Connect with us
Advertisement

Administrație

Taxele și impozitele locale din Alba Iulia vor putea fi plătite și la stațiile SelfPay. Achiziție făcută de Primărie

Publicat

Începând din această toamnă, albaiulienii vor putea plăti taxele, impozitele locale și amenzile cu debit la stațiile de plată SelfPay. De asemenea, se dorește activarea plății persoanelor juridice în platforma Ghișeul.ro, funcționalitățile sistemului urmând să fie extinse și la nivelul acestora. 

Primăria Alba Iulia a cumpărat la sfârșitul lunii iulie, prin platforma SEAP, un modul de plată taxe, impozite și amenzi cu debit aferente Direcției Venituri, prin intermediul stațiilor de plată SelfPay, respectiv o aplicație pentru plata electronică prin Ghișeul.ro – persoane fizice, persoane juridice și amenzi.

Valoarea achiziției a fost de 40.850 de lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, se dorește implementarea unui sistem de tip SelfPay/SelfTax pentru plata taxelor și impozitelor.

Localizare stații plată SelfPay – AICI

Se urmărește de asemenea conformarea cu modificările apărute în legislație, prin care au fost extinse funcționalitățile sistemului Ghișeul.ro și la nivelul persoanelor juridice.

Potrivit documentului citat, produsele software și serviciile de implementare și asistență pentru tranziția în producție a acestora vor asigura/cuprinde:

  • dezvoltarea și configurarea tuturor interfețelor, serviciilor web, API-urilor necesare pentru derularea fluxurilor privind plata taxelor, impozitelor și amenzilor cu debit, prin intermediul stațiilor de plată SelfPay, respectiv prin Ghișeul.ro, atât de către persoanele fizice cât și de către persoanele juridice (PF, PFA, PJ), gestionate în cadrul Direcției Venituri prin aplicația specifică SIMTAX
  • respectarea cerințelor de interconectare specifice platformei Ghișeul.ro, privind etapa de activare plăți persoane juridice, respectiv: transferul contribuabililor, testele pe platforma de administrare a serviciilor web disponibile (WS transfer firme, actualizare firme, data modificare firme), configurarea, verificarea și asigurarea funcționalității serviciului web Înregistrări / Încasări în sistem propriu SIMTAX
  • implementarea modificărilor și configurărilor necesare în aplicația software specifică – SIMTAX utilizată în cadrul Direcției Venituri
  • asigurarea asistenței pentru tranziția în producție a produselor software implicate și a fluxurilor nou create

Termenul de livrare și implementare a produselor software și a serviciilor menționate este de maxim 60 de zile calendaristice de la data semnării contractului.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement