Actualitate
Copiii de grădiniță din Teiuș și Căpud au învățat cum să-și recunoască și să-și exprime emoțiile, prin joc, artă și mișcare
Copiii de grădiniță din Teiuș și Căpud au avut ocazia să participe la activități în cadrul proiectului „Detectivi pe tărâmul emoțiilor”, inițiat pentru menținerea și stimularea stării de bine a preșcolarilor Liceului Teoretic Teiuș.
În grădinițele din Teiuș și Căpud, cadrele didactice au desfășurat activități de educație non-formală pe teme precum: recunoașterea și exprimarea emoțiilor, gestionarea emoțiilor, relațiile cu ceilalți, comportamente adecvate și gestionarea conflictelor.
Cei 112 preșcolari, înscriși la Grădinița cu Program Normal „Prietenia” Teiuș și Grădinița cu Program Normal Căpud, au participat la 25 de activități, în cadrul cărora și-au dezvoltat abilitățile socio-emoționale prin povești, arte combinate, joc și mișcare.
Proiectul „Detectivi pe tărâmul emoțiilor” a fost la a treia ediție, ce s-a încheiat recent.
„Preșcolarii au primit cu drag acest proiect. I-am văzut bucurându-se de materialele educaționale primite și nerăbdători să le exploreze. Le-au plăcut poveștile citite și s-au implicat în activitățile non-formale propuse. Feedback-ul a fost unul pozitiv atât din partea lor, cât și din partea doamnelor educatoare și a părinților.
Printre punctele tari ale proiectului au fost enumerate: metodele utilizate, tematica abordată prin poveștile utilizate și materialele oferite. Ne bucurăm de succesul proiectului și ne dorim continuarea acestuia cu alte activități care să abordeze atât abilitățile socio-emoționale, cât și altele, necesare preșcolarilor în vederea dezvoltării lor armonioase”, a declarat Ioana-Mirela Popescu, prof. consilier școlar în cadrul unității școlare.
„Deschiderea pe care o oferă implementarea unor astfel de proiecte mențin și dezvoltă starea de bine a beneficiarilor actului educațional. Proiectul „Detectivi pe tărâmul emoțiilor”, ediția a III-a, evidențiază capacitatea copilului de a-și controla emoțiile, acțiunile și adaptarea la diverse situații sociale.
În cadrul acțiunilor derulate, copiii au fost stimulați să-și sporească procesul de dobândire a abilității de recunoaștere a emoțiilor, prin plasarea lor în acțiuni de joc, mișcare și arte combinate, favorizând-se astfel exprimarea emoțiilor și a trăirilor interioare”, a spus prof. Marius Cosmin PINTEA, directorul unității școlare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News