Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

TITULARIZARE 2021: Număr record de contestații depuse în Alba, față de ultimii cinci ani. Rezultatele finale, în 3 august


Publicat

examen profesor

Anul acesta, 131 de candidați din Alba, dintre cei 426 care au susținut proba scrisă la Titularizare 2021 în 21 iulie, au depus contestații după publicarea notelor. Rezultatele finale la Titularizare 2021 vor fi cunoscute marți, 3 august.

Dintre cele 131 de contestații, 45 sunt depuse de către candidați care au dat proba scrisă pentru educatori (grădiniță), 19 la Educație Fizică, 13 – învățători, 8 la Matematică, 6 la Psihopedagogie Specială, 4 la Engleză, 4 la Geografie, 4 la Istorie, 4 la Mecanică, 3 la Educație Muzicală Specializată, 2 la Informatică și Tehnologia Informației (TIC), 2 la Agricultură-Horticultură, 2 la Comerț, 2 la Economie – Educație Antreprenorială, 2 la Educație Muzicală și câte una la alte discipline.

Cea mai mare notă contestată este 8,35, iar cea mai mică 1,8.

Comparativ, anul trecut au fost doar 87 de contestații, în 2019 – 84, în 2018 – 72, în 2017 – 70 și în 2016 – 94. Însă și rezultatele din acest an au fost mai slabe.

Vezi și TITULARIZARE 2021: ALBA, pe locul 19 după rata de promovare a examenului. Rezultate mai slabe în țară față de anii precedenți

Înainte de contestații, în județul Alba, 42,7% dintre candidați au luat note între 7 și 9,99. Anul acesta, a fost o singură notă de 10 la proba scrisă.

Comparativ, anul trecut, procentul era de 54,23% și erau două note maxime.

Vezi și TOP REZULTATE la Titularizare 2021 în ALBA: Profesorii cu cele mai bune note la examen. Un candidat a luat 10 la proba scrisă

Potrivit datelor centralizate de Ministerul Educației și Cercetării (MEC), în județul Alba au fost 426 de candidați cu note la proba scrisă, dintre care:

–  1 candidat cu nota 10

–  182 candidați cu note între 7 și 9,99 –  42,7%

–  151 candidați cu note între 5 și 6,99 – 35,4%

–  92 candidați cu note între 1,01 și 4,98 – 21,5%.

Vezi și Rezultate TITULARIZARE 2021 în ALBA: 92 de profesori cu note sub 5. Rată de promovare de 42,7%, mai mică față de anul trecut

Cele mai mici note, sub 2, au fost la următoarele discipline: Educație Fizică, Economie, Psihopedagogie. Alte note mici, între 2 și 3 au fost la Geografie, Educație FIzică, Comerț, Chimie, Istorie sau învățători.

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

Vezi și TITULARIZARE 2021: SUBIECTELE și baremele de corectare, pe discipline, la proba scrisă

Inițial, în Alba au fost 570 candidați înscriși, dintre care 109 din promoția curentă. Au absentat 110 și s-au retras din examen alți 34 de profesori (426 prezenți).

Repartizarea candidaților pe posturile didactice de predare vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, în ordinea descrescătoare a notelor obținute la proba scrisă, se realizează în ședințe publice sau on-line, organizate de către inspectoratele școlare în intervalul 4 – 5 august.

CALENDAR TITULARIZARE 2021:

21 iulie 2021desfășurarea probei scrise

27 iulie 2021 – comunicarea rezultatelor iniţiale

27-28 iulie 2021 – înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare

29 iulie-2 august 2021 – soluţionarea contestațiilor

3 august 2021 –  comunicarea rezultatelor finale

4 august 2021 – repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2021, conform prevederilor art. 74alin. (3), lit. a) sau 80 alin. (9), după caz; repartizarea candidaţilor conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) sau 80 alin. (9), după caz;

5 august 2021 – ședință de repartizare, în ordine, a: (i) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. c); (ii) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. d); (iii)cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. e); (iv)cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9), după caz

6 august 2021 – reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

9-23 august 2021 – emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră

Procedura contestații – Titularizare 2021

În cazul în care diferența – în plus sau în minus – dintre nota acordată de comisia de soluţionare a contestaţiilor şi nota acordată de comisia de evaluare este mai mică de 1,5 puncte sau egală cu 1,5 puncte, rămâne definitivă nota acordată de comisia de contestaţii. (6) Dacă diferența între nota finală stabilită de comisia de evaluare a lucrărilor scrise şi nota finală stabilită de comisiade soluţionare a contestaţiilor este mai mare de 1,5 puncte, diferenţă care poate fi în plus sau în minus, lucrarea scrisă este recorectată de o comisie de recorectare numită prin decizie de inspectorul şcolar general, formată din alte persoane decât cele care au evaluat iniţial/reevaluat lucrarea scrisă. Rezultatul stabilit de comisia de recorectare, conform prevederilor art. 70 şi Procedurii specifice privind desfăşurarea activităţilor din centrele de evaluare/contestaţii, este definitiv. Inspectorul şcolar general dispune aplicarea măsurilor legale asupra persoanelor care nu şi-auîndeplinit atribuţiile în cadrul concursului.

După afişarea rezultatelor finale, candidaţii pot solicita comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului să îşi vadă lucrarea, fără ca, în urma vizualizării, să obţină reevaluarea lucrării şi/sau modificarea notelor acordate.

Condiții pentru Titularizare 2021 – repartizări pe posturi

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/ inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2021, pe parcursul anului şcolar 2020-2021.

Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.

Pentru angajarea pe perioadă determinată, candidații trebuie săobțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială în profilul postului sau cel puțin media 5 (cinci) la inspecțiile la clasă în profilul postului sau în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2020, pe parcursul anului şcolar 2020-2021.

Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisă)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.

Pentru proba scrisă, Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie stabileşte 3 (trei) variante de subiecte şi baremele de evaluare aferente.

Cadrul didactic titular în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care se prezintă la concursul naţional pentru ocuparea unui alt post didactic/unei alte catedre declarat(e) vacant(e)/rezervat(e) în învăţământ preuniversitar şi nu ocupă post/catedră sau obţine o notă mai mică de 5 (cinci), îşi păstrează calitatea de titular în unitatea/unităţile de învăţământ din care provine.

Cadrul didactic angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2021 şi obţine media de repartizare minimum 7 (şapte) poate solicita repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care este angajat, în condiţiile în care consiliul de administraţie/consiliile de administraţie al/ale unităţilor de învăţământ confirmă, prin adresă scrisă, că postul didactic/catedra respectiv(ă) are o viabilitate estimată de cel puţin 4 (patru) ani şcolari şi poate fi ocupat(ă) pe perioadă nedeterminată. Adresa se depune la dosarul de înscriere la concursul naţional de către candidat.

În situaţia în care cadrul didactic angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei nu obţine media de repartizare minimum 7 (şapte), dar obţine cel puţin media de repartizare minimum 5 (cinci), rămâne angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform deciziei de repartizare pe post/catedră.

Cadrul didactic angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar pierde această calitate în situaţia în care obţine o notă mai mică de 5 (cinci) la proba scrisă din cadrul concursului naţional, sesiunea 2021, la disciplina/una dintre disciplinele corespunzătoare postului didactic/catedrei pe care este angajat, conform deciziei de repartizare.

Posturile didactice/catedrele eliberate, inclusiv posturile didactice/catedrele vacante propuse pentru a fi ocupate pe perioadă nedeterminată, care se includ în listă sub un singur cod, se ocupă în şedinţele de repartizare ulterioare.

În cazul mediilor de repartizare egale obţinute la concurs, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate au, în ordine:

a) candidaţii cuprinşi în programe recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării, prin care se recrutează, se selectează, se pregătește și se sprijină personalul didactic de predare pentru a desfăşura activităţi didactice în unităţi de învăţământ preuniversitar situate în medii dezavantajate;

b) candidaţii cu domiciliul în localitatea în care se află postul didactic/catedra solicitat(ă);

c) candidaţii care au dobândit gradul didactic I;

d) candidaţii care au dobândit gradul didactic II;

e) candidaţii care au dobândit definitivarea în învăţământ;

f) candidaţii cu media de departajare cea mai mare

g) candidaţii cu media cea mai mare obţinută la examenul de licenţă/absolvire a studiilor, respectiv media cea mai mare obţinută la examenul de bacalaureat pentru absolvenţii liceelor pedagogice.

Vezi integral Extras Metodologie Titularizare 2021



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Înmatricularea și radierea mașinilor se va simplifica, iar RAR va primi atribuții suplimentare. Proiect trecut de Senat

Publicat

RAR registrul auto roman Alba

Un proiect de lege, care prevede simplificarea procedurii de înmatriculare şi radiere a maşinilor printr-un singur drum la Registrul Auto Român, a trecut de Senat. RAR ar primi mult mai multe atribuții, prin acest proiect, iar procedura ar fi simplificată. 

Una dintre măsurile luate în calcul  în acest proiect este trecerea activităţilor de înmatriculare şi radiere a vehiculelor de la Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), aşa cum e acum, la Registrul Auto Român (RAR).

Proiectul nu a fost dezbătut, astfel că a trecut tacit de Senat.

Ce modificări aduce proiectul

Transferarea activităţilor de înmatriculare şi înregistrare a vehiculelor de la DRPCIV, aşa cum e acum, la RAR, este o modificare importantă. Asta ar însemna un singur drum, la RAR.

Mai exact, RAR ar urma să se ocupe şi de „activitatea de înmatriculare sau radiere a vehiculelor, de eliberare şi evidenţă a certificatelor de înmatriculare şi a plăcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor, precum şi de eliberare şi evidenţă a autorizaţiei de circulaţie provizorie sau pentru probe a vehiculelor”.

Plăcuţele de înmatriculare vor fi fabricate tot de RAR .

RAR va încasa tarifele pentru obţinerea documentelor de înmatriculare, confecţionării plăcuţelor de înmatriculare permanentă, de probă, temporare şi provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferenţial, păstrării combinaţiei numărului de înmatriculare, furnizarea unor date privind vehiculul, respectiv contravaloarea certificatelor de înmatriculare şi a autorizaţiilor provizorii sau de probă.

RAR ar urma să comunice firmelor de asigurări, pentru a le permite acestora întocmirea dosarelor de despăgubire, informaţii legate de proprietarii maşinilor sau deţinătorii mandataţi ai acestora.

Procedura se schimbă

Procedura efectivă de înmatriculare, radiere, eliberare a certificatului de înmatriculare şi a plăcuţelor de înmatriculare urmează să fie stabilită prin ordin al ministrului Transporturilor şi Infrastructurii.

Acest transfer de autoritate către RAR ar urma să reducă și costurile pentru cetățeni.

Camera Deputaților este for decizional.

Surse: Adevărul.ro, avocatnet.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Vouchere de 1000 de lei pentru profesori la Alba Iulia. Ce vor putea cumpăra cu acestea. Proiect

Publicat

Cadrele didactice cu activitate de predare în unitățile de învățământ din Alba Iulia ar urma să primească un voucher în valoare de 1000 de lei fiecare, ca sprijin de la administrația locală, pentru achiziționarea materialelor necesare la școală, grădiniță sau liceu.

Proiectul, ce va fi prezentat pentru aprobare în ședința Consiliului Local Alba Iulia din 28 septembrie, este propus pentru a permite profesorilor să-și achiziționeze cărți școlare, materiale didactice, tablete sau laptopuri, strict pentru utilizarea în activitatea cu scop didactic.

Programul local prin intermediul căruia ar urma să fie acordate aceste stimulente se numește ”Voucher educațional” și a fost inițiat de consilierul independent Paul Victor Florea.

Cum se vor acorda stimulentele – proiect

În documentația proiectului se arată că voucherul de 1000 de lei se va acorda, pe întreaga durată a anului școlar 2021-2022, fiecărui cadru didactic care predă la una dintre unitățile de învățământ preuniversitar, publice, de pe raza municipiului Alba Iulia.

Stimulentele de tip voucher vor fi acordate profesorilor exclusiv pentru achiziționarea de carte școlară, laptopuri, tablete sau alte materiale didactice specifice și necesare disciplinei/disciplinelor predate de către cadrul didactic.

Fiecare cadru didactic va primi un voucher valoric de la primărie, iar aceasta va deconta suma operatorului economic de la care profesorul a achiziționat bunuri.

Propunerea nu are un buget estimativ

La acest moment, proiectul nu include și un buget estimativ, potrivit datelor din documentația prezentată consilierilor.

Se precizează că reprezentanții primăriei vor elabora regulamentul de acordare a voucherelor educaționale și decontare a acestora, vor cere de la Inspectoratul Școlar baza de date cu cadrele didactice și vor asigura gestionarea voucherelor.

Unitățile de învățământ vor trebui să centralizeze listele cu beneficiarii programului și să le pună la dispoziția IȘJ și primăriei și să distribuie voucherele către cadrele didactice.

Inițiatorul proiectului, consilierul Paul Victor Florea, precizează în documentație că ”sistemul voucherelor valorice permite UAT Alba Iulia să deconteze pe o perioadă mai lungă de timp, ceea ce nu va genera un efort asupra bugetului local. Cel mai probabil, plățile se pot efectua chiar și până în 2023”.

În Alba Iulia, sunt 1.191 de cadre didactice în activitate, inclusiv educatori și învățători. Efortul financiar de la bugetul local ar fi astfel de peste un milion de lei.

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

FOTO: Peste 6,2 milioane de lei pentru amenajarea exterioară și peisagistică la Sala Polivalentă din Blaj. Cum va arăta zona

Publicat

Terenul de lângă Sala Polivalentă din Blaj urmează să fie amenajat printr-o investiție de peste 6,2 milioane de lei. Proiectul prevede căi de acces pietonale și auto, peste 100 de locuri de parcare, spații verzi, iluminat stradal și pietonal și mobilier urban. 

Primăria Blaj a lansat marți, 21 septembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), o licitație pentru lucrări de amenajare exterioară și peisagistică aferente Sălii Polivalente de sport din municipiu, cu capacitate 1800-2000 de locuri.

Valoarea totală estimată este de 6.272.419,79 de lei, fără TVA. 

Potrivit proiectului, amplasamentul studiat are o suprafață de 17.118 mp și o formă a terenului neregulată. Accesul pietonal și auto se realizează din două direcții: la sud prin strada Al. G. Golescu și din vest, tot din strada Al. G. Golescu.

Terenul este delimitat la nord de albia râului Târnava Mare, la vest de o parcelă aflată în proprietatea Primăriei Blaj pe care în prezent există un stadion de fotbal, dar pe care se dorește amenajarea unui scuar verde, la sud de parcele cu locuințe individuale, iar la est de un teren aflat tot în proprietatea Primăriei Blaj, liber de construcții.

Pe amplasament există în prezent o clădire având suprafața construită de 324 mp., regimul de înălțime P (parter) și funcțiunea de vestiar, ce deservește terenul de fotbal de pe parcela alăturată. Clădirea este înconjurată de o platformă minerală betonată, având o alee cu același finisaj ce duce spre terenul de fotbal.

Se propune sistematizarea pe verticală a terenului din jurul sălii, cu asigurarea tuturor căilor de acces pietonale și auto și spații de parcări pentru toate categoriile de utilizatori, alături de amenajări peisagere.

Căile de rulare auto vor fi amenajate cu suprafață sigilată – sistem rutier cu beton asfaltic, spațiile de parcare vor fi amenajate cu suprafață nesigilată din pavaj din dale de beton prefabricate înierbate, iar traseele pietonale cu suprafață nesigilată din pavaj din dale de beton prefabricate.

Traseul pietonilor către intrarea principală a sălii de sport se va face pe o rampă pietonală pentru accesul publicului cu panta de 8%, dar și prin pachete de scări situate de pe laturilor sudice și estice ale sălii polivalente.

Pentru iluminatul stradal și pietonal se va propune un sistem de iluminat realizat într-un concept unitar. Se propune montarea aparatelor de iluminat pe stâlpi de-alungul pentru iluminatul public, alimentarea cu energie electrică fiind realizată din tabloul electric general al investiției.

Pentru iluminatul general din parcare și al aleilor pietonale, se vor folosi aparate de iluminat de tip LED 38 W, IP65, montate pe stalpi cu înălțimea de 4 m, iar pentru zona rampei de acces se vor utiliza aparate de iluminat LED 42 W, IP65, montate pe stâlpi cu înălțimea de 3 m, conform standardelor și normativelor în vigoare.

Se vor propune și aparate de iluminat rotunde încastrate în pavaj pe trotuarele și spațiile pietonale din jurul sălii polivalente pentru iluminatul fațadelor, conform standardelor și normativelor în vigoare și a fișelor tehnice anexate. Tipul de iluminat va fi cu lumină difuză, răspândit pe o arie mai largă. Instalația de iluminat va cuprinde aparatele de iluminat, stâlpii cu brațul de susținere, sistemul de fixare și panourile fotovoltaice.

Toate celelalte elemente ale infrastructurii edilitare existente în zonă se vor rezolva în sisteme subterane moderne. Reţeaua exterioară de canalizare este realizată în sistem separativ în interiorul incintei, existând o rețea pentru canalizarea apelor pluviale, și o rețea pentru canalizarea apelor menajere.

Se vor propune echipamente și mobilier urban realizate din materiale durabile și care asigure o patinare frumoasă în timp. Elementele de mobilier urban propuse sunt următoarele:

– Bolarzi metalici dreptunghiulari sau cilindrici

– Rastel de biciclete

– Cişmea apă

– Vitrină iluminată (1.200 x 1.700 mm)

– Terminal Intrare Parcare

– Terminal Ieșire Parcare

– Barieră electromecanică automată

– Casă automată pentru efectuarea plății parcării

Totodată se propune accesul controlat pe parcelă din strada Alexandru Golescu printr-un sistem de taxare a parcării dotat cu barieră electromecanică, terminale de intrare și ieșire din parcare și o casă automată de plată pentru parcare.

Vegetație și amenajări peisagere

Spațiile verzi propuse, inclusiv taluzele înierbate din jurul sălii polivalente vor fi amenajate cu gazon. Se propun plantații de aliniament de-alungul căilor de rulare auto și în spațiile amenajate pentru parcare, cu arbori din specia Platanus acerifolia, pentru retenția emisiilor de CO2 și pentru îmbunătățirea calității spațiului exterior.

Pe latura estică și sudică se propune realizarea unei împrejmuiri opace din panouri metalice pe soclu de beton armat, conform fișei tehnice anexate.

Împrejmuirea va dispune pe latura estică în vecinătatea digului de o poartă de acces cu lățimea de 4 m pentru întreținerea digului. Împrejmuirea propusă va fi dublată de un gard viu din specia Chiparos Leyland.

Instalații irigare spații verzi

La solicitarea beneficiarului a fost prevăzută o instalație automată de irigare cu aspersoare pentru taluzuril înierbate de lângă sala de sport.

Reţeaua şi sistemul de irigaţii permite asigurarea umidităţii impuse de spaţiile verzi într-un debit de 2,0 l/mp zi – eventual in perioadele de seceta 2,2 l/mp zi,

Zonificare funcțională și signalistică

Se propune organizarea traficului auto în jurul sălii polivalente și de-alungul digului existent de pe malul Târnavei Mari, cu acces de pe latura sudică din strada Alexandru Golescu și de pe latura vestică tot spre strada Alexandru Golescu.

Spațiile pentru parcare vor fi amenajate în zona sudică a amplasamentului, precum și de-alungul căilor de circulație de pe latura estică și vestică.

Spațiile de parcare cuprind 104 locuri de parcare pentru automobile (grupate în locuri pentru public, pentru mass-media și pentru VIP și oficiali), 2 locuri de parcare pentru autocare și un loc de parcare pentru autospeciale.

Spațiile de circulație pietonală vor fi amenajate în jurul sălii polivalente și a taluzurilor înierbate, spațiul pietonal cel mai generos fiind în fața intrării principale în sala de sport.

Se propune de asemenea realizarea unor trepte și a unor rampe pietonale pe taluzul existent în vederea unei amenajării viitoare a unei promenade de-alungul râului Târnava Mare.

Termenul de execuţie a lucrărilor este de 9 luni, de la emiterea ordinului de începere al lucrărilor.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Salariul minim va crește cu 8 până la 12 procente. Propunerea pe care Ministerul Muncii o face sindicatelor

Publicat

bani

Salariul minim va crește cu 8 până la 12 procente. Ministerul Muncii va face o propunere sindicatelor, săptămâna viitoare, anunță Raluca Turcan. 

Majorarea salariului minim va fi consistentă inclusiv pe partea de salariu net, a declarat miercuri, la Tulcea, în timpul unei conferinţe de presă susţinută la Prefectura judeţului, ministrului Muncii şi Protecţiei Sociale, Raluca Turcan.

„Cel mai probabil săptămâna viitoare, când vom avea Consiliul naţional tripartit, vom face o propunere sindicatelor şi patronatelor cu privire la creşterea salariului minim.

Solicitarea de majorare se încadrează între 8 şi 12%, iar împreună cu premierul am identificat o variantă ancorată în indicatorii economici reali astfel încât majorarea salariului minim să fie una consistentă inclusiv pe partea de salariu net”, a declarat ministrul Turcan, potrivit DC News.

Și prim-ministrul Florin Cîţu a menţionat, la finalul săptămânii trecute, că ia în considerare majorarea salariului minim brut cu 8%, iar creşterea acestuia ar putea fi realizată de la 1 noiembrie sau de la 1 decembrie 2021.

Salariul minim brut în România a ajuns la 2.300 lei pe lună în 2021, după o creștere de 70 de lei (3,1%) față de anul precedent, când se situa la 2.230 lei pe lună.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate