMP – 3, ALDE – 1, PSD – 1

JIDVEI (15 mandate): PNL – 12, PSD – 2, AUR – 1

LIVEZILE (9 mandate): PNL – 7, PSD – 2

LOPADEA NOUĂ (11 mandate): PNL – 6, UDMR – 5

LUNCA MUREȘULUI (11 mandate): UDMR – 5, ALDE – 3, PNL – 2, PSD – 1

LUPȘA (13 mandate): PNL – 4, USR PLUS – 3, PSD – 3. PMP – 1, ALDE – 1, AUR – 1

METEȘ (11 mandate): PNL – 6, PSD – 4, ALDE – 1

MIHALȚ (13 mandate): PNL – 9, PSD – 3, PMP – 1

MIRĂSLĂU (11 mandate): PNL – 4, PSD – 3, UDMR – 2, PRO România – 1, USR PLUS – 1

MOGOȘ (9 mandate): PNL – 4, PSD – 2, USR PLUS – 1, ALDE – 1, PMP – 1

NOȘLAC (10 mandate): PNL – 7, PSD – 1, PMP – 1, AUR – 1

OCOLIȘ (9 mandate): PNL – 6, USR PLUS – 1, PRO România – 1, PSD – 1

OHABA (9 mandate): PNL – 5, PSD – 3, ALDE – 1

PIANU (13 mandate): PNL – 7, PSD – 4, PRO România – 1, AUR – 1

POIANA VADULUI (9 mandate): PNL – 4, PSD – 3, ALDE – 1, PRO România – 1

PONOR (9 mandate): PNL – 4, PRO România – 2, PSD – 1, USR PLUS – 1, ALDE – 1

POȘAGA (9 mandate): PNL – 5, USR PLUS – 2, PSD – 2

RĂDEȘTI (9 mandate): PNL – 7, PSD – 1,.UDMR – 1

RÂMEȚ (9 mandate): PSD – 7, PNL – 2

RIMETEA (9 mandate): UDMR – 6, PPMT – 2, PSD – 1

ROȘIA de SECAȘ (11 mandate): PSD – 6, PNL – 3, PMP – 1, PRO România – 1

ROȘIA MONTANĂ (11 mandate): PSD – 3, PNL – 3, ADN – 2, ALDE – 2 PRO România – 1

SĂLCIUA (9 mandate): PNL – 3, PSD – 2, PRO România – 1, ALDE – 1, USR PLUS – 1, PMP – 1

SĂLIȘTEA (11 mandate): PNL – 6, PSD – 3, PRO România – 2

SÂNCEL (11 mandate): PNL – 6, ALDE – 1, PSD – 1, PNȚCD – 1, PMP – 1, PRO România – 1

SÂNTIMBRU (11 mandate): PNL – 7, PSD – 4

SĂSCIORI (15 mandate): PNL – 7, PMP – 6, PSD – 2

SCĂRIȘOARA (11 mandate): PNL – 5, PRO România – 3, PMP – 1, PSD – 1, ADN – 1

ȘIBOT (11 mandate): PNL – 4, PSD – 2, PRO România – 2, ALDE – 1, Partidul Verde – 1, PMP – 1

SOHODOL (11 mandate): PNL – 7, PSD – 3, PRO România – 1

ȘONA (13 mandate): PNL – 8, PSD – 2, UDMR – 2, PMP – 1

ȘPRING (11 mandate): PNL – 6, AUR – 4, PSD – 1

STREMȚ (11 mandate): PSD – 5, PNL – 5, USR PLUS – 1

ȘUGAG (11 mandate): PNL – 8, USR PLUS – 2, PSD – 1

UNIREA (13 mandate): PNL – 7, USR PLUS – 2, UDMR – 2, PSD – 1, Teodor Crișan – 1

VADU MOȚILOR (9 mandate): PNL – 5, PRO România – 2, PSD – 2

VALEA LUNGĂ (13 mandate): AUR – 7, PNL – 6

VIDRA (11 mandate): PSD – 4, PNL – 3, USR PLUS – 1, ALDE – 1, PNȚCD – 1, PMP – 1

VINȚU de JOS (15 mandate): PNL – 5, PSD – 4, USR PLUS – 2, PMP – 2, ALDE – 2

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

LIVE VIDEO: Președintele Klaus Iohannis – primele declarații, după alegerile locale de duminică

Publicat

Președintele Klaus Iohannis a susținut, luni seara, o declarație de presă la Palatul Cotroceni. 

 

Declarațiile președintelui:

Ieri au avut loc alegerile locale în România în condiții cu totul speciale, generate de epidemia de COVID-19. Vreau să subliniez, de la bun început, că ceea ce am văzut pe tot parcursul zilei de duminică în majoritatea covârșitoare a secțiilor de vot a reprezentat o mobilizare exemplară. Felicit autoritățile implicate și pe toți membrii birourilor electorale care au făcut posibil ca alegătorii să-și exprime opțiunile în condiții de maximă siguranță.

Procesul de vot s-a desfășurat fără probleme majore și avem, iată, un nou exemplu că, atunci când autoritățile acționează cu răspundere, rezultatele se văd.

Le mulțumesc în mod special tuturor cetățenilor care au mers ieri la urne! Contribuția voastră, dragi români, face ca România să fie o democrație vie și puternică. Am avut o prezență bună la vot, cu atât mai mult cu cât, repet, ne aflăm într-o criză sanitară. Aceasta arată că societatea românească acționează cu maturitate și înțelepciune. Implicarea fiecăruia dintre noi în momentele de decizie majoră privind viitorul nostru este cea care va transforma România în țara pe care ne-o dorim. Așadar, în urma scrutinului pentru locale, victoria aparține în primul rând democrației românești.

Totodată, a fost și o victorie majoră a dreptei din România. S-a conturat astfel o nouă realitate politică, cea în care Partidul Național Liberal și USR devin forțele schimbării în bine, iar Partidul Social Democrat trece în opoziție, cu unul dintre cele mai slabe rezultate. Este un val care a început la referendumul pe justiție pe care l-am convocat anul trecut, care a continuat cu căderea guvernului PSD și apoi cu votul de la alegerile prezidențiale.

Pentru Partidul Național Liberal, este un scor istoric, cea mai bună performanță electorală din ultimii 30 de ani. Felicitări, sunteți astăzi cel mai mare partid din România, v-ați câștigat credibilitatea prin muncă și prin responsabilitatea cu care v-ați asumat gestionarea celei mai grele crize pe care o traversează România. Votul pe care vi l-au dat ieri românii arată și că administrațiile liberale de succes sunt exemple pe care oamenii le doresc preluate în cât mai multe localități.

Pentru USR-PLUS, o formațiune tânără, la început de drum, este de asemenea un scor foarte bun. Felicitări, ați dovedit că perseverența și proiectele bine pregătite vă pot consolida ca partid și vă pot asigura un loc important pe scena politică.

Votul de ieri a fost unul pentru seriozitate în viața publică, pentru politicieni maturi și administratori competenți. Este, de asemenea, și un semnal clar transmis de cetățeni că doar prin colaborarea și pe viitor a formațiunilor de dreapta, România are șansa să se modernizeze și să se dezvolte.

Românii au votat pentru o direcție nouă, a bunului simț, a respectului față de cetățean, a democrației. Oamenii își doresc comunități administrate de lideri competenți, care își țin promisiunile și își asumă răspunderea oricât de dificil ar fi, indiferent de circumstanțe.

Administrația publică locală trebuie reconstruită pe o serie de piloni fundamentali, precum transparență, integritate, profesionalism, toate puse în slujba unui principiu esențial – interesul public. Românii au arătat că sunt din ce în ce mai implicați în viața comunităților și mai interesați să ia parte la procesul decizional. Mă bucură foarte mult participarea în număr mare a tinerilor la acest scrutin și interesul crescut pe care l-au arătat pentru alegeri. Indiferent de culoarea politică, cei care au câștigat încrederea alegătorilor sunt obligați să livreze ceea ce se așteaptă de la ei, și anume, o administrație publică locală eficientă, performantă, care să garanteze și să ofere prosperitate.

Votul de ieri a reprezentat, totodată, și un vot de blam la adresa minciunii, dezinformării, stagnării și incompetenței ridicate timp de decenii la nivelul de politici de stat de către PSD, care a pierdut ieri inclusiv acolo unde mulți baroni pesediști se credeau invincibili. Pentru ca România să se modernizeze, epoca PSD trebuie să se încheie definitiv. Victoria dreptei la alegerile locale este una deosebit de importantă, fără precedent, dar este doar o victorie de etapă. Încurajez partidele democratice să continue dialogul, pentru a oferi românilor încredere în perspectiva unei echipe de guvernare solide, responsabile, cu soluții pentru dezvoltarea României.

Dragi români, mai avem un pas pentru a încheia acest val de schimbare. Victoria de la locale trebuie confirmată la alegerile din decembrie, când majoritatea toxică ce a acaparat Parlamentul va putea fi oprită prin votul cetățenilor să mai producă daune ireparabile. Doar în acel moment vom avea toate premisele care să permită României să se modernizeze cu adevărat.

Avem mare nevoie de o nouă majoritate credibilă, care să impună rapid reformele legislative atât de așteptate și de necesare. Printre acestea se numără și modificarea legii care să asigure din nou alegerea primarilor în două tururi de scrutin. Este un pas esențial pentru a garanta în perspectiva alegerilor din următorul ciclu electoral o mai mare legitimitate celor care vor administra orașele și comunele timp de 4 ani.

Îi felicit pe toți cei care au câștigat mandate la alegerile de ieri, dar îi avertizez că nu vor avea deloc o misiune ușoară pentru că așteptările oamenilor sunt foarte mari. Îi îndemn, așadar, să își onoreze toate promisiunile cu onestitate și responsabilitate pentru a demonstra că se află în mod real în slujba celor care le-au încredințat destinele comunităților în care trăiesc.

În încheiere, fac totodată un apel către autoritățile locale să organizeze tranziția de putere la nivelul administrațiilor cât mai rapid și fluent. Ne aflăm în plină criză sanitară provocată de pandemia de COVID-19 și de implicarea tuturor factorilor – centrali și locali – depinde modul în care reușim să gestionăm această situație complicată.

Vă mulțumesc și vă doresc multă sănătate!

sursă: hotnews.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate